Tι παραλάβαμε σήμερα..

Θελει ακριβως 2.8μμ μυτες.
Δοκιμασα καποιες μικροτερου παχους που ειχα αλλα δεν κανουν.

Οι μύτες που παίρνει το Bosch, είναι ίδιες με αυτές που είχαμε πάρει για το πάμφθηνο μηχανικό μολύβι από Ali και Banggood

Και έιναι και αυτές πάμφθηνες :)

 
Μόλις άνοιξα το κουτί του αλυσοπρίονου της Parkside.
Ωραίο και αποπνέει ποιότητα με ωραία πλαστικά και λαστιχένια ένθετα.
View attachment 217281
Από βδομάδα θα τεσταριστει.

Καλορίζικο Κυριάκο.

Θα πω και την κακία μου: τώρα που έφερες το Parkside από Γερμανία αποπνέει ποιότητα ενώ ότι παίρνεις από Ελλάδα το κράζεις ότι είναι φτηνιάρικο 😆😄😆😆
 
Για πες, γράφει "made in Germany 🇩🇪 " στην ούγια (όπως έλεγε και ο Χαρυ Κλυν)
Δηλαδή φέρνουν τις δευτεράντζες στην Ελλάδα και μας πουλάνε και ακριβότερα.
Πόσο χουβαρντάδες και πονοψυχοι είμαστε εμείς οι Έλληνες τελικά; 😄
 
Αμφισβητείς το γεγονός πως είναι πιο ποιοτικά εκεί?
Ωπα Κυριάκο...!!!
Τι θες να πεις...;
Αλλά έχουν εκεί και άλλα στέλνουν σε εμάς...;:mad:

Εγώ νομίζω ότι παντού τα ίδια είναι κατασκευαστηκα...
 
εμενα λογικο μου φαινεται να ειναι διαφορετικες γραμμες παραγωγης, αλλωστε μην ξεχναμε οτι η παρκσαιντ πουλα εκατομμυρια τεμαχια ανα μηνα , αρα εχει πολλα εργοστασια.
και με τα αυτοκινητα το ιδιο δεν γινεται? ;)
 
  • Like
Reactions: enduras1
εμενα λογικο μου φαινεται να ειναι διαφορετικες γραμμες παραγωγης, αλλωστε μην ξεχναμε οτι η παρκσαιντ πουλα εκατομμυρια τεμαχια ανα μηνα , αρα εχει πολλα εργοστασια.
και με τα αυτοκινητα το ιδιο δεν γινεται? ;)
Άλλο διαφορετική γραμμή παραγωγής και άλλο κατασκευαστικα...μην τα μπερδεύουμε...
Όπως είπες ισχυει και για τα αυτοκίνητα... ειναι δυνατόν να ειναι διαφορετικό κατασκευαστικα...; ίδια είναι όλα.. εκεί αλλάζουν μονο τα επιμέρους κομματια (άλλης μαρκας ανταλλακτικου) της κατασκευής.
Να είναι με άλλα ανταλλακτικά κατασκευασμενα τα Parkside το δέχομαι.. αλλα δεν νομιζω οτι είναι άλλη κατασκευή..
 
οχι, οχι λαθος κανεις. ενα αυτοκινητο μπορει να ειναι ιδιο αλλά τελειως διαφορετικα φτιαγμενα απο ενα αλλο
σε ποιοτητα υλικων, σε συναρμογες και ακριβεια κατασκευης και σε φινιρισμα ακομα!
καμια σχεση πχ ενα φιατ για ελλαδα με το αντιστοιχο για ιταλια ή γερμανια κλπ το ιδιο και η μερσεντες.
ακομα και η μακιτα , ιδια εκ οψεως αλλά ταυτοχρονοα και αρκετα διαφορετικα φτιαχνει τα εργαλεια της για την ιαπωνια σε σχεση με αλλες αγορες
 
