Τι γίνεται με το e-shop?

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Τα τελευταία 4 χρόνια έχω κάνει αρκετές αγορές απο το eshop και έχω παρατηρήσει κάτι το οποίο τώρα τελευταία έχει επιδυνωθεί αρκετά.
Το 1/3 των υλικών αστοχούν με αποτέλεσμα να τα ξαναστέλνω πίσω για αντικατάσταση ή επισκευή πληρώνοντας τα μεταφορικά απο την τσέπη μου φυσικά.Τώρα τελευταία αυτό το ποσοστό έχει γίνει 1 στα 2. Επίσης εκεί που απλά η μοναδική επιβάρυνση που είχα ήταν τα 20 ευρώ της ACS τώρα πλέον ταλαιπωρούμε και με πολύ μεγάλη καθυστέρηση στο servive τους (2-3 βδομάδες στην καλύτερη) και αρκετά δεν μου τα αντικαταστούν θέτοντας υπαιτιότητα δική μου για την βλαβη τους,πράγμα το οποίο φυσικά και δεν ισχύει.

Μερικά παραδείγματα
- απο 9 motherboard οι 3 σταμάτησαν να λειτουργούν πάνω στο δίμηνο και η μία στις 10 μέρες ,δηλαδή 4 στις 9. Η μία δεν έγινε αντικατάσταση διότι είχε προκληθεί βλαβη κατα την τοποθέτηση του επεξεργαστή όπως μου είπαν (βέβαια αξιο απορίας είναι πως αυτή η motherboard λειτουργούσε επι 2 μήνες!)

- 4 stick usb ,τα 2 παρουσίασαν βλαβη στον πρώτο μήνα

- 7 wi-fi access point ,τα 3 παρουσίασαν βλαβη τον πρώτο χρόνο.

- 10 σκληροί δίσκοι,οι 3 σταμάτησαν να δουλεύουν πριν την ολοκλήρωση του πρώτου χρόνου και ο ένας δεν δούλεψε ποτέ.

- 2 switch 24άρια ,το ένα κάηκε τον δεύτερο μήνα

ενα motherboard που κοστίζει 50 ευρώ,εγώ το πληρώνω 58 (8 ευρώ μεταφορικά) και άλλα 22 ευρώ για το service ,σύνολο 80 ευρώ.Πολλά επίσης υλικά δεν τα έστειλα ποτέ στο service διότι θα μου κόστιζε σχεδόν το ίδιο με το να πάρω άλλο καινούργιο.Επίσης σε μερικές περιπτώσεις δεν έβγαλα άκρη μιας και το service δεν το αναλάμβανε το eshop αλλα η εκάστοτε αντιπροσωπεία και η ταλαιπωρία γινόταν Χ2.

Η απορία μου είναι ,υπάρχει περίπτωση να πουλάει το εν λόγο κατάστημα β' διαλογής πράγματα ας πούμε ή εγώ είμαι γκαντέμης?
 
Re: τι γίνεται με το e-shop?

Υπαρχουν ΠΟΛΛΛΕΕΣΣΣΣ αναφορες χρηστων στο διαδικτυο που εχουν ταλαιπωρηθει απιστευτα με το eshop... δυστυχως, στον τομεα του after-sales εχει κακιστη φημη..

πχ. τη δικαιολογια με τα στραβωμενα πινς της μητρικης την εχω ακουσει πολλες φορες και προφανως αποτελει απλα μια αφορμη για να μην την καλυψουν στην εγγυηση..

Προσωπικα, εδω και μερικα χρονια δεν αγοραζω τιποτις απο το κιτρινο-μαγαζο...αντε καμια βιδα και κανα κατσαβιδι
 
Re: τι γίνεται με το e-shop?

Και 'γώ αγοράζω από κει μόνο πράγματα που δε χαλάνε (π.χ. CPU). Είναι να μη σου τύχει με το after sales τους.

