Το chat του δικάναλου

Στο βίντεο, αμέσως μετά το "might like" έχει ένα κτύπημα που πιάνει όλον το σύστημα κεφαλής βραχίονα.

Μήπως κούνησες το πικαπ όταν βιντεοσκοπούσεις;

Είναι πιθανό, το δοκίμασα τώρα και δεν το άκουσα. Δε σας έχω γράψει ότι το "ρακ" είναι τελείως για τα πανηγύρια (ένα επιπλάκι των 50 ευρώ απ'το Walmart, που κουνάει τόσο αν το αγγίξεις που ακόμα και περπατώντας μπροστά του πηδάει η βελόνα. Κι αυτό στα προσεχώς...
 
Είναι πιθανό, το δοκίμασα τώρα και δεν το άκουσα. Δε σας έχω γράψει ότι το "ρακ" είναι τελείως για τα πανηγύρια (ένα επιπλάκι των 50 ευρώ απ'το Walmart, που κουνάει τόσο αν το αγγίξεις που ακόμα και περπατώντας μπροστά του πηδάει η βελόνα. Κι αυτό στα προσεχώς...
εγώ έχω χειρότερο και το βίδωσα με μεταλλικές γωνιές στον τοίχο.
το πρόβλημα λύθηκε 100% !! 🤣🤣
 
Μια βοήθεια..
Στο headshell του Linn Ittok , θυμάται κάποιος την χρωματική διάταξη;
Πέμπτη φορά που αλλάζω headshell wires,αλλά δεν ακολούθησα την πεπατημένη, αλλάζοντας ένα-ένα, ανά χρώμα και τα μπέρδεψα...
Κόκκινο-πρασινο,γαλανό -ασπρο,αλλά πάνω ποιο; αριστερά ποιο;
 
Όπως κοιτάζεις από μπροστά:

Πάνω δεξιά: Κόκκινο
Πάνω αριστερά: Άσπρο.
Κάτω δεξιά: Πράσινο
Κάτω αριστερά: Μπλε
Ευχαριστώ πολύ..
Στους άλλους δύο βγαίνουν απ το 'κέλυφος' με χρώμα.
Στα headshell σταθερά ή μη ισχύει η ίδια διάταξη?
Τα Din connectors έχουν διαφορετικό 'προσανατολισμό',έτσι την πάτησα με παραγγελία,αφού το κενό ανάμεσα στα pin ήταν από δεξιά,σε σχέση με άλλον παλιότερο της ίδιας εταιρεία που ήταν αριστερά.
 
Ευχαριστώ πολύ..
Στους άλλους δύο βγαίνουν απ το 'κέλυφος' με χρώμα.
Στα headshell σταθερά ή μη ισχύει η ίδια διάταξη?
Τα Din connectors έχουν διαφορετικό 'προσανατολισμό',έτσι την πάτησα με παραγγελία,αφού το κενό ανάμεσα στα pin ήταν από δεξιά,σε σχέση με άλλον παλιότερο της ίδιας εταιρεία που ήταν αριστερά.
στα international τύπου SME headshells είναι σταθερά.
στις κεφαλές δεν είναι και γι'αυτό τα περνάμε "χιαστί" πολλές φορές.
 
Σχεδόν πάντα αυτό ίσχυε από την εποχή που είχαμε πηγές μόνο πικάπ και cdp.

Μόνο με phono με ρύθμιση κέρδους μπορείς να τα φέρεις στα ίσα.
Ή να εχεις Mission cyrus 2:)
Ο μονος ενισχυτης που εχω ακουσει και ειχε πιο δυνατο (ή τουλαχιστον σε ιδιο επιπεδο) ηχο το πικαπ ,απο το cdp.
Τον εχω ακομα με το Psx του και καλαϊδαει, στο σπιτι του γαμπρου μου .
Δεν τον δινω με τιποτα
mission-cyrus-21.jpg
 
Για τους στραβούς δίσκους που λέτε, μόλις μου ήρθε σήμερα αυτός εδώ https://www.discogs.com/release/10983173-Blue-Note-All-Stars-Our-Point-Of-View
Ο ένας από τους δύο δίσκους είναι στραβός στο επίπεδο περίπου που δείχνει το βίντεο του Maestro. Σιτ χάπενς που λένε, αν δεν αρχίζει να χορεύει η βελόνα και παίζει οκ, το θεωρώ αποδεκτό.