  • Like
Reactions: enduras1
οχι, οχι λαθος κανεις. ενα αυτοκινητο μπορει να ειναι ιδιο αλλά τελειως διαφορετικα φτιαγμενα απο ενα αλλο
σε ποιοτητα υλικων, σε συναρμογες και ακριβεια κατασκευης και σε φινιρισμα ακομα!
καμια σχεση πχ ενα φιατ για ελλαδα με το αντιστοιχο για ιταλια ή γερμανια κλπ το ιδιο και η μερσεντες.
ακομα και η μακιτα , ιδια εκ οψεως αλλά ταυτοχρονοα και αρκετα διαφορετικα φτιαχνει τα εργαλεια της για την ιαπωνια σε σχεση με αλλες αγορες
Εφόσον μιλάμε για τον ίδιο κωδικό/έκδοση προϊόντος, δεν έχει σημασία η αγορά στην οποία θα πωληθεί το αυτοκίνητο (ή όποιο προϊόν). Σημασία έχει η χώρα (κατά βάση το εργοστάσιο) παραγωγής.
 
  • Like
Reactions: enduras1
μα αυτο λεω. οτι αναλογα τη χωρα που θα πουληθει, στελνεται και η αντιστοιχη γραμμη παραγωγης (εργοστασιο)

και αναλογα που εχει καταταξει η εταιρια την χωρα πωλησης, μπορει να στειλει τελειως διαφορετικης κατασκευης, ιδια κατα τα άλλα προϊοντα
ολα μεν τα εργοστασια της (γραμμες παραγωγης) καλυπτουν ενα μινιμουμ προδιαγραφων, αυτο ομως δεν σημαινει οτι ειναι απο της ιδιας ποιοτητα υλικα κατασκευασμενα.
ουτε καν τον ιδιο βαθμο ποιοτικου ελεγχου (αν υπαρχει) δεν εχουν ιδιο
η ελλαδα συνηθως για μαζικες παραγωγες, βρισκεται στην τελευταια κατηγορια ή στην αμεσως προηγουμενη
για αυτο και μερικες φορες, σε διαφορα προϊοντα ευρειας καταναλωσης μπορει να δεις παραπονα για καποια προϊοντα που τα αντιστοιχα στο εξωτερικο δεν εχουν

πχ αν μια εταιρια εχει 4 γραμμες παραγωγης η ελλαδα θα ειναι στην τελευταια, αν εχει 6, στην προηγουμενη απο το τελος. συνηθως
ειτε αυτα ειναι ηλεκτρονικα, ειτε μηχανολογικα κλπ προϊοντα
 
Last edited:
Για τα αυτοκινητα σιγουρα ισχυει.
Ημουν παθων, οταν αγορασα ενα "γερμανικο" FORD focus κατασκευασμενο
στην Ισπανια, και τα τρια πρωτα χρονια βαρεθηκα να
το πηγαινοφερνω στην αντιπροσωπεια για προβληματα
που ανακαλυπτα συνεχως.

Η υφη των προβληματων αυτων, εδειχνε ξεκαθαρα
οτι εαν το αυτοκινητο ηταν made in Germany
αποκλειεται να τα εβρισκα μπροστα μου.
 
Όλα αυτά νομίζω είναι μύθος.
Κι αυτός ο μύθος έχει πολύ παλιές ρίζες, απ’την εποχή που για να αγοράσεις αυτοκίνητο στην Ελλάδα ήθελες μισθούς μιας δεκαετίας.
Τότε που το κράτος φορολογούσε σαν είδος πολυτελείας ακόμα και τον αναπτήρα του αυτοκινήτου. Καλά για ηχοσύστημα κλιματισμό κλπ ούτε στα πιο τρελά μας όνειρα.
Τότε όντως υπήρχε ο διαχωρισμός και ο χαρακτηρισμός “Greek specifications” για τα αυτοκίνητα που προοριζόταν για Ελλάδα.
Κυβισμοί 900 cc, 1100 cc και για τους πλούσιους 1300 cc και από εξοπλισμό ούτε τασάκι στα πίσω καθίσματα.
Εδώ και πολλά χρόνια αυτά δεν ισχύουν.
 
