Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Σε σημερινή συνέντευξη τύπου ο υπουργός μεταφορών της Μαλαισίας έδωσε περισσότερες πληροφορίες για το σήμα που έπιασαν τα στρατιωτικά ρανταρ. Φαίνεται οτι το αεροπλάνο ακολουθούσε πορεία βάσει waypoints (IGARI, VAMPI, GIVAL) και χάθηκε με κατεύθυνση προς το IGREX στα νησια Andaman. Τελευταίο στίγμα στα 29500 πόδια, μια ώρα περίπου μετά την εξαφάνιση απο τα ρανταρ της πολιτικής αεροπορίας.

article-2580815-1C49899B00000578-763_634x581.jpg
 
Ακόμα κι αν υπάρχει η δυνατότητα - απο στρατιωτική πλευρά - οι ΗΠΑ, η Κίνα ή και η Ρωσία να είχαν εντοπίσει με δορυφόρους την πορεία του αεροπλάνου, ή ακόμα και να ξέρουν που βρίσκεται/έπεσε, το βρίσκω απίθανο να αποκαλύψουν οτι διαθέτουν αυτή την ικανότητα και να χάσουν το πλεονέκτημα του εφησυχασμού των "αντιπάλων"...
Γιατί γνωρίζουν οτι οι άλλοι δεν θα τσιμπήσουν οτι βρέθηκε το αεροπλάνο, πχ. απο κάποιο περαστικό αλιευτικό...
 
Last edited:
Το ολο περιστατικο μπορει ΑΝΕΤΑ να χαρακτηριστει ... social engineering σε ανυσηχες μαζες :marchmellow:

Ποση ευφυια χρειαζεται για να αντιληφθουμε οτι η σεναριολαγνεια εχει καταστησει ομηρο τον μισο πλανητη ?
(ευτυχως, ο αλλος μισος δεν διαθετει χαζοκουτια που σπρωχνουν σε social experimentation) ...

Τους θυμαται κανεις τους 239 ? .... (περα απο τον Dipie :p)
Αυριο θα γινουν 2390 (σε υπερωκεανιο, ισως ?), μεθαυριο 23900 (καμια κωμοπολη στην Σιβηρια ?)
και το μονο διακυβευμα θα ειναι η αντιληπτικη μας οξυτητα και ευρυτητα.

Like I said .... ο μισος ("ενημερωμενος και δικτυωμενος") πλανητης ειναι ομηρος "παιχνιδιων" !
Ειτε επειδη καποιες υπηρεσιες εβαλαν το χερακι τους στην υποθεση .... ειτε επειδη βοηθησε η περισταση
(ατυχη για 239 !).
 
Last edited:
Για το πως κάποιος μπορεί να μπεί στο πιλοτήριο (χωρίς την άδεια του πιλότου), μπορεί να δεί τι πρέπει να κάνει στη σελίδα 44.

http://www.smartcockpit.com/aircraft...Equipment.html ........... B777 Airplane General and Emergency Equipment

Φίλε Spartiatis δεν ισχύει αυτό που λες. Η εικόνα στην σελίδα 44 δείχνει την πόρτα όπως φαίνεται μέσα απο το πιλοτήριο, γι αυτό υπάρχει το βελάκι "AFT" (προς την ουρά δηλαδή) κάτω δεξιά που υποδεικνύει τον προσανατολισμό. Το lower break-away panel το χρησιμοποιούν οι πιλότοι για να ανοίξουν την πόρτα από μέσα σε περίπτωση που αυτή γίνει jammed από structural deformation (πχ σε περίπτωση ατυχήματος). Από έξω ανοίγει είτε μηχανικά με ειδικό κλειδί, είτε βάζοντας τον σωστό κωδικό στο ηλεκτρονικό panel. Και στις 2 περιπτώσεις αν ο πιλότος δεν θέλει (επιλογέας 1 θέση "LOCKED KEY INOPERABLE" και θέση "DENY" στον επιλογέα 3 σελ.46) η πόρτα δεν ανοίγει με τίποτα. Αυτό ακριβώς είχε κάνει ο συγκυβερνήτης της Ethiopian που κλείδωσε έξω τον κυβερνήτη όταν αυτός σηκώθηκε να πάει τουαλέτα και στη συνέχεια προσγειώθηκε στην Γενεύη και ζήτησε άσυλο.

