Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???
Το πρώτο είναι στο 0.48 όταν αρχίζει νά ανεβαίνει τό αεροπλάνο κοίταξε τό χρώμα τού ουρανου πού είναι γαλάζιο καί στό 0.50 γίνεται γκρί
Στή συνέχεια τό α/φ μαζευει τροχούς ενώ κάνει κύκλο επαναπροσέγγισης-πράγμα μάλλον παράξενο.
Υπάρχουν καί άλλα σημεία πού προκαλούν προσοχή
Ελαχιστη η διαφορα, Πετρο.
Το περισσοτερο γκρι η γαλαζιο εχει να κανει με την ανατολη (η δυση) του ηλιου, οπως εγραψε και ο Λακεδαιμονιος.
Οσο για το σηκωμα των τροχων, σιγουρα ο πιλοτος μπορει να τους αφησει σε φαση προσγειωσης, αλλα ... κατι αλλο
σκεφτηκε και επελεξε να τους σηκωσει. Δεν ειμαστε πιλοτοι για να ξερουμε. Ισως να θεωρησε οτι θα εκανε αρκετους
κυκλους πανω απο το αεροδρομιο μεχρι να του επιτρεψουν την καθοδο.
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
Κώστα, προσπαθώ να "κουρδίσω" τον φίλτατο Blackbird (που υποσχέθηκε να ανοίξει ένα νήμα για το έργο τέχνης SR71B)!
Βαριεμαι, φιλοι μου ... ισως καποια στιγμη στο μελλον.
Θα πω μοναχα αυτο > το σκαφος ΕΣΤΑΖΕ καυσιμο, απο τον αεροδιαδρομο μεχρι το ΚC-135 που περιμενε στον αερα, αφου οι δεξαμενες του ΔΕΝ σφραγιζαν
αν το σκαφος δεν εμπαινε σε υπερηχητικη πτηση. ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ, η τριβη και θερμοτητα ωθουσαν το κραμα τιτανιου να διασταλλει και σφραγισει τα κενα.
Το προβλημα αυτο ... ΔΕΝ το ελυσαν ποτε οι μηχανικοι της Skunk Works.