Το chat του δικάναλου

Τα καλώδια μπορεί να είναι vfm για να πάρεις το παραπάνω χωρίς να αλλάξεις συσκευή …
 
Δεν έχετε καταλάβει μου φαίνεται. Το σκηνικό δίπλα στη θάλασσα, θερμοκρασία που φλερτάρει με καύσωνα σε κατάσταση διάλυσης, να να έχεις μπει σε mode απολύτως καμίας κίνησης, να έχει χαθεί το μάτι στο γαλάζιο της θάλασσας με τη ραστώνη να έχει πάει σε άλλο level και να σκάει τηλέφωνο από τον vlad.

- Έλα Λεό, φτιάχνω εκείνον τον ενισχυτή και αλλάζω τις εσωτερικές καλωδιώσεις, και λέω να του βάλω τα 4TC. Ξηγήσου... . :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Φέτος θα προσπαθήσω να πείσω τον γείτονα να συνδέσει την τηλεόραση με το vintage στερεοφωνικό του γιατί κρίμα είναι να τα έχει και τα δύο στον ίδιο χώρο και να μην έχει καταλάβει τι χάνει τόσο καιρό.
Θα ρίξω και κάνα κούρδισμα στο αυτί με κανα live μουσικό event εκεί κοντά, ενώ το βράδι θα έχει μουσικό παιχνίδι με τη βοήθεια του Bluetooth ηχείου: Θα παίζουν οι πρώτες νότες ενός τραγουδιού και θα προσπαθούν οι υπόλοιποι να μαντέψουν τίτλο τραγουδιού και ερμηνευτή.

Διακοπές... .
 
Έχω να παρατηρήσω το εξής, μετά από επισταμενη ενασχόληση μου με τον ήχο τα τελευταία 1-2 χρόνια, αν με ρώταγε κάποιος για την "απόλυτη" ακρόαση μουσικής σε ένα χώρο τι χρειάζεται.?
Η αλυσίδα νομίζω είναι η ακόλουθη:

1. Η ποιότητα του αρχείου κ η εγγραφή του κάθε τραγουδιού. . Οτι κ να είναι το σύστημα αν αυτά δεν ειναι αψογο.....
2. Η περιποίηση του χώρου, ότι ηχεία ενισχυτές κλπ να έχουμε αν δεν είναι περιποιημένος......
3. Τα ηχεια.
4. Ο ενισχυτής
5. Streamer / dac / πικάπ.
Τα ρέστα αααα καλώδια 😊

Τωρα ο καθένας μας βάζει λίγο νερό στο κρασί αναλόγως budget, συνθηκών κλπ σε κάθε σκαλοπάτι κ βγαίνει το τελικό αποτέλεσμα
Τι λέτε?
Θα έβγαζα το νο4 στη θέση του 3 και θα παρέλειπα το νούμερο ένα καθώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για την ποιότητα ηχογράφησης ενός δίσκου.
 
....Θα ρίξω και κάνα κούρδισμα στο αυτί με κανα live μουσικό event εκεί κοντά, ....
Ορμώμενος από αυτό που αναφέρεις σχετικά με το "κούρδισμα του αυτιού" σε live...
Έχει αναφερθεί και από έμπειρο αντιπρόσωπο έμπορο ηχοσυστημάτων αλλά και σε διάλεξη που έγινε στη τελευταία έκθεση ήχου στο Radisson blu της blackbox ότι ο Έλληνας σε αντίθεση με κάποιον Ευρωπαίο δεν έχει ακούσει πολύ ζωντανή μουσική στην παιδικά κουλτούρα του ώστε να καταλάβει την φυσική χροιά των μουσικών οργάνων ούτως ώστε να ξέρει πως "πρέπει" να ηχεί ορθά κάποιο σύστημα.
Κατανοώ και προσυπογράφω ότι κάτι τέτοιο ισχύει στην κλασσική (μέγαρο Ηρώδειο) και στη τζαζ.
Εμείς του μέταλ που θα κουρδίσουμε το αυτί μας στο Gagarin ή στο κύτταρο....
Που τα μουσικά όργανα ηχούν όπως ναι και ότι να ναι. Έλα και πες μου....
Επιπλέον όλο το ηχητικό σύστημα του εκάστοτε venue με τι γνώμονα είναι στημένο....
 
Βασικά όταν πρόκειται για live με ενίσχυση του ήχου, καταλαβαίνω ποιος έχει κάνει σωστή δουλειά και ποιος όχι. Έχει τύχει σε live που δεν περιμένεις τίποτε το ιδιαίτερο σε ήχο αυτός να είναι απλά εκπληκτικός, ενώ σε άλλα live να παίζει πιο πολύ το όσο πιο δυνατά τόσο πιο καλά γιατί έτσι γουστάρει το κοινό από κάτω, με αποτέλεσμα να ενοχλεί το δικό μου αυτί κατά περίπτωση και πρόγραμμα.

