Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

H "Εις Ατοπον Επαγωγη" ειναι ενα γνωστικο εργαλειο που ο συγχρονος νεοελληνας χρησιμοποιει ολο και λιγοτερο.

Γιατι ?

1) Αεροπλανα τετοιου μεγεθους ΔΕΝ εξαφανιζονται αν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ το τεχνολογικο μας οπλοστασιο τα ψαξει.
Απο δορυφορους μεχρι ηχοβολιστικα σοναρ. Ειδικα για τους δορυφορους που πιανουν λεπτομερεια καρφιτσας
πανω στην επιφανεια της γης .... ουτε μια στο τρισεκατομμυριο να ειχε προσγειωθει το 777 και οι "μεγαλοι" να
μην το ειδαν. Υποθαλλασιως θα ζοριζονταν λιγο παραπανω αλλα και παλι ... θα το εβρισκαν. Τον Τιτανικο πως
τον ανακαλυψαν ? Την ιδια αχανη εκταση εψαχναν ... και μαλιστα ΙΔΙΩΤΕΣ, οχι κρατη και μυστικες υπηρεσιες
(που εξ'ορισμου ειναι super-hitech equipped) .

2) Σκουληκοτρυπες, τριγωνα εξαφανισης και απαγωγες εξωγηινων απορριπτονται για διαφορετικους λογους.
Μια σκουληκοτρυπα, αν μπορει να υπαρξει, δεν θα αφηνε σηματα εκπομπων οποιασδηποτε μορφης να επιστρε-
ψουν πισω στο δικο μας συνεχες, 4 ωρες μετα ! Τριγωνα εξαφανισης εχουν συνηθως ενα ιστορικο εξαφανισεων
και στα ανοιχτα της Μαλαισιας ΔΕΝ υπαρχει τετοιο ιστορικο. Απαγωγες εξωγηινων ειναι μια αστεια καραμελλα
που πιπιλιζουμε εδω και δεκαετιες : ενα ον απο την αλλη ακρη του γαλαξια, ΔΕΝ χρειαζεται να απαγαγει κανεναν
γιατι ΠΡΟΦΑΝΩΣ μπορει να τον σκαναρει και εξετασει ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ, εντελως αερινα και σιωπηρα.

3) Ασυνενοησια υπηρεσιων και αποστολων μπορει να υφισταται, αλλα για καποιο πολυ μικρο χρονικο διαστημα.
ΟΧΙ για μια βδομαδα. Γιατι οι αεροπορικες εταιριες επενδυουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ στην τελειοποιηση των συστηματων
ασφαλειας μεσα στα καμαρια τους (ιδιως το 777). Τρεχουν πρωτες και καλυτερες να εντοπισουν τα μαυρα
κουτια και συλλεξουν ολο το ιστορικο (να στε σιγουροι οτι τα μαυρα κουτια εχουν καταγραψει ΟΛΟ το ιστορικο)
ωστε να πουλησουν το επομενο super-hitech αεροπλανο εχοντας εφυσηχασει απαντες για τις ατελειες του
προηγουμενου. Απολυτη ασφαλεια δεν υπαρχει ... αλλα καθε καινουργιο μοντελο εχει αποτρεψει τις αστοχιες
και ανεπαρκειες του προηγουμενου. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ του προηγουμενου !!!

4) 239 επιβατες να βρισκονται καπου αιχμαλωτοι, αποκλειει το ενδεχομενο αεροπειρατιας. ΠΟΙΟΣ θα θρεψει και
ξεσκατισει 239 ανθρωπους για ποσο ? Μια βδομαδα, εναν μηνα ? Οσοι κατεστρωσαν τετοιο σχεδιο δεν ειναι
αεροπειρατες (η τρομοκρατες) ... ειναι ο Ερυθρος Σταυρος σε ολο το μεγαλειο του :laugh:. Να ψαξουν το πιο
απομακρυσμενο νησι, να βρουν η φτιαξουν διαδρομο, να βρουν καταλλυματα και να τους ΘΡΕΨΟΥΝ ΟΛΟΥΣ.
(μιλαμε για catering, οχι αστεια !). Ολα αυτα ..... απο τρομοκρατες ???? :flipout:

5) ΠΟΥ ειναι το μανιφεστο των αεροπειρατων (η τρομοκρατων) ??? Κατεστρωσαν ενα τοσο περιτεχνο σχεδιο
για να .... ΜΗΝ ΠΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ? Κανεις ποτε να μην μαθει τι ηθελαν, τι επιδιωκαν ? Τοτε ειναι σαν να μην το
επραξαν ποτε ! Ποιος επιχειρει κατι τοσο απελπισμενο, για να .... ξεχαστει και θαφτει στην ΛΗΘΗ ?

