Το chat του δικάναλου

Τελικά με βγάλατε νοκάουτ.😄
Μάλλον δεν μπορώ να σας εξηγήσω ,τι εννοώ (τουλάχιστον γραπτώς).
Κάτι πήγε να γίνει με το παράδειγμα του Πανικού στα αυτοκίνητα.
Το αμάξι μου είχε πάνω λάστιχα από μαμά ,που ήταν για πολλές κλωτσιές.
Δεν νομίζω ότι τα βάλανε κουτουρου.....άρα ΔΕΝ δοκίμασαν τα πάντα πριν τα βάλουν πάνω γιατί αν είχαν δοκιμάσει τα λάστιχα άλλου κατασκευαστή που έβαλα μετά όφειλαν να βάλουν αυτά.
Στρογγυλές λαστιχένιες οι τραχαλιες, στρογγυλά λαστιχένια και τα ελαστικά...😁😁😁😁

Κατάφερα κάτι τώρα????

(άσε που με τα ποστ μου σας αποθεωνω.....αυτό τουλάχιστον το έχετε καταλάβει🥰)
και σε άλλες περιπτώσεις φίλων -μάλιστα με καινούργια αυτοκίνητα- έχω ακούσει παράπονα.
και επειδή τα τελευταία χρόνια οι κατασκευαστές δεν κάνουν "τσιγκουνιές" στις διαστάσεις, κάτι άλλο συμβαίνει (όταν κάτι δεν πάει καλά ή δεν αρέσει)...
σε μία περίπτωση με Continental (που 2άτζα δεν την λες) , καταλήξαμε στο ότι το αυτοκίνητο έμεινε μεγάλο διάστημα ακίνητο μέχρι να πωληθεί στον φίλο και κάποιο ελαστικό "στράβωσε" στην πολύχρονη επαφή με το ..δάπεδο.
ίσως όχι μόνο ένα..
το αυτοκίνητο "χτύπαγε" από πέλμα και ο φίλος αναγκάστηκε να τα σουτάρει νωρίς νωρίς.
εμένα μου έτυχε σε αλλαγή καινούργιων ελαστικών , αλλά δεν θυμάμαι την μάρκα.. έκανα υπομονή 4 χρόνια μέχρι που τα άλλαξα.
φυσικά πήγα στο μαγαζί που έβαλα τα ελαστικά , αλλά με ..σύνδεσαν κανονικά (και δεν με ξαναείδαν)
 
Αν ανέφερα το έτος κατασκευής είναι διότι ένα καλούπι έχει ημερομηνία λήξης εκτός αν ο κατασκευαστής το κρατήσει για ευνόητους και οικονομικούς λόγους ,απλά κοστίζει…
δεν μπορούμε να ξέρουμε αν είχαν έναν προμηθευτή τότε ή περισσότερους.
σήμερα πουλάνε πολύ μικρότερες ποσότητες άσχετα αν τα μοντέλα "SL" είναι περισσότερα.. θα μπορούσαν να έχουν μόνο έναν προμηθευτή για το ανάλογο σημερινό εξάρτημα.
Στο αλουμίνιο υπάρχουν πολλές ποιότητες στο αεροπορικό αλουμίνιο προστίθεται και το μαγνήσιο και αυτό κοστίζει .
αυτό είναι άσχετο με την ποιότητα του φινιρίσματος
...... απλά ποτέ δεν θα έμπαινα στην διαδικασία να αλλάξω ρουλεμάν γιατί κινδυνεύεις να τον πάρεις στο χέρι
εδώ δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή αν πρέπει να σου ρίξω κανα γαλλικό... δεν ξέρω δλδ αν μιλάς σε "3το πρόσωπο", ή αν το λες σε μένα..
γιατί αν το λες σε μένα,,, όχι δεν μου έχει μείνει ποτέ βραχίονας στο χέρι ακόμα και μετά από επισκευή σε χρέπια...
,στον δικό μου πχ δεν υπάρχει ο παραμικρός τζόγος
αν δεν έχεις τον παραμικρό τζόγο , τότε δεν έχει ο βραχίονάς σου την απόλυτη ελευθερία κίνησης -όση μπορούν να δώσουν τα υπάρχοντα ρουλεμάν δλδ...
έχω δείξει έναν σκασμό φωτογραφίες των ρουλεμάν του, μηχανικός είσαι , οφείλεις να καταλάβεις τι συμβαίνει στο ένα και τι στο άλλο όταν "μηδενίσουμε" τον τζόγο...
άντε άλλη μία μπας και....