Αναλυτική περιγραφή της flight deck dooor υπάρχει στις σελίδες 135-136 ;)
 
Last edited:
Να κάτι που δεν ήξερα και αν έχεις κάποιο λινκ σχετικά με την προσγείωση (αλλά και απογείωση) από χωμάτινο διάδρομο, μπορείς να μου τα στείλεις?

Υπ' όψιν μιλάμε για τεράστιους κινητήρες που βρίσκονται πολύ κοντά στο έδαφος και κατα τη διάρκεια της προσγείωσης (αν χρησιμποποιήσουν reverse thrust) αλλά και κατά την απογείωση, σίγουρα θα "τραβήξουν" οτιδήποτε βρίσκεται κοντά τους, με πολύ πιθανή μια μεγάλη ζημιά.

Μιά φώτο του κινητήρα

View attachment 101873

Προφανως δεν εγινε αντιληπτο το ειρωνικο του ποστ μου.
ΟΧΙ, δεν προσγειωνεται τετοιο πραγμα οπου ναναι..
Sorry αν δεν ηταν αυτονοητο.
 
Το ολο περιστατικο μπορει ΑΝΕΤΑ να χαρακτηριστει ... social engineering σε ανυσηχες μαζες :marchmellow:

Ποση ευφυια χρειαζεται για να αντιληφθουμε οτι η σεναριολαγνεια εχει καταστησει ομηρο τον μισο πλανητη ?

Υπερβολές. Επειδή ασχολούνται 5 άτομα στο φόρουμ και επειδή στο ίντερνετ γράφουν πολλοί που αρέσκονται στα σενάρια, δεν σημαίνει ότι ασχολείται και κανείς άλλος.

Άλλωστε, ότι και να έγινε οι επιβάτες είναι νεκροί. Από και και πέρα, οι ειδικοί θα ήταν καλό να μάθουν τι και πως έγινε, ώστε να βελτιώσουν τα συστήματα των αεροπλάνων. Για τους υπόλοιπους είναι παντελώς άχρηστη πληροφορία, όπως και οι αιτίες για δεκάδες άλλα δυστυχήματα που έχουν συμβεί και τις οποίες τις μάθαμε κάποτε και τις ξεχάσαμε κατόπιν.
 
Οσο για τα νεωτερα στοιχεια, περι πορειας προς τα νησια Andaman, το δουλεμα παει συννεφο.
Το ΠΡΩΤΟ που κανει η πολιτικη αεροπορια εαν χασει επαφη με το αεροσκαφος ειναι να ρωτησει την στρατιωτική
αν το βλεπει στο δικο της κανονικό ρανταρ.
Αυτα γινονται ευκολα, και ειναι σχεδον ρουτινα.
Θελουν να μας πουν οτι εψαχναν για μερες στη θαλασσα κοντα στο σημειο που εχασε επαφη το πολιτικο ρανταρ
και μετα 6 μερες ανακαλυψαν οτι στρατιωτικο ρανταρ το "ειχε" για αρκετη ωρα ?
Τοση ανικανοτητα πια?
Ενταξει, το στρατιωτικο ρανταρ δεν αναγνωριζει αυτοματα ποιο αεροπλανο ειναι ενας στοχος που φαινεται στο ρανταρ αλλά μόνο το πόσο
μεγάλο ειναι, κατα προσέγγιση.
Για να ειμαστε δικαιοι, το αεροπλανο συνεχιζε να κινειται εντος πολιτικων αεροδιαδρομων, και εστριβε κανονικα εκεί που έπρεπε.
(δλδ ετσι μας λενε...) άρα είναι στην περιοχή που εχει συχνα traffic και δεν αποτελει αξιοπεριεργο.
Ομως προκειπτει αβιαστα οτι οι μαλαισιανοι ΔΕΝ εχουν αεραμυνα.
Αεροπλανο κινειται ΕΝΤΟΣ αεροδιαδρομου ΧΩΡΙΣ να επικοινωνει, και χωρις IFF και η στρατιωτικη αεροπορια της χωρας το αφηνει να περασει
πανω απο τη χωρα και να παει οπουδηποτε.
Το φυσιολογικό θα ηταν να σηκωθουν δυο αναγνωριστικα και να το πλησιασουν.
Στη ξεφτιλα, το στρατιωτικο ρανταρ θα επρεπε να σηκωσει ενα τηλεφωνακι και να ρωτησει την πολιτκη αν συμβαινει κατι
περιεργο. Ασε που απο τη στιγμη που χαθηκε απο το ρανταρ, η πολιτικη θα αρχισε να το καλει συνεχως, τοσο στη συχνοτητα
του malaisia control οσο και στη κινδυνου, κατι που το στρατιωτικο ρανταρ ΑΚΟΥΕΙ.
Οπως και να το δει κανεις, ειναι απιστευτο οτι ολα αυτα μαθευτηκαν 6 μερες μετα.
Να τους δανεισουμε λιγο την Τουρκια να σφιξουν λιγο οι κ___οι γιατι πολυ χαλαρα ειναι τα παλικαρια εκει στα ρανταρ...