Δυστυχώς δεν είναι μύθος, Μπάμπη. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα προϊόντων όπου η ποιότητα ποικίλλει ανάλογα του εργοστασίου παραγωγής.

Τρανταχτό παράδειγμα πχ τα Tesla: τα made in USA είναι άθλια, τα made in China υποφερτά, τα made in Germany άρτια. Προφανώς πρόκειται για νεότατη (στο κατασκευαστικό επίπεδο) εταιρεία, όπου χρόνο με το χρόνο οι βελτιώσεις είναι ραγδαίες.

Τα τουρκικά FIAT ή Toyota δεν είναι στο ίδιο επίπεδο κατασκευαστικά με τα ευρωπαϊκής παραγωγής.

Για να μην παρεξηγηθώ: έχοντας πει όλα αυτά, ουδεμία εικόνα έχω εφόσον κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τα Parkside.
 
Το μυστικο για ολα αυτα ειναι ο ποιοτικος
ελεγχος που υστερει τραγικα σε καποιες χωρες.
(Κυριως για αποφυγη αυξησης κοστους)

Και για τα προιοντα που αποστελλονται στην Γερμανια
απο αλλες χωρες, ειναι βεβαιο οτι θα ειναι η αφροκρεμα της ποιοτητας.

Π.χ. ποιος θα τολμησει να στειλει στους Γερμανους
τα περιστροφικα πολυεργαλεια που απο τους
κραδασμους χρησιμευουν μονο για κομπρεσερ?
 
  • Like
Reactions: enduras1
οχι, οχι λαθος κανεις. ενα αυτοκινητο μπορει να ειναι ιδιο αλλά τελειως διαφορετικα φτιαγμενα απο ενα αλλο
σε ποιοτητα υλικων, σε συναρμογες και ακριβεια κατασκευης και σε φινιρισμα ακομα!
καμια σχεση πχ ενα φιατ για ελλαδα με το αντιστοιχο για ιταλια ή γερμανια κλπ το ιδιο και η μερσεντες.
ακομα και η μακιτα , ιδια εκ οψεως αλλά ταυτοχρονοα και αρκετα διαφορετικα φτιαχνει τα εργαλεια της για την ιαπωνια σε σχεση με αλλες αγορες
μα αυτο λεω. οτι αναλογα τη χωρα που θα πουληθει, στελνεται και η αντιστοιχη γραμμη παραγωγης (εργοστασιο)

και αναλογα που εχει καταταξει η εταιρια την χωρα πωλησης, μπορει να στειλει τελειως διαφορετικης κατασκευης, ιδια κατα τα άλλα προϊοντα
ολα μεν τα εργοστασια της (γραμμες παραγωγης) καλυπτουν ενα μινιμουμ προδιαγραφων, αυτο ομως δεν σημαινει οτι ειναι απο της ιδιας ποιοτητα υλικα κατασκευασμενα.
ουτε καν τον ιδιο βαθμο ποιοτικου ελεγχου (αν υπαρχει) δεν εχουν ιδιο
η ελλαδα συνηθως για μαζικες παραγωγες, βρισκεται στην τελευταια κατηγορια ή στην αμεσως προηγουμενη
για αυτο και μερικες φορες, σε διαφορα προϊοντα ευρειας καταναλωσης μπορει να δεις παραπονα για καποια προϊοντα που τα αντιστοιχα στο εξωτερικο δεν εχουν

πχ αν μια εταιρια εχει 4 γραμμες παραγωγης η ελλαδα θα ειναι στην τελευταια, αν εχει 6, στην προηγουμενη απο το τελος. συνηθως
ειτε αυτα ειναι ηλεκτρονικα, ειτε μηχανολογικα κλπ προϊοντα
Δεν γινεται πρακτικά αυτό που λες...
Θα έπρεπε οι αντιπροσωπιες στην Ελλάδα η σε οποιοαδηποτε αλλη χωρα να εχουν διαφορετικά manual επισκευης αναλογα την κατασκευή και την χώρα προέλευσης...
Πάρε το εξής παράδειγμα..
Γίνεται η συναρμολογηση της μηχανής και των επιμέρους περιφεριακων να έχει 2 η 3 διαφορετικές εκδοχές...;
Δεν συμφερει λόγω κόστους την ιδια την εταιρια να είναι διαφορετικη...το θεωρώ απίθανο να γίνεται αυτό...