Αν βέβαια δεν τον είχα πάρει από discogs αλλά από κάνα μεγάλο μαγαζί στιλ πάμπλικ ή ιανό, μπορεί και να πήγαινα να τον αλλάξω. Τα μεγαλομάγαζα τον αλλάζουν σχετικά εύκολα, δεν τους είναι κάτι τρομερό. Από τον Ιανό κάποτε είχα αλλάξει χωρίς κανένα πρόβλημα, χωρίς καν να τον δουν τα παιδιά που δουλεύουν εκεί, το Heaven and Earth του Καμάσι Ουάσινγκτον. Δεν ήταν στραβός εκείνος, αλλά ήταν πολύ θολός και βρόμικος.
 
  • Like
Reactions: mparaxir
Δύο ωραία βίντεο που μόλις είδα για το 124, έχω δει αρκετά από το συγκεκριμένο κατάστημα. Μακάρι να υπήρχε ένα αντίστοιχο στην Ελλάδα και ας μην ήταν καν στην Αθήνα. Κάποιος που να ειδικεύεται σε custom κατασκευές ώστε ο ενδιαφερόμενος να μη χρειάζεται να ψάχνει ξυλουργούς, τορναδόρους κλπ.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Like
Reactions: mparaxir
Ή να εχεις Mission cyrus 2:)
Ο μονος ενισχυτης που εχω ακουσει και ειχε πιο δυνατο (ή τουλαχιστον σε ιδιο επιπεδο) ηχο το πικαπ ,απο το cdp.
Τον εχω ακομα με το Psx του και καλαϊδαει, στο σπιτι του γαμπρου μου .
Δεν τον δινω με τιποτα
View attachment 190422
Συμφωνώ απόλυτα.
Το μηχάνημα αυτό είχε φοβερό ήχο και φοβερό phono.
Πριν κάτι χρόνια κόστζε στο bay περίπου 50 ευρώ .
Βλέπω το έχεις σε καλή κατάσταση.
Εμένα λόγω ζέστης έσκασαν πυκνωτές.
Το έφτιαξα όχι με τα τους μαμίσιους.
Τώρα όπως ξέρεις υπάρχει κατάστημα που ειδικεύεται στην επισκευή,συντήρηση,αναπαλαίωση του θρύλου και μάλιστα έχει και μεγάλη ...ουρά αναμονής.
 
Συμφωνώ απόλυτα.
Το μηχάνημα αυτό είχε φοβερό ήχο και φοβερό phono.
Πριν κάτι χρόνια κόστζε στο bay περίπου 50 ευρώ .
Βλέπω το έχεις σε καλή κατάσταση.
Εμένα λόγω ζέστης έσκασαν πυκνωτές.
Το έφτιαξα όχι με τα τους μαμίσιους.
Τώρα όπως ξέρεις υπάρχει κατάστημα που ειδικεύεται στην επισκευή,συντήρηση,αναπαλαίωση του θρύλου και μάλιστα έχει και μεγάλη ...ουρά αναμονής.
Για του λόγου το αληθές.
Recap περίπου στα 100 ευρώ αλλά τσιμπάει λίγο με τις υπόλοιπες επισκευές σε υλικά που έχουν παλιώσει.
Πέρσι τον ρώτησα ,αλλά ήταν μεγάλη η αναμονή.
Πολλοί κάτοχοι ενός μηχανήματος που μπήκε στο club του Sondek,του Naim 250,της Denon,του Quad 57/63 κ.λ.π.
Υπάρχει και άλλος που ειδικεύεται σε Cyrous 1 & 2.

