Ειναι σαφες οτι προκειται για άμεση καταστροφή στον αέρα.
Καποιας μορφης εκρηξη. Σε ολες τις αλλες περιπτωσεις, ο πιλοτος θα προλαβει να δηλωσει emergency τουλαχιστον.
Ακομα και σε εισβολη στο cockpit ακομα και αν δεν προλαβει να αλλαξει το beacon σε ενδειξη αεροπειρατιας
και να υποθεσουμε οτι αεροπειρατες ξερουν πως να το κανουν "αορατο" απο τα πολιτικα ρανταρ, το αεροσκαφος
λογω μεγεθους και υψους θα φαινεται ως τεραστιο στιγμα στα στρατιωτικα ρανταρ που η Κινα σιγουρα εχει.(φτανει να πεταει...)
Και οταν εισαι στα 35.000 ποδια,δλδ 10km+, αν γινει το μπαμ και εισαι και μακρυα απο στερια, τοτε
1. Δεν θα το δει κανεις, εκτος απο τυχον καραβι/αερσκαφος, εαν και εφοσον δεν εχει συννεφα και ειναι κοντα.
2. Καυσιμα, καπνοι κλπ διαλυονται και παρασερνονται απο τον ανεμο χωρις να φτασουν ουσιαστικα ποτέ στη θαλασσα
3. Τα στερεα πραγματα διασκορπιζονται σε τεραστιες αποστασεις, αναλογα με τα κεφια του ανέμου.
Τα πιο βαρια πεφτουν μεν σχετικα καθετα, ομως εχουν το κακο να βυθιζονται. Τα πιο ελαφρα, "πλαναρουν" Μην ξεχναμε οτι τη στιγμη
της εκρηξης, ολα τρεχουν με πανω απο 800km την ωρα.
4. Αν εισαι τυχερος και καποιο απο τα emergency locator transmitters την γλιτωσει ΤΟΤΕ μπορει να σε βρουν γρηγορα.
Αυτα ενεργοποιουνται ουσιαστικα απο τη συγκρουση και στελνουν το στιγμα τους που το βρισκουν με gps.
Η ληψη γινεται απο συνδιασμο γεωστατικων και χαμηλης τροχιας δορυφορων.
Στην περιοχη ο κοντινοτερος ειναι ο insat 3a στις 93.5. Ως προς την καλυψη Cospas-Sarsat αναφερει οτι καλυπτει την Ινδια.
Αγνωστο αν φτανει μεχρι τα στενα Κινας/Μαλαισιας. Αυτα ως προς το νεοτερο ELT στους 406Mhz.
Απο την αλλη, σε τετοιο υψος, τα πιο κλασσικα 121,5 Mhz σιγουρα θα τα ακουγαν διαφοροι γυρω γυρω.
Αρα υποθετουμε οτι ειτε δεν ενεργοποιηθηκαν, ειτε καταστραφηκαν.
Και οταν εχεις 4 "μουφα" επιβατες, το επιτηδες αρχιζει και ειναι το πιθανον.