Οποτε καταληγουμε στο προφανεστατο (που το φερνετε απο δω, το φερνετε απο κει, τοσες σελιδες τωρα).
Το 777 καταρριφθηκε απο μαχητικα (καποιου κρατους) επειδη αρνηθηκε να δωσει στοιχεια για την αλλαγη
πορειας της πτησης του !!! Αμεσως μετα (δευτερολεπτα μετα) οι αντιστοιχες κυβερνησεις τα εκαναν πλακακια,
και ειχαν ετοιμες τις αντιστοιχες ανακοινωσεις συσκοτισης. Τις οποιες και τραβανε τοσο καιρο, επειδη ΜΑΛΛΟΝ
τους το ζητησαν οι αεροπορικες εταιριες μεχρι να δουν τι ιστορια θα σερβιρουν στα θυματα (και αποζημιωσεις).
Προεκυψε και ενα αναπαντεχο global social engineering (...) που τωρα πια, τα media ΔΕΝ θελουν να σβησει.
(που ως γνωστον σφαζονται στο γονατο για ... τηλεθεαση απο μυστηριο που δεν σβηνει !).

ΟΛΟΙ ωφελημενοι .... εκτος απο τους 239 .... και την στοιχειωδη ΛΟΓΙΚΗ ευθυκρισια μας !

(Α ναι .... μετα την 9/11, οτιδηποτε πεταει και δεν ενημερωνει ΠΟΥ οδευει, θεωρειται πυραυλος ...
και αντιστοιχως καταρριπτεται .... ΜΕ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΤΟΥ ΟΜΠΑΜΑ ΜΕΣΑ ..... !!!)
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

...
Το 777 καταρριφθηκε απο μαχητικα (καποιου κρατους) επειδη αρνηθηκε να δωσει στοιχεια για την αλλαγη
πορειας της πτησης του !!! Αμεσως μετα (δευτερολεπτα μετα) οι αντιστοιχες κυβερνησεις τα εκαναν πλακακια,
και ειχαν ετοιμες τις αντιστοιχες ανακοινωσεις συσκοτισης. Τις οποιες και τραβανε τοσο καιρο, επειδη ΜΑΛΛΟΝ
τους το ζητησαν οι αεροπορικες εταιριες μεχρι να δουν τι ιστορια θα σερβιρουν στα θυματα (και αποζημιωσεις).
...

Διαφωνώ. Η κατάρριψη θα ήταν πιθανή αν αφορούσε κάποια υπερδύναμη που υποψιάζεται κατασκοπία - όπως έγινε με το νοτιοκορεάτικο 747 παλιότερα. Επίσης αν προσεγγίζει αστική περιοχή και υπάρχει υποψία τρομοκρατικής ενέργειας - οπως την 9/11. Στην συγκεκριμενη περίπτωση, μετά απο τόσες ώρες πτήσης το αεροπλάνο θα είχε περάσει πάνω απο όλη την Ινδία και οι Ινδοί θα το είχαν δει στα ραντάρ τους . Θα είχαν ενημερώσει τους διεθνή αεροπορικούς οργανισμούς και θα το παρακολουθούσαν απο κοντά έτοιμοι να το ρίξουν. Τα πολεμικά αεροσκάφη πριν καταρρίψουν έχουν οπτική επαφή με τον στόχο αν δεν είναι κάτι επείγον. Το ίδιο είχε γίνει με το κυπριακό της Ηλιος, στο Γραμματικό... Αν υπήρχε λόγος να καταρριφθεί το αεροπλάνο απο την Ινδία, θα είχε γίνει 2-3 ώρες μετά το τελευταίο σήμα του, και την ώρα που θα έμπαινε στον εναέριο χώρο της, όχι μετά απο 6 ώρες. Κι αν δεν το έριξαν οι ινδοί, ποιοί θα μπορούσαν να το ρίξουν? Ο κόσμος ήδη έψαχνε το αεροπλάνο μία ώρα μετά το τελευταίο σήμα του και ήταν όλοι ενήμεροι...
 