Όσο αφορά την παραγωγή στο μονο που θα συμφωνήσω ότι μας έχουν τελευταίους ειναι στις παραδόσεις των αυτοκινήτων...
Επιμένω ότι το μόνο που αλλάζει σε.μια κατασκευη και συναρμολογηση ειναι τα ανταλλακτικά και μόνο...τωρα εαν το ανταλλακτικά ειναι πιο ποιοτικο από ένα άλλο και στην πράξη δείχνει καλύτερο αυτο ειναι εαν θέμα συζήτησης...
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στις παραγωγες εργαλειων...
 
παιδια ξεχνατε να προστεσετε την παραμετρο των πρωτων υλων,

ηδη καποιο μελος ειχε αναφερει οτι ειχε δει διαφορες σε κινητηρες Χοντα με πρωτογενες αλουμινιο για μεσα την χωρα και ανακυκλωμενο για τους αλλους.
(το corrolla hatchback του 2000 φτιαχνοτανε στην τουρκια, αλλα αυτο με ουρα κ πορτμπαγκαζ εισαγοτανε απο τη Ιαπωνια, και καποιοι το αγοραζαν για τον λογο αυτο ακριβως)

Στα τροφιμα τωρα, γνωστη γκοφρετα εβγαινε σε 4 ποιοτητες. ιδια η γραμμη παραγωγης, αλλα οχι τα υλικα.
το ιδιο και στην κονσερβοποιία που δουλευα. Τα ροδακινα χωριζοτανε σε δυο ποιοτητες και ακολουθουσαν δυο γραμμες παραγωγης. Ολα τα αλλα ιδια. Εργατριες, μηχανηματα, σιροπι κτλ.

Παντα ειχα την εξης απορια. Οι μυτες Parkside μοιαζουν στην συσκευασια με αυτες της bocsch. Αλλα ειμαστε σιγουροι οτι ειναι το ιδιο κραμα, παντοτε>
Θελω να πω οτι η βιομηχανια εχει την δυναμικη της και καποιες φορες το φθηνοτερο προιον γινεται απο πιο φθηνο υλικο, αλλα καποιες φορες για λογους ταχυτητας, ευκολιας κλτ, μπορει και απο το ανωτερο υλικο.
Χαρακτηριστικη περιπτωση οι φωτογραφικοι φακοι Σιγμα, πoυ καποια στιγμη λογω ελλειψης κρυσταλλων, χρησιμοποιηθηκαν παρτιδες της schneider, και βγηκαν πολυ καλυτεροι φακοι.
(και καπου εδω πρεπει να δουμε και την δυνατοτητα της βιομηχανιας να ξεχωριζει παρτιδες και να της κατευθυνει σε καλυτερους πελατες)
 
παιδια ξεχνατε να προστεσετε την παραμετρο των πρωτων υλων,

ηδη καποιο μελος ειχε αναφερει οτι ειχε δει διαφορες σε κινητηρες Χοντα με πρωτογενες αλουμινιο για μεσα την χωρα και ανακυκλωμενο για τους αλλους.
(το corrolla hatchback του 2000 φτιαχνοτανε στην τουρκια, αλλα αυτο με ουρα κ πορτμπαγκαζ εισαγοτανε απο τη Ιαπωνια, και καποιοι το αγοραζαν για τον λογο αυτο ακριβως)

Στα τροφιμα τωρα, γνωστη γκοφρετα εβγαινε σε 4 ποιοτητες. ιδια η γραμμη παραγωγης, αλλα οχι τα υλικα.
το ιδιο και στην κονσερβοποιία που δουλευα. Τα ροδακινα χωριζοτανε σε δυο ποιοτητες και ακολουθουσαν δυο γραμμες παραγωγης. Ολα τα αλλα ιδια. Εργατριες, μηχανηματα, σιροπι κτλ.

