Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Αν σκεφτείς οτι για να κατέβει ένα Α320 σε πτήση εσωτερικού κάνει γύρω στα 15 λεπτά (μαζί με την τελική προσέγγιση) τα 9-10 λεπτά για να κατέβει 30000ft δεν μου φαίνεται να χρειάζονται τόσο μεγάλο ρυθμό καθόδου.
 
Να θέσω μία άλλη παράμετρο - αν θεωρήσουμε ότι η αυτοκτονία ήταν το κίνητρο -

Όλοι οι πιλότοι γνωρίζουν, ότι έαν κάνουν κάποιους "κακούς" χειρισμούς (αθέλητους ή ηθελημένους), το αεροπλάνο μπορεί είτε να διαλυθεί, λόγω υπερβολικής ταχύτητας ή λόγω ανόδου σε υπερβολικό ύψος ή ακόμα και να συντριβεί στο έδαφος. Όλα αυτά θα συμβούν σε μερικά λεπτά (πχ. Silk Air, Air France447, Air Asia και πολλά άλλα).

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω ακόμα είναι γιατί ο συγκεκριμένος διάλεξε τον "αργό" θάνατο. Γιατί διάλεξε μιά αργή και νορμάλ καθοδική πορεία προς το βουνό?

Άκόυω γνώμες απο ειδικότερους στα θέματα ψυχολογίας.

Τώρα για την είσοδο του πιλοτηρίου: Δεν ανοίγει, εάν ο πιλότος ή ο συγκυβερνήτης δεν το επιτρέψουν.

Για το τρίτο άτομο στο πιλοτήριο: τα περισσότερα αεροπλάνα πετάνε με 2 άτομα. Ταξίδια άνω των 11 ωρών έχουν και τρίτο άτομο, κυβερνήτη ή συγκυβερνήτη. Συνήθως και τα τρία άτομα βρίσκονται στο πιλοτήριο κατά τη διάρκεια της απογείωσης - προσγείωσης και έαν πρόκειται να πετάξουν με ακραίες καιρικές συνθήκες. (κάτι που δεν έκανε ο πιλότος της Air France 447). Τις υπόλοιπες ώρες ξεκουράζονται ή κοιμώνται σε ειδικούς χώρους μόνο για το πλήρωμα ή απλά καθήμενοι στην Business Class.

Είναι γεγονός ότι αρκετές εταιρείες δεν επιτρέπουν στον κυβερνήτη - συγκυβερνήτη να βγούν από το πιλοτήριο, εάν δεν εισέλθει πρώτα το προσωπικό καμπίνας. Ειλικρινά, εάν τυχόν ο κυβερνήτης έχει αποφασίσει να αυτοκτονήσει, δεν είναι πανεύκολο να ακινητοποιήσει την αεροσυνοδό με μερικές γροθιές και να κλειδώσει την είσοδο?

Τέλος θα ήθελα να αναφέρω ότι προσωπικά δεν έχω κανένα προβλήμα να πετάξω αύριο κιόλας.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Αυτή η κατάληξη της πτήσης είναι απο τους πιο αγωνιώδεις θανάτους... Ειδικά απο την στιγμή που κατάλαβαν τι συνέβαινε, μέχρι την στιγμή της πρόσκρουσης. Το φαντάζομαι να κράτησε πάνω απο 1 λεπτό στην διάρκεια του οποίου δεν μπορούσε κανείς να κάνει τίποτε... Μετά ένα φλας ήταν όλα...

Τουλάχιστον κατέβαινε ομαλά και δεν κατάλαβαν κάτι παρα μόνο λίγο πριν το τέλος. Φαντάσου τους επιβάτες της AF447 που έπεφταν ανεξέλεγκτα μέσα στο σκοτάδι για 2-3 λεπτά...