Απο οσα λενε τα γατονια πιλοτοι, το αεροπλανο "κατεβαινει" σε 1500 μετρα διαδρομο.
Εκει κοντα, σε μια ατολη εχει ενα ξεχασμενο διαδρομο, που δεν πανε αεροπλανα.
http://www.ourairports.com/airports...029663086,zoom=13,type=Satellite,airport=VOCX
Στρατιωτικη βαση λεει.. χμμμμ

Εχει πυργο, φωτα, και 2,7 km * 45 μ διαδρομο.
Τελεια.
Μεχρι και παραλια τυπου lost διαθετει το μαγαζι.

http://en.wikipedia.org/wiki/Car_Nicobar
Each village has a tuhet meaning elderly heads, the number of which varies. From each of these elders three are elected as 1st, 2nd, and 3rd captain to look after the day-to-day affairs of the village.

http://en.wikipedia.org/wiki/Car_Nicobar_Air_Force_Base
το μερος ειναι ιδανικο για να κρυψεις ενα 777

The Air base was devastated by the 2004 Indian Ocean earthquake and tsunami. One hundred and sixteen IAF officers and men, their wives and children died in the disaster. Little remained of the air base, which was established as India's southern-most defence post. IAF personnel worked night and day to ensure that the air base was operational again in just three-and-a-half months. The runway was repaired, navigational aids and the basic infrastructure was put back in place. On 14 April, the Car Nic Air Base resumed operations once again

Τραβηγμενο? Ναι. Εφικτο επίσης....

Τωρα θα μου πειτε, δεν το εχουν ψαξει?
6 μερες ψαχνανε χιλιαδες μιλια μακρυα. The perfect decoy.
 
O πρωθυπουργός της Μαλαισίας μόλις επιβεβαίωσε οτι το αεροπλάνο που έπιασαν τα στρατιωτικά ραντάρ ήταν όντως το αγνοούμενο 777.
 
Ο πρωθυπουργος καλα θα κανει να παει να κρυφτει...
Προκυπτει οτι το σημειο που λενε οτι το ειδαν τελευταια φορα, ειναι και το επισημο οριο των μαλαισιανων ρανταρ.
Ενταξει παιδια, σας πιστεψαμε.

Malaysia's air force chief said on Wednesday an aircraft that could have been the missing plane was plotted on military radar at 2:15 a.m., 200 miles northwest of Penang Island off Malaysia's west coast.

This position marks the limit of Malaysia's military radar in that part of the country, a fourth source familiar with the investigation told Reuters.

When asked about the range of military radar at a news conference on Thursday, Malaysian Transport Minister Hishammuddin Hussein said it was "a sensitive issue" that he was not going to reveal.

"Even if it doesn't extend beyond that, we can get the co-operation of the neighboring countries," he said.

http://www.reuters.com/article/2014/03/14/us-malaysia-airlines-radar-exclusive-idUSBREA2D0DG20140314
 
Στη συνέντευξη τύπου που τελείωσε πριν λίγο, ο πρωθυπουργός τους είπε οτι διασταύρωσαν τα στοιχεία του ραντάρ με δορυφορικές εικόνες και έτσι επιβεβαίωσαν οτι είναι το 777.

Το ACARS έκλεισε όταν το αεροσκάφος έφτασε στην ακτή της Μαλαισίας και ο transponder όταν εξαφανίστηκε απο το ραντάρ του πολιτικού αεροδρομίου.

Δυο νέες περιοχές έρευνας: απο την Ταϊλάνδη μέχρι τα σύνορα Καζακστάν-Τουρκμενιστάν και απο την Ινδονησία προς τον νότιο Ινδικό.