Αν μιλάμε για εφαρμογή σχεδίου τύπου "Renegade" (αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν ενδείξεις ότι είναι υπό τον έλεγχο τρομοκρατών ή αεροπειρατών) τότε μαχητικά αεροσκάφη πρέπει να προσεγγίσουν το πολιτικό αεροσκάφος και να κάνουν αναγνώριση της κατάστασης. Σε περίπτωση που κριθεί ότι όντως αποτελεί απειλή (πχ. κατευθύνεται προς κατοικημένη περιοχή για να χρησιμοποιηθεί ως ιπτάμενη βόμβα) υπάρχει η περίπτωση να καταρριφθεί αλλά δεν νομίζω ότι μια τέτοια ενέργεια θα μπορούσε να κρατηθεί μυστική.
 
@SR17B .......Μπορει να καταριφθηκε κατα λαθος απο πυραυλο κατι που εχει ξαναγινει ,αλλα τιποτε δεν ειναι σιγουρο ακομα .Παντως νομιζω οτι η τεχνολογια δεν ειναι τοσο προχωρημενη .Δεν γνωριζουν τα παντα μονο αν κατι ειναι ηδη στοχευμενο και υπο προυποθεσεις.
 
"One of the nations involved in the search, Pakistan, said Sunday that the plane never showed up on its civilian radars and would have been treated as a threat if it had.

The Times of India reported that India's military also said there was no way the plane could have flown over India without being picked up on radar.

A study of the flight's cargo manifest showed there were no dangerous materials on board that concerned investigators, he told reporters.

Investigators are still looking into the backgrounds of the passengers to see if any of them were trained pilots.

"There are still a few countries who have yet to respond to our request for a background check," said Khalid Abu Bakar, inspector general of the Royal Malaysian Police Force. "But there are a few ... foreign intelligence agencies who have cleared all the(ir) passengers "

http://edition.cnn.com/2014/03/16/world/asia/malaysia-airlines-plane/index.html?hpt=hp_t2
 
Κι αν το κατέλαβαν τρομοκράτες με σκοπό να επιτεθούν στο Γκουάμ; Αν χάθηκε στη μέση του ινδικού, ή αν το κατέρριψαν οι αμερικάνοι άμα πλησίασε στη βάση;
 
Το Guam είναι στον Ειρηνικό... Πολύ δεξιά απο τις Φιλιππίνες :))
 
Επειδή είδα σήμερα έναν "ειδικό" να μιλάει σε κάποιο κανάλι (νομίζω Alpha) καλό είναι να μην παίρνετε τις μετρητοίς ότι ακούτε.

Στην Εναέρια Κυκλοφορία τα ραντάρ είναι δευτερεύοντα , αν κλείσει τον αναμεταδότη (transponder) ο πιλότος όπως έγινε στην συγκεκριμένη περίπτωση τότε χάνεται το στίγμα από τις οθόνες. Αντιθέτως τα στρατιωτικά ραντάρ είναι πρωτεύοντα άρα υπάρχει στίγμα για κάθε αεροσκάφος (το γράφω χονδρικά χωρίς να αναφέρω κάποιες εξαιρέσεις που δεν αφορούν στην συγκεκριμένη περίπτωση). Το κακό όμως είναι ότι οι χώρες της περιοχής δεν έχουν επαρκές δίκτυο από πρωτεύοντα ραντάρ ενώ πάνω από τον Ινδικό ωκεανό ο εντοπισμός είναι απλά αδύνατος (δεν υπάρχει καν κάλυψη ραντάρ).
 
"One of the nations involved in the search, Pakistan, said Sunday that the plane never showed up on its civilian radars and would have been treated as a threat if it had.
Διορθώστε με αν κάνω λάθος, νομίζω όμως οτι τα ρανταρ των αεροδρομίων πλέον λειτουργούν μόνο με transponders οπότε δεν θα το έπιαναν έτσι κι αλλιώς.

... Το κακό όμως είναι ότι οι χώρες της περιοχής δεν έχουν επαρκές δίκτυο από πρωτεύοντα ραντάρ ενώ πάνω από τον Ινδικό ωκεανό ο εντοπισμός είναι απλά αδύνατος (δεν υπάρχει καν κάλυψη ραντάρ).
Να συμπληρώσω όμως στο παραπάνω που έγραψα οτι για λόγους κόστους ή\και γραφειοκρατίας ίσως να υπάρχουν ακόμα πρωτεύοντα ραντάρ σε κάποια (μικρά) αεροδρόμια.

Μιας που πιάσαμε την Ινδία, δύο σχετικά περιστατικά:
- 2 μέρες μετά την εξαφάνιση του 777 της Malaysia, ενα 777-300 της Air India επέστρεψε στο Δελχί όταν, κατά την απογείωση, σταμάτησαν να λειτουργούν οι transponders.

