Τα τελευταία 4 χρόνια έχω κάνει αρκετές αγορές απο το eshop και έχω παρατηρήσει κάτι το οποίο τώρα τελευταία έχει επιδυνωθεί αρκετά.
Το 1/3 των υλικών αστοχούν με αποτέλεσμα να τα ξαναστέλνω πίσω για αντικατάσταση ή επισκευή πληρώνοντας τα μεταφορικά απο την τσέπη μου φυσικά.Τώρα τελευταία αυτό το ποσοστό έχει γίνει 1 στα 2. Επίσης εκεί που απλά η μοναδική επιβάρυνση που είχα ήταν τα 20 ευρώ της ACS τώρα πλέον ταλαιπωρούμε και με πολύ μεγάλη καθυστέρηση στο servive τους (2-3 βδομάδες στην καλύτερη) και αρκετά δεν μου τα αντικαταστούν θέτοντας υπαιτιότητα δική μου για την βλαβη τους,πράγμα το οποίο φυσικά και δεν ισχύει.
Μερικά παραδείγματα
- απο 9 motherboard οι 3 σταμάτησαν να λειτουργούν πάνω στο δίμηνο και η μία στις 10 μέρες ,δηλαδή 4 στις 9. Η μία δεν έγινε αντικατάσταση διότι είχε προκληθεί βλαβη κατα την τοποθέτηση του επεξεργαστή όπως μου είπαν (βέβαια αξιο απορίας είναι πως αυτή η motherboard λειτουργούσε επι 2 μήνες!)
- 4 stick usb ,τα 2 παρουσίασαν βλαβη στον πρώτο μήνα
- 7 wi-fi access point ,τα 3 παρουσίασαν βλαβη τον πρώτο χρόνο.
- 10 σκληροί δίσκοι,οι 3 σταμάτησαν να δουλεύουν πριν την ολοκλήρωση του πρώτου χρόνου και ο ένας δεν δούλεψε ποτέ.
- 2 switch 24άρια ,το ένα κάηκε τον δεύτερο μήνα
ενα motherboard που κοστίζει 50 ευρώ,εγώ το πληρώνω 58 (8 ευρώ μεταφορικά) και άλλα 22 ευρώ για το service ,σύνολο 80 ευρώ.Πολλά επίσης υλικά δεν τα έστειλα ποτέ στο service διότι θα μου κόστιζε σχεδόν το ίδιο με το να πάρω άλλο καινούργιο.Επίσης σε μερικές περιπτώσεις δεν έβγαλα άκρη μιας και το service δεν το αναλάμβανε το eshop αλλα η εκάστοτε αντιπροσωπεία και η ταλαιπωρία γινόταν Χ2.
Η απορία μου είναι ,υπάρχει περίπτωση να πουλάει το εν λόγο κατάστημα β' διαλογής πράγματα ας πούμε ή εγώ είμαι γκαντέμης?
Το 1/3 των υλικών αστοχούν με αποτέλεσμα να τα ξαναστέλνω πίσω για αντικατάσταση ή επισκευή πληρώνοντας τα μεταφορικά απο την τσέπη μου φυσικά.Τώρα τελευταία αυτό το ποσοστό έχει γίνει 1 στα 2. Επίσης εκεί που απλά η μοναδική επιβάρυνση που είχα ήταν τα 20 ευρώ της ACS τώρα πλέον ταλαιπωρούμε και με πολύ μεγάλη καθυστέρηση στο servive τους (2-3 βδομάδες στην καλύτερη) και αρκετά δεν μου τα αντικαταστούν θέτοντας υπαιτιότητα δική μου για την βλαβη τους,πράγμα το οποίο φυσικά και δεν ισχύει.
Μερικά παραδείγματα
- απο 9 motherboard οι 3 σταμάτησαν να λειτουργούν πάνω στο δίμηνο και η μία στις 10 μέρες ,δηλαδή 4 στις 9. Η μία δεν έγινε αντικατάσταση διότι είχε προκληθεί βλαβη κατα την τοποθέτηση του επεξεργαστή όπως μου είπαν (βέβαια αξιο απορίας είναι πως αυτή η motherboard λειτουργούσε επι 2 μήνες!)
- 4 stick usb ,τα 2 παρουσίασαν βλαβη στον πρώτο μήνα
- 7 wi-fi access point ,τα 3 παρουσίασαν βλαβη τον πρώτο χρόνο.
- 10 σκληροί δίσκοι,οι 3 σταμάτησαν να δουλεύουν πριν την ολοκλήρωση του πρώτου χρόνου και ο ένας δεν δούλεψε ποτέ.
- 2 switch 24άρια ,το ένα κάηκε τον δεύτερο μήνα
ενα motherboard που κοστίζει 50 ευρώ,εγώ το πληρώνω 58 (8 ευρώ μεταφορικά) και άλλα 22 ευρώ για το service ,σύνολο 80 ευρώ.Πολλά επίσης υλικά δεν τα έστειλα ποτέ στο service διότι θα μου κόστιζε σχεδόν το ίδιο με το να πάρω άλλο καινούργιο.Επίσης σε μερικές περιπτώσεις δεν έβγαλα άκρη μιας και το service δεν το αναλάμβανε το eshop αλλα η εκάστοτε αντιπροσωπεία και η ταλαιπωρία γινόταν Χ2.
Η απορία μου είναι ,υπάρχει περίπτωση να πουλάει το εν λόγο κατάστημα β' διαλογής πράγματα ας πούμε ή εγώ είμαι γκαντέμης?