Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Re: Απάντηση: Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Τωρα για τις οδηγιες, εχω ακουσει με τα αυτια μου συνομιλια που ο ελεγκτης δινει το μετεορολογικο, δηλωνει μονο τον ενεργο διαδρομο και δεν δινει καμια αλλη οδηγια προσεγγισης. Σε μικρο αεροδρομιο που μπορει να εχει πτηση καθε ωρα και ο καιρος ειναι καλος, μου φαινεται πολυ λογικο.

Στα μικρα Αεροδρομια οπως Μηλο , Αστυπαλαια κτλ. δεν υπαρχει Ελεγχος Εναεριας Κυκλοφοριας αλλα AFIS (Aerodrome Flight Information Service) , δηλαδη απλη παροχη μετεωρολογικων πληροφοριων και πληροφοριων κυκλοφοριας. Την δουλεια αυτη στην Ελλαδα την κανουν Τηλεπικοινωνιακοί υπαλληλοι της ΥΠΑ (και οχι ελεγκτες).

Στην επικοινωνια με τα α/φη δεν λενε πχ. "Milos Tower" αλλα "Milos Information" , οποτε γινεται αμεσως ξεκαθαρο.

Δες και εδω...

http://www.pprune.org/tech-log/248384-afis-atis.html
 
Last edited:
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

ATIS είναι πάντως το κανάλι καιρού του κάθε αεροδρομίου και υπάρχει σε όλα τα αεροδρόμια.
 
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Ρε παιδια ειδε κανεις χθες το βραδυ στο Μακεδoνια TV την ιστορια του αεροπλάνου που επεσε στο νερο?

Αυτην λεω

http://www.youtube.com/watch?v=R3RkU0i5IPk

Αναγκαστική προσθαλάσσωση έκανε επειδή του τελείωσαν τα καύσιμα και επειδη οι αεροπειρατές χωρις κανένα προφανές κίνητρο και χωρίς να ανήκουν σε κάποια οργάνωση ή να πρεσβεύουν κάτι δεν άφηναν τον πιλότο να προσγειωθεί σε αεροδρόμιο!!!! Η μαλακία σε όλο της το μεγαλείο!!! Τελικα απο τους 175 επιβαίνοντες της Ethiοpian Airlines διασώθηκαν οι 50 συμπεριλαμβανομένων των πιλότων ενώ οι αεροπειρατές σκοτώθηκαν και οι 3. Αυτο που ουσιαστικα συνεβαλε να σωθουν τοσοι επιβατες ητανε το γεγονος οτι ο πιλοτος κατεβασε το αεροπλανο διπλα στην ακτη οπότε ητανε ρηχά τα νερα. Και οι 2 πιλότοι βραβεύτηκαν οι οποίοι συνέχισαν την καριέρα τους στην Ethiοpian Airlines :SFGSFGSF:
 
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Ρε παιδια ειδε κανεις χθες το βραδυ στο Μακεδoνια TV την ιστορια του αεροπλάνου που επεσε στο νερο?

Αυτην λεω


Αναγκαστική προσθαλάσσωση έκανε επειδή του τελείωσαν τα καύσιμα και επειδη οι αεροπειρατές χωρις κανένα προφανές κίνητρο και χωρίς να ανήκουν σε κάποια οργάνωση ή να πρεσβεύουν κάτι δεν άφηναν τον πιλότο να προσγειωθεί σε αεροδρόμιο!!!! Η μαλακία σε όλο της το μεγαλείο!!! Τελικα απο τους 175 επιβαίνοντες της Ethiοpian Airlines διασώθηκαν οι 50 συμπεριλαμβανομένων των πιλότων ενώ οι αεροπειρατές σκοτώθηκαν και οι 3. Αυτο που ουσιαστικα συνεβαλε να σωθουν τοσοι επιβατες ητανε το γεγονος οτι ο πιλοτος κατεβασε το αεροπλανο διπλα στην ακτη οπότε ητανε ρηχά τα νερα. Και οι 2 πιλότοι βραβεύτηκαν οι οποίοι συνέχισαν την καριέρα τους στην Ethiοpian Airlines :SFGSFGSF:

Αυτό το συμβαν το θυμάμαι απο τα δελτία ειδήσεων της εποχης, απο τις λίγες συντριβές αεροπλάνων που έχουν καταγραφει τόσο καθαρα σε βιντεο. Αν το φτερό του δεν είχε σκαλώσει στο βυθό, θα ειχαμε περισσότερους επιζώντες. Μάστορας ο πιλότος πάντως.

Μιας που το έφερε η κουβέντα, τι γίνεται με την καινούρια σαιζόν του Mayday/Air Crash Investigation? Βγήκε ένα επεισόδιο πριν ένα μήνα αλλά απο τότε, ουδέν νεώτερον.
 