 
Για του λόγου το αληθές.
Recap περίπου στα 100 ευρώ αλλά τσιμπάει λίγο με τις υπόλοιπες επισκευές σε υλικά που έχουν παλιώσει.
Πέρσι τον ρώτησα ,αλλά ήταν μεγάλη η αναμονή.
Πολλοί κάτοχοι ενός μηχανήματος που μπήκε στο club του Sondek,του Naim 250,της Denon,του Quad 57/63 κ.λ.π.
Υπάρχει και άλλος που ειδικεύεται σε Cyrous 1 & 2.

Για όποιον απ το AV CLUB ενδιαφέρεται,θέλω να πω ότι η γνώμη γνωστού μου είναι πολύ θετική,ειδικά σε θέμα διατήρησης του ηχητικού του χαρακτήρα.
Πραγματικά υπέροχο audiophile μηχάνημα,
 
Υπερβολές ... ήταν όντως καλά (σε ήχο) μηχανήματα, πλην, μέχρι ενός σημείου ... είχε και τον αρχικό 1, και τον 2 με το τροφοδοτικό και τον 3 με το τροφοδοτικό ... πολλά θέματα αξιοπιστίας...

Ο ειδικός τύπος, ως συνήθως, έκανε το θαύμα του και απέκτησαν θρυλικό στάτους ... δεν υπήρχαν φόρα τότε για να αναδεικνύονται τα δεκάδες θέματα ...
 
  • Like
Reactions: christos56
Υπερβολές ... ήταν όντως καλά (σε ήχο) μηχανήματα, πλην, μέχρι ενός σημείου ... είχε και τον αρχικό 1, και τον 2 με το τροφοδοτικό και τον 3 με το τροφοδοτικό ... πολλά θέματα αξιοπιστίας...

Ο ειδικός τύπος, ως συνήθως, έκανε το θαύμα του και απέκτησαν θρυλικό στάτους ... δεν υπήρχαν φόρα τότε για να αναδεικνύονται τα δεκάδες θέματα ...
Σπυρετο μου ,τον εχω καμμια 25αρια χρονια και δεν εχει κανει κιχ,σε αντιθεση με κατι Audiolab που ηταν για πολλες κλωτσιες ,απο θεμα αξιοπιστιας.
Ακομα και τωρα οταν τον σβηνεις παιζει καμμια 15-20 δευτερολεπτα που δειχνει (κατα την γνωμη μου,δεν ειμαι τεχνικος) οτι,ακομα ειναι "θαλερος".
Αλλο μηχανημα θρυλος, που εχω ακομα στο εξοχικο και παιζει αψογα ειναι ο Nad 3020i.
Αυτος :love:
nad-3020i-93303.jpg
 
O 3020 ήταν όντως θρύλος, χάρη κυρίως στο προενισχυτικό του τμήμα...

Οι δικοί μου cyrus πιο πολύ ήταν στην Κινοτεχνική (αν θυμάμαι έτσι έλεγαν την αντιπροσωπεία) παρά στο σπίτι μου ... ήταν όμως ''ιν'' να έχεις αγγλικά μηχανάκια χωρίς ρυθμιστικά τόνου, κλπ., έπαιζαν και καλά, οπότε ήμουν πιστός ... όταν κάπου στο 2008 πήρα έναν Κινέζο xindak για να σκατζάρω τοn 3+psx, κατάλαβα ότι και ηχητικά είχαν μείνει πίσω ...
 