IMG_20231002_225640[1].jpg
το αριστερό είναι το εργοστασιακό φυσικά..


αν και πάλι σε ορισμένους άλλους και σε ορισμένες περιπτώσεις είναι συνειδητή επιλογή να υπάρχει .
ένα από τα νέα μοντέλα που "εξέτασα" από κοντά ο τζόγος ήταν εμφανής.
δεν νομίζω να ήταν "αστοχία" στην συναρμολόγηση, μάλλον επέλεξαν την ελευθερία στην κίνηση.. και μην προτρέξεις να πεις ότι τα παλιά ρουλεμάν ήταν καλύτερα, γιατί από τις φωτογραφίες που έχει δημοσιεύσει αλλά και τονίσει το εργοστάσιο, τα νέα ρουλεμάν είναι καλύτερα από τα παλιά.
Θα έβαζα λοιπόν άλλον εξωτερικό μεγαλύτερο βραχίονα για να μπορώ να παίξω με άλλη κεφαλή.
..........
Φυσικά η Technics είχε βγάλει βραχίονα από τιτάνιο τον ERA αυτό όμως παλιότερα .
από τιτάνιο ήταν μόνο το armtube για να μειώσει την ΕΜ του.. χέστηκε η φοράδα στ'αλώνι δλδ...
το είπα και κάπου πιο πάνω.. "άλλη αίγλη για την πιάτσα" το τιτάνιο...
για τα υπόλοιπα "κινητά" μέρη του ξέρουμε κάτι ;;; μπα....
και για το σωστό του πράγματος, ο βραχίονας δεν γράφεται ERA (ερα ελληνιστί) αλλά EPA με λατινικούς χαρακτήρες, άρα "ι πι έι" στην "δική" μας γλώσσα.
Αλλά χαράς το κουράγιο του συντονιστή μας να δοκιμάζει τα πάντα και καλά κάνει .
ευχαριστώ Μάκη, απλά πιστεύω ότι ο βραχίονας έχει δυνατότητες γιατί σαν σχέδιο έχει πλεονεκτήματα.. μην με βάλεις να τα εξηγήσω , θα πρέπει να φέρω παραδείγματα από αναρτήσεις πολλαπλών συνδέσμων και βαριέμαι!!
δυστυχώς για κάποιους λόγους το εργοστάσιο έβαλε πολύ νερό στο κρασί του.... εγώ προσπαθώ να το ..καθαρίσω και να τον ακούσω (γευτώ) έτσι όπως του αξίζει ;)
 
Τελικά με βγάλατε νοκάουτ.😄
Μάλλον δεν μπορώ να σας εξηγήσω ,τι εννοώ (τουλάχιστον γραπτώς).
Κάτι πήγε να γίνει με το παράδειγμα του Πανικού στα αυτοκίνητα.
Πανίκος ειπαμε............ ο πανικός είναι αλλο πραγμα :LOL::LOL::LOL:
Το αμάξι μου είχε πάνω λάστιχα από μαμά ,που ήταν για πολλές κλωτσιές.
Δεν νομίζω ότι τα βάλανε κουτουρου.....άρα ΔΕΝ δοκίμασαν τα πάντα πριν τα βάλουν πάνω γιατί αν είχαν δοκιμάσει τα λάστιχα άλλου κατασκευαστή που έβαλα μετά όφειλαν να βάλουν αυτά.
Στρογγυλές λαστιχένιες οι τραχαλιες, στρογγυλά λαστιχένια και τα ελαστικά...😁😁😁😁
Θα δοκιμασω τροχαλια Michelin στο Garrard και θα σου πω :geek:
Κατάφερα κάτι τώρα????

