Τι Έπαθε η Pioneer; Πως το είδε ξαφνικά η αντιπροσωπεία της Pioneer στην Ελλάδα;

Συνεπώς αγοράζουμε αφοβα από χώρα εκ των αναφερομένων παραπάνω και η Intersys υποχρεούται να καλύψει την εγγύηση. Και αυτό πρέπει να κάνουμε μήπως και βάλουν μυαλό....

Να είσαι σίγουρος ότι αυτό κάνουν και θα κάνουν πολλοί.Αφού θέλουν να "παίζουν" έτσι , ας υποστούν τις συνέπειες μετά.
 
Με την συγκεκριμένη αντιπροσωπεία έμαθα πως όλοι οι επαγγελματίες που έχουν Canon φωτογραφικές μηχανές έχουν πρόβλημα με το σέρβις τους. Όταν έπαθε βλάβη και η δικιά μου Canon, μου είπε ένας φίλος – μακριά από την αντιπροσωπεία – και μου εδώ σε την διεύθυνση κάποιου στην οδό Πανεπιστήμιου που πάνε όλοι οι επαγγελματίες, πολλή καλή εξυπηρέτηση και καλές τιμές. Το θέμα δεν είναι αν είναι καλά τα προϊόντα που πουλάνε αλλά η εξυπηρέτηση από την αντιπροσωπεία.
 
Χαίρομαι που σ'αυτό το forum υπάρχουν άτομα "ψαγμένα" και με την αγορά και την "after sale" εξυπηρέτηση!

Είμαι σίγουρος ότι το διαβάζουν και οι αρμόδιοι και προβληματίζονται.
Πόσο δεν ξέρω!!!

Είναι καλό να ενημερώνεται ο κόσμος,για να ξέρει τι αγοράζει και τι θα αντιμετωπίσει σε περίπτωση βλάβης.

Οσο περισσότεροι είμαστε και εκφράζουμε ανοιχτά τη γνώμη μας, τόσο το καλύτερο!