Tidal Contriva vs Verity Sarastro

ναι αλλά τα Kharma σπίτι μου δεν έπαιζαν με λασπολάμπα αλλά με full set (pro in battery power mode and 250 Watts amplifier) EDGE !!!!

οπως τα λες...

σπιτι σου....

και ειμαι σιγουρος οτι τα ακουσες πανω απο 15 λεπτα... με δικες σου επιλογες μουσικης...

anyway σε ολα τα αλλα εχουμε τα ιδια πανω κατω γουστα ας διαφωνουμε και σε κατι. Απλα στη θεση σου δε θα βιαζομουν να βγαλω συμπερασματα για κατι το οποιο δεν εχω κατσει να το ακουσω σοβαρα...
 
Re: Απάντηση: Tidal Contriva vs Verity Sarastro

Αλήθεια Γιώργο το πιστεύεις πραγματικά ότι τα Τidal δεν έχουν χαρακτήρα?

Νομίζω ότι για να είσαι σίγουρος για κάτι τέτοια δεν αρκούν 20-30 ακροάσεις στον αντιπρόσωπο, πρέπει να ζήσεις λίγο με το ηχείο.

το πιστευω ΑΠΟΛΥΤΑ. Και αυτο μετα απο 20-30 ακροασεις στον αντιπροσωπο.

Τωρα εαν τα βαλω σπιτι μου και καταληξω σε αλλα συμπερασματα τοτε την πατησα...
 
Αυτό,επειδή ξέρω το σπίτι σου,θα έλεγα ότι είναι σίγουρο...
 
Re: Απάντηση: Tidal Contriva vs Verity Sarastro

Αυτό,επειδή ξέρω το σπίτι σου,θα έλεγα ότι είναι σίγουρο...

Διονυση, ελα καμια βολτα να ακουσεις διαφορα που εκαναν τα Auralex κατω απο τα ηχεια. Δε θα το πιστευεις.... Το κωλοπατωμα ηταν μεγαλο θεμα...
 
οπως τα λες...

σπιτι σου....

και ειμαι σιγουρος οτι τα ακουσες πανω απο 15 λεπτα... με δικες σου επιλογες μουσικης...

Τα είχα περίπου ενάμιση μήνα μέχρι να παραλάβω τα Von Schweikert :ears:

Αλλά και πέρισυ στο Μόναχο άκουσα τα Kharma Midi Exquisite με Weiss Jeason - Minerva και τελικους τους μεγάλους της Kharma και κόντεψαν να με πάρουν τα ζουμιά στο περίπτερο της Kharma :Banane0:
 
Χωρις να εχω ακουσει τα Tidal αλλα εχοντας απολαυσει τα ηχεια του Μιχαλη θα ψηφιζα Sarastro δαγκωτο και αυτο επειδη τα δικα μου γουστα κλεινουν προς σε αυτον τον χαρακτηρα ηχειων.
Αλλα ελα που σε αυτο το παλιοχομπι αναζητας γρηγορα και την "αλλαγη" οσο και καλα να ακους.....
 
Συνήθως αν όχι πάντα, ένα αποκαλυπτικό ηχείο είναι
εντυπωσιακό με το πρώτο μισάωρο..Τι γίνεται όμως σε πολύωρες ακροάσεις?
Μήπως και ο παράγοντας αυτός πρέπει να προσμετρηθεί?
Γιώργη, πόσες ώρες τα έχεις ακούσει σερί?

Από την άλλη πάλι ένα ''μουσικό'' ηχείο είναι σαφώς πιό
καλοδεχούμενο κάτω από αυτές τις συνθήκες...
 
Απάντηση: Re: Tidal Contriva vs Verity Sarastro

Συνήθως αν όχι πάντα, ένα αποκαλυπτικό ηχείο είναι
εντυπωσιακό με το πρώτο μισάωρο..Τι γίνεται όμως σε πολύωρες ακροάσεις?
Μήπως και ο παράγοντας αυτός πρέπει να προσμετρηθεί?
Γιώργη, πόσες ώρες τα έχεις ακούσει σερί?

Από την άλλη πάλι ένα ''μουσικό'' ηχείο είναι σαφώς πιό
καλοδεχούμενο κάτω από αυτές τις συνθήκες...

Kώστα αυτή είναι και μένα η κύρια ένσταση μου με το Tidal.