(άσε που με τα ποστ μου σας αποθεωνω.....αυτό τουλάχιστον το έχετε καταλάβει🥰)
Να'σαι σιγουρος 😍
 
Οταν τα ρουλεμαν εχουν τζογο ξερεις που βρισκεσαι.
Οταν δεν εχουν , δεν ξερεις ποσες τριβες εχουν .
Μεταξυ των δυο, το χειροτερο ειναι το δευτερο.
 
Οταν τα ρουλεμαν εχουν τζογο ξερεις που βρισκεσαι.
Οταν δεν εχουν , δεν ξερεις ποσες τριβες εχουν .
Μεταξυ των δυο, το χειροτερο ειναι το δευτερο.
και στα ρουλεμάν του ΜΚ2 από το εργοστάσιο αφήνουν (άφηναν) λίγο τζόγο.
τώρα αν κάποιος δεν το καταλαβαίνει.......

λυπηρό είναι που επέλεξαν τέτοιου είδους ρουλεμάν.. όχι μόνο χωρίς κεντρικό δακτυλίδι -το οποίο δεν θα αφήσει τον πύρο να έρθει σε επαφή με τις μπίλιες, αλλά και για την γενικότερη κατασκευή του.
μόνο αν κάποιος δει από κοντά ένα "βγαλμένο" θα καταλάβει τι εννοώ.. η φτήνια σε όλο της το μεγαλείο.
όταν για 1η φορά χρειάστηκε να βγάλω ένα (το οποίο ήταν χτυπημένο) από "χύμα" βραχίονα , ένιωσα τόσο άσχημα όταν το είδα που σχεδόν αηδίασα.
για ένα διάστημα είχα την εντύπωση ότι άδικα παιδεύομαι με τον βραχίονα (άρα και με όλο το πικάπ), όταν έχει τέτοιας ποιότητας υλικά πάνω του..
μετά (στον ίδιο χύμα βραχίονα)* "ανακάλυψα" και την 2η "πατατιά".. πλαστικά "κινούμενα" τμήματα..
-ε και τι έγινε (θα μου πεις) ;;
-αν δεν έγινε κάτι γιατί το κρύβουν;; (το πιο απλό ρωτάω..)
και για πες μου,, στον denon σου βλέπεις πλαστικά τμήματα ;;; (κύρια και όχι δευτερεύοντα όπως λ.χ. τα γρανάζια του αντισκέιτ)
στον audiocraft ;;;;
σε πόσους έχεις δει από τις δεκάδες που πέρασαν από τα χέρια σου;;
μη μου πεις για την ουρά του RB250 , τα μεγαλύτερα μοντέλα έχουν την ίδια;; και στο κάτω κάτω την ξεβιδώνεις με το χέρι και βάζεις ότι ουρά θες.. γεμάτη η αγορά.

παρά ταύτα πιστεύω ότι έχει δυνατότητες , αν λυθούν / παρακαμφθούν οι τσίπικες επιλογές του εργοστασίου.

* όταν λέω "χύμα" βραχίονα εννοώ όλο το κινητό κομμάτι του από το κολάρο μέχρι και την ουρά του μαζί με τον "πυλώνα" που τα κρατάει φυσικά.
 
Ο τζόγος μπορεί να προέλθει όχι από το ίδιο το ρουλεμάν αλλά από το στέλεχος δηλ από την χύτευση που έχει γίνει και όπως και να το κάνεις στο αλουμίνιο υπάρχουν και εκεί ποιότητες ,αυτός είναι και ο λόγος που μίλησα ότι τα καλούπια έχουν ημερομηνία λήξης .
Αν μίλησα ότι αν τον πειράξεις κινδυνεύεις να τον πάρεις στο χέρι είναι διότι μπορεί το στέλεχος να είναι μαλακό στο εργοστάσιο έχουν το κατάλληλο εργαλείο αλλά και την κατάλληλη πρέσα που τα τοποθετούν ,στην δουλειά μου ρουλεμάν με τζόγο η στέλεχος σφαγμένο ,απορρίπτεται !!!Στο δικό μου δεν υπάρχει κανένας τσογος μπρός -πισω ,απλά πράγματα .Υπάρχουν ομως ρουλεμάν που έχει γίνει συνειδητή επιλογή να υπάρχει τσόγος ώστε να λειτουργεί ακόμη και σαν νεροχύτης απισβεστήρας των κραδασμών ανάλογα φυσικά την αρχιτεκτονική του ,υπάρχουν και τα μαγνητικά .