Παντα ειχα την εξης απορια. Οι μυτες Parkside μοιαζουν στην συσκευασια με αυτες της bocsch. Αλλα ειμαστε σιγουροι οτι ειναι το ιδιο κραμα, παντοτε>
Θελω να πω οτι η βιομηχανια εχει την δυναμικη της και καποιες φορες το φθηνοτερο προιον γινεται απο πιο φθηνο υλικο, αλλα καποιες φορες για λογους ταχυτητας, ευκολιας κλτ, μπορει και απο το ανωτερο υλικο.
Χαρακτηριστικη περιπτωση οι φωτογραφικοι φακοι Σιγμα, πoυ καποια στιγμη λογω ελλειψης κρυσταλλων, χρησιμοποιηθηκαν παρτιδες της schneider, και βγηκαν πολυ καλυτεροι φακοι.
(και καπου εδω πρεπει να δουμε και την δυνατοτητα της βιομηχανιας να ξεχωριζει παρτιδες και να της κατευθυνει σε καλυτερους πελατες)
Έτσι ακριβώς!
 
κωστη μαλλον δεν μπορεσα να σου δωσω να καταλαβεις τι εννοω
δεν μιλω για διαφορες που θα ηθελαν διαφορετικο μανιουαλ, αλλά για ποιοτητα (ακομα και διαστασεις) των υλικων που χρησιμοποιει η γραμμη παραγωγης
οπως ειπε και ο κοςπαπ ακομα και η πρωτη υλη μπορει να ειναι διαφορετικη

δεν θυμαμαι αν το ειχα αναφερει παλιοτερα ενα παραδειγμα που ειχα ζησει ο ιδιος, φανταρος τοτε στο c.o.c. πτερυγας μαχης, υπηρεσια μαζι με δυο τοτε ακομα αξιωματικους και πολλους φανταρους. απογευματα κουβεντα και καφες :)

εγω εχω σπουδασει μηχανικος παραγωγης και εχουμε πιασει κουβεντα πανω στο ιδιο θεμα.
απο συμπτωση και οι δυο αξιωματικοι ειχαν αγορασει το φιατ τιπο τοτε, ο ενας απο ελλαδα κανονικα, ο αλλος ειχε γυναικα ιταλιδα προσφατα παντρεμενος και το ειχε φερει απο ιταλια. της γυναικας του. ιδια χρονια, ιδιο μοντελο
ηταν και τα δυο παρκαρισμενα μπροστα στο c.o.c. και ετσι πηγαμε και τα ειδαμε σε αντιπαραθεση

καμια σχεση το ενα με το αλλο!
ακομα και η εταζιερα πισω απο τα καθισματα, πολυ πιο χοντρη και απο ποιοτικοτερο υλικο το ιταλικο!
σε καθε σημειο σχεδον το ιταλικο ηταν πολυ πιο καλοκατασκευασμενο και αυτος μας ελεγε επειδη το ειχε ψαξει οτι εμεις φερναμε την ιδια γραμμη με αλβανια, βουλγαρια κλπ
ηταν καπου στο 1995 σε αντιθεση με την ιταλια που επαιρνε απο την ιδια γραμμη παραγωγης με τη γερμανια

φαινομενικα ιδια, πρακτικα καμια σχεση
και αυτο που λεει ο κοσπαπ για αλουμινιο το εβλεπα κι εγω, τελειως αλλο αλουμινιο (πρωτογενες) στους αγροτικους γιαπωνεζικους κινητηρες καβασακι , με το ανακυκλωμενο που ηταν φτιαγμενοι οι ιδιοι καβασακι και ερχοντουσαν μαζικα στην ευρωπη.