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Καί κάτι διαφορετικό:

http://news.travelling.gr/2011/10/η-gulf-air-εγκαινίασε-το-πρώτο-στον-κόσμο-αερ/

Η Gulf Air εγκαινίασε το πρώτο αεροσκάφος στον κόσμο με ζωντανή τηλεόραση και την τελευταία λέξη της σύνδεσης κατά την διάρκεια της πτήσης, συμπεριλαμβανομένων ευρυζωνικών και υπηρεσιών Κινητού Τηλεφώνου.

Η Gulf Air, παρέλαβε το πρώτο της A330-200 αεροσκάφος εφοδιασμένο με τη Panasonic Avionics Corporation, Communications Suite. Η ολοκληρωμένη λύση επικοινωνιών και ψυχαγωγίας, «Sky Hub», προσφέρει τους επιβάτες τη πλήρη συνδεσιμότητα στο διαδίκτυο, υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας και, για πρώτη φορά στον κόσμο, μια παγκόσμια, ζωντανή τηλεοπτική υπηρεσία επί του αεροσκάφους. Η Global Communications Panasonic είναι το σύστημα επικοινωνίας που θα εγκατασταθεί σε ολόκληρο το στόλο της Gulf Air σταδιακά.

Στα αποκαλυπτήρια του «Sky Hub», ο Διευθύνων Σύμβουλος της Gulf Air , κ. Samer Majali, δήλωσε, “Είναι άλλο ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία εξυπηρέτησης πελατών μας, το σύστημα ψυχαγωγίας , «Hub Sky» για τον στόλο μας. “

«Η Gulf Air παρέχει τη γρηγορότερη, πρόσβαση και απεριόριστο internet επί του αεροσκάφους για τους επιβάτες μας ώστε να παραμένουν πλήρως συνδεδεμένοι στον αέρα.”

“Είμαι βέβαιος ότι αυτή η τεχνολογία, αιχμής θα αλλάξει ριζικά την ψυχαγωγία εν πτήσει θέτοντας ένα νέο πρότυπο» κατέληξε ο κ. Majali.

Χρησιμοποιώντας το σύστημα επικοινωνίας της Panasonic, Communications Suite, η Gulf Air θα προσφέρει αμφίδρομη ευρυζωνική σύνδεση σε ταχύτητες μέχρι 50 Mbps εντός του αεροσκάφους, επιτρέποντας έτσι την ταχύτερη περιήγηση, στο Διαδίκτυο. Οι ταξιδιώτες τώρα θα μπορούν να παρακολουθούν ψυχαγωγικές εκπομπές, τις αγαπημένες ποδοσφαιρικές ομάδες τους ή να ενημερώνονται από τα ειδησεογραφικά κανάλια.

Επίσης θα είναι σε θέση να περιηγηθούν στο διαδίκτυο με ευρυζωνικές ταχύτητες, καθώς και πρόσβαση στις κοινωνικές υπηρεσίες των μέσων ενημέρωσης, όπως το Facebook και το Twitter. Επιπλέον, οι επαγγελματίες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στο διαδίκυο για αποστολή και λήψη μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ενώ παρακολουθούν ζωντανά-ειδήσεις και ενημερώσεις της αγοράς μετοχών στα 35.000 πόδια. Απλά πρέπει να ενεργοποιήσουν την προσωπική τους συσκευή, για την εν πτήση σύνδεση με το δίκτυο Wi-Fi, και να συνδεθούν στην υπηρεσία.


ΥΓ: Θα στοιχίζει περίπου 20 ευρώ το 24ωρο.
 
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???


Όχι "πρόβλημα πάλι με Α380" αλλα "πρόβλημα πάλι με Α380 της Qantas". Ο προσδιορισμός έχει σημασία με το πρόσφατο ιστορικό της εταιρίας.

Ένδειξη για χαμηλή στάθμη λιπαντικού στη μηχανή #4. Η βλάβη βέβαια ειναι αρκετά συνηθισμένη, θα μπορούσε να συνεχίσει με τις υπόλοιπες 3 αν ήταν πιο κοντά στον προορισμό του.
 
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Δεν νομιζω να έχει περισσότερα προβλήματα απο άλλα μοντέλα. Τα περισσότερα συμβάντα που βρήκα για τα Α380 ή δεν είχαν σχέση με το ίδιο το σκάφος ή ήταν προβλήματα σε Α380 της Qantas...
 
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Πρώτο συμβάν με Dreamliner: Η πτήση NH-651 της All Nippon απο Τokyo για Okayama σταμάτησε την προσέγγιση στο αεροδρόμιο προορισμού όταν το πλήρωμα πήρε ένδειξη οτι οι τροχοί δεν ειχαν κατέβει λόγω υδραυλικού προβλήματος. Τελικά, μετά απο έλεγχο των checklists, οι τροχοί κατέβηκαν με το εφεδρικό σύστημα