Καλυτερος απο τους προαναφερθεντες ενισχυτες ηταν αυτος: https://www.stereonet.com/forums/topic/73327-linx-nebula-integrated-amp/ https://www.hifi4sale.net/t53808-li...o-integrated-amplifier-with-mm-mc-phono-stage Επισης Αγγλικος,με πολυ καλο phono,τμημα ακουστικων και ποιοτητα υλικων, επισης με προβληματα αξιοπιστιας.Το ρευμα ηρεμιας απορυθμιζοταν συχνα,τοσο που η μια ψυκτρα,φυσιολογικα, εκαιγε λογω αυξημενου ρευματος ηρεμιας και η αλλη παρεμενε παγωμενη.Ο ρελες εξοδου χαλουσε συντομα.Φιλος ηλεκτρονικος τον αντικατεστησε μ' εναν Ιαπωνικο ρελε και το προβλημα λυθηκε.Η συγκεκριμενη εταιρια επεζησε για πολυ μικρο χρονικο διαστημα.Κατασκευασε επισης ενα προενισχυτη,ενα πολυ καλο ραδιοφωνο και δυο τελικους ενισχυτες,με τον μεγαλυτερο απο τους δυο να συντριβει τον φημισμενο,για την οδηγηση του, τελικο Audiolab της εποχης,ηχητικα και οδηγικα.Αντιπροσωπος στην Ελλαδα ηταν ο Ν.Μενδρινος.Ειχα αγορασει και τις δυο γενιες του ολοκληρωμενου,1991-92.
 
Last edited:
Υπερβολές ... ήταν όντως καλά (σε ήχο) μηχανήματα, πλην, μέχρι ενός σημείου ... είχε και τον αρχικό 1, και τον 2 με το τροφοδοτικό και τον 3 με το τροφοδοτικό ... πολλά θέματα αξιοπιστίας...

Ο ειδικός τύπος, ως συνήθως, έκανε το θαύμα του και απέκτησαν θρυλικό στάτους ... δεν υπήρχαν φόρα τότε για να αναδεικνύονται τα δεκάδες θέματα ...
Τουλάχιστον έπιανε κάποιες νότες...σε αντίθεση με κάποια εντελώς ψυχρά εξωτικά που πάσχιζαν...
Αν πιάσουμε εταιρείες που πέρασαν από αντιπροσώπους,από εκθέσεις μια-μια και την...κατάληξη τους.... θα καταλάβουμε ότι ίσως όλα να μην είναι θέμα μάρκετινγκ.
 
Τουλάχιστον έπιανε κάποιες νότες...σε αντίθεση με κάποια εντελώς ψυχρά εξωτικά που πάσχιζαν...
Αν πιάσουμε εταιρείες που πέρασαν από αντιπροσώπους,από εκθέσεις μια-μια και την...κατάληξη τους.... θα καταλάβουμε ότι ίσως όλα να μην είναι θέμα μάρκετινγκ.
Και οι τρεις πρώτες σειρές,αλλά ειδικά η δεύτερη δεν ήταν για δυνατή ένταση,για δύσκολα φορτία.
Η εργονομία στην πλακέτα ήταν χάλια και δεν άντεχε σε ψηλές θερμοκρασίες ...
Αυτά είναι γνωστά,αλλά η αποστολή του ήταν να παίζει καλά βινύλιο.
 
Καλή Χρονιά.
Η δική μου εμπειρεία με τα παραπάνω μηχανήματα:
Είχα για δυό χρόνια σετ προ (στην ουσία το προενισχυτικό στάδιο του 3020) και τελικό της NAD αρχές των 90's να παίζουν τα KEF, με τα δύο πικάπ Ariston (Stanton- Shure) (MM) και Thorens ( Audio Technica) (MC) και όλο κάτι μου έφταιγε.

Ένας συνάδελφος στη δουλειά- με επιμονή μου δάνεισε τον Cyrus II, παρά τη δυσπιστία μου για το μέγεθος και τις δυνατότητες του μηχανήματος (κυρίως με την προσθήκη του συμπληρωματικού τροφοδοτικού του, PSX).
Όταν μπήκε στο σύστημα δεν πίστευα στα αυτιά μου, τόση η διαφορά του απο τα NAD, τα οποία "έφυγαν" την επομένη.
Ενθουσιασμένος αγόρασα τον ενισχυτή και το εξτρα τροφοδοτικό του. Με το που μαθεύτηκαν τα νέα, άρχισαν να έρχονται οι φίλοι στο σπίτι για τις σχετικές αξιολογήσεις (ναι, γινόντουσαν αυτά κάποτε, αν θυμάστε).
Δύο απο αυτούς, τον αγόρασαν αμέσως επίσης, προς αντικατάσταση κάποιων γιαπωνέζικων των 70s.