Πάμε παρακάτω …
Εσυ δηλ πιστεύεις ότι ένα πικαπ πχ το mk2 που κυκλοφορεί από το 1979 μέχρι το 2010 που διέκοψε την παραγωγή είναι ακριβώς το ίδιο ;Πιστεύεις ότι όλα τα υλικά μετράνε το ίδιο και ας φαίνονται τα ίδια ;.

Ορίστε λοιπόν ορισμένα παραδείγματα που τα συναντώ καθημερινά στην δουλειά μου .Όχι δεν είναι ίδια και ας φαίνονται ίδια …
Υ.Σ Denon? Υπάρχει γείωση τελικά η όχι ;
Εγώ σου λέω ότι υπάρχει !!!και έχουν κάνει φανταστική δουλειά για όσους φυσικά το αντιλαμβάνονται .
Αλλά εδώ μιλάμε για ρουλεμάν …

IMG_9223.jpegIMG_9224.jpeg
 
Ο τζόγος μπορεί να προέλθει όχι από το ίδιο το ρουλεμάν αλλά από το στέλεχος δηλ από την χύτευση που έχει γίνει και όπως και να το κάνεις στο αλουμίνιο υπάρχουν και εκεί ποιότητες ,αυτός είναι και ο λόγος που μίλησα ότι τα καλούπια έχουν ημερομηνία λήξης .
Αν μίλησα ότι αν τον πειράξεις κινδυνεύεις να τον πάρεις στο χέρι είναι διότι μπορεί το στέλεχος να είναι μαλακό στο εργοστάσιο έχουν το κατάλληλο εργαλείο αλλά και την κατάλληλη πρέσα που τα τοποθετούν ,στην δουλειά μου ρουλεμάν με τζόγο η στέλεχος σφαγμένο ,απορρίπτεται !!!Στο δικό μου δεν υπάρχει κανένας τσογος μπρός -πισω ,απλά πράγματα .Υπάρχουν ομως ρουλεμάν που έχει γίνει συνειδητή επιλογή να υπάρχει τσόγος ώστε να λειτουργεί ακόμη και σαν νεροχύτης απισβεστήρας των κραδασμών ανάλογα φυσικά την αρχιτεκτονική του ,υπάρχουν και τα μαγνητικά .

Πάμε παρακάτω …
Εσυ δηλ πιστεύεις ότι ένα πικαπ πχ το mk2 που κυκλοφορεί από το 1979 μέχρι το 2010 που διέκοψε την παραγωγή είναι ακριβώς το ίδιο ;Πιστεύεις ότι όλα τα υλικά μετράνε το ίδιο και ας φαίνονται τα ίδια ;.

Ορίστε λοιπόν ορισμένα παραδείγματα που τα συναντώ καθημερινά στην δουλειά μου .Όχι δεν είναι ίδια και ας φαίνονται ίδια …
Υ.Σ Denon? Υπάρχει γείωση τελικά η όχι ;
Εγώ σου λέω ότι υπάρχει !!!και έχουν κάνει φανταστική δουλειά για όσους φυσικά το αντιλαμβάνονται .
Αλλά εδώ μιλάμε για ρουλεμάν …

View attachment 220793View attachment 220795
τα ρουλεμάν του ΜΚ2 είναι stainless steel όπως και ο πύρος τους.
η ασφάλεια του πύρου είναι μπρούτζινη.
τον τζόγο δεν τον θέλω γιατί δεν παρέχει στιβαρότητα στον βραχίονα, την οποία θέλω..
φυσικά αν υποχρεωτικά θα πρέπει να διαλέξω τι από τα 2 , προτιμώ τον τζόγο και την ελευθερία κίνησης που δίνει.. χωρίς αυτήν ο βραχίονας χάνει μεγάλο ποσοστό πληροφορίας.
αλλά αν υπάρχει λύση για να έχεις ακόμα μεγαλύτερη ελευθερία κίνησης , ομαλότερης και πιο αθόρυβης λειτουργίας και σχεδόν 0 τζόγο, ε.. προτιμώ αυτή την λύση ότι και να λες.

