Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Καλημέρα,
Αυτή η υπόθεση δεν μου κολλάει καθόλου καλά και εμένα.
Προσωπικά έχω πολλές απορίες με όλο το περιστατικό και με βάση αυτά που έχω ακούσει στα ξένα κανάλια, στα Ελληνικά κανάλια δεν δίνω σημασία στο τι λένε.

Είμαι χειριστής αεροσκαφών από το 1997, έχω δει πολλά, έχω ακούσει πολλά, αλλά να ξυπνήσει κάποιος και να ρίξει το αεροπλάνο από κατάθλιψη δεν έχει ξαναγίνει.
Για άλλους έχει γίνει αρκετές φορές.
Είναι πολλά που δεν μου κολλάνε…
 
δεν τα πιάνω αυτά...
κάνε μια ανάλυση

Απόφαση ασφαλιτικών εταιριών της Λουφτ : θα ξεμπλοκάρουν 300 εκατομμυρια $ για την κάλυψη του ατυχήματος.

Απο αυτά 6.000.000 + θα δωθόυν για την απώλεια του αεροσκάφους (Μονο !?!?)

Ενα μέρος θα πάει στο γαλλικό κράτος για τα έξοδα ερευνών και εργασιών

Και τα υπόλοιπα θα διατεθούν στις οικογένεις των θυμάτων.
Οχι όμως ομοιόμορφα αλλα σε σχέση με τις επιδράσεις και ανάγκες των συγγενών των θυμάτων.
Ολα αυτα θα υπολογιστουν με συγκεκριμένα κριτήρια όχι μόνο υποκειμενικά αλλα και αντικειμενικά.

Ενα παράδειγμα αν μέσα στους δικαιούχους βρίσκεται μια μητέρα με 4 παιδιά οπου εχασε τον σύζηγο της που ηταν η κυρια πηγη επιβίωσης, αυτη θα πάρει πολυ μεγαλύτερη αποζημείωση απο μία σύντροφο χωρίς παιδιά, αμα ο κυριος συγγενεις ειναι "προσφατη γνωριμία" η δευτερος συγγενής κλπ θα πάρει ακόμα λιγότερο.
Οπως υπάρχουν 16 εθνικότητες θα υπολογιστει και το κόστος ζωής εκαστης για την αντιτιμία της αποζημείωσης...

Αυτα που σας λέω ειναι απλά δείγματα που έδωσε ενας εξπερ των ασφαλειών. Μη μου ζητήσετε λινκ δεν ειναι απο το ιντερνετ.

Αλλα ο υπολογισμός θα ειναι αρκετά τεχνικός και δύσκολος και θα χρειαστει κάποιο χρόνο.

Παράλληλα μην ξεχνάμε οτι η Λουφτ έδωσε οικειωθελώς 50.000 (ανα άτομο επιβατών) ευρω, απαξ επ αρχης για να καλύψει τις εκτακτες και απρόβλεπτες ανάγκες των συγγενών προ του ξαφνικου γεγονότος.

Να σημειωθει οτι δεν υπηρχε προσβαση (καμια δεκαριά χιλιόμετρα) στο σημειο του δυστηχήματος, παρα μόνο με ελικόπτερα, οπότε το Γαλλικο κράτος εφτιαξε πιστα που να οδηγει στον χώρο για οχήμτα tout terrain.

Συνετέθησαν ήδη 62 Profiles DNA (ισως σήμερα περισσότερα). Αναμένει τωρα να αναγνωρισθουν σχετικα με τα δειγματα συγγενων.
Θα πάρει βδομάδες για αυτο που λέμε να γίνει το επίσημο πένθος, δηλ να βρεθουν να αναγνωριστουν και να σταλουν οι νεκροι στις οικογένειες τους.
 
Μετά από μια συζήτηση που είχα, μάλλον πρέπει να ανασκευάσω κάποια πράγματα που έγραψα παραπάνω.

Μετά τη λήψη του πτυχίου δεν γίνεται ψυχολογικός έλεγχος. Γίνεται μόνο ιατρικός και για τα αποτελέσματα ισχύει το ιατρικό απόρρητο. Δηλαδή η εταιρία λαμβάνει μια απάντηση ναι είναι ικανός ή οχι δεν είναι ικανός χωρίς λεπτομέρειες.