Πιάστε κόκκινο ............. το ίδιο σκεφτόμουνα, μιάς και η κάθοδος φαίνεται αρκετά λογική. Γεγονός ότι από τα 10 χιλ μέχρι την προσγείωση παίρνει περίπου 15 - 20 λεπτά, αλλά πρέπει να ακολοθηθούν συγκεκριμένες διαδικασίες προσσέγισης, σύν το γεγονός ότι το αεροπλάνο προχθές προσέκρουσε στο έδαφος σε ύψος άνω των 2000 μέτρων.
 
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω ακόμα είναι γιατί ο συγκεκριμένος διάλεξε τον "αργό" θάνατο. Γιατί διάλεξε μιά αργή και νορμάλ καθοδική πορεία προς το βουνό?

Πόση ώρα κάνει γονατιστός να προσευχηθεί ???

Μία εικασία....
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Τα Airbus απο υπολογιστή ελέγχονται και μερικές φορές τα κάνει μαντάρα (βλέπε AF447)

Στην πτηση 447 της AF δεν ηταν ο υπολογιστης αλλα το παγωμα του σωληνα pitot με αποτελεσμα να στελνει λαθος δεδομενα για την ταχυτητα...
Στην πτηση υπηρχαν 3 πιλοτοι, ο αρχαιοτερος ηταν για ξεκουραση και εισηλθε στο κοκπιτ προς το τελος οι αλλοι 2 που ειχαν τον ελεγχο ο ενας σηκωνε τη μυτη και ο αλλος την κατεβαζε με αποτελεσμα να ακυρωνει ο ενας τον αλλο αλλα το αεροπλανο ηταν ηδη σε διαδικασια στολαρισματος λογω του πιλοτου που σηκωνει τη μυτη για να παρει και καλα υψος ενω το σωστο ηταν να κατεβασει τη μυτη για να παρει ταχυτητα το αεροπλανο αυτο επιβεβαιωνεται και απ τον αρχικυβερνητη ας το πουμε ετσι οπου οταν μπηκε στο πιλοτηριο μεχρι να κοιταξει τα οργανα και να κανει τις συγκρισεις ειπε στον πιλοτο που σηκωνε την μυτη να μην το κανει αλλα πλεον ηταν στα 600 μετρα απ την θαλασσα...

https://www.youtube.com/watch?v=-N9SOtgL4Ys
 
Ειδα που κάποιοι αναρωτιόνται γιατί δεν ειχε ο κυβερνητης κωδικό εισόδου.
Ειχε, και όχι μόνο αυτοι, όλοι της Lufthqnsq τον έχουν καθημερινά.
Μόνο που υπάρχει η εφαρμογή lock απο μέσα (υλικη που δεν εντάσσεται στις εντολές του ηλ. προγραμματος για έσχατες καταστάσεις).
Αυτό ειχε εφαρμόσει το συγκυβερνήτης.

Ειχα πει πιο πάνω 5 περιπτώσεις που πιλότοι κατέστρεψαν οικειοθελώς το αεροσκάφος με τους επιβάτες...τελικά κάποιος με διόρθωσε. Δεν ειναι 5 οι περιπτώσεις αλλα 10.
Μάλιστα για αυτο που λέγεται για τρίτο άτομο δεν σημαίνει οτι σιγουρα θα απέτρεπε κάτι...γιατι σήμερα έμαθα οτι στο πρώτο συμβαν επρόκειτο για ένα Ιάπωνα πιλότο (σε Ιαπωνική εταιρία αν δεν κάνω λάθος) και μέσα στο κόκπιτ βρίσκονταν 4 άτομα.

Ο φόβος και το δέος ειναι φυσιολογικό γιατι ο αέρας δεν ειναι το φυσιολογικό στοιχείο του ανθρώπου και σε περίπτωση πτώσης (μιλάω για πτώση όχι αναγκαστική προσγειωση η προσθαλάσωση) δεν υπάρχει πιθανότητα επιβίωσης.

Οι άνθρωποι αυτοι ζησαν μια αφάνταστη αγωνία όπως κάθε άνθρωπος που δεν ειναι στο στοιχείο του, οπου μέχρι τη τελευταία στιγμή υπάρχει πάντα μια ελπίδα.