στο "πάμε παρακάτω" τι θες να πεις;;
ότι τα δικά σου ρουλεμάν είναι κάτι διαφορετικό και καλύτερο;;; :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

το παράδειγμα με τις φωτογραφίες στην δουλειά σου είναι κάποια εξαρτήματα του ΜΚ2 ή ΜΚ1 ;; ή κάποιο άλλο ΜΚ ;;
συμπάθα με , δεν τα έχω υπόψη μου

στο "denon" σε έχασα... δεν θυμάμαι σε τι ακριβώς αναφέρεσαι.
 
Τα stainless steel ,κεραμικά ,μαγνητικά σε όλα υπάρχουν προδιαγραφές αυτός είναι και ο λόγος που έφερα τα πιο πάνω παραδείγματα φαινομενικά μοιάζουν αλλά δεν είναι όλα ίδια ,εσύ πιστεύεις δηλ ότι ο βραχίονας του mk2 έχει παραμείνει αναλλοίωτος κατασκευαστικά από το 1979 μέχρι το 2010;δηλ τα υλικά κατασκευής είναι τα ίδια ;είναι λάθος να το πιστεύεις άλλωστε δεν θα υπήρχε λόγος να υπήρχε ο σειριακός αριθμός έτσι ακριβώς συμβαίνει σε όλα τα προϊόντα σε κάποια είναι κοινά και σε κάποια άλλα υπάρχουν διαφοροποιήσεις .

Από την άλλη καλά κανείς που δοκιμάζεις τα πάντα από την άλλη όμως θα πρέπει να έχεις και αξιοπιστία σε βάθος χρόνου που μπορεί να επιδιώκει κάποιος άλλος .

Ένα άλλο παράδειγμα τσιμούχα .
Η μια είναι γνήσια η άλλη ειδική παραγγελία με δικές μου προδιαγραφές μάντεψε ποια είναι η καλύτερη για τον απλούστατο λόγο έχει δοκιμαστεί σε βάθος χρόνου .
IMG_9225.jpeg
 
Τα stainless steel ,κεραμικά ,μαγνητικά σε όλα υπάρχουν προδιαγραφές αυτός είναι και ο λόγος που έφερα τα πιο πάνω παραδείγματα φαινομενικά μοιάζουν αλλά δεν είναι όλα ίδια ,εσύ πιστεύεις δηλ ότι ο βραχίονας του mk2 έχει παραμείνει αναλλοίωτος κατασκευαστικά από το 1979 μέχρι το 2010;δηλ τα υλικά κατασκευής είναι τα ίδια ;είναι λάθος να το πιστεύεις άλλωστε δεν θα υπήρχε λόγος να υπήρχε ο σειριακός αριθμός έτσι ακριβώς συμβαίνει σε όλα τα προϊόντα σε κάποια είναι κοινά και σε κάποια άλλα υπάρχουν διαφοροποιήσεις .

Από την άλλη καλά κανείς που δοκιμάζεις τα πάντα από την άλλη όμως θα πρέπει να έχεις και αξιοπιστία σε βάθος χρόνου που μπορεί να επιδιώκει κάποιος άλλος .

