Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Σαν επιβάτης, κύρια σημασία έχει ποιές είναι οι πιθανότητες να πέσει το αεροπλάνο. Εφόσον αυτές σταθερά μειώνονται, το συνολικό αποτέλεσμα είναι σαφώς θετικό.



ceb1cf81cebaceb1cf82-cebacf85cebdceb7ceb3ceb9-cf80ceb1cf80ceb9ceb1cf82.jpg
 
Υπαρχει αεροπορικη εταιρια που να ειναι κερδοφορα ?

Και δεν εννοω low cost, αλλα απο τον αφρο. Η emirates για παραδειγμα.


"Ο τελευταίος ισολογισμός αποτυπώνει μια αρκετά μεγάλη πτώση στα οικονομικά της Lufthansa: 732 εκατ. ευρώ κατέγραψε ως ζημίες η εταιρεία"
 
Σαν επιβάτης, κύρια σημασία έχει ποιές είναι οι πιθανότητες να πέσει το αεροπλάνο. Εφόσον αυτές σταθερά μειώνονται, το συνολικό αποτέλεσμα είναι σαφώς θετικό.

Σωστο, νιωθουμε ασφαλεστεροι γενικα
όμως το θεμα που συζηταμε στην προκειμενη περιπτωση ειναι ο ανθρωπινος παραγων
 
Το fly by wire πόσο εφικτό είναι να εφαρμοστεί στο κοντινό μέλλον; Μια και μιλάμε για την εξάλειψη του κινδύνου που προκύπτει από τον ανθρώπινο παράγοντα.

Θα πετάγατε με ένα αεροπλάνο που δεν έχει πιλότο/ους;
 
Μα πολλά σύγχρονα επιβατικά αεροσκάφη έχουν fly by wire. Ουσιαστικά είναι ένας υπολογιστής που παρεμβάλεται μεταξύ χειριστή και πηδαλίων ελέγχου του αεροσκάφους (κυρίως) και κρατάει το αεροσκάφος εντός ενός προκαθορισμένου φακέλου πτήσης. Εφαρμόστηκε σε μαχητικά 3ης και 4ης γενιάς τα οποία εκ του σχεδιασμού τους είναι αεροδυναμικά ασταθή (για μεγάλη ευελιξία) και επεκτάθηκε αργότερα και σε επιβατικά αφού οι χειριστές μπορούν να λαμβάνουν μέγιστες επιδόσεις με ασφάλεια χωρίς το αεροσκάφος να βγαίνει εκτός φακέλλου πτήσης.

Η πτήση χωρίς χειριστή είναι μεγάλη ιστορία. Ήδη ένα μεγάλο κομμάτι της πτήσης γίνεται με την βοήθεια προηγμένων οργάνων ναυτιλίας (ils κλπ). Πρακτικά ο αυτόματος πιλότος μπορεί να προσγειώσει το αεροσκάφος και να το ακινητοποιήσει στο έδαφος μέσω του συστήματος autobrake. Ακόμα και στα σύγχρονα μαχητικά ο πιλότος από λεγόμενος "μπαστουνάς" και "χεράς" έχει γίνει ιπτάμενος commander ο οποίος θα πρέπει ταχύτατα να χειρίζεται σύγχρονα ηλεκτρονικά όργανα καθώς το αεροσκάφος βρίσκεται σε συνεχή επαφή με σταθμό εδάφους και ανταλλάσει συνεχώς δεδομένα.

Το θέμα είναι ότι όταν υπάρχει απαίτηση για λήψη απόφασης σε μια κατάσταση που δεν είναι απαραίτητα ανάγκης, δύσκολα για την ώρα ένας υπολογιστής μπορεί να αντικαταστήσει τον άνθρωπο. Και οι χειριστές να φύγουν πάλι ο ανθρώπινος παράγοντας θα μπαίνει στην υποστήριξη του αεροσκάφους μέσω της συντήρησης.

περισσότερα εδώ:

http://www.icas.org/ICAS_ARCHIVE/ICAS2006/PAPERS/050.PDF
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Το fly by wire πόσο εφικτό είναι να εφαρμοστεί στο κοντινό μέλλον; Μια και μιλάμε για την εξάλειψη του κινδύνου που προκύπτει από τον ανθρώπινο παράγοντα.

Θα πετάγατε με ένα αεροπλάνο που δεν έχει πιλότο/ους;

μα γιατί όχι

bilde
 
Το fly by wire πόσο εφικτό είναι να εφαρμοστεί στο κοντινό μέλλον; Μια και μιλάμε για την εξάλειψη του κινδύνου που προκύπτει από τον ανθρώπινο παράγοντα.

