Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Απάντηση: Re: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Νομίζω ότι ο μοναδικός τρόπος να ελέγξεις τέτοιες καταστάσεις είναι να υπάρχει override χειρισμού από το έδαφος, που να ενεργοποιείται αυτόματα σε περιπτώσεις όπου φαίνεται ότι κάτι πάει στραβά. Όπως προχτές.

Εκεί βεβαίως τίθεται θέμα προστασίας από πιθανά χακαρίσματα που θα μπορούσαν να έχουν ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα.

Πάντως όσα ψυχολογικά τεστς και να κάνουν, το πολύ πολύ να φιλτράρουν όσους έχουν όντως κάποιο ψυχολογικό/ψυχιατρικό θέμα. Οι "στρατιώτες" του ΙΚ δυστυχώς δεν πιάνονται έτσι, και απ'ό,τι φαίνεται είναι παντού, σε όλες τις χώρες του πλανήτη ζώντας "κανονικές" φιλήσυχες ζωές, μέχρι να έρθει η ώρα να κάνουν ό,τι σκοπεύουν να κάνουν.

Ακριβώς! Με τόσες δυνατότητες ηλεκτρονικής επικοινωνίας σήμερα (δορυφόροι παντού, κεραίες κινητής, τηλεοράσεως, ραδιοφωνίας, κλπ), είναι δύσκολο να βρεθούν μέρη που δεν καλύπτονται, για την ασύρματη διακυβέρνηση ενός αεροσκάφους, αν υπάρξει υποψία για παρόμοιες περιπτώσεις. Αν και τα χακαρίσματα είναι πιθανά, μπορεί να συμβάλλει στην ασφάλεια κι η τεχνογνωσία που έχει συσωρρευθεί στον στρατιωτικό τομέα, με τα τηλεχειριζόμενα στρατιωτικά drones, που φαντάζομαι δεν υποφέρουν από τέτοιες ενέργειες ακόμα (μόνο στην τελευταία περίοδο του 24! )
 
Τελικα ολα καταληγουν στο κοστος. Αν ηταν υποχρεωτικό να υπαρχουν 3 πιλοτοι λυνοταν το προβλημα σε μεγάλο βαθμο. Αλλα μετα πως θα πετας με 29.90;
 
Πέρα απο τρίτο πιλότο, διπλούς κωδικούς στις πόρτες κλπ, πώς μπορεί πιλότος να θέσει λειτουργία προσγείωσης όπου νά'ναι χωρις να δίνει σήμα κάποιας βλάβης;
Θα έπρεπε να μπορεί να έλεγχεται το αεροσκάφος απο υπολογιστή και μόνο μετα απο σειρά ενδείξεων να μπορέι να γίνει overide.
 
Και ο χειρισμός από το έδαφος δεν είναι εύκολη υπόθεση. Θα χρειάζονται πολλά relays για να παρακολουθείς ένα αεροσκάφος καθ' όλη τη διάρκεια της πτήσης του. Λύσεις μπορούν να εφαρμοστούν αλλά το βασικό μέλημα των αεροπορικών εταιριών πλέον (και ειδικά μετά το στραπάτσο της 11ς Σεπτεμβρίου) είναι να κάνουν τις αεροπορικές μεταφορές πιο ελκυστικές μέσω φτηνου εισιτηρίου. Η τεχνολογία ειδικά στον τομέα της ναυτιλίας έκανε τις αεροπορικές μεταφορές ασφαλέστερες τα τελευταία χρόνια αλλά ο παράγοντας "άνθρωπος" δεν μπορεί να προβλεφθεί εύκολα.
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Πέρα απο τρίτο πιλότο, διπλούς κωδικούς στις πόρτες κλπ, πώς μπορεί πιλότος να θέσει λειτουργία προσγείωσης όπου νά'ναι χωρις να δίνει σήμα κάποιας βλάβης;
Θα έπρεπε να μπορεί να έλεγχεται το αεροσκάφος απο υπολογιστή και μόνο μετα απο σειρά ενδείξεων να μπορέι να γίνει overide.

Ωραία, δίνει σήμα βλάβης. αν ο άλλος θέλει να το ρίξει, λες να τρομάξει απο το μπιπ-μπιπ;

Τα Airbus απο υπολογιστή ελέγχονται και μερικές φορές τα κάνει μαντάρα (βλέπε AF447)
 
Που μπορουμε να μαθουμε την πολιτικη αλλων εταιρειων σχετικα με τον αριθμο ατομων στο κοκπιτ και τις σχετικες διαδικασιες; πχ τι κανει η aegean και η ryan;
 
Δηλαδή εσύ μπαίνεις στο αεροπλάνο με την "βεβαιοτητα του μοιραιου";

Όπως έγραψα και προχθές, θεωρώ χίλιες φορές πιο επικίνδυνο τον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης με τους εκατοντάδες ανεξέλεγκτους "Σουμάχερ" παρά το αεροπλάνο.
 
