@by proxy, έχεις συνειδητοποιήσει ότι τα περισσότερα δημόσια αγαθά που χρησιμοποιείς τα τελευταία 20 χρόνια είναι πληρωμένα κατά 80% από την ΕΕ; To μετρό, τραίνο, το τηλέφωνο που χρησιμοποιεί ο δημόσιος υπάλληλος, όλη η υποδομή πληροφορικής του δημοσίου, δρόμοι, λιμάνια, επιδοτήσεις αγροτών είναι κατά 80% πληρωμένα από την ΕΕ. Αν δεν υπήρχε η ΕΕ, σε τι ακριβώς κατάσταση θα ήταν η καθημερινότητά μας ;
@Tzimisce, για το μόνο πράγμα που δεν μπορείς να κατηγορήσεις αυτή και τη προηγούμενη κυβέρνηση είναι για τη δημιουργία νέου χρέους. Όλες τις προηγούμενες κυβερνήσεις (ειδικά του Καραμανλή) ας τις κατηγορήσουμε μαζί. Επίσης τι ακριβώς εννοείς "πλασματικό" χρέος και πως ακριβώς το χρέος είναι αντισυνταγματικό και πως μια κυβέρνηση μονομερώς θα το διαγράψει; Δεν άκουσα το Σταθάκη ή το Τσίπρα να υποστηρίζει κάτι τέτοιο.
Δεν είναι έτσι.
Προκειμένου να συμβεί αυτά που περιγράφεις,η χώρα μας αποδέχθηκε μια σειρά απο συνθήκες-ντιρεκτίβες-συμφωνίες που άλλαξαν την φυσιογνωμία της χώρας,απο αναπτυσσόμενη βιομηχανική-αγροτική-ναυτιλιακή χώρα σε χώρα υπηρεσιών,κοινώς γκαρσονιών.Εξάλλου κι αυτή συμμετέχει στα προγράμματα αυτά,απο τα οποία,άς πούμε,"επωφελούνται" επισης κι οι άλλοι εταίροι στην ΕΕ.
Ξέρεις να...χαρίζουν χρήματα στην ΕΕ;Ας μην μιλήσουμε για εθνική κυριαρχία και δημοκρατία...
Το τι ζούμε σήμερα,θάπρεπε να σε κάνει να σκεφθείς δυό φορές,πρίν γράψεις τέτοιες ανακρίβειες.
Απαγορεύτηκε κάθε εθνικός προστατευτισμός με συνέπεια μια σειρά κλάδοι να εξαφανιστούν κυριολεκτικά,δεδομένου ότι το απαιτούσε η ΕΟΚ,στα πλαίσια του κοινοτικού "καταμερισμού"-στην ουσία κυριαρχίας των μεγάλων της ΕΟΚ,είτε γιατί κατέρρευσαν λόγω των πάμφθηνων εισαγωγών απο τρίτες χώρες,στα πλαίσια πάλι των ανταλλαγών-συναλλαγών των μεγάλων της ΕΟΚ-ΕΕ μ' αυτές.Αναδιαρθρώθηκαν ή καταργήθηκαν καλιέργειες και γενικότερα μεταβλήθηκε η φυσιογνωμία της επαρχίας απο αγροτοτουριστική σε τουριστική ουσιαστικά.
Τα εργοστάσια ζάχαρης,λιπασμάτων-χημικών,φαρμάκων,κλωστουφαντουργείες,λευκών συσκευών,μηχανουργεία,ναυπηγεία,κάθε είδους βιοτεχνίες...ήταν επίσης τα πρώτα θύματα της "προσαρμογής" αυτής.
Απο την άλλη μεριά,φίλτατε ενώ όλες αυτές οι παραγωγικές δομές και δραστηριότητες,προσέφεραν συνεχώς νέες θέσεις εργασίας,άνοδο του ΑΕΠ,αυξανόμενες εξαγωγές και σε τελική ανάλυση άνοδο του βιοτικού επιπέδου,οι υποδομές που περιγράφεις απο μόνες τους(το λέει κι ο προσδιορισμός τους-υποδομές), δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα.Τι να τα κάνεις τα λιμάνια που πέρασαν στους κινέζους,τα αεροδρόμια που τα εκμεταλεύονται χαριστιτικά οι γερμανοί,τους δρόμους που για να τους διασχίσεις θέλεις ένα...μηνιάτικο,ενώ θα τα πληρώνουμε αενάως;
Οι δρόμοι και τα διάφορα άλλα έργα υποδομής,αφενός δεν τρώγονται κι αφετέρου,οι μόνοι που οφελήθηκαν ουσιαατσικά απ' αυτά είναι οι κάθε είδους μεγαλοεργολάβοι και λαμόγια,που επίσης είναι γνωστό πως τα...κατασκεύασαν,τι εισέπραξαν και τι συνεχίζουν να εισπράτουν στην υγειά των...ευρωπαίων ιθαγενών πλέον...