Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Νίκο Καλησπέρα,

Αυτή τη στιγμή όλα τα σενάρια "παίζουν", όπως έπαιζαν και με την πτήση της Air France μερικά χρόνια πρίν. Κατά την ταπεινή μου γνώμη πρόκειται γιά κάτι το πολύ ξαφνικό.

Πχ. Έκρηξη (και άμεση διάλυση του αεροσκάφους), λόγω τεχνικού προβλήματος ή εκρηκτικού μηχανισμού ή ακόμα μετεωρίτη αλλά είναι σίγουρο ότι αργά ή γρήγορα θα μάθουμε τον (τους) λόγους).

Το ζητούμενο αυτή τη στιγμή είναι να βρεθεί το ακριβές σημείο της πρόσκρουσης στη θάλασσα και τα υπόλοιπα θα βρεθούν.

Και πάλι κρίμα για τις ψυχές που χάθηκαν, αλλά και τους συγγενεις τους.
 
Ξέχασα!!!!!

Κάπου ............. σε κάποιο στικάκι, έχω μία μελέτη σχετικά με την πιθανότητα να κτυπηθεί αεροσκάφος από μετεωρίτη. Αν σε ενδιαφέρει, θα το ψάξω και θα στο στείλω.
 
Με ενδιαφέρει αν έχεις την καλοσύνη..Ξέρεις εμάς τους φυσικούς μας έμαθαν να σκεφτόμαστε με πιθανότητες (κβαντική φυσική)..Μα,διάολε,οι πιθανότητες να γίνει κάτι τέτοιο αγγίζουν τα όρια του παραφυσικού και του γραμμένου.Θα πάθω προσωπικά τεράστιο σοκ να ισχύει κάτι τέτοιο..Να είσαι καλά..Μακάρι να έχει γίνει κανένα άλλο απίθανο και να είναι το 777κρυμμένο σε κανένα μυστικό αεροδιάδρομο σε καμμιά ζούγκλα..
 
Η εικόνα που έχω αποκομίσει,απο όσα κατά καιρούς διαβάζω,έιν αι ότι τα Βοeing πάντα παρουσίαζαν και παρουσιάζουν σοβαρά προβλήματα απο τεχνικές παραλείψεις και κακοτεχνίες.

Δεδομένου ότι το συγκεκριμένο που χάθηκε,ήταν σχετικά νέος τύπος,πιστεύω ότι πάλι κάτι τέτοιο θα είναι.
 
Είναι τραβηγμένο το σενάριο του μετεωρίτη....Τι διάολο,δεν νομίζω!! Μάλλον κάτι άλλο έχει παιχτεί. Μπορεί αύριο (σήμερα) να ξέρουμε.
 
Η εικόνα που έχω αποκομίσει,απο όσα κατά καιρούς διαβάζω,έιν αι ότι τα Βοeing πάντα παρουσίαζαν και παρουσιάζουν σοβαρά προβλήματα απο τεχνικές παραλείψεις και κακοτεχνίες.

Δεδομένου ότι το συγκεκριμένο που χάθηκε,ήταν σχετικά νέος τύπος,πιστεύω ότι πάλι κάτι τέτοιο θα είναι.
Μοντέλο σχεδόν 20 ετών, με πάνω απο 400 αεροπλάνα σε κυκλοφορία δεν θα το έλεγα νέο τύπο. Έτσι κι αλλιώς, απο τα σοβαρά ατυχήματα, μόνο αυτό της ΒΑ το 2008 οφειλόταν σε σχεδιαστικό λάθος.

Είναι τραβηγμένο το σενάριο του μετεωρίτη....Τι διάολο,δεν νομίζω!! Μάλλον κάτι άλλο έχει παιχτεί. Μπορεί αύριο (σήμερα) να ξέρουμε.
Πολύ αισιόδοξο σε βρίσκω. Θα αργήσουμε αρκετά να μάθουμε τι έγινε. Ακόμα καλά-καλά δεν βρήκαν πού έπεσε.
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Η εικόνα που έχω αποκομίσει,απο όσα κατά καιρούς διαβάζω,έιν αι ότι τα Βοeing πάντα παρουσίαζαν και παρουσιάζουν σοβαρά προβλήματα απο τεχνικές παραλείψεις και κακοτεχνίες.

Δεδομένου ότι το συγκεκριμένο που χάθηκε,ήταν σχετικά νέος τύπος,πιστεύω ότι πάλι κάτι τέτοιο θα είναι.

