Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Γεγονος που καταδεικνυει ποσο ΔΥΝΑΤΟΙ ειναι οι σημερινοι κινητηρες.

Εστω και δυο απο αυτους !

Δεν θα έλεγα σημερινοί! Το συγκεκριμένο αεροπλάνο έχει την ίδια ηλικία με σένα ................... 17,5 ετών!!!!!!:ernaehrung004:

http://www.airfleets.net/ficheapp/plane-b767-27612.htm
 
Το αεροπλάνο μπορεί να κοντεύει σε ηλικία στράτευσης, οι μηχανές του όμως;

Κώστα, προσπαθώ να "κουρδίσω" τον φίλτατο Blackbird (που υποσχέθηκε να ανοίξει ένα νήμα για το έργο τέχνης SR71B)!

Είμαι σίγουρος ότι το συγκεκριμένο 767 χαίρει άκρας υγείας!
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Το πρώτο είναι στο 0.48 όταν αρχίζει νά ανεβαίνει τό αεροπλάνο κοίταξε τό χρώμα τού ουρανου πού είναι γαλάζιο καί στό 0.50 γίνεται γκρί
Στή συνέχεια τό α/φ μαζευει τροχούς ενώ κάνει κύκλο επαναπροσέγγισης-πράγμα μάλλον παράξενο.
Υπάρχουν καί άλλα σημεία πού προκαλούν προσοχή

Ελαχιστη η διαφορα, Πετρο.
Το περισσοτερο γκρι η γαλαζιο εχει να κανει με την ανατολη (η δυση) του ηλιου, οπως εγραψε και ο Λακεδαιμονιος.
Οσο για το σηκωμα των τροχων, σιγουρα ο πιλοτος μπορει να τους αφησει σε φαση προσγειωσης, αλλα ... κατι αλλο
σκεφτηκε και επελεξε να τους σηκωσει. Δεν ειμαστε πιλοτοι για να ξερουμε. Ισως να θεωρησε οτι θα εκανε αρκετους
κυκλους πανω απο το αεροδρομιο μεχρι να του επιτρεψουν την καθοδο.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Κώστα, προσπαθώ να "κουρδίσω" τον φίλτατο Blackbird (που υποσχέθηκε να ανοίξει ένα νήμα για το έργο τέχνης SR71B)!

Βαριεμαι, φιλοι μου ... ισως καποια στιγμη στο μελλον.

Θα πω μοναχα αυτο > το σκαφος ΕΣΤΑΖΕ καυσιμο, απο τον αεροδιαδρομο μεχρι το ΚC-135 που περιμενε στον αερα, αφου οι δεξαμενες του ΔΕΝ σφραγιζαν
αν το σκαφος δεν εμπαινε σε υπερηχητικη πτηση. ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ, η τριβη και θερμοτητα ωθουσαν το κραμα τιτανιου να διασταλλει και σφραγισει τα κενα.
Το προβλημα αυτο ... ΔΕΝ το ελυσαν ποτε οι μηχανικοι της Skunk Works.
 
Κάτι δεν πάει καλά:
Απώλεια επικοινωνίας με πτήση των Αλγεριανών Αερογραμμών
Ο εθνικός αερομεταφορές της Αλγερίας, Αir Algerie, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων ανακοίνωσε πως έχει χάσει την επικοινωνία με αεροσκάφος της μετά την απογείωσή του από την Μπουρκίνα Φάσο. Οι πληροφορίες που μεταδίδονται είναι αυτή την ώρα συγκεχυμένες.

http://www.thepressproject.gr/article/66125
 
Όταν πας να κατεβάσεις ATR με ριπές ανέμου 28 κόμβων, τι περιμένεις;

Υπαρχουν και τα καθοδικα ρευματα αερα τα οποια ειναι πολυ επικινδυνα ειδικα σε προσγειωσεις...
Τα καθοδικα ρευματα ειναι σαν να δεχεται σφαλιαρα το αεροπλανο στην πανω μερια του...
 
Εχασε επαφη 50 λεπτα μετα την απογειωση και πιθανον να επεσε στο Μαλι γιατι απο εκει θα περνουσε, ο Νιγηρας ειναι λιγο ανατολικοτερα...
 
Αυτό λένε οι πηγές μου. Υπάρχει πιθανότητα να άλλαξε πορεία για να αποφύγει καταιγίδα αν και το πιθανό σημείο συντριβής είναι αρκετά μακριά απο το τελευταίο στίγμα.
Αεροπειρατεία;
 
Και μια αεροπειρατεια να δεσει το γλυκο να δεις πως καταστρεφονται σε ενα μηνα μερικες αεροπορικες εταιρειες με τον βρογχο στο λαιμο....
 
Δεν μπορώ να βρω ένα άρθρο από μελέτη του 2012 που έλεγε ότι τα αεροπορικά δυστυχήματα θα αυξηθούν δραματικά τα επόμενα χρόνια, καθώς όλο και αυξάνονται οι πτήσεις, οι αεροπορικές εταιρίες όλο και προσπαθούν να ρίξουν τα κόστη...
 
η Malaisian πάντως που είναι κρατική εταιρεία ανακοίνωσε ότι επιστρέφει τα εισητήρια σε όποιον το θελήσει έως τις 31 Δεκ. Σα να λέμε πάει για μια ωραιότατη εξαγορά..