Θα πετάγατε με ένα αεροπλάνο που δεν έχει πιλότο/ους;

Υπάρχει ήδη σχεδιο απο την BAE systems πολυ πιο προηγμένο απο το "απλο" fly by weir και σε φαση αξιοποιησης αν αποφασιστεί.
Αλλα οι εταιρίες θέτουν ερωτήσεις (και με το δικιο τους). Η ληψη αποφασης απο άνθρωπινη επέμβαση ειναι μεσα στο πρόγραμμα αλλα διάφορα ερωτήματα γεννουνται που δεν ειμαι σε θέση να ξέρω, οότε το προγραμμα δεν εχει υιοθετηθει ακόμα.
Αλλα το τραγικό γεγονος που συνέβη ξυπνάει πολλα άλλα ερωτήματα. Θα ειναι ορισταθμός στην ιστορία της πολιτικής αεροπορίας πιστευω, ακομα και για τις προσεχεις σχεδιάσεις και τη θέση του ανθρώπου στο σύστημα. Ειδωμεν.
 
Re: Απάντηση: Re: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

ε δεν θα είναι κυριολεκτικώς καλωδιωμένα. Θα έχουν wifi.

Το wier δεν εννοει οτι το αεροπλάνο ειναι "καλοδιωμένο" αλλα οτι ακολουθει ενα "αοrατο" νήμα που ειναι οι εντολες πτησης απο κομιουτερ σύμφονα με την τοπογραφεία.

Σε αυτο της ΒΑΕ υπάρχει πάντα η τοπογραφική κατατόπιση αλλα και η άμεση "οπτική" αναγώρηση η μηχανική κατανόηση κλπ.

Θα συνδέεται με βάση όπως και τα Drones...αλλα θα υπάρχει και πιλότος (εκει μπορουμε να μιλησουμε για καλοδίωση :laugh:

Το πρόβλημα ειναι σε αυτο το 3 Instances ποιός (και γιατί) θα έχει το πάνω (ultimqte) χέρι .

Αυτο το ατύχημα θα ξαναλανσάρει τις συζητήσεις μου φαίνεται πάνω σε όλη αυτη την υλη.

fly by weirdo
:a0210: pas mal !
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Το wier δεν εννοει οτι το αεροπλάνο ειναι "καλοδιωμένο" αλλα οτι ακολουθει ενα "αοrατο" νήμα που ειναι οι εντολες πτησης απο κομιουτερ σύμφονα με την τοπογραφεία.


μάλιστα.
Όμως ήταν χιούμορ.
 
Το CNN αναφέρει ότι βρέθηκε SIM κάρτα με βίντεο απο τις τελευταίες στιγμές της πτήσης, μέσα από την καμπίνα. Αναφέρει επίσης ότι η εικόνα είναι κάκιστη, αλλά καταγράφει τις κραυγές των επιβάτων που ήξεραν ότι έπρόκειτο να σκοτωθούν στα επόμενα λίγα λεπτά.

Κατά την γνώμη μου δεν πρέπει να προβληθεί και είναι ίσως η μοναδική φορά που είμαι υπερ της λογοκρισίας.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

http://edition.cnn.com/videos/world/2015/03/31/wolf-sot-germanwings-plane-crash-video-reports.cnn

Ανέφεραν ότι το Paris Match η Bild κατάφεραν να το δουν. Το ερώτημα είναι πως το βρήκαν, ποιός (οι) τους έδωσε (αν) και πόσα πήρε(αν).
 
Ελαχιστα πραγματα αλλαξαν απο εποχης Νερωνα ... :icon15:
Ο τρομος εξακολουθει να πουλαει ... και οχι μονο με τη συγκεκριμενη διαρροη.
Ειδε καποιος να γινεται δευτερευουσα ειδηση οτι μια οικογενεια συνεστιαστηκε αστειευομενη χαλαρα ?
ΟΧΙ !!! Ομως, το πως κοβεται ενα κεφαλι απο τους ISIS ειναι must .... ετσι ?
 
300.000.000 $ apo asfaleies
_6.000.000+ -> Airbus
~? Ereynes Galikoy kratoys
_ Reste -> syggeneis 8ymatwn analoga me thn katastash.

+ aytwn H Luft eixe hdh 3emplokqrei 50.000 ana oikogmeneia 8ymatos gia tis ameses anagkes.
 
300.000.000 $ apo asfaleies
_6.000.000+ -> Airbus
~? Ereynes Galikoy kratoys
_ Reste -> syggeneis 8ymatwn analoga me thn katastash.

+ aytwn H Luft eixe hdh 3emplokqrei 50.000 ana oikogmeneia 8ymatos gia tis ameses anagkes.

δεν τα πιάνω αυτά...
κάνε μια ανάλυση
 
Άρχισαν ήδη να κυκλοφορούν διάφορα βιντεάκια. Όποιος έχει τραβήξει πλάνα από ένα αεροσκάφος θα βάζει και 2 -3 my god και θα ρίχνει φώς στο ατύχημα. Ένα που είδα μάλλον μουφέ το κόβω.