Απο οσα λενε τα γατονια πιλοτοι, το αεροπλανο "κατεβαινει" σε 1500 μετρα διαδρομο.
Εκει κοντα, σε μια ατολη εχει ενα ξεχασμενο διαδρομο, που δεν πανε αεροπλανα.
http://www.ourairports.com/airports...029663086,zoom=13,type=Satellite,airport=VOCX
Στρατιωτικη βαση λεει.. χμμμμ

Εχει πυργο, φωτα, και 2,7 km * 45 μ διαδρομο.
Τελεια.
Μεχρι και παραλια τυπου lost διαθετει το μαγαζι.

http://en.wikipedia.org/wiki/Car_Nicobar
Each village has a tuhet meaning elderly heads, the number of which varies. From each of these elders three are elected as 1st, 2nd, and 3rd captain to look after the day-to-day affairs of the village.

http://en.wikipedia.org/wiki/Car_Nicobar_Air_Force_Base
το μερος ειναι ιδανικο για να κρυψεις ενα 777

The Air base was devastated by the 2004 Indian Ocean earthquake and tsunami. One hundred and sixteen IAF officers and men, their wives and children died in the disaster. Little remained of the air base, which was established as India's southern-most defence post. IAF personnel worked night and day to ensure that the air base was operational again in just three-and-a-half months. The runway was repaired, navigational aids and the basic infrastructure was put back in place. On 14 April, the Car Nic Air Base resumed operations once again

Τραβηγμενο? Ναι. Εφικτο επίσης....

Τωρα θα μου πειτε, δεν το εχουν ψαξει?
6 μερες ψαχνανε χιλιαδες μιλια μακρυα. The perfect decoy.

Εσύ δηλαδή θεωρείς πιθανό να προσγειώθηκε πολιτικό αεροσκάφος σε εν ενεργεία στρατιωτικό αεροδρόμιο άλλης χώρας και αυτή η χώρα το έκρυψε; Έχουν δηλαδή προηγούμενα οι Ινδοί μαι τους Μαλαισιανούς;
 
Απιθανο το θεωρο, απλα εφικτο.
Το συγκεκριμενο αεροδρομιο ειναι ΠΟΛΥ μακρια απο την Ινδια.
Υποθετουμε οτι το καταλαμβανουν καποιοι.. (ας πουμε τρομοκρατες)
Προσγειωνεται το αεροπλανο, οι επιβατες εκτελουνται η μπουντρουμιαζονται σε υπογεια, το αεροπλανο ανεφοδιαζεται,
βαφτιζεται πτηση charter και αναχωρει με τους "καποιους" για χωρα της αφρικης.
Εκει διαλυεται και πωλειταια ανταλλακτικα, (τρεχουσα τιμη γυρω στα 50 μυρια δολλαρια).
Οταν Σομαλοι καταλαμβανουν τανκερ και καταφερνουν να παρουν λυτρα λιγων εκατομμυριων, αυτο απλα ειναι
μια καλη μπάζα.

Αν μπορει μια βαρκα με ξεβρακωτους να καταλαβει ενα τανκερ στη μεση του ωκεανου, τοτε γιατι περισσοτερες βαρκες να μην καταλαβουν μια
στρατιωτικη βαση στη μεση του πουθενα οταν κανεις δεν το περιμενει.
Για Ινδους μιλαμε, οχι για Αμερικανους.

ΥΓ Μενει να εμφανιστει ο Σβατζενεγκερ απο κανα ελικοπτερο και να αρχισει το πιστολιδι.. stay tuned.
 
Συμφωνουμε.
Ομως 8 μερες μετα να προκυπτει οτι το αεροπλανο ηταν αλλου και το ξεραν και το ψαχναν με μανια 7-8 κρατη ΑΛΛΟΥ οντως δεν ξαναγινε.

Τελικα μαλλον μονο ο τσακ νορις ΞΕΡΕΙ που ειναι το αεροπλανο.
 
Φίλε Spartiatis δεν ισχύει αυτό που λες. Η εικόνα στην σελίδα 44 δείχνει την πόρτα όπως φαίνεται μέσα απο το πιλοτήριο, γι αυτό υπάρχει το βελάκι "AFT" (προς την ουρά δηλαδή) κάτω δεξιά που υποδεικνύει τον προσανατολισμό. Το lower break-away panel το χρησιμοποιούν οι πιλότοι για να ανοίξουν την πόρτα από μέσα σε περίπτωση που αυτή γίνει jammed από structural deformation (πχ σε περίπτωση ατυχήματος). Από έξω ανοίγει είτε μηχανικά με ειδικό κλειδί, είτε βάζοντας τον σωστό κωδικό στο ηλεκτρονικό panel. Και στις 2 περιπτώσεις αν ο πιλότος δεν θέλει (επιλογέας 1 θέση "LOCKED KEY INOPERABLE" και θέση "DENY" στον επιλογέα 3 σελ.46) η πόρτα δεν ανοίγει με τίποτα. Αυτό ακριβώς είχε κάνει ο συγκυβερνήτης της Ethiopian που κλείδωσε έξω τον κυβερνήτη όταν αυτός σηκώθηκε να πάει τουαλέτα και στη συνέχεια προσγειώθηκε στην Γενεύη και ζήτησε άσυλο.