Ένα άλλο παράδειγμα τσιμούχα .
Η μια είναι γνήσια η άλλη ειδική παραγγελία με δικές μου προδιαγραφές μάντεψε ποια είναι η καλύτερη για τον απλούστατο λόγο έχει δοκιμαστεί σε βάθος χρόνου .
View attachment 220818
οι προδιαγραφές στα ρουλεμάν του ΜΚ2 είναι οι κατώτερες από τις βασικές που δεν θα παρουσιάσουν πρόβλημα λειτουργίας.
κατά τα άλλα κάνουν θόρυβο, δεν έχουν "βελουδένια" αίσθηση και σταματούν να γυρίζουν σε "νορμάλ" ας το πούμε χρόνο όταν αφήσεις σχετικά χαλαρό τον πύρο που θα τα κρατάει.
φυσικά η ταχύτητα περιστροφής τους στον βραχίονα είναι πολύ χαμηλή, άρα και ο θόρυβος ανύπαρκτος σε πρακτικό επίπεδο..
αυτά έλαβε υπόψη του το εργοστάσιο αφού το πικάπ θα δούλευε ή σαν hifi σε ένα σπίτι ή σε κάποιο κλαμπ.. όμως τέτοια ρουλεμάν δεν θα δεις σε σοβαρό audiophile πικάπ γιατί μάλλον θα φανούν εύκολα οι αδυναμίες τους.
στο θέμα της αντοχής και της αξιοπιστίας που μπορεί κάποιος να επιδιώκει αλλά όχι εγώ όπως υπαινίσσεσαι, ψάξε λίγο στο νετ για κεραμικά υλικά και ρουλεμάν...

ΥΣ.
ναι, μέχρι την διακοπή παραγωγής όλων των πικάπ της με βάση το SL1200 όλα τα ρουλεμάν ήταν ίδια.
οι όποιες αλλαγές στην πάροδο του χρόνου δεν αφορούσαν τέτοια σοβαρά εξαρτήματα.
και επειδή έχω λύσει καμιά δεκαριά μηχανήματα από διάφορες χρονολογικές περιόδους, να μου επιτρέψεις να έχω καλύτερη άποψη από σένα που έχεις (μισο)λύσει μόνο το δικό σου.
 
και στα ρουλεμάν του ΜΚ2 από το εργοστάσιο αφήνουν (άφηναν) λίγο τζόγο.
τώρα αν κάποιος δεν το καταλαβαίνει.......

λυπηρό είναι που επέλεξαν τέτοιου είδους ρουλεμάν.. όχι μόνο χωρίς κεντρικό δακτυλίδι -το οποίο δεν θα αφήσει τον πύρο να έρθει σε επαφή με τις μπίλιες, αλλά και για την γενικότερη κατασκευή του.
μόνο αν κάποιος δει από κοντά ένα "βγαλμένο" θα καταλάβει τι εννοώ.. η φτήνια σε όλο της το μεγαλείο.
όταν για 1η φορά χρειάστηκε να βγάλω ένα (το οποίο ήταν χτυπημένο) από "χύμα" βραχίονα , ένιωσα τόσο άσχημα όταν το είδα που σχεδόν αηδίασα.
για ένα διάστημα είχα την εντύπωση ότι άδικα παιδεύομαι με τον βραχίονα (άρα και με όλο το πικάπ), όταν έχει τέτοιας ποιότητας υλικά πάνω του..
μετά (στον ίδιο χύμα βραχίονα)* "ανακάλυψα" και την 2η "πατατιά".. πλαστικά "κινούμενα" τμήματα..
-ε και τι έγινε (θα μου πεις) ;;
-αν δεν έγινε κάτι γιατί το κρύβουν;; (το πιο απλό ρωτάω..)
και για πες μου,, στον denon σου βλέπεις πλαστικά τμήματα ;;; (κύρια και όχι δευτερεύοντα όπως λ.χ. τα γρανάζια του αντισκέιτ)
στον audiocraft ;;;;
σε πόσους έχεις δει από τις δεκάδες που πέρασαν από τα χέρια σου;;
μη μου πεις για την ουρά του RB250 , τα μεγαλύτερα μοντέλα έχουν την ίδια;; και στο κάτω κάτω την ξεβιδώνεις με το χέρι και βάζεις ότι ουρά θες.. γεμάτη η αγορά.

