Να συνυπολογίσετε στον συλογισμό σας ότι κάθε τοπική αγορά είναι διαφορετική.
Δεν συγκρίνουμε Αγγλία, Γερμανία και Γαλλία με την Ελλάδα.
Τόσο ο αριθμός των καταναλωτών, όσο και το μέσο εισόδημα είναι με διαφορά
μεγαλύτερα μεγέθη σε αυτές τις χώρες και κάθε αντιπρόσωπος πρέπει να τα βάζει
στην εξίσωσή του κέρδους του. Αλλιώς γιατί να ρισκάρει τα ωραία του λεφτουδάκια?
Υπάρχουν άλλες επενδύσεις που μπορούν να του δώσουν τα ίδια κέρδη με σαφώς
μεγαλύτερη ασφάλεια...
Και κάτι τελευταίο. Στην Ελλάδα έχουμε βιώσει τα τελευταία χρόνια διπλά ονόματα
σε πολύ μεγάλους retailers. Έχετε αναρωτηθεί γιατί?
Είναι το ίδιο να παραγγέλνεις ή να μεταφέρεις 100 κομμάτια με το να έχεις
συνεχή ροή 1000+?
Όσον αφορά τη Samsung, και κάθε Samsung, πρώτο της μέλημα είναι να φτιάξει
ένα διεθνώς γνωστό και αξιόπιστο brant name.
Για την γνωριμία με τους καταναλωτές επέλεξε αυτά που βάζουμε όλοι στα
σπίτια μας, δηλ. τηλεοράσεις. Αφού πήγε καλά (κυριάρχησε θα έλεγα...) επένδυσε
στην έρευνα και την βελτίωση της ποιότητας. Δείχνει να τα καταφέρνει.
Τα ίδια κάνει και στις φωτογραφικές μηχανές και κάμερες.
Σε συνδιασμό με τα κέρδη που έρχονται σε λίγα χρόνια θα προστεθεί εδώ
Θα πάρει το μερίδιο κάποιου άλλου και θα γίνει κάτι σαν SONY, MATSUSHITA κτλ.
Και μετά θα έρθει μια καινούρια εταιρεία "Χ" που ακολουθώντας παρόμοια βήματα
θα την εκθρονήσει.
Το θέμα είναι αν θα βρεί την κατάλληλη νέα ιδέα, όπως η Sony πάτησε στο PS,
η Αpple στο i.pod κοκ. Μετά ο Βill θα τους αγοράσει όλους και end of Story...
:ernaehrung004: