Τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι και προβλήματα

Άρα ο ΟΤΕ [και ο κάθε ΟΤΕ] απαιτεί να είσαι συνεπής στις υποχρεώσεις σου, όταν ο ίδιος ο πάροχος ΔΕΝ είναι, σωστά;
 
Και νέα ενημέρωση. Από τον ΟΤΕ [και για το νούμερο του ΟΤΕ] από σήμερα πήγαμε για αύριο [είχαμε ξεκινήσει από το Σάββατο].
Από την HOL, καμία νεώτερη ενημέρωση.
Όσο για τον τρίτο πάροχο [Wind], αυτός από την αρχή δεν παρείχε ενημέρωση.....
Αλλά επειδή "ρωτώντας πας στην πόλη", επικοινώνησα τηλεφωνικά με την ΕΕΤΤ για να μάθω τι προβλέπεται σε περίπτωση που αυτό το γαϊτανάκι συνεχιστεί, και θα αποσταλεί επιστολή με fax....
 
Last edited:
Εάν ΔΕΝ πληρώσεις εσύ,σου το κόβει μετά από 10 ημέρες.Συνεπώς κάτι τέτοιο δεν υφίσταται.

Και αν αυτοί δεν αποκαταστήσουν μια βλάβη σε εύλογο χρονικό διάστημα ΔΕν τους αγγίζει κανείς........Κλάσανε μέντες από τα πρόστιμα της επιτροπής.....
 
Και ναι, σήμερα αποκαταστάθηκε επιτέλους το πρόβλημα...
Θα έπρεπε να τραβήξω φωτό για να δείτε 3 τυπάκια που έχουν σκάψει ένα λάκο 3x3, έχουν βάλει ομπρελίτσα και φτιάχνουν
smile.gif

Επίσης του Night το πρόβλημα δείχνει να αποκαθίσταται καθώς έχει συμπληρώσει γύρω στις 12 ώρες συνεχούς on χωρίς κανέναν αποσυγχρονισμό -- φτου φτου να μην του το ματιάσω
smile.gif
 
Δεν εμφανίζει ζημιές...αντιθέτως θα έλεγα εμφανίζει μεγάλα κέρδη.Ακριβώς επειδή θέλει να έχει δεσπόζουσα θέση στην αγορά,για αυτό και δεν θα το παραχωρήσει.Μιλάμε για τον μεγαλύτερο πάροχο στα βαλκάνια.

Αν θέλει ο ΟΤΕ να έχει λοιπόν την διαχείριση του δικτύου λόγω κερδών να μη παραπονιέται το ότι πρέπει να παραχωρεί γραμμές VDSL και στους εναλλακτικούς ούτε για την αυστηρό έλεγχο της τιμολογιακής πολιτικής που ασκείται από την ΕΕΤΤ στον ΟΤΕ. Στο κάτω - κάτω της γραφής το last mile είναι για όλους κι όχι μόνο με τους λιανικούς πελάτες του ΟΤΕ!
 
Αν θέλει ο ΟΤΕ να έχει λοιπόν την διαχείριση του δικτύου λόγω κερδών να μη παραπονιέται το ότι πρέπει να παραχωρεί γραμμές VDSL και στους εναλλακτικούς ούτε για την αυστηρό έλεγχο της τιμολογιακής πολιτικής που ασκείται από την ΕΕΤΤ στον ΟΤΕ. Στο κάτω - κάτω της γραφής το last mile είναι για όλους κι όχι μόνο με τους λιανικούς πελάτες του ΟΤΕ!

Άκουσες εσύ κανέναν να παραπονείται;Απλώς δεν θα προχωρήσει το έργο,και όσοι πήραν πιλοτικά,πήραν.Όσο δίκαιο είναι να έχουν όλοι VDSL...χωρίς να το πληρώσουν,άλλο τόσο δίκαιο είναι η συγκεκριμένη επιτροπή να λέει ότι ο ΟΤΕ πρέπει να πουλάει ακριβότερα.
 