Μήπως ήταν τίποτα χαζές μάρκες αυτά που αγόρασες (ΟΚ, στους δίσκους δεν υπάρχουν κακές μάρκες, αλλά λέω...)

Τώρα για το β' διαλογής, δεν νομίζω να υπάρχει τέτοιο κανάλι στα είδη πληροφορικής.
 
Last edited:
Re: τι γίνεται με το e-shop?

έχω τραβήξει τόσα πολλά με το e shop που δεν ξαναπλησιάζω.
 
Re: τι γίνεται με το e-shop?

εγω παλι "χτυπα ξυλο παντα" δεν εχω αντιμετωπισει κατι... οκ δε κανω και τις τρελες αγορες αλλα κατι bluray player media player και σκληρους δισκους που εχω παρει δεν ειχα καποιο προβλημα μεχρι στιγμης.... ειναι να μη σου κατσει παντως απ οτι καταλαβα!! :bigcry::bigcry:
 
Re: τι γίνεται με το e-shop?

Για δες. Το έχουν σκεφτεί και άλλοι....

Τρέχει τώρα περίπτωση φίλου μου που μια ΜΒ Asus και κάτι μνήμες πηγαινοέρχονται στο service τους.

Υποτίθεται ότι του τις άλλαξαν 2 φορές...
 
Re: τι γίνεται με το e-shop?

τι να πω ,ότι ψωνίζω είναι επώνυμο και προσεχτικά διαλεγμένο. Εχω μια Asrock motherboard που ξαφνικά πάνω στο μήνα χάλασε(τι προτότυπο..) και την έχω στείλει εδώ και 10 μέρες.Ακόμη και σήμερα που μίλησα μαζί σους η απάντηση ήταν ίδια.

" - το τηλέφωνο σας παρακαλώ
μάλιστα αυτό είναι .............
- δεν βλέπω κάτι για service
Πλάκα μου κάνετε?ακριβώς αυτη ήταν και η απάντηση συναδέλφου σας πριν απο 3-4 μέρες μου ξαναεπικοινώνησα μαζί σας
- τι είδος είναι?
μια motherboard asrock
- Α μάλιστα ,το βρήκα ,θα σας ειδοποιήσουμε εμείς
Ναι έτσι μου είπε και ο συνάδελφος σας πριν απο 3-4 μέρες άλλα δεν επικοινωνήσατε
- Μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα εποικινωνήσουμε κύριε
Ξέρετε όπως είπα και στο συνάδελφο σας προκειται για motherboard που δουλεύει σε internet cafe και λόγο του ότι η τουριστική περίοδος στην περιοχή είναι τώρα και για λίγες μέρες ακόμη καταλαβαίνετε ότι είναι επείγον.
- Κύριε όπως είπα θα σας ειδοποιήσουμε μέχρι την Παρασκευή.Θα θέλατε κάτι άλλο
Οχι φίλε μου,ευχαριστώ

Οπως καταλαβαίνετε κανένας λόγος για την motherboard ,αν την τσεκάρανε ή τι προβλημα έχει,πράγμα που με κάνει να πιστεύω ότι δεν την έχουνε ξεπακετάρει ακόμη ή δεν την έχουνε βρεί ακόμη (γιατί και τις δυο φορές που επικοινώνησα στην αρχή μου είπαν ότι δεν βλέπουν κάτι για service στο όνομα μου)

Τι να πώ....
 
Last edited:
Re: τι γίνεται με το e-shop?

και εγω για τον ιδιο λογο το εχω κοψει το e-shop
τουλαχιστον το πλαισιο μπορει να το βριζω για τις π....ιες που κανει με τις προσφορες αλλα στο service ειναι εγγυηση
οτι θες σου το αλλαζουν αμεσως χωρις πολλα σκοτισματα
 
Re: τι γίνεται με το e-shop?