Και συνήθως αυτά που σε πορώνουν σε αντιπρόσωπο σε 6 μήνες δεν μπορείς να ακούσεις σπίτι σου.
Χωρις να εχω ακουσει τα Tidal αλλα εχοντας απολαυσει τα ηχεια του Μιχαλη θα ψηφιζα Sarastro δαγκωτο και αυτο επειδη τα δικα μου γουστα κλεινουν προς σε αυτον τον χαρακτηρα ηχειων.
Αλλα ελα που σε αυτο το παλιοχομπι αναζητας γρηγορα και την "αλλαγη" οσο και καλα να ακους.....

Τσαφάκο πότε θα τα πούμε ρε φίλε?
 
Συνήθως αν όχι πάντα, ένα αποκαλυπτικό ηχείο είναι
εντυπωσιακό με το πρώτο μισάωρο..Τι γίνεται όμως σε πολύωρες ακροάσεις?
Μήπως και ο παράγοντας αυτός πρέπει να προσμετρηθεί?
Γιώργη, πόσες ώρες τα έχεις ακούσει σερί?

Από την άλλη πάλι ένα ''μουσικό'' ηχείο είναι σαφώς πιό
καλοδεχούμενο κάτω από αυτές τις συνθήκες...

εχω ακουσει καποιες φορες διωρα...
σπιτι με το μωρο ειναι σχεδον αδυνατο να ακουσω τοση ωρα...

ξαναλεω οτι το ηχειο αυτο δεν κανει για πολυ κοσμο που εχει μαθει να ακουει με καποιο συγκεκριμενο τροπο...

αν διαβασετε τις συζητησεις στο Audiogon συνηθως το ψωνιζουν ατομα που εχουν αλλαξει 5-6 ηχεια κατα καιρους και απλα θελουν να αγορασουν το τελευταιο ηχειο τους... Απλα εγω λεω να αποφυγω τα 5-6 ...
 
Last edited:
Τι αποκαλυπτικό μωρέ;

Τι αποκαλύπτει περισσότερο απο το Verity;

Κουραστικό κι ανισόρροπο είναι ο ακριβής προσδιορισμός.Ενα πολύ καλό ηχείο πρέπει να αναπαράγει ότι δέχεται σαν σήμα(καλά...όσο το επιτρέπει η σημερινοχθεσινή τεχνολογία ηχείων...).Τελεία.Μπορεί ή δεν μπορεί.Αλλά είπαμε δεν είναι αυτό το θέμα...
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Tidal Contriva vs Verity Sarastro

Τι αποκαλυπτικό μωρέ;

Τι αποκαλύπτει περισσότερο απο το Verity;

Την ανατριχιαστική χροιά και την απαράμιλλη μουσικότητα του ήχου που εκανε το μπουκάλι της σαμπάνιας όταν έβγαινε από ........ της Τζούλιας :ADFADF1:
 
Re: Απάντηση: Tidal Contriva vs Verity Sarastro

Τι αποκαλυπτικό μωρέ;

Τι αποκαλύπτει περισσότερο απο το Verity;

Κουραστικό κι ανισόρροπο είναι ο ακριβής προσδιορισμός.Ενα πολύ καλό ηχείο πρέπει να αναπαράγει ότι δέχεται σαν σήμα.Τελεία.Μπορεί ή δεν μπορεί.Αλλά είπαμε δεν είναι αυτό το θέμα...

γνωστος συμφορουμιτης παρηγγειλε το μικρο μοντελο (Piano Cera) για να ακουσει τις δουλειες του (ειναι παραγωγος και ηχοληπτης)....

Αυτο εννοω αποκαλυπτικο...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Tidal Contriva vs Verity Sarastro

γνωστος συμφορουμιτης παρηγγειλε το μικρο μοντελο (Piano Cera) για να ακουσει τις δουλειες του (ειναι παραγωγος και ηχοληπτης)....

Αυτο εννοω αποκαλυπτικο...

Kαι λέει ο ίδιος, ότι δεν είναι σίγουρος και το πολύ πολύ αν δεν του αρέσει να το δώσει σε ένα γνωστό του. Πάντως το Montana KAS που έχει για ακροάσεις, δεν το αλλάζει...;)
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Tidal Contriva vs Verity Sarastro

Kαι λέει ο ίδιος, ότι δεν είναι σίγουρος και το πολύ πολύ αν δεν του αρέσει να το δώσει σε ένα γνωστό του. Πάντως το Montana KAS που έχει για ακροάσεις, δεν το αλλάζει...;)

ε ναι μωρε ετσι και αλλιως φτηνο ειναι...
 