Αλλιώς ακουστικά σύνολα χωρίς ενίσχυση στην αυλή και... όλο και μου ρίχνει κλεφτές ματιές εκείνη η darbuka που μου έκαναν δώρο το Πάσχα. Λες να την πάρω μαζί μου; Αλλά που να βρεις μετά κάποιον να παίζει κανονάκι και ούτι να γίνει καμιά κατάσταση; Ε; Που; :ROFLMAO:

Στην Ελλάδα μας λείπει πολύ - από παλιά - η συνήθεια του open air concert. Ίσως επειδή έχουμε άπλετο καλό καιρό και θάλασσα δεν δίνουμε σημασία στο πως να το αξιοποιήσουμε μουσικά. Τι θα γίνει στην καλύτερη; Άντε να γιορτάζει κανας πολυούχος σε κανά χωριό και να υπόκεισαι στη διαδικασία του πανηγυριού, με την κακή έννοια. Το κλαρίνο να γρατζουνάει λες και θέλει να το πάρει τη θέση του ζουρνά και από το echo να γίνονται όλα ένα πράμα.
Ποιος κάθεται να ψάχνει θησαυρούς στα ορεινά που είναι πιο σπάνιοι πια κι από το να βρεις κιούπι με χρυσές λίρες από την κατοχή;

Για τους μεταλάδες τι να πω; Θα πω αυτό που λέω τελικά σε όλους. Δεν παίρνετε καμιά κιθαρούλα εκεί πέρα με τίποτε εφεδάκια και κανά ενισχυτή να ξεσκάσετε και να νιώσετε πως είναι το πράμα;
 
  • Like
Reactions: dimitris_av
Στην Ελλάδα μας λείπει πολύ - από παλιά - η συνήθεια του open air concert. Ίσως επειδή έχουμε άπλετο καλό καιρό και θάλασσα δεν δίνουμε σημασία στο πως να το αξιοποιήσουμε μουσικά.

Μην το λες.
Προ Covid, στο Γαλάτσι γινόντουσαν κάθε μέρα open air συναυλίες που είχαν από δωρεάν μέχρι εισιτήριο της τάξης των 5€.
Ειδικά Παρασκευή και Σάββατο γινόντουσαν πολλές φορές δύο με αποτέλεσμα αν δεν ήσουν προσεκτικός να βρεθείς σε λάθος συναυλία
Έχω ξεκινήσει για Θαλασσινό και βρέθηκα Ευρυδίκη - Κοργιαλά. Και όχι μόνο εγώ, πρέπει να έπαθαν σοκ όταν με το που βγήκαν είδαν το μισό θεατράκι να σηκώνεται και να φεύγει. :ROFLMAO:
 
Και αυτό με την κλασική και την τζαζ,που λέτε, δεν με βρίσκει καθόλου σύμφωνο.
Στην *"μπακάλα" που συχνάζω και παίζουν κάποια φιλαράκια ερασιτεχνικά και χωρίς καμμία ηλεκτρική "υποβοήθηση" ΚΑΘΕ κιθάρα,ΚΑΘΕ μπουζούκι,ΚΑΘΕ τουμπερλέκι ακούγεται διαφορετικά.
Άρα ?????
*μπακάλα

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Και αυτό με την κλασική και την τζαζ,που λέτε, δεν με βρίσκει καθόλου σύμφωνο.
Στην *"μπακάλα" που συχνάζω και παίζουν κάποια φιλαράκια ερασιτεχνικά και χωρίς καμμία ηλεκτρική "υποβοήθηση" ΚΑΘΕ κιθάρα,ΚΑΘΕ μπουζούκι,ΚΑΘΕ τουμπερλέκι ακούγεται διαφορετικά.
Άρα ?????
*μπακάλα

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Μήπως επειδή κάθε όργανο έχει διαφορετικό κούρδισμα;
Λέω εγώ τώρα. 🙃
 
Μήπως επειδή κάθε όργανο έχει διαφορετικό κούρδισμα;
Λέω εγώ τώρα.🙃
Εκτός από το κούρδισμα,κάθε κιθάρα έχει και διαφορετικό ηχοχρώμα.
Ειδικά μια Yamaha που έχει ένας φίλος,την καταλαβαίνεις ότι παίζει από μίλια μακριά!
 
  • Like
Reactions: Haagenti
Εννοείται ότι έχουν άλλο ηχόχρωμα. Άλλο ήχο άμα είναι από πορσελάνη, άλλο από χαλκό και άλλο από αλουμίνιο το τουμπερλεκι. Άλλο ήχο με αυτή τη μεμβράνη άλλο με την άλλη και άλλο ήχο με πιο σφιχτό σφίξιμο της στεφανής και άλλο με πιο χαλαρό.