Σε περίπτωση ψυχολογικών προβλημάτων θα πρέπει να υπάρχει δήλωση του πιλότου ή σε περίπτωση υποψίας της εταιρίας ζητείται εξέταση από γιατρό και πάλι λαμβάνει ένα αποτέλεσμα ναι / όχι (ισχύει και εδώ ιατρικό απόρρητο).

Ισχύει τα περί μειωμένων αποζημιώσεων σε περίπτωση ευθύνης του πιλότου, όμως υπάρχει δήλωση της Lufthansa ότι οι αποζημιώσεις θα είναι όπως στην περίπτωση βλάβης του αεροσκάφους.

Δεν υπάρχει κανένας διάτρητος φάκελλος όπως έγραψα παραπάνω και έχουν τηρηθεί όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες σε σχέση με τον ιατρικό έλεγχο του πιλότου (αυτές κρίνονται στα δικαστήρια).
 
Απάντηση: Re: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Μετά τη λήψη του πτυχίου δεν γίνεται ψυχολογικός έλεγχος. Γίνεται μόνο ιατρικός και για τα αποτελέσματα ισχύει το ιατρικό απόρρητο. Δηλαδή η εταιρία λαμβάνει μια απάντηση ναι είναι ικανός ή οχι δεν είναι ικανός χωρίς λεπτομέρειες.

Σε περίπτωση ψυχολογικών προβλημάτων θα πρέπει να υπάρχει δήλωση του πιλότου ή σε περίπτωση υποψίας της εταιρίας ζητείται εξέταση από γιατρό και πάλι λαμβάνει ένα αποτέλεσμα ναι / όχι (ισχύει και εδώ ιατρικό απόρρητο).


Εδώ υπάρχει ζήτημα. Σύγκρουσης της ανάγκης προστασίας των ιατρικών δεδομένων κάποιου, με την ανάγκη προστασίας του κοινού το οποίο τελεί σε απόλυτη εξάρτηση ζωής και θανάτου με αυτόν τον κάποιον. Άκου εκεί θα πρέπει να υπάρχει δήλωση του πιλότου... Αυτό δεν παρέχει καμία απολύτως προστασία σε περίπτωση ψυχολογικού προβλήματος... για άλλης φύσης προβλήματα ναι να το δεχθώ. Σοβαρά τώρα περιμέναμε από τον serial killer (για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους) να μας πει ότι δεν στέκει στα καλά του;

Αλλιώς τι θα πει *πιστοποίηση* ιατρού. Έχει βάλει δλδ ο εν λόγω ιατρός το κεφάλι του στον τορβά έτσι όπως εξελίχθηκε η κατάσταση; Δεν το νομίζω. Μια ακάλυπτη επιταγή έχει υπογράψει ουσιαστικά.
 
Μια άλλη ματιά στο συμβάν: Φιάσκο δίχως προηγούμενο η ιστορία του… «αυτόχειρα» συγκυβερνήτη

http://papaioannou-giannis.net/2015/04/01/φιάσκο-δίχως-προηγούμενο-η-ιστορία-το/

Από σένα θα περίμενα να γράψεις ότι με τη ζωή 150 ανθρώπων δεν κάνουμε χιούμορ και πρωταπριλιάτικα αστεία!!! :7SFGSFG:
 
Πιλότος της Airfrance: Να γιατί ο πιλότος της Germanwings δεν «παίζει» να «αυτοκτόνησε»

Τι στο καλο γινεται ρε σεις?
Προσωπικα πιστευω πιο πολυ εναν ανθρωπο που κανει την ιδια δουλεια (πιλοτος) παρα εναν που βγαζει πορισμα ειδικα οταν ειναι τελειως ασχετος με το επαγγελμα (εισαγγελεας)...
 
