Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

τρύπα ασφαλείας η ιστορία με το κλείδωμα πόρτας.
Θεωρητικά ούτε τουαλέτα μπορεί να πάει ο ένας από τους δυό.
Μπορεί ο άλλος είτε να θελήσει να το παίξει τρομοκράτης, ...

δεν νομίζω το βίντεο να κάλυψε την εκδοχή αυτή. Δηλαδή την ηθελημένη άρνηση του ενός να επιτρέψει πρόσβαση...
 
δεν νομίζω το βίντεο να κάλυψε την εκδοχή αυτή. Δηλαδή την ηθελημένη άρνηση του ενός να επιτρέψει πρόσβαση...

Όχι το video δεν το λέει ξεκάθαρα
Αλλά αφήνει να εννοηθεί ότι ο πιλότος μπορεί να απορρίψει το εξωτερικό emergency-unlock πατώντας το lock .

Τα ονόματα τα διέρρευσε η Build
Επίσης διευκρινίζεται πια ότι ο πιλότος ήταν έξω και ο συγκυβερνήτης μέσα
Ενώ γράφουν ότι ο μέσα, ξεκίνησε την κάθοδο (προφανώς ακούγονται τα σχετικά μπλιπ από τις ενέργειες του)

Hot of the press που λένε, κάπου τώρα τα γράφουν σιγά σιγά όλα τα μέσα.
 
δεν νομίζω ότι μέχρι τώρα οι εταιρείες έχουν λύση στο να θελήσει ένας από τους δυό να στουκάρει.
Δεν σημαίνει ότι σίγουρα θα μπορούσε ο άλλος να σώσει την κατάσταση 100%, αλλά....
 
Βγηκε επισημα το πόρισμα απο την εισαγγελεία της Μασσαλίας.
Ο συγκυβερνήτης το έκανε εκούσια.
Το επανέλαβε 2 φορές ο εισαγγελέας.
Η μόνη ερώτηση ειναι ο λόγος (τρομοκρατεία η "άλλο" )
 
Στην καμπινα μονο οι δυο πιλοτοι ειναι δεν υπαρχει και ενας μηχανικος; Κανονικα δεν πρεπει να μενει μονο ενας στην καμπινα ουτε για 10 δευτερα.
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Στην καμπινα μονο οι δυο πιλοτοι ειναι δεν υπαρχει και ενας μηχανικος; Κανονικα δεν πρεπει να μενει μονο ενας στην καμπινα ουτε για 10 δευτερα.

Αυτό εξαρτάται από το αεροπλάνο και τον τύπο του, κάποια μπορεί να απαιτούν και 5
 
Απάντηση: Re: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Βγηκε επισημα το πόρισμα απο την εισαγγελεία της Μασσαλίας.
Ο συγκυβερνήτης το έκανε εκούσια.
Το επανέλαβε 2 φορές ο εισαγγελέας.
Η μόνη ερώτηση ειναι ο λόγος (τρομοκρατεία η "άλλο" )

Εγω την τρομοκρατια δεν την απορριπτω. Βγηκε ο κυβερνητης μπηκε ο τρομοκρατης που ισως να ειχε γνωσεις πιλοτου εβγαλε εκτος τον συγκυβερνητη και το στουκαρε οπως εκαναν στην Αμερικη.
 
Και ειναι η 5η (4η επίσημα) φορά που ενας πιλότος ρίχνει αεροπλάνο επίτηδες ... γιαυτο κάποιες σοβαρές εταιρίες έχουν ένα τρίτο ατομο που πάντα μπαίνει στο κόκπιτ όταν ένας απο τους πιλότους βγαίνει.
Κρίμα ολο αυτο τον κόσμο που χάθηκε...
 
Απάντηση: Re: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Και ειναι η 5η (4η επίσημα) φορά που ενας πιλότος ρίχνει αεροπλάνο επίτηδες ... γιαυτο κάποιες σοβαρές εταιρίες έχουν ένα τρίτο ατομο που πάντα μπαίνει στο κόκπιτ όταν ένας απο τους πιλότους βγαίνει.
Κρίμα ολο αυτο τον κόσμο που χάθηκε...


Και τι περιμενουν να βγαλουν κανονα που να απαγορευει να μενει μονο ενα ατομο στο πιλοτηριο;

Εγω απορω πως ακομα δεν υπαρχουν καμερες οχι μονο στην καμπινα αλλα σε ολοκληρο το αεροπλανο.
 