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Το 777 είναι σχεδόν 20 ετών (όπως αναφέρει ο φίλτατος Κώστας), πετάνε περίπου 1000 και μέχρι σήμερα μόνο 2 σοβαρα περιστατικά έχουν συμβει *και ένα ακόμα στο Κάιρο - φωτιά στο πιλοτήριο -)

- το ένα με την Briitish Airways - http://en.wikipedia.org/wiki/British_Airways_Flight_38 (χωρίς ανθρώπινες απώλειες)

- το 2ο με την Asiana - με μόλις 3 ανθρώπινες απώλειες εκ των οποίων η μία καταπλακώθηκε απο ένα πυροσβεστικό όχημα.

http://www.huffingtonpost.com/2013/12/11/asiana-airlines-crash-video_n_4428506.html

http://www.telegraph.co.uk/news/wor...w-girl-on-ground-before-she-was-run-over.html

Τώρα όσον αφορά την ασφάλεια του συγκεκριμένου τύπου, σου παραθέτω κάποια λίνκς

http://www.theguardian.com/world/20...ised-at-disappearance-of-very-safe-boeing-777

http://www.dailymail.co.uk/news/art...hrow-safest-aeroplanes-world-say-experts.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_777

Θα μου επιτρέψεις (ξανά) να αναφέρω ότι όλα ...... μα όλα τα αεροσκάφη είναι ασφαλέστατα, είτε είναι Αμερικανικά, Ευρωπαικά, από τη Βραζιλία, Ρώσσία ή και Κινα, αρκεί οι εταιρείες που τα πετάνε τα συντηρούν σωστά και να χρησιμοποιούν μόνο γνήσια ανταλλακτικά.

Γι' αυτό ας προσέχουμε πιά εταιρεία διαλέγουμε να πετάξουμε. Πχ. ποτέ με Ρωσσική εκτός από Αεροφλότ.

Καλό βράδυ.
 
Μα είναι δυνατόν ρε παιδιά να το ψάχνουν ακόμα;Τι χάθηκε,ψύλος στα άχυρα;Δε μπορώ να φανταστώ την αγωνία και την οργή των ανθρώπων των αγνοουμένων...

Νικόλα έχεις απόλυτο δίκιο. Κάτι παρόμοιο συνέβει και με την Air France, όπου κάποιοι "αλητήριοι" έλεγαν ότι το αεροπλάνο είχε περάσει την Ιβηρική χερσόνησο και το περιμένανε να προσγειωθεί.

ΥΓ: σχετικά με τους μετεωρίτες οι πιθανότητες είναι κάπου 1 στο ένα δις (αν θυμάμαι καλά). Μόλις το βρώ θα στο στείλω.
 
Πόσο εύκολο είναι να εξαφανιστεί απο τα ραντάρ ένα 777 σε εκείνη την περιοχή; Πείτε οτι έγινε αεροπειρατεία και το αεροπλάνο βρίσκεται σε κάποια έρημο (για να θυμηθούμε παλιότερες υποθέσεις). Εντάξει να κλείσουν οι transponders, δεν θα έπρεπε να δίνει ένα (ανώνυμο, έστω) στίγμα στο ραντάρ;
 
Τα κόκπιτ στα αεροπλάνα πλέον είναι σαν panic room.
Aν δεν έχει γίνει κάποιο χοντρό λάθος απο το πλήρωμα, οι πιλότοι θα είχαν το χρόνο να ενημερώσουν.

Αν θα έπρεπε να κάνω κάποια υπόθεση θα έλεγα ατύχημα. Μένει να δούμε.
 
Φωτογραφία του κομματιού που βρήκε να επιπλέει η ακτοφυλακή του Βιετνάμ.

malaysia_b772_9m_mro_gulf_of_thailand_140308_1.jpg


Αν ισχυρίζονται οτι είναι πόρτα, μάλλον πρέπει να ξανακοιτάξουν το 772. Οι πόρτες του δεν μοιάζουν καθόλου με αυτό. Εκτός κι αν είναι η πόρτα του κόκπιτ.
 