παρά ταύτα πιστεύω ότι έχει δυνατότητες , αν λυθούν / παρακαμφθούν οι τσίπικες επιλογές του εργοστασίου.

* όταν λέω "χύμα" βραχίονα εννοώ όλο το κινητό κομμάτι του από το κολάρο μέχρι και την ουρά του μαζί με τον "πυλώνα" που τα κρατάει φυσικά.
Και κάθεσαι και ασχολείσαι για να βελτιώσεις αυτό το βραχίονα; Γιατί δεν παίρνεις ένα Jelco, Rega, SAEC, Micro Seiki, κάτι τέλος πάντων, παρά παιδεύεσαι με αυτό το πράγμα;
 
Και κάθεσαι και ασχολείσαι για να βελτιώσεις αυτό το βραχίονα;
Ναι γιατί είναι ο δύσκολος δρόμος και δεν το έχει κάνει κανείς -απ'όσο ξέρω...
Γιατί δεν παίρνεις ένα Jelco, Rega, SAEC, Micro Seiki, κάτι τέλος πάντων, παρά παιδεύεσαι με αυτό το πράγμα;
Γιατί είναι η εύκολη λύση και δεν με "εξιτάρει"
Το μόνο εύκολο θα ήταν να αγοράσω έτοιμο armboard και να έβαζα άλλον βραχίονα.
Γεμάτο το ebay για ότι βραχίονα θες για το ΜΚ2 και μάλιστα από Ελλάδα.
Είχα μιλήσει πριν χρόνια με τον άνθρωπο που τα πουλάει.. αν θυμάμαι καλά Γιώργο τον λένε.. και ο ίδιος έχει (αν το έχει ακόμα), ένα M5G σαν το δικό μου με jelco βραχίονα.
Δεν ασχολήθηκε ιδιαίτερα με τον δικό του μου είχε πει.
Είναι δύσκολη δουλειά και απ'ότι φαίνεται και πολυέξοδη.. αλλά δεν με νοιάζει που να μου πάει 10 jelco στο τέλος... ήδη κανα δυό μου έχει στοιχίσει...

Rega βραχίονα έχω στο thorens.. κάτι "ψιλά" έχει φάει σε βελτιώσεις από τον Πανίκο , κατι "ψιλά" θα φάει και από μένα...
Κεραμικά ρουλεμάν και τα γνωστά... :LOL:
 
Ναι γιατί είναι ο δύσκολος δρόμος και δεν το έχει κάνει κανείς -απ'όσο ξέρω...

Γιατί είναι η εύκολη λύση και δεν με "εξιτάρει"
Το μόνο εύκολο θα ήταν να αγοράσω έτοιμο armboard και να έβαζα άλλον βραχίονα.
Γεμάτο το ebay για ότι βραχίονα θες για το ΜΚ2 και μάλιστα από Ελλάδα.
Είχα μιλήσει πριν χρόνια με τον άνθρωπο που τα πουλάει.. αν θυμάμαι καλά Γιώργο τον λένε.. και ο ίδιος έχει (αν το έχει ακόμα), ένα M5G σαν το δικό μου με jelco βραχίονα.
Δεν ασχολήθηκε ιδιαίτερα με τον δικό του μου είχε πει.
Είναι δύσκολη δουλειά και απ'ότι φαίνεται και πολυέξοδη.. αλλά δεν με νοιάζει που να μου πάει 10 jelco στο τέλος... ήδη κανα δυό μου έχει στοιχίσει...

Rega βραχίονα έχω στο thorens.. κάτι "ψιλά" έχει φάει σε βελτιώσεις από τον Πανίκο , κατι "ψιλά" θα φάει και από μένα...
Κεραμικά ρουλεμάν και τα γνωστά... :LOL:
Αφού σε εξιτάρει καλά κάνεις.
 
Πλάκα πλάκα κοίτα μην φύγει κανα βουρτσάκι και κοπανήσει καμιά ακίδα.... :eek:
Πέρα από την πλάκα και με αυτό μεγάλωσα CANTON .Είναι σε άριστη κατάσταση .