Προφανώς είναι ερασιτέχνης,αλλιώς θα είχε παραγγείλει επαγγελματικά μόνιτορς.Είναι γνωστό,ότι τα μόνιτορς στα στούντιο έχουν άλλη αποστολή,απο τα ηχεία στο σπίτι.Οσοι ενδιαφέρονται για περισσότερα,άς διαβάσουν σ' αυτήν την υποκατηγορία,το θέμα με τα ATC,όπου γίνεται και μιά γενικώτερη,εκτεταμένη συζήτηση περί μόνιτορς.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Tidal Contriva vs Verity Sarastro

Προφανώς είναι ερασιτέχνης,αλλιώς θα είχε παραγγείλει επαγγελματικά μόνιτορς.Είναι γνωστό,ότι τα μόνιτορς στα στούντιο έχουν άλλη αποστολή,απο τα ηχεία στο σπίτι.Οσοι ενδιαφέρονται για περισσότερα,άς διαβάσουν σ' αυτήντην υποκατηγορία,το θέμα με τα ATC,όπου γίνεται και μιά γενικώτερη,εκτεταμένη συζήτηση περί μόνιτορς.

προφανως δεν ειναι ερασιτεχνης...
 
Eγώ πάντως εμπιστεύομαι τον Θέμη...Εχει να επιδείξει και συγκεκριμένες υψηλής ποιότητας δουλειές...

Τι λέει...



"Ας πούμε μερικά για τα ηχεία πάνω στο-πολύ παλιό- αυτό θέμα.
Το ηχείο, σαν το σπουδαιότερο κομμάτι της όλης αλυσίδας αναπαραγωγής, είναι αυτό που θα απα- ή θα καταξιώσει τα υπόλοιπα. Επειδή όμως, σαν δυσκολότερο σε σωστή σχεδίαση και υλοποίηση, φέρει έντονα την υπογραφή του σχεδιαστή του, είναι και το πιο "υποκειμενικό" στην αναπαραγωγή, ανάλογα πάντα με το αυτί, αλλά και τις "εμπορικές" του προθέσεις.
Κατ' αρχάς πρέπει να δεχθούμε σαν απόλυτη αλήθεια οτι αχρωμάτιστο ηχείο δεν υπάρχει. Όπως φυσικά και αχρωμάτιστος χώρος ακρόασης. Και ευτυχώς φυσικά για τον δεύτερο γιατί δεν θα σας ευχόμουν να ακούσετε ένα ηχείο, ένα μουσικό όργανο ή μιά ορχήστρα σε ένα "νεκρό" χώρο.
Ένα καλό ηχείο λοιπόν, φέρει μεν αναπόφευκτα το γούστο και τις προθέσεις του σχεδιαστή του, αλλά έχει και το λιγώτερο δυνατό χρώμα, δηλαδή είναι συνεπές συχνοτικά και χρονικά ως προς το σήμα που δέχεται. Προυπόθεση γι αυτό, όπως όλοι ξέρουμε, είναι οι σωστές μονάδες, το ποιοτικό σε υλικά και σχεδίαση κροσόβερ και μία αδρανής καμπίνα.
Και έρχομαι λοιπόν στο θέμα που συζητάμε. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε ένα σωστό και σε ένα αποκαλυπτικό ηχείο. Ένα επαγγελματικό μόνιτορ εκτός από το οτι όλα του είναι σωστά, είναι και σκόπιμα πιο αποκαλυπτικό του φυσιολογικού για λόγους ευκολίας στην ηχοληψία και επεξεργασία. Αυτό το ηχείο θα είναι ενοχλητικό σε οικιακή ακρόαση. Αλλά ενοχλητικό και μάλιστα δυσάρεστα είναι και ένα ανακριβές ηχείο με χρώμα που θα είναι συγχωρητικό σε κακό υλικό, αλλά μέτριο γενικά σε ανάλυση και ισσοροπία.
H ATC κατά τη γνώμη μου έχει πετύχει μία χρυσή τομή ανάμεσα στο σωστό και το αποκαλυπτικό. Αυτός είναι και ο λόγος οτι είναι από τα ελάχιστα μόνιτορ που τα τελευταία 35 χρόνια προτιμάται και σαν audiophile ηχείο.

Αυτά που πρέπει να φροντίσει κάποιος στην επιλογή του είναι αξιοπρεπή συνοδά (επαρκής ενισχυτής, καλή πηγή) ανάλογα με το ποσό που διαθέτει και κυρίως προσεκτική ακρόαση με μέτριο και καλό υλικό που γνωρίζει.
Αυτό θα του δείξει εν τέλει αν η σχεδιαστική άποψη του σχεδιαστή είναι του γούστου του. Γιατί αυτό μόνο μετράει τελικά. Και τέλος προσοχή στον χώρο και την τοποθέτηση.
__________________
Themiloc
LOCATION SOUND
Συσκευές αναπαραγωγής ήχου
Λήψη & Επεξεργασία ήχου