Άλλο ήχο το μπουζούκι με λεπτότερο ξύλο άλλο με πιο χοντρό κ.ο.κ.
 
Και αυτό με την κλασική και την τζαζ,που λέτε, δεν με βρίσκει καθόλου σύμφωνο.
Στην *"μπακάλα" που συχνάζω και παίζουν κάποια φιλαράκια ερασιτεχνικά και χωρίς καμμία ηλεκτρική "υποβοήθηση" ΚΑΘΕ κιθάρα,ΚΑΘΕ μπουζούκι,ΚΑΘΕ τουμπερλέκι ακούγεται διαφορετικά.
Άρα ?????
*μπακάλα

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.



@antoniomartin3097

@antoniomartin3097

πριν από 12 ημέρες

Σας ευχαριστώ πολύ για αυτό το βίντεο. Χαίρομαι που βλέπω ότι κάθε μέρα υπάρχουν περισσότεροι άνθρωποι που απολαμβάνουν αυτές τις ξεχωριστές συναντήσεις και παρόλο που η απόσταση που μας χωρίζει είναι μεγάλη, μια μέρα θα είμαι ανάμεσά σας και θα απολαύσω αυτές τις μοναδικές και αξέχαστες στιγμές. σας ευχαριστώ πολύ για την προσπάθειά σας, για άλλη μια φορά ζητήστε συγγνώμη που δεν μιλάτε και δεν γράφετε στη γλώσσα σας, αλλά η μουσική είναι μια παγκόσμια γλώσσα. Λάβετε μια μεγάλη αγκαλιά από το Santiago De La Ribera, Murcia, Ισπανία.
🍺
🍺
🍺
Υγεία!




Μιχάλη, στην Ισπανία έφτασε η χάρη της Μπακάλας.
 
@antoniomartin3097

@antoniomartin3097

πριν από 12 ημέρες

Σας ευχαριστώ πολύ για αυτό το βίντεο. Χαίρομαι που βλέπω ότι κάθε μέρα υπάρχουν περισσότεροι άνθρωποι που απολαμβάνουν αυτές τις ξεχωριστές συναντήσεις και παρόλο που η απόσταση που μας χωρίζει είναι μεγάλη, μια μέρα θα είμαι ανάμεσά σας και θα απολαύσω αυτές τις μοναδικές και αξέχαστες στιγμές. σας ευχαριστώ πολύ για την προσπάθειά σας, για άλλη μια φορά ζητήστε συγγνώμη που δεν μιλάτε και δεν γράφετε στη γλώσσα σας, αλλά η μουσική είναι μια παγκόσμια γλώσσα. Λάβετε μια μεγάλη αγκαλιά από το Santiago De La Ribera, Murcia, Ισπανία.
🍺
🍺
🍺
Υγεία!




Μιχάλη, στην Ισπανία έφτασε η χάρη της Μπακάλας.
Έλα ρε φίλε😄😄
Που το βρίσκω αυτό σχόλιο??

Δεν σου λέω που είμαι για να μην σε στεναχωρήσω 😍
 
Last edited:
Έχω να παρατηρήσω το εξής, μετά από επισταμενη ενασχόληση μου με τον ήχο τα τελευταία 1-2 χρόνια, αν με ρώταγε κάποιος για την "απόλυτη" ακρόαση μουσικής σε ένα χώρο τι χρειάζεται.?
Η αλυσίδα νομίζω είναι η ακόλουθη:

1. Η ποιότητα του αρχείου κ η εγγραφή του κάθε τραγουδιού. . Οτι κ να είναι το σύστημα αν αυτά δεν ειναι αψογο.....
2. Η περιποίηση του χώρου, ότι ηχεία ενισχυτές κλπ να έχουμε αν δεν είναι περιποιημένος......
3. Τα ηχεια.
4. Ο ενισχυτής
5. Streamer / dac / πικάπ.
Τα ρέστα αααα καλώδια 😊

Τωρα ο καθένας μας βάζει λίγο νερό στο κρασί αναλόγως budget, συνθηκών κλπ σε κάθε σκαλοπάτι κ βγαίνει το τελικό αποτέλεσμα
Τι λέτε?
1.Ακροαση στο σπιτι πριν απο οποιαδηποτε αγορα. 2.Ευρεση της ιδανικης θεσης των ηχειων. 3.Οχι τσιγγουνιες σε καλωδια(εννοειται και ρευματος)και σε στηριξη. 4. Η περιποιηση του χωρου φερνει αποτελεσμα ομως δεν ειναι για ολους.
 
Έλα ρε φίλε😄😄
Που το βρίσκω αυτό σχόλιο??