Οι λοιποί τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι από τη στιγμή που παίρνουν last mile από τον πάροχο δεσπόζουσας θέσης θα πρέπει να τον πληρώνουν. Όποιος δεν πληρώνει να κάνει ο ΟΤΕ τα προβλεπόμενα! Καταγγελία στην ΕΕΤΤ και κόψιμο γραμμών αν χρειαστεί! Το είχε κάνει στο παρελθόν νομίζω και είχε κάποιο αποτέλεσμα!
 
Οι λοιποί τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι από τη στιγμή που παίρνουν last mile από τον πάροχο δεσπόζουσας θέσης θα πρέπει να τον πληρώνουν. Όποιος δεν πληρώνει να κάνει ο ΟΤΕ τα προβλεπόμενα! Καταγγελία στην ΕΕΤΤ και κόψιμο γραμμών αν χρειαστεί! Το είχε κάνει στο παρελθόν νομίζω και είχε κάποιο αποτέλεσμα!

Το ξαναείπα...η forthnet μονάχα χρωστάει 200 εκ. ευρώ.Προφανώς κάποιος εξωτερικός παράγοντας είναι στην μέση προφανώς ώστε να μην κλείσει η forthnet ή η κάθε forthnet.Η on telecoms για παράδειγμα πείτε ότι είναι κλειστή...να μείνουν 2-3 σοβαροί πάροχοι...όχι το σημερινό χάλι.
 
Άκουσες εσύ κανέναν να παραπονείται;Απλώς δεν θα προχωρήσει το έργο,και όσοι πήραν πιλοτικά,πήραν.Όσο δίκαιο είναι να έχουν όλοι VDSL...χωρίς να το πληρώσουν,άλλο τόσο δίκαιο είναι η συγκεκριμένη επιτροπή να λέει ότι ο ΟΤΕ πρέπει να πουλάει ακριβότερα.

Πως προκειπτει αυτο το "χωρις να πληρώσουν"? εγώ ξέρω ότι ο ΟΤΕ θα τις νοικιάζει μέσω wholesale όπως έκανε με το ΑΡΥΣ.
Επίσης γνωρίζω ότι το έργο δεν το πάγωσε ο ΟΤΕ αλλα οι πάροχοι μέχρι να κλείσει το θέμα του ενδιαφέροντος , μέσω της ΕΕΤΤ.
 
Αν μείνουν 2-3 "σοβαροί" πάροχοι θα δημιουργηθεί 1 ωραίο καρτέλ όπως με τη κινητή τηλεφωνία!
Εξάλλου τι είναι καλύτερο να κλείσει η ΟΝ και να μείνει η forthnet που χρωστάει 200 εκ. ευρώ ή να κλείσει η forthnet και να μείνει η ΟΝ που χρωστάει (αν χρωστάει καθόλου) λιγότερα;
 
Πως προκειπτει αυτο το "χωρις να πληρώσουν"? εγώ ξέρω ότι ο ΟΤΕ θα τις νοικιάζει μέσω wholesale όπως έκανε με το ΑΡΥΣ.
Επίσης γνωρίζω ότι το έργο δεν το πάγωσε ο ΟΤΕ αλλα οι πάροχοι μέχρι να κλείσει το θέμα του ενδιαφέροντος , μέσω της ΕΕΤΤ.

Για την κατασκευή του δικτύου ποιος πληρώνει;Δεν το πάγωσε η ΕΕΤΤ.Η ΕΕΤΤ δεν αφήνει τον ΟΤΕ να διαθέσει το προιόν του χωρίς να το δώσει για 6 μήνες δωρεάν δοκιμαστικά στους υπόλοιπους...και μετά να το πουλούν με χαμηλότερη τιμή από αυτόν!Και εννοείται δεν πρόκειται να συνεχίσει το έργο υπό αυτές τις συνθήκες.Εκτός και εάν το κάνει ''πιλοτικά'' ώστε να μην μπορούν να το έχουν οι υπόλοιποι.

