Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Το αεροπλανο ηταν λενε του 1990 αλλα αν η συντηρηση του ηταν σωστη δεν υπαρχει προβλημα βεβαια υπαρχουν και μερη του αεροπλανου οπου δεν αλλαζουν απο κατασκευης και μπορει να υπαρξει κοπωση (fatigue)...
Υπαρχει ενα συστημα το οποιο δινει live πληροφοριες στην αεροπορικη εταιρεια για την κατασταση των κινητηρων δεν ξερω αν το εχει η Germanwings ή αν ειχε μπει στο αεροπλανο...
 
Απο αυτά που διαβάζω, το αεροπλάνο έκανε βουτιά 30.000ft, οι πιλότοι κατάφεραν να πάρουν ξανά τον έλεγχο αλλα σε χαμηλό υψος με αποτέλεσμα να μην μπορέσουν να το σηκώσουν και έπεσε στην πλαγιά...
 
Ισως να αντιμετωπισαν προβλημα με τον/τους κινητηρα/ες και προκειμενου να γινει επανεκκινηση πρεπει να κατεβουν στο καταλληλο υψος ωστε να υπαρχει επαρκεια οξυγονου για την αναφλεξη...
Βεβαια μου κανει εντυπωση οτι δεν εστριψαν καθολου το αεροπλανο προς καποιο αεροδρομιο καθως ενα γραφημα που ειδα, με υψος και ταχυτητα, εχαναν υψος για 7-8 λεπτα...
 
Αυτό το γράφημα φαντάζομαι οτι εννοείς:

germanwings_a320_d_aipx_150324_map.jpg

http://avherald.com/h?article=483a5651&opt=0

Ακόμα και να είχαν σβήσει οι μηχανές, ήταν γύρω στα 3 λεπτά σε χαμηλό ύψος (κάτω απο 15.000ft). Χρόνο είχαν.
 
gemany4d.jpg


Αυτο εδω εννοω Κωστα αλλα το δικο σου δινει μεγαλυτερη ακριβεια στον χρονο και το υψος...
Μου κανει εντυπωση που δεν εστριψε σε καποιο αεροδρομιο...
 
To εντυπωσιακό στο δικό σου διάγραμμα είναι η σταθερή ταχύτητα που είχε. Ελεγχόμενη φαίνεται η κάθοδος.
 
τραγικό .

Πρέπει να αλλάξει η τεχνολογία στα αεροπλάνα και να γίνεται τακτική συντήρηση. Δεν γίνεται να πέφτουν με τέτοια συχνότητα τα τελευταία χρόνια.
Ειναι αδιανόητο.
Ειναι χαρακτηριστικό παράδειγμα του καπιταλισμού .Μπροστα στο κέρδος δεν υπολογίζονται οι ανθρώπινες ζωές.
 
μεγάλη μπορεί να μην είναι αλλά οταν πέφτει ενα αεροπλάνο θα πάρει μαζί του 150 ζωές .Αυτο εαν δεν πέσει σε κατοικημένη περιοχή.

Το ερώτημα που πρέπει να εγείρουμε είναι κατα πόσο έχει αλλάξει η τεχνολογία των αεροπλάνων τα τελευταία 20-30 χρόνια. Δηλαδή πόσο ασφαλές μέσο είναι.
Το να έχουν βάλει δίκτυο μεσα στο αεροπλάνο ή θέσεις πολυτελίας δεν το καθιστα ασφαλές αλλά πολυτελές.

Οταν λέω τεχνολογία εννοώ και τον σωστό διαγνωστικό έλεγχο πριν απο κάθε πτήση .

Είχα διαβάσει οτι σωστός έλεγχος δεν μπορεί να επιτευχθεί λόγο της συχνότητας των πτήσεων.

Ποιες είναι οι εταιρίες που παίζουν εστω και με μικρό ποσοστό την ζωή των επιβατών κορώνα γράμματα για το κέρδος. Εχουν τέτοιο δικαίωμα;
 
Το Α320 εχει 0,14 θανατηφορα ατυχηματα ανα εκατομμυριο απογειωσεων δλδ για να γινει ενα ατυχημα πρεπει να απογειωθουν 7.000.000 Α320...

Δεν σημαινει οτι επειδη επεσε ειναι και κακη συντηρηση πολλα ατυχηματα εχουν γινει λογω λαθους απο τον πιλοτο, υπαρχουν και πτωσεις αεροσκαφων λογω ιεραρχιας και υπερβολικου σεβασμου απο τον συγκυβερνητη στον κυβερνητη...
Το υψος που χανει μοιαζει φυσιολογικο και οχι αποτομο...
Υπαρχει βεβαια και κατι παρομοιο με την πτηση 447 της Air France οπου εχανε υψος λογω στολαρισματος απο κακη εκτιμηση του πιλοτου για την ταχυτητα (σφαλμα του σωληνα pitot)
 
25 ετών αεροπλάνο....
εδώ σε 25 ετών αυτοκίνητο το σκεφτόμαστε να μπούμε για ταξίδι.
Αμα όμως θες να πάς ευρώπη με 27 ευρώ....
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Είσαι άδικος γιατί πχ η Ryanair έχει μέση ηλικία αεροπλάνων κάτω των 6 ετών...