- Στις αρχές του χρόνου, ένα 787, της Air India πάλι, έχασε και αυτό τους transponders πάνω απο το Βερολίνο. Μετά απο διαπραγματεύσεις δεν του επετράπη να συνεχίσει και επέστρεψε στο Λονδίνο.
 
Last edited:
Διορθώστε με αν κάνω λάθος, νομίζω όμως οτι τα ρανταρ των αεροδρομίων πλέον λειτουργούν μόνο με transponders οπότε δεν θα το έπιαναν έτσι κι αλλιώς.


Να συμπληρώσω όμως στο παραπάνω που έγραψα οτι για λόγους κόστους ή\και γραφειοκρατίας ίσως να υπάρχουν ακόμα πρωτεύοντα ραντάρ σε κάποια (μικρά) αεροδρόμια.

...........

Δεν το ξερω ,αλλα ακουγεται λογικο.Εννοει ομως οτι θα το επιαναν τα στρατιωτικα ρανταρ και θα το εριχναν , μιας και ειχε κλειστες τις επικοινωνιες.
 
Last edited:
Τον παλιο καλο καιρο (πριν την 9/11), πιλοτος μαχητικου αεροσκαφους εκανε αναγνωριση πολιτικου αεροσκαφους
που εβγαινε εκτος δηλωμενης διαδρομης. Και ισως και να συνοδευε το αεροπλανο μεχρι να δει που πηγαινε
(οχι μονο του ... οι τρομοκρατες που το πηγαιναν !!!).

ΤΩΡΑ ... ειστε τοσο σιγουροι οτι οι κυβερνησεις θα αφησουν μια (π.χ. πυρηνικη η βιολογικη η οποιαδηποτε) απειλη
να φτασει στα 100 χιλιομετρα απο τον στοχο-πολη ... KAI META NA ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΕ ΜΕΤΡΑ ?

(ε ρε κατι σιγουριες εδω μεσα .... :icon15:)

Την περιπτωση της λαθεμενης πληξης με πυραυλο την αποκλειω.
Αυτοι που ειναι ΠΙΣΩ απο το κουμπι δεν ειναι η επιτομη της επιπολαιοτητος.
Και δεν παιρνουν ΑΥΤΟΙ τις αποφασεις. Εχει προγηγηθει ενα μινι brain-storming
σε καποια αιθουσα πολιτικων (και στρατιωτικων) αποφασεων. ΔΕΝ βαρεσαν στα τυφλα
κατι που δεν ηξεραν τι ειναι αλλα ισως και να ηταν .... βαρα και βλεπουμε !
 
Last edited:
Συμπέρασμα: Κάτι κακό έχει συμβεί με αυτό το αεροπλάνο. Είμαι σίγουρος.
 
Εγώ πάντως πιστεύω και στα υπερφυσικά.
Σήμερα το πρωί ξεβίδωσα το αλυσοπρίονο. Ακούστηκε ενα τακ. Η βίδα ακούστηκε που έπεσε στο έδαφος. Τρία άτομα ψάχναμε δύο ώρες. Γυρίσαμε σπίτι χωρίς να την βρούμε. Και χωρίς να κάνουμε δουλειά το πριόνι έμεινε ανοιχτό. Η βίδα δεν υπάρχει στον χωροχρόνο μας, βάζω υπογραφή.
 
Έχω ακούσει οτι κάποιο φάντασμα ή poltergeist μπορεί να κλέψει ή να κρύψει μικροαντικείμενα για να σπάσει πλάκα. Για αεροπλάνο όμως δεν έχω ακούσει, μάλλον δεν χωράει στις τσέπες του σεντονιού :flipout:

Ας γυρίσουμε όμως στην πραγματικότητα...
 
Απόψε ο κολλητός μου μου έκανε την εξής μ@λ@κισμένη ερώτηση,προφανώς για να με προβοκάρει:Θα μπορούσε μια ομάδα χακεράδων να στήσει ένα τεράστιο hoax αυτού του είδους;;Προφανώς όχι του είπα.......Ε;
 
Θα κάτσω και θα μαζέψω ότι ιστορία έχει γραφτεί και όλα τα πιθανά σενάρια, ή και τα πιο απίθανα και θα περιμένω όταν και αν βρεθεί, και να απαντηθούν αν απαντηθούν τα ερωτήματα...