Τεσπα οι πιλότοι αρχίζουν και βγάζουν στη φόρα πράγματα που δεν με ενθουσιάζουν καθόλου να πάρω αεροπλάνο.
Ειδικά που μπορεί να κλείσεις με εταιρεία A (ας πούμε) και να δείς η πτήση να έχει δωθει φασόν σε εταιρεία Β.

Ασε που γίνεται έλεγχος αντιντοπαζ στους πιλοτους (στην Ευρώπη) για επίδραση ουσιών...το ξέρατε ; Και έχουν σταματήσει καποιους.
Βεβαια αυτός ο Γερμανός δεν ήταν απο αυτούς αλλο πράγμα ηταν...Τελως πάντων.

Κάτι άλλο που συγκράτησα απο την συνέντευξη του υπευθύνου της Λουφτχάνσα...ειπε "δεν είμαι νομικός άλλα δεν νομίζω οτι μια τέτοια πράξη που κάποιος παίρνει στο θάνατο 149 ανθρώπους λέγεται αυτοκτονία".
Και ειμαι απόλυτα σύμφωνος.
Είναι μία μαζική δολοφονία και αυτός που την πράττει είναι ένα τέρας.
 
Να θέσω μία άλλη παράμετρο - αν θεωρήσουμε ότι η αυτοκτονία ήταν το κίνητρο -

Όλοι οι πιλότοι γνωρίζουν, ότι έαν κάνουν κάποιους "κακούς" χειρισμούς (αθέλητους ή ηθελημένους), το αεροπλάνο μπορεί είτε να διαλυθεί, λόγω υπερβολικής ταχύτητας ή λόγω ανόδου σε υπερβολικό ύψος ή ακόμα και να συντριβεί στο έδαφος. Όλα αυτά θα συμβούν σε μερικά λεπτά (πχ. Silk Air, Air France447, Air Asia και πολλά άλλα).

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω ακόμα είναι γιατί ο συγκεκριμένος διάλεξε τον "αργό" θάνατο. Γιατί διάλεξε μιά αργή και νορμάλ καθοδική πορεία προς το βουνό?

Σκεφτόμουν το ίδιο. Μήπως ήθελε να αποφύγει τον τρόμο της ανεξέλεγκτης πτώσης; Μήπως κατά βάθος ήθελε να τον σώσουν;
Μήπως δεν μπορούσε να το κάνει χωρίς να αντιδράσει ο υπολογιστής του αεροπλάνου;
 
Σκεφτόμουν το ίδιο. Μήπως ήθελε να αποφύγει τον τρόμο της ανεξέλεγκτης πτώσης; Μήπως κατά βάθος ήθελε να τον σώσουν;
Μήπως δεν μπορούσε να το κάνει χωρίς να αντιδράσει ο υπολογιστής του αεροπλάνου;

Μήπως ειχε μία δική του "ιεροτελεστία" που την ειχε φανασιωθει και την είχε προγραμματίσει ήδη απο καιρό ;
Και που ήθελε να διαρκέσει.

Πάντως ουτε η ασφάλεια και οι πληροφορίες της Γερμανίας ουτε της Γαλλίας τον έχουν ποτέ καταχωρήσει σε κάποια λιστα υποπτων που να ανήκουν σε τρομοκρατική οργάνωση.
Το τραγικό είναι οτι οι γονείς του ηρθαν εδω (μαζι με άλλους συγγενείς Γερμανους και Ισπανους για να επισκεφτουν τον τόπο) και είναι εδω που έμαθαν για το γιό, ανάμεσα στους άλλους συγγενεις, τους και έπαθαν το χειρότερο σοκ που μπορει να φανταστει άνθρωπος.
Και φαίνεται οτι και ο πόνος των συγγενών ειναι ακόμα πιο οδυνηρός μαθαίνοντας την αιτία.
 
Συγνωμη ρε παιδια αλλα αυτο το ανεκδοτο με τις λιστες πιθανων τρομοκρατων ειναι για γελια δηλαδη αν ηταν στις λιστες της αστυνομιας θα τον αφηναν να πετουσε κι αν τον αφηναν δεν θα εριχναν ευθυνες ακομα και στην αστυνομια αλλα και επιπλεον στην εταιρεια?
 