Ειναι σαφες οτι προκειται για άμεση καταστροφή στον αέρα.
Καποιας μορφης εκρηξη. Σε ολες τις αλλες περιπτωσεις, ο πιλοτος θα προλαβει να δηλωσει emergency τουλαχιστον.
Ακομα και σε εισβολη στο cockpit ακομα και αν δεν προλαβει να αλλαξει το beacon σε ενδειξη αεροπειρατιας
και να υποθεσουμε οτι αεροπειρατες ξερουν πως να το κανουν "αορατο" απο τα πολιτικα ρανταρ, το αεροσκαφος
λογω μεγεθους και υψους θα φαινεται ως τεραστιο στιγμα στα στρατιωτικα ρανταρ που η Κινα σιγουρα εχει.(φτανει να πεταει...)

Και οταν εισαι στα 35.000 ποδια,δλδ 10km+, αν γινει το μπαμ και εισαι και μακρυα απο στερια, τοτε
1. Δεν θα το δει κανεις, εκτος απο τυχον καραβι/αερσκαφος, εαν και εφοσον δεν εχει συννεφα και ειναι κοντα.
2. Καυσιμα, καπνοι κλπ διαλυονται και παρασερνονται απο τον ανεμο χωρις να φτασουν ουσιαστικα ποτέ στη θαλασσα
3. Τα στερεα πραγματα διασκορπιζονται σε τεραστιες αποστασεις, αναλογα με τα κεφια του ανέμου.
Τα πιο βαρια πεφτουν μεν σχετικα καθετα, ομως εχουν το κακο να βυθιζονται. Τα πιο ελαφρα, "πλαναρουν" Μην ξεχναμε οτι τη στιγμη
της εκρηξης, ολα τρεχουν με πανω απο 800km την ωρα.
4. Αν εισαι τυχερος και καποιο απο τα emergency locator transmitters την γλιτωσει ΤΟΤΕ μπορει να σε βρουν γρηγορα.
Αυτα ενεργοποιουνται ουσιαστικα απο τη συγκρουση και στελνουν το στιγμα τους που το βρισκουν με gps.
Η ληψη γινεται απο συνδιασμο γεωστατικων και χαμηλης τροχιας δορυφορων.
Στην περιοχη ο κοντινοτερος ειναι ο insat 3a στις 93.5. Ως προς την καλυψη Cospas-Sarsat αναφερει οτι καλυπτει την Ινδια.
Αγνωστο αν φτανει μεχρι τα στενα Κινας/Μαλαισιας. Αυτα ως προς το νεοτερο ELT στους 406Mhz.
Απο την αλλη, σε τετοιο υψος, τα πιο κλασσικα 121,5 Mhz σιγουρα θα τα ακουγαν διαφοροι γυρω γυρω.
Αρα υποθετουμε οτι ειτε δεν ενεργοποιηθηκαν, ειτε καταστραφηκαν.

Και οταν εχεις 4 "μουφα" επιβατες, το επιτηδες αρχιζει και ειναι το πιθανον.
 
Αν δεις τις φωτογραφίες του χαμένου 777, οι πόρτες (κανονικές και κινδύνου) δεν μοιάζουν σε τίποτα με το κομμάτι που επιπλέει. Το παράθυρο έχει διαφορετικό σχήμα και δεν είναι στο κέντρο.

Να προσθέσω οτι στην περιοχή δεν έχουν την καλύτερη προϊστορία στην ανακάλυψη crash sites. Το 737 της Adam Air που έπεσε στην Ινδονησία το έψαχναν για μια εβδομάδα.
 
Last edited:
Μπορει και κοτσανα...οι μετεωρολογικοι δορυφοροι δεν μπορουν να βοηθησουν σε περιπτωση εκρηξης του αεροπλανου;
 
Τα διαβατήρια που ητσν κλεμμένα δείχνουν σιγουρα τρομοκρατία.
Δεν υπάρχει αλλη αιτιολογηση
 
Αν είναι κάτι τέτοιο δεν θα υπήρχε κάποια σχετική ανακοίνωση,κάτι τέλος πάντων που να εξηγεί τι και γιατί;

Αν υποτεθεί ότι ήταν τρομοκράτες,γιατί πέθαναν και πήραν τόσες ζωές μαζί τους;Δεν θα ήθελαν να γίνει γνωστό το τι υποστήριζαν-ήθελαν;
Πέρα απ' αυτό σε αεροπειρατείες έχουν αιτήματα,εκβιάζουν,απειλούν δεν αυτοκτονούν έτσι...
Για να αναρωτιούνται όλοι τι έγινε το αεροπλάνο;