δεν νομίζω ότι μέχρι τώρα οι εταιρείες έχουν λύση στο να θελήσει ένας από τους δυό να στουκάρει.
Δεν σημαίνει ότι σίγουρα θα μπορούσε ο άλλος να σώσει την κατάσταση 100%, αλλά....


Ισως όχι Μήτσε...

Αλλά έτσι έγιναν στ´αλήθεια?...Ή είναι πολλές οι αποζημιώσεις
-σε περίπτωση ευθύνης της εταιρείας-και πάνε να τα φορτώσουν στον πιλότο?
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Για πολιτική αεροπορία;

δε νομίζω

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Εγω την τρομοκρατια δεν την απορριπτω. Βγηκε ο κυβερνητης μπηκε ο τρομοκρατης που ισως να ειχε γνωσεις πιλοτου εβγαλε εκτος τον συγκυβερνητη και το στουκαρε οπως εκαναν στην Αμερικη.

Κοίτα έχουμε κάποια στοιχεία
Δε φαίνεται να μπήκε κανένας τρίτος
Οπότε δεν είναι ανάγκη να κάνουμε σενάρια για τα πάντα

Οι Γάλλοι νομίζω το χειρίζονται πολύ καλά. Δίνουν πληροφορίες , η συνέντευξη που δόθηκε πριν λίγο ήταν αναλυτική και θα έλεγα πολύ ειλικρινής και λογική στις απόψεις τους

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Ισως όχι Μήτσε...

Αλλά έτσι έγιναν στ´αλήθεια?...Ή είναι πολλές οι αποζημιώσεις
-σε περίπτωση ευθύνης της εταιρείας-και πάνε να τα φορτώσουν στον πιλότο?

Ο Γάλος εισαγγελέας τα έλεγε πριν λίγο ξεκάθαρα - Άκου τον
δε νομίζω να υπήρχε διάθεση κάλυψης της εταιρίας
 
Στεναχωρέθηκαν λέει η εταιρεία, οι πιλότοι υπαινίσσονται άλλα:
http://www.telegraph.co.uk/news/wor...ghts-cancelled-after-crew-refused-to-fly.html

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Ισως όχι Μήτσε...

Αλλά έτσι έγιναν στ´αλήθεια?...Ή είναι πολλές οι αποζημιώσεις
-σε περίπτωση ευθύνης της εταιρείας-και πάνε να τα φορτώσουν στον πιλότο?

μια εξαιρετική προοπτική.... που ανάγεται και πάλι στο κόστος....
 
Ισως όχι Μήτσε...

Αλλά έτσι έγιναν στ´αλήθεια?...Ή είναι πολλές οι αποζημιώσεις
-σε περίπτωση ευθύνης της εταιρείας-και πάνε να τα φορτώσουν στον πιλότο?

Οταν γίνεται ένα αεροπορικό ατύχημα στη Γαλλία απο την π´ρωτη στιγμή στις έρευνες υπάρχει ένας αξιωμτικός της δικαστικής αστυνομίας, μέχρι να βρεθει το μαύρο κουτί..Μόλις βρεθει ειναι πάντα παρών στην αρση του μεταφορά του και σε κάθε στιγμή του χειρισμου του (και στην ανάλυση του)...και βέβαια ειναι ειδικός του χώρου.
Αυτο μπορει να γίνει σε καμμια Αιγυπτο η Ινδονησία αλλα ποτέ στη Γαλλία.
 
Στεναχωρέθηκαν λέει η εταιρεία, οι πιλότοι υπαινίσσονται άλλα:
http://www.telegraph.co.uk/news/wor...ghts-cancelled-after-crew-refused-to-fly.html

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---



μια εξαιρετική προοπτική.... που ανάγεται και πάλι στο κόστος....

Χθεσινά ξινά σταφίλια
Ο συγκυβερνήτης ακούγεται στην ηχογράφηση να ανασάνει φυσιολογικά
Οπότε το σενάριο να υπήρχε πρόβλημα στο πιλοτήριο τεχνικό όπως αποσυμπίεση πλέον αποκλείεται
Και κατανοώ απόλυτα τους εργαζόμενους που χθες ή ακόμα και τώρα δηλώνουν ότι δεν μπορούν να πετάξουν – από το σοκ τους.


Σημείωση υπάρχουν παραπάνω από ένα ανεξάρτητα μικρόφωνα, είναι πολυκάναλη η ηχογράφηση, μπορεί να εντοπίσεις θέση κ.ο.κ.