για το συγκεκριμένο μιλάω.
ίσως κάποιες εταιρείες να έχουν νεώτερο στόλο.
Αλλά σίγουρα ο άκρατος ανταγωνισμός εξαναγκάζει (πχ θυγατρικές lufthansa) εταιρείες να πετάνε με αεροπλάνα στην 3η δεκαετία
 
Το ανατριχιαστικο σε καθε πτωση αεροπλανου ΔΕΝ ειναι η ελλιπης συντηρηση του.
Ειναι οτι δεν εχεις την αισθηση οτι μπορεις να συρθεις (οπως σε ενα τροχαιο δυστυχημα)
και να σωθεις (στην περιπτωση που δεν εχεις γινει ενα με τα μεταλλα). Και αυτη η "διαφορα"
κανει την νυχτα μερα στο συλλογικο υποσυνειδητο. Να εχεις ελπιδες βαδιζοντας η σερνοντας
γυρω απ'τα συντριμμια. Η πτωση του αεροπλανου εχει ταυτιστει με ακαριαια συνθλιψη και
πυρποληση του ανθρωπινου σωματος (που δεν ειναι παντα η αληθεια). Οποτε εκει,
δεν υπαρχει η παραμικρη ψευδαισθηση ελεγχου της καταστασης.
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

για το συγκεκριμένο μιλάω.
ίσως κάποιες εταιρείες να έχουν νεώτερο στόλο.
Αλλά σίγουρα ο άκρατος ανταγωνισμός εξαναγκάζει (πχ θυγατρικές lufthansa) εταιρείες να πετάνε με αεροπλάνα στην 3η δεκαετία

Τη "γερουσία" της British ή της "μαμάς" Lufthansa την έχεις δει; Δεν τις λες low-cost.
Πριν δύο χρόνια πέταξα με SAS και το αεροπλάνο ήταν του 1989. Σαν παλιό ΚΤΕΛ μύριζε μέσα

Στην Αμερική είναι χειρότερα τα πράγματα, για να μην αναφέρω τις cargo που μπορεί να πετάνε ακόμα με 707...
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Τη "γερουσία" της British ή της "μαμάς" Lufthansa την έχεις δει; Δεν τις λες low-cost.
Πριν δύο χρόνια πέταξα με SAS και το αεροπλάνο ήταν του 1989. Σαν παλιό ΚΤΕΛ μύριζε μέσα

Στην Αμερική είναι χειρότερα τα πράγματα, για να μην αναφέρω τις cargo που μπορεί να πετάνε ακόμα με 707...

:grinning-smiley-043 Τα είπες όλα! (Οσον αφορα τα MD της SAS που πέταξες πριν απο 2 χρόνια, σε πληροφορώ ότι πετάνε ακόμα και χαίρουν άκρας υγείας).

Να σας θυμίσω και τα Β737 και 727 της Ολυμπιακής? Πολλοί απο εσάς όπως κι εγώ πετούσαμε με αυτά και μετά το 2000, αν και πλησιάζανε τα 30 χρόνια πτήσεων.

Τώρα επειδή αναφέρθηκε πόσο επικίνδυνες είναι οι εταιρείες χαμηλού κόστους και πόσα ατυχήματα συμβαίνουν:

Το 2014 συνέβησαν 21 αεροπορικά ατυχήματα με 990 νεκρούς. Στα 21 συμπεριλαμβάνεται και η κατάριψη του Β777 της Malaysian στην Ουκρανία.

http://news.aviation-safety.net/201...s-the-safest-year-ever-according-to-asn-data/

Οπως λέει και το άρθρο 1 θανατηφόρο ατύχημα για κάθε 4.125.000 πτήσεις.

Και μία σύγκριση:

747 συνάνθρωποί μας έχασαν τη ζωή τους στην Ελληνική άσφαλτο, ενώ άλλοι 895 τραυματίστηκαν σοβαρά, πολλοί εκ των οποίων θα μείνουν ανάπηροι σε όλη τους τη ζωή.

http://www.astynomia.gr/images/stories//2014/statistics14/troxaia2014_2.JPG
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

:grinning-smiley-043 Τα είπες όλα! (Οσον αφορα τα MD της SAS που πέταξες πριν απο 2 χρόνια, σε πληροφορώ ότι πετάνε ακόμα και χαίρουν άκρας υγείας).

Ευτυχώς όμως πετάνε στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού και δεν πρόκειται να τα ξαναδώ :p
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Νομιζω οτι ειναι η πρωτη low cost εταιρεια οπου εχει μεγαλο θανατηφορο ατυχημα στην Ευρωπη...
Καπου διαβασα οτι το Νοεμβρη ενα αεροπλανο της Lufthansa δεν θυμαμαι το μοντελο επεφτε με ρυθμο 3000 ποδια το λεπτο λογω λαθους στα δεδομενα του υπολογιστη τελικα οι πιλοτοι καταφεραν να ελεγξουν τον αεροπλανο...
Λογικα μεσα στις επομενες 2-3 μερες αφ' οτου βρεθει και το 2ο "μαυρο" (το οποιο ειναι πορτοκαλι) κουτι θα μπορεσουν να κανουν και καποιες εκτιμησεις για το τι εφταιξε...
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Καπου διαβασα οτι το Νοεμβρη ενα αεροπλανο της Lufthansa δεν θυμαμαι το μοντελο επεφτε με ρυθμο 3000 ποδια το λεπτο λογω λαθους στα δεδομενα του υπολογιστη τελικα οι πιλοτοι καταφεραν να ελεγξουν τον αεροπλανο...

Lufthansa A321 near Bilbao on Nov 5th 2014, loss of 4000 feet of altitude

Πάλι απο Ισπανία για Γερμανία...