Αν μείνουν 2-3 "σοβαροί" πάροχοι θα δημιουργηθεί 1 ωραίο καρτέλ όπως με τη κινητή τηλεφωνία!
Εξάλλου τι είναι καλύτερο να κλείσει η ΟΝ και να μείνει η forthnet που χρωστάει 200 εκ. ευρώ ή να κλείσει η forthnet και να μείνει η ΟΝ που χρωστάει (αν χρωστάει καθόλου) λιγότερα;


Η ON πάει για κλείσιμο...χρωστάει και αυτή πολλά.Εγώ θα πρότεινα να κλείσουν και οι 2,αλλά μετά πάλι θα παρέμβει η ΕΕΤΤ και θα πει ότι θα έχουμε ολιγοπώλιο...και πράσινα άλογα.
Με την κινητή τηλεφωνία που το πρόβλημα;Έχουμε από τις χαμηλότερες τιμές της Ευρώπης με εξαιρετικές προσφορές κατά καιρούς.Η wind παραμένει λίγο σαν εταιρία ''κάπως''...
 
Με την κινητή τηλεφωνία που το πρόβλημα;Έχουμε από τις χαμηλότερες τιμές της Ευρώπης με εξαιρετικές προσφορές κατά καιρούς.Η wind παραμένει λίγο σαν εταιρία ''κάπως''...

Όταν αλλάζει μία εταιρία τις τιμές αλλάζουν και οι υπόλοιπες 2 μετά από μία μέρα! Αν δεν είναι καρτέλ αυτό...
 
Αλλάζουν προς τα κάτω όμως οι τιμές...αυτό δεν είναι κακό...ανταγωνισμός είναι.
 
Σχετικό/άσχετο με τι τιμές. Χθες με πήρα κάποια από την Forthnet και ήθελε να μου πλασάρει προσφορά στα 23 ευρώ. Δεν ρώτησα παραπάνω.
 
Απάντηση: Re: Τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι και προβλήματα

Ο λαός το πλήρωσε το δίκτυο.Αυτά τα χρήματα πήγαιναν σε μια εταιρία όμως δημοσίου συμφέροντος τότε.Πλέον όμως μαζί με την εταιρία πωλείται και το δίκτυο της μαζί.Συνεπώς μιλάμε πλέον για μια ΑΕ εταιρία.Ο λαός έστησε τον ΟΤΕ,την ΔΕΗ κλπ,αλλά το κράτος τα πουλάει,το ίδιο γίνεται και με το δίκτυο της ΔΕΗ(αν και εκεί είναι λίγο πιο περίπλοκα τα πράγματα,δεν μπορεί εάν θέλει ο αγοραστής να πει το καταστρέφω αύριο).
Τωρα που δεν ειναι ποια δημοσια εταιρια να δουμε απο εδω και περα.
 
Με την κινητή τηλεφωνία που το πρόβλημα;Έχουμε από τις χαμηλότερες τιμές της Ευρώπης με εξαιρετικές προσφορές κατά καιρούς.Η wind παραμένει λίγο σαν εταιρία ''κάπως''...

Συγγνώμη Αντρέα αλλά για ποιες χώρες μιλάς; Έχεις δει καθόλου τιμές Αγγλίας; Για κάνε μια επίσκεψη στους ιστοτόπους των αγγλικών παρόχων κινητής και δες τι ισχύει εκεί.
 
Μπορείς να πάρεις κινητό από την vodafone αλλά παίζει μόνο με κάρτα τηςvodafone.
 
Μετα απο περιπου μια 4ετια στη HOL, με voip τηλεφωνια (με τα καλα της και τα κακα της) και χωρις προβληματα, αποφασισαν να μου αλλαξουν το ρουτερ.
Η δικαιολογια ηταν οτι το Αυγουστο θα αναβαθμισουν και το παλιο μου δεν θα παιζει πια.
Οκ λεω, αναβαθμιση ειναι...
Ερχονται λοιπον και μου παιρνουν το καταπληκτικο μου Fritz, αντικαθιστωντας το με το Nerfaster.
ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.
Η τηλεφωνια κανει διακοπες, το ιντερνετ ειναι πι αργο(παρ ολο που συγχρονιζει στην ιδια ταχυτητα) απεκτησα ανωμαλο lag στα online παιχνιδια, το wifi του ειναι για τον ... καβαλα, ειναι κλειδωμενο σε πολλες ρυθμισεις και αλλα πολλα.
Ετσι απλα τους χαιρετησα και ξαναγυριζω στον οτε.
Κριμα...