πάντως μέσα στις χαριτωμενιές που ακούσαμε από τα media, μόνο κανένα πωλητή από γερμανικό hifi shop δεν μας έβγαλαν να μας πεί ότι "ήταν τρελός γιατί ήθελε να αντικαταστήσει Luxman με audiolab 8000s", μετά τις ανακοινώσεις του εισαγγελέα υπήρξε μια ανακοίνωση της ένωσης γερμανών πιλότων που έλεγε ότι καλό είναι να περιμένουμε το πόρισμα της διερεύνησης και όχι να βασιζόμαστε στις δηλώσεις του εισαγγελέα. Αυτή την πέρασαν στο ντούκου
 
Από την αρχή είπα ότι κάτι δεν μου κάθεται με όλη την ιστορία με τον "καταθλιπτικό" που τελικά ήταν σχιζοφρενής που δεν τον πήρε κανένας χαμπάρι και είχε αναρρωτική άδεια εκείνη την ημέρα αλλά παρόλα αυτά η εταιρεία του δεν το ήξερε και τον είχε στο πρόγραμμα πτήσης και του ήρθε να το καρφώσει στο βουνό.
Το link που έβαλα δεν νομίζω να είναι πρωταπριλιάτικο και το έβαλα γιατί δίνει κάποια στοιχεία για προβληματισμό.
Δεν σημαίνει ότι υιοθετώ και τα πάντα σε αυτό.
 
Από σένα θα περίμενα να γράψεις ότι με τη ζωή 150 ανθρώπων δεν κάνουμε χιούμορ και πρωταπριλιάτικα αστεία!!! :7SFGSFG:

Έγραψα πριν απο λίγες ημέρες ότι θα ειπωθούν πολλά και θα γραφούν ακόμα περισσότερα.

Θα αναφερθώ λοιπόν στο "Πρωταπριλιάτικο" αστείο το οποίο αναφέρεις:

Σε πληροφορώ λοιπόν ότι το άρθρο είναι μιά μετάφραση από το scott.net, με υπογραφή του Κου Joe Quin

http://www.sott.net/article/294482-Germanwings-crash-Not-the-full-story


Υποθέτω ότι είσαι άριστος γνώστης της Αγγλικής γλώσσας και ελπίζω να συμφωνήσεις μαζύ μου ότι Πρωταπριλιάτικα αστεία δεν αναρτώνται από τις 29 Μαρτίου.
 
Το άρθρο λέει ότι είναι του "Παύλου Κιρκασίδη"...

http://www.ereportaz.gr/anatr/

Υπάρχουν κάποιες απολύτως συγκεκριμένες θεωρίες των εμπειρογνωμώνων αεροπορικών δυστυχημάτων, ανάμεσα σε αυτές και μια η οποία δείχνει εξαιρετικά πιθανή και αναφέρεται στην περίπτωση του μετεωρίτη που είτε κτυπά απ” ευθείας το αεροσκάφος που θα βρεθεί στην πορεία του, είτε, εκρηγνυόμενος ακόμη και σε απόσταση από αυτό, προκαλεί το φαινόμενο «ΕΜP» δηλαδή του «ηλεκτρομαγνητικού παλμού» ο οποίος, είτε θέτει πλήρως εκτός λειτουργίας όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα του αεροσκάφους, είτε, ακόμη χειρότερα, τα κάνει να δίνουν εσφαλμένα στοιχεία για το ύψος, την ταχύτητα ακόμη και για την ίδια τη θέση του.

Από κει και πέρα, να ομολογήσω ότι εγώ προσωπικά δεν πολυ-ενδιαφέρομαι ούτε γιατί έγινε, ούτε πως. Έχω εμπιστοσύνη ότι οι ειδικοί θα κάνουν το καλύτερο. Είναι και μια στρατιά δικηγόροι στην ιστορία. Εμένα δεν μου πέφτει κανένας μα κανένας λόγος. Οπότε για την ουσία δεν λέω τίποτα, ούτε ψάχνω να βρω την αλήθεια. Όμως με τις θεωρίες συνομωσίας... ε, πως να το κάνουμε, είναι κάτι άλλο!
 