Δεν σου λέω που είμαι για να μην σε στεναχωρήσω 😍
κάτω απο ένα βιντεάκι που δεν μπορώ να ...ξαναεντοπίσω

Όχι να μη μου πείς, καθώς φέτος, δεν...

Καλά να περνάτε και να πιείτε μια και για μένα
:cool:
 
  • Like
Reactions: mdvq
Το θέμα ενισχυτών και πηγών έχει λήξει πλέον. Πάνω κάτω. Ψηφιακή ισοστάθμιση σε περιποιημένο χώρο και ηχεία. Ε, και sub αν αυτό είναι εφικτό.
 
  • Like
Reactions: n_olympios
Το θέμα ενισχυτών και πηγών έχει λήξει πλέον. Πάνω κάτω. Ψηφιακή ισοστάθμιση σε περιποιημένο χώρο και ηχεία. Ε, και sub αν αυτό είναι εφικτό.
Πες τα, μπας και ψηθεί ο Vlad και μοντερνοποιηθει .
Έχουνε μείνει στην λίθινη εποχή, που όταν βλέπανε tone control απορριπτανε με την μια ,οποιαδήποτε συσκευή.
Οι λεγόμενοι πιουριστες (τρομάρα τους):D
Θα αλλοιωθεί το σήμα, ιδανικός ενισχυτής είναι ένα καλώδιο και άλλα τέτοια χαρωπά.
Η accuphase (ίσως και μερικοί άλλοι) τους την χαλαγανε λίγο την αφήγηση αλλά....χαμπάρι δεν έπαιρναν, ούτε παίρνουν.
Ότι η μουσική που ακούνε , περνάει μέσα από χίλια κύματα για να μπορούν να την ακούνε, δεν εχει καμμία σημασία.
Θα στριμωχτουν ,ρε παιδι μου ,τα ηλεκτρονια στο σπιτι μας και οχι εδω ,ας πουμε :

1689798358618.png


1689798596967.png

(φωτογραφίες από τα στούντιο του bbc)
 
Last edited:
Απλώς σε ένα προβληματικό χώρο δεν έχει και νόημα να ρίξεις πολλά (αν τα διαθέτεις ) γιατί θα πάνε χαμένα . Και συνήθως πολλά σαλόνια είναι έτσι … Πρέπει να έχεις ένα ξεχωριστό χώρο ειδικά διαμορφωμένο , αλλιώς δε θα σώσει το high end
 
Πες τα, μπας και ψηθεί ο Vlad και μοντερνοποιηθει .
Έχουνε μείνει στην λίθινη εποχή, που όταν βλέπανε tone control απορριπτανε με την μια ,οποιαδήποτε συσκευή.
Οι λεγόμενοι πιουριστες (τρομάρα τους):D
Θα αλλοιωθεί το σήμα, ιδανικός ενισχυτής είναι ένα καλώδιο και άλλα τέτοια χαρωπά.
Η accuphase (ίσως και μερικοί άλλοι) τους την χαλαγανε λίγο την αφήγηση αλλά....χαμπάρι δεν έπαιρναν, ούτε παίρνουν.
Ότι η μουσική που ακούνε , περνάει μέσα από χίλια κύματα για να μπορούν να την ακούνε, δεν εχει καμμία σημασία.
Θα στριμωχτουν ,ρε παιδι μου ,τα ηλεκτρονια στο σπιτι μας και οχι εδω ,ας πουμε :

View attachment 217905


View attachment 217906

(φωτογραφίες από τα στούντιο του bbc)
Αυτό και άλλα σαν και αυτό το στούντιο είναι η αιτία που δεν θέλω ρυθμιστικά στον ενισχυτή μου.
Όταν αυτοί κάνουν καλή δουλειά στην εγγραφή ενός άλμπουμ που αγοράζω , τα δικά μου ρυθμιστικά περισσεύουν.. δεν χρειάζονται δηλαδή.
Από την δική μου μεριά για να απολαύσω το κάθε άλμπουμ αυτό που πρέπει να κάνω, είναι να φροντίσω ηχητικά τον χώρο μου.. πράγμα που έχω κάνει με επιτυχία.
Όταν έρθεις την επόμενη φορά, πρόσεξε τι υπάρχει πίσω και γύρω από τον καναπέ...
Όσο για ..subwoofer, απλά δεν χρειάζομαι..
Αν είχα ηχεία βάσης στον ίδιο χώρο, το συζητούσαμε...
 
Ναι μωρέ.... τι να τα κάνεις τα ρυθμιστικά, αφού μπορείς με δυο-τρεις μπασοπαγιδες, που θα κοστίζουν όσο ο ενισχυτής και θα σου κάνουν το χώρο τσίρκο, να βελτιωσεις το μπασο ....αλίμονο:p:D:D