Εχω παρει πολλα πραγματα απο e-shop τα τελευταια χρονια:7 σκληρους,μνημες,το Mac mini μου και διαφορα μικροπραγματα κανενα προβλημα μεχρι τωρα χτυπα ξυλο!Ευτυχως μεχρι τωρα δεν χρειαστηκα καποιο service
 
Last edited:
Re: τι γίνεται με το e-shop?

Απο όλα τα Ελληνικά e-shop έχω κακές εμπειρίες.
Το συγκεκριμένο όμως είναι το μόνο που με έφτασε
στο σημείο να ορκιστώ σε κάτι ιερό ότι δεν θα μου ξαναπάρουν
ούτε cent.
 
Re: τι γίνεται με το e-shop?

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ. ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΛΑΝΕ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΕΛΕΓΧΟ!!! ΑΠΛΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΑΚΡΥΑ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ.
 
Re: τι γίνεται με το e-shop?

Ίσως παίδες είναι και θέμα προσωπικού. Εγώ Κατερίνη, δύο φορές που είχα πρόβλημα με κάτι που αγόρασα (ένα mp3 player και μια οθόνη), δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα. Τα παιδιά ήταν εξυπηρετικότατα και χωρίς καμία ενόχληση μου τα αλλάξαν σε 2-3 μέρες. Γενικά, βέβαια, μέχρι στιγμής δεν είχα άλλα προβλήματα (2 στα 100 προϊόντα είναι καλό ποσοστό).
 
Re: Σε διαδικασία πώλησης το E-shop

Παντως ειναι πολύ συνεπές κατάστημα, με έχουν σκλαβώσει!
Πριν λίγο καιρό έδωσα λάθος παραγγελία. Το αντιλήφθηκα αφού ήρθε και την πήραν πίσω αδιαμαρτύρητα και μου έδωσαν πιστωτικό. Αυτό που ήθελα δεν το είχαν εκείνη την στιγμή, αλλά 10 μέρες μετα που το έφεραν με ενημέρωσαν, το παρελαβα και...πήρα και κάτι χαλκινα ρεστα γιατι ήταν φτηνότερο! Ολα αυτά χωρίς καμία χρέωση μεταφορικών αφού έχουν καταστημα και στην πόλη μου. Ελπίζω να συνεχίσουν αν και φοβάμαι πως το τοπικό κατάστημα δεν θα αντέξει, αφού η πόλη ειναι μικρή...
 
Re: Σε διαδικασία πώλησης το E-shop

Φιλιππα δυστηχώς δεν έχουμε τις ιδιες καλές εμπειρίες από το κατάστημα.
Εδώ στην Αθήνα τα πράγματα είναι πολύ πολύ διαφορετικά.
Κάνε ένα search στο forum και θα δεις την περιπέτεια μου με το συγκεκριμένο κατάστημα.
 
Re: Σε διαδικασία πώλησης το E-shop

Και γω εχω μεινει ικανοποιημενος απο το eshop.
Μου ειχε χαλασει καρτα γραφικων και μεσα σε 5 ημερες την αντικατεστησαν με καινουργια.
 
Απάντηση: Σε διαδικασία πώλησης το E-shop

Πάντως αν το δείτε έχει κάνει άνοιγμα σε...φωτοβολταϊκά και σε εργαλεία, σίγουρα τελείως άλλη στόχευση σε σχέση με την αρχική της επιχείρησης. Σίγουρα έχουν περάσει πολλά από τις ημέρες στην πολυκατοικία στο Μαρούσι, ακόμη και από τη μετακόμιση στο Χαλάνδρι.
Αν μπείτε στις σελίδες του πάντως θα δείτε ότι ναι μεν προσφέρει πολλά προϊόντα, αλλά από τα καινούργια σχεδόν τίποτα δεν υπάρχει άμεσα διαθέσιμο σε κανένα κατάστημα - η σήμανση είναι κατόπιν παραγγελίας σε 2-3 εργάσιμες. Επίσης αρκετό στοκ το έχει βγάλει σε τιμή κόστους για να το ξεφορτωθεί.