Το άρθρο λέει ότι είναι του "Παύλου Κιρκασίδη"...

http://www.ereportaz.gr/anatr/



Από κει και πέρα, να ομολογήσω ότι εγώ προσωπικά δεν πολυ-ενδιαφέρομαι ούτε γιατί έγινε, ούτε πως. Έχω εμπιστοσύνη ότι οι ειδικοί θα κάνουν το καλύτερο. Είναι και μια στρατιά δικηγόροι στην ιστορία. Εμένα δεν μου πέφτει κανένας μα κανένας λόγος. Οπότε για την ουσία δεν λέω τίποτα, ούτε ψάχνω να βρω την αλήθεια. Όμως με τις θεωρίες συνομωσίας... ε, πως να το κάνουμε, είναι κάτι άλλο!

Λαμβάνοντας υπ' όψιν την συγκεκριμένη σου απάντηση - που είναι απολύτως σεβαστό - να υποθέσω ότι

Από σένα θα περίμενα να γράψεις ότι με τη ζωή 150 ανθρώπων δεν κάνουμε χιούμορ και πρωταπριλιάτικα αστεία!!! :7SFGSFG:

και το σχόλιο περί Πρωταπριλιάτικου αστείου δεν ισχύει?
 
Aν η λουφτχανσα ψαχνει φτηνους πιλοτους σε ψυχιατρικες κλινικες,
τοτε αυτο σιγουρα ακουγεται μονο για πρωταπριλιατικο αστειο,
αφου τιθεται σοβαρος κινδυνος για την ασφαλεια των πτησεων.
Ακομα και σε καλη ψυχικη κατασταση να βρισκεται ο πιλοτος, τα ψυχοφαρμακα
που σπανιως δεν λαμβανονται εφ'ορου ζωης, εχουν κατασταλτικη δραση
και δεν συνισταται να οδηγας ουτε παπακι οχι αεροπλανο με 150 ψυχες.
Δεν υπαρχουν αυτα τα πραγματα παιδια, εχουμε ξεφυγει λεμε.
 
Ακουω και ακουω και ακουω τοσες μερες τωρα, και ΜΟΛΙΣ σημερα ακουσα το προφανες απο εκπαιδευτη
πιλοτο των δικων μας AirBus "ακουω με πολυ περισκεψη τα οσα λεγονται γιατι στα 30 χρονια ιστοριας μου
στον χωρο, ΠΡΩΤΗ φορα ακουω τετοιες σαθρες εξηγησεις και σεναρια ..... ".

Aρχιζω να υποπτευομαι οτι δεν επεσε κανενα αεροπλανο.
Καποιος ασκει social engineering στους θαμωνες του AVclub ... για δικους του λογους. :p
Παγιδευσε τους δεκτες στις οθονες μας και προβαλλει οτι θελει .... :BDGBGDB55:

Αυτο ειναι ολο βρε παιδια .... -bye-
 
Λαμβάνοντας υπ' όψιν την συγκεκριμένη σου απάντηση - που είναι απολύτως σεβαστό - να υποθέσω ότι



και το σχόλιο περί Πρωταπριλιάτικου αστείου δεν ισχύει?
Ειλικρινά νόμισα ότι ο Χρήστος έκανε πρωταπριλιάτικο αστείο. Λάθος μου.
 
Είτε ήταν τρελός ο συγκυβερνήτης είτε όχι, το αποτέλεσμα παραμένει και είναι ολέθριο, είναι φριχτό, δεν το χωρά ο ανθρώπινος νους. 150 ζωές ανθρώπων χάθηκαν από την μια στιγμή στην άλλη. Έχετε αναρωτηθεί πόσα οικογενειακά δράματα δημιούργησε αυτό το ατύχημα είτε ήταν ηθελημένο είτε όχι? Μπορείτε να φανταστείτε τι πόνο ψυχής θα κουβαλούνε στην καρδιά τους για ολόκληρη την ζωή τους οι συγγενείς των θυμάτων? Είναι να τρελαθεί κανείς απλά και μόνο στην σκέψη τι δράμα ζούνε και θα ζήσουνε από τώρα και στο εξής οι δυστυχείς συγγενείς και φίλοι για τον τόσο άδικο χαμό των αγαπημένων τους ανθρώπων.