Αναλυτική περιγραφή της flight deck dooor υπάρχει στις σελίδες 135-136 ;)

Με τη σειρά μου να πω κι εγώ sorry ..............λόγω κεκτημένης ταχύτητας!
 
Συμφωνουμε.
Ομως 8 μερες μετα να προκυπτει οτι το αεροπλανο ηταν αλλου και το ξεραν και το ψαχναν με μανια 7-8 κρατη ΑΛΛΟΥ οντως δεν ξαναγινε.

Τελικα μαλλον μονο ο τσακ νορις ΞΕΡΕΙ που ειναι το αεροπλανο.

Καλημέρα Σας Κύριοι ......................Γιά πιόν Τσακ μιλάτε?????? Μόνο ο Μάκης ξέρει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:grandpa:
 
Για το πως κάποιος μπορεί να μπεί στο πιλοτήριο (χωρίς την άδεια του πιλότου), μπορεί να δεί τι πρέπει να κάνει στη σελίδα 44.

http://www.smartcockpit.com/aircraft-ressources/B777-Airplane_General_and_Emergency_Equipment.html ........... B777 Airplane General and Emergency Equipment

Χρηστο αυτό που λες είναι πως ανοίγει από το πιλοτήριο, όχι προς το πιλοτήριο

Εδιτ, Σορυ Μόλις είδα ότι το έχει γράψει και ο glaros παραπάνω.
 
Χρηστο αυτό που λες είναι πως ανοίγει από το πιλοτήριο, όχι προς το πιλοτήριο

Εδιτ, Σορυ Μόλις είδα ότι το έχει γράψει και ο glaros παραπάνω.

Καλημέρα Σου Ντίνο ............. έχεις απόλυτο δίκιο................αυτά παθαίνει όποος δουλεύει και ταξιδεύει πολύ (σου θυμίζει τίποτις?)

Καλό Σαββατοκύριακο!
 
Ας μου εξηγήσει κάποιος πως είναι δυνατό το παρακάτω:

- Τα δεδομένα των δορυφόρων επιβεβαιώνουν οτι το 777 πέταξε δυτικά
- Το τελευταίο ίχνος παρατηρήθηκε 7 ώρες μετά την εξαφάνιση του απο τα ραντάρ.
- Ενώ καταγράφηκε το ίχνος, το μόνο που μπορούν να πουν είναι οτι το 777 βρίσκεται μεταξύ Τουρκμενιστάν και νότιου Ινδικού!

Τι είδους δορυφορικά δεδομένα είναι αυτά και δεν μπορούν να δώσουν μια πιο συγκεκριμένη θέση;
 
Κώστα απο αυτά που δείχνουν ότι η τεχνολογία μας είναι ακόμα σε νηπιακή ηλικία όσο σούπερ γουάου γκάτζετ και να κυκλοφορούν.Γενικά αυτή η υπόθεση έχει ξεβρακώσει επιστήμες,τεχνολογίες και επαϊοντες.Και μετά λέει ψάχνουμε να βρούμε τρόπους προστασίας απο αστεροειδείς,τρόπους για διαπλανητικά ταξίδια κτλ.My ass......
 
Ας μου εξηγήσει κάποιος πως είναι δυνατό το παρακάτω:

- Τα δεδομένα των δορυφόρων επιβεβαιώνουν οτι το 777 πέταξε δυτικά
- Το τελευταίο ίχνος παρατηρήθηκε 7 ώρες μετά την εξαφάνιση του απο τα ραντάρ.
- Ενώ καταγράφηκε το ίχνος, το μόνο που μπορούν να πουν είναι οτι το 777 βρίσκεται μεταξύ Τουρκμενιστάν και νότιου Ινδικού!

Τι είδους δορυφορικά δεδομένα είναι αυτά και δεν μπορούν να δώσουν μια πιο συγκεκριμένη θέση;

Κάτι παρόμοιο άκουσα, ότι βρίσκεται κάπου μεταξύ Καζακστάν - Ν. Ινδικού.

Άντε τώρα και βγάλε άκρη!