Ναι πέρασε και στην εισαγωγη του στην σχολή και στην πρόληψη του απο την Λουφτχάνσα...
Αλλα ειχε χτυπησει και 8 μήνες αναρρωτική

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Εδώ που τα λέμε, δεν υπήρχαν και πολλές εναλλακτικές: ή αυτοκτονία ήταν ή αποσυμπίεση.

Αποσυμπίεση δεν παίζει γιατι
1 Λανσαρε το order καθόδου οταν βγηκε ο κυβερνήτης.
2 Λοκαρε απο μέσα την πορτα στον κυβερνήτη (αλλιώς θα έμπαινε με τον κώδικα)
3 Η αναπνοή του ήταν κανονική...( Η καταγραφή του ακουστικου σύστηματος -κουτί Α- καταγράφει ενα φάσμα τόσο λεπτομερές όσοσ και τα ακουστικά συστηματα των πυρ. υποβρυχίων ... ανάσες, ηχους του οργανισμου κλπ... και λέγεται ηταν φυσιολογικά.
 
Αποσυμπίεση δεν παίζει γιατι
1 Λανσαρε το order καθόδου οταν βγηκε ο κυβερνήτης.
2 Λοκαρε απο μέσα την πορτα στον κυβερνήτη (αλλιώς θα έμπαινε με τον κώδικα)
3 Η αναπνοή του ήταν κανονική...( Η καταγραφή του ακουστικου σύστηματος -κουτί Α- καταγράφει ενα φάσμα τόσο λεπτομερές όσοσ και τα ακουστικά συστηματα των πυρ. υποβρυχίων ... ανάσες, ηχους του οργανισμου κλπ... και λέγεται ηταν φυσιολογικά.

Τα ξέρω αυτά βρε, εγώ έγραψα αυτά που μου ήρθαν στο μυαλό τις πρώτες ώρες :)
 
Σκεφτόμουν το ίδιο. Μήπως ήθελε να αποφύγει τον τρόμο της ανεξέλεγκτης πτώσης; Μήπως κατά βάθος ήθελε να τον σώσουν;
Μήπως δεν μπορούσε να το κάνει χωρίς να αντιδράσει ο υπολογιστής του αεροπλάνου;

Όλα όσα ανέφερες είναι πιθανά, αλλά ....

Μήπως έχει αφήσει και κάποιο κείμενο κρυμμένο κάπου? Θεωρητικά η αστυνομία θα κάνει φύλλο και φτερό όλα τα προσωπικά του αντικείμενα.

Μήπως ήθελε να εκδικηθεί την εταιρεία του ή προιστμένους του ή καθηγητές του?

Θα μπορούσα να ρωτήσω πολλά, αλλά οι επόμενες ημέρες μάλλον θα ρίξουν περισσότερο φώς στην υπόθεση.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Σάν πολύ γρήγορα έβγαλαν πόρισμα πάντως......

Αρχική εκτίμηση είναι. Το τελικό πόρισμα θα αργήσει (πάντα κατά την γνώμη μου)
 
Δεν ξέρω Χρήστο...Να κάνει τόσο κόπο και έξοδα για να γίνει πιλότος και, μόλις κάνει το όνειρο του πραγματικότητα, να τα τσακίζει όλα στην πλαγιά του βουνού για να εκδικηθεί την εταιρία; Να πεις οτι ήταν λίγο πριν τη σύνταξη και έμαθε οτι θα πάρει λιγότερα, να το καταλάβω. Μόλις 28 χρονών ήταν όμως.
 
Στην τηλεόραση είπανε ότι είχε τσακωθεί με τον κυβερνήτη και δεν μιλιόντουσαν.
Μπας και τον κλείδωσε έξω από τα νεύρα του για να πιλοτάρει μόνος του το αεροπλάνο, έκανε ένα λάθος στον αυτόματο πιλότο και απλά δεν πήρε χαμπάρι τι είχε κάνει;