Αμέσως μετά τον αρχικό ενθουσιασμό, άρχισε να με ενοχλεί, πρώτα η έλλειψη ρυθμιστικών τόνου (και δεν "ψήθηκα" ποτέ με τις θεωρίες και τις δικαιολογίες για την έλλειψή τους) και δεύτερο η έλλειψη υποδοχής ακουστικών (πάλι με κάτι "δήθεν" δικαιολογίες). Τα KEF δεν τα οδήγησε ποτέ όπως έπρεπε, αλλά απο την άλλη έδειχνε με ωραίο τρόπο και τα όριά του.

Κάποιος απο τους φίλους, εξαιτίας των παραπάνω επισημάνσεων, προτίμησε να αγοράσει τον Audiolab.
Φρέσκον- φρέσκον τον έφερε στο χώρο μου. Μετά απο τρία κομμάτια των James Taylor Quartet, ο ενισχυτής ενεργοποίησε την προστασία του, και στο σημείο εξαερισμού του έβραζες λαχανικά. Τον κράτησε, μέχρι που βαρέθηκε σε κάθε δυνατό ρολάρισμα στα ντραμς, να ενεγοποιείται η προστασία του.

Σχετικά με τον Cyrus, όταν τον συνήθισα, κατέληξα στο συμπέρασμα πως ήταν ένα τίμιο μηχανάκι, με ουδέτερο ήχο για τυπικές ακροάσεις, που ποτέ δεν μου γέννησε τον ενθουσιασμό ή την συναισθηματική εμπλοκή που περίμενα (ή που τα reviews με έκαναν να περιμένω) και ως εκτούτου δεν μου γεννούσε και την αδημονία να βάλω και να ακούσω μουσική για ώρα (τότε ακόμη είχα τη δυνατότητα).
Αυτό συνέχισε να συμβαίνει ακόμη και όταν για κάποιο διάστημα τον συνδύασα με δύο διαφορετικά δίδρομα, το δεύτερο με μεγάφωνα Seas.

Κάποια στιγμή, χωρίς κανένα ιδιαίτερο ζόρισμα, μου έκαψε το ένα κανάλι, και άρχισαν μετά τα γνωστά (χρόνια) προβλήματα με το διακόπτη επιλογής εισόδων, όπου το καθαριστικό επαφών πήγαινει σύννεφο κάθε τόσο.

Με το που βρήκα τον κινέζο μου σε τιμή- χώμα και τόλμησα να τους βάλω να παίξουν δίπλα- δίπλα (ως ολοκληρωμένοι) κατάλαβα πόσο υποτιμημένος ήταν ο ένας ή πόσο υπερτιμημένος ο άλλος, διαλέγετε και παίρνετε.

Όταν όμως κατόπιν μπήκα στη διαδικασία δοκιμών και αγοράς ένος νέου phono stage, ήταν τεράστια η έκπληξή μου να διαπιστώσω, πόσο καλό ήταν εκείνο του Cyrus, τόσο σε MM όσο σε MC. Κανένα απο τα μηχανάκια που ήρθαν στο σπίτι (κάποιο και στο χιλιάρικο) δεν με έπεισε συνολικά ή δεν με ενθουσίασε τόσο, που να πιστεύω πως αξίζει τον κόπο να αντικατατήσει τον Cyrus ως phono stage.
Mε την Nagaoka MP-200 που τον δουλεύω τώρα, χρειάστηκε μια μικροπαρέμβαση μου στη χωρητικότητα εισόδου για να το "φέρω" εκεί που ήθελα.
Οι παραπάνω αξιολογήσεις ήταν πολλαπλές και σε αρκετές απο αυτές συμμετείχαν και δύο φίλοι συμφορουμίτες, που αβίαστα (και χωρίς επηρεασμό τους απο μέρους μου) επιβεβαίωσαν τα συμπεράσματα μου
Αυτά τα ...ολίγα. :)