μιας και αυτή τη φορά, έχω φίλο πιλότο στην GW, δε μπορώ να κρύψω ότι κατατρόμαξα και για δικούς μου ανθρώπους και γενικά με επηρέασε περισσότερο από ότι συνήθως
 
Χθεσινά ξινά σταφίλια
Ο συγκυβερνήτης ακούγεται στην ηχογράφηση να ανασάνει φυσιολογικά
Οπότε το σενάριο να υπήρχε πρόβλημα στο πιλοτήριο τεχνικό όπως αποσυμπίεση πλέον αποκλείεται
Και κατανοώ απόλυτα τους εργαζόμενους που χθες ή ακόμα και τώρα δηλώνουν ότι δεν μπορούν να πετάξουν – από το σοκ τους.


Σημείωση υπάρχουν παραπάνω από ένα ανεξάρτητα μικρόφωνα, είναι πολυκάναλη η ηχογράφηση, μπορεί να εντοπίσεις θέση κ.ο.κ.


μιας και αυτή τη φορά, έχω φίλο πιλότο στην GW, δε μπορώ να κρύψω ότι κατατρόμαξα και για δικούς μου ανθρώπους και γενικά με επηρέασε περισσότερο από ότι συνήθως

πέρα από τα ξινα σταφύλια και μόνο ότι υπαινίσσονται και ότι πολλοί απέχουν σημαίνει ότι όπου υπάρχει καπνός ίσως υπάρχει και φωτιά.
Διότι η στατιστική λέει, ότι έχοντας πέσει ήδη ένα gw είναι σχεδόν αδύνατο να πέσει άλλο άρα έπρεπε όλοι να είναι στα πόστα τους.
 
Οταν γίνεται ένα αεροπορικό ατύχημα στη Γαλλία απο την π´ρωτη στιγμή στις έρευνες υπάρχει ένας αξιωμτικός της δικαστικής αστυνομίας, μέχρι να βρεθει το μαύρο κουτί..Μόλις βρεθει ειναι πάντα παρών στην αρση του μεταφορά του και σε κάθε στιγμή του χειρισμου του (και στην ανάλυση του)...και βέβαια ειναι ειδικός του χώρου.
Αυτο μπορει να γίνει σε καμμια Αιγυπτο η Ινδονησία αλλα ποτέ στη Γαλλία.

Αυτό άκουγα χθες στο BBC: οι δικαστικές αρχές στη Γαλλία, λέει, δεν "αφήνουν" τους ερευνητές να ψάξουν με την ησυχία τους.
 
Αυτό άκουγα χθες στο BBC: οι δικαστικές αρχές στη Γαλλία, λέει, δεν "αφήνουν" τους ερευνητές να ψάξουν με την ησυχία τους.

Με "την ησυχία τους" εννοείται οτι ελέγχουν όλες τις κινήσεις για να μην γίνει παραποίηση, γιατι σε κάποιες χώρες (δεν ανέφερα τις παραπάνω χώρες τυχαία) μπορει να γινουν πολλά.
Ακομα έχουμε κάποια καλά απο τα παλιά προστασίας των θεσμών...και όσο κρατήσει...
 
Τελικα μου φαινεται πιο πολλα ειναι τα περιστατικα αυτοκτονιας των πιλοτων παρα η τρομοκρατια...
Επισης κατι για τις συνομωσιες καμια εταιρεια δεν ρισκαρει τη φημη της και τη μελλοντικη της εξελιξη με το να πει ψεμματα ειτε ειναι η αεροπορικη ειτε η κατασκευαστρια...
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Στην καμπινα μονο οι δυο πιλοτοι ειναι δεν υπαρχει και ενας μηχανικος; Κανονικα δεν πρεπει να μενει μονο ενας στην καμπινα ουτε για 10 δευτερα.

¨Αμα σου έλεγα τι γίνεται με τους πιλότους τα τελευταία χρόνια (ελτος Ευρωπαϊκών και Αμερικάνικων εταιριών και νορμών) δεν θα ξαναέμπενες σε αεροπλάνο αν δεν ήξερες που ναυλώθηκε.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Τελικα μου φαινεται πιο πολλα ειναι τα περιστατικα αυτοκτονιας των πιλοτων παρα η τρομοκρατια...
Επισης κατι για τις συνομωσιες καμια εταιρεια δεν ρισκαρει τη φημη της και τη μελλοντικη της εξελιξη με το να πει ψεμματα ειτε ειναι η αεροπορικη ειτε η κατασκευαστρια...

Και το "αυτοκτονία" ειναι σχετικό...