Μπαινω αναγκαστικα και οχι απο επιλογη. Δεν φοβαμαι αλλα αν υπηρχε τρενο αναλογο με των πολιτισμενων χωρων δεν θα εμπαινα ποτε, ειδικα αν ειχαμε διεθνεις συνδεσεις.
 
Μπαινω αναγκαστικα και οχι απο επιλογη. Δεν φοβαμαι αλλα αν υπηρχε τρενο αναλογο με των πολιτισμενων χωρων δεν θα εμπαινα ποτε, ειδικα αν ειχαμε διεθνεις συνδεσεις.

Ξεχνάτε τα σιδηροδρομικά ατυχήματα μου φαίνεται ?
Τα από βλακείας ( τρέξιμο, όπως αυτό στην Ισπανία )... τα από λάθος ( λανθασμένη αλλαγή συρμού )... τα από φύσεως ( πέτρες, δέντρο, οτιδήποτε στις γραμμές... )... κλπ
 
Αν στο εχει γραμμενο και στο σπιτι ξαπλα να εισαι θα κανει σεισμο και θα σε πλακωσει το ταβανι.
 
Οποτε παμε να κοιμηθουμε σε κανα παγκακι ... να μας ερθει κανα κλαδακι στο κεφαλι :laugh:

(πλακα κανω ... ησουν πολυ Φωσκολικος και μου δωσες πασα ... μην τσιμπησεις -bye-)
 
Αυτή η κατάληξη της πτήσης είναι απο τους πιο αγωνιώδεις θανάτους... Ειδικά απο την στιγμή που κατάλαβαν τι συνέβαινε, μέχρι την στιγμή της πρόσκρουσης. Το φαντάζομαι να κράτησε πάνω απο 1 λεπτό στην διάρκεια του οποίου δεν μπορούσε κανείς να κάνει τίποτε... Μετά ένα φλας ήταν όλα...
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Αν στο εχει γραμμενο και στο σπιτι ξαπλα να εισαι θα κανει σεισμο και θα σε πλακωσει το ταβανι.

Κάπως έτσι το βλέπω κι εγώ. Να μην ταξιδεύουμε δε γίνεται, να πάμε με βέσπα στην Αμερική πάλι δε γίνεται, να πάμε με πλοίο επί 3 μήνες μάλλον πιο επικίνδυνο βγαίνει τελικά, οπότε απλά, ας τα'χουμε καλά με τον εαυτό μας και με τους γύρω μας, ας περνάμε καλά, και αν είναι να γίνει ας γίνει.

Κι εγώ σπάζομαι με τις κωλοεταιρίες, που στα υπερατλαντικά στριμώχνουν τον κόσμο σε τραγικό επίπεδο για να βγάλουν απ'τη μύγα ξύγγι, (και βέβαια οι θρομβώσεις δίνουν και παίρνουν), αλλά τελικά αν το καλοσκεφτεί κανείς, αν δεν υπήρχαν κωλοεταιρίες δε θα υπήρχαν και αεροπλάνα, οπότε άκρη δε βγαίνει.
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Αυτή η κατάληξη της πτήσης είναι απο τους πιο αγωνιώδεις θανάτους... Ειδικά απο την στιγμή που κατάλαβαν τι συνέβαινε, μέχρι την στιγμή της πρόσκρουσης. Το φαντάζομαι να κράτησε πάνω απο 1 λεπτό στην διάρκεια του οποίου δεν μπορούσε κανείς να κάνει τίποτε... Μετά ένα φλας ήταν όλα...

Τουλάχιστον κατέβαινε ομαλά και δεν κατάλαβαν κάτι παρα μόνο λίγο πριν το τέλος. Φαντάσου τους επιβάτες της AF447 που έπεφταν ανεξέλεγκτα μέσα στο σκοτάδι για 2-3 λεπτά...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Τουλάχιστον κατέβαινε ομαλά και δεν κατάλαβαν κάτι παρα μόνο λίγο πριν το τέλος. Φαντάσου τους επιβάτες της AF447 που έπεφταν ανεξέλεγκτα μέσα στο σκοτάδι για 2-3 λεπτά...

Ακουσα εναν ελληνα πιλοτιο στην τηλεόραση να λέει οτι ο ρυθμός καθόδου ήταν αρκετά έντονος...