Το chat του δικάναλου

H αλλη ηταν μικρη για πληρες οφθαλμολουτρο.
Την βαζω σε πιο μεγαλη για περισσοτερη οπτικη ευχαριστηση...

190612.AVM_.1.jpg


Bαζω και το μεγαλο McIntosh για πληρη ηδονη !!!

McIntosh-MT10_P_900.png


Ετσι για να μπαινει το Σαββατοκυριακο δυνατα ! :drool1: :flipout:
 
Βαζω τα Χρυσα Διαπασον 2019 στα ηχεια για οποιον ενδιαφερεται.
Καθε χρονια εχει την σοδεια της (οπως και στον υπολοιπο ειδικο τυπο) και ειναι λειαν ενδιαφερουσα ΙΜΟ.


Fyne Audio F302 : 500 euros
Definitive Technology Demand 7 : 600 euros
Neat Acoustics Iota Alpha: 1 780 euros
Dynaudio Evoke 20 : 2 000 euros
Sonus Faber Sonetto II : 2 000 euros
Apertura Sensa : 2 950 euros
Q Acoustics Concept 300 : 3 750 euros
Proac Response D20R : 4 150 euros
Piega Premium 701: 5 500 euros
Audio Physic Midex : 8 900 euros
PMC Fact 8 Signature : 9 500 euros

Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι ολες αυτες οι μαρκες... τεραστειο πληθος και καθε χρονια βγαινουν καινουριες.
Καποτε στα νιατα μας υπηρχε καμμια δεκαπενταρια που επαιζε μπαλα στο εμποριο.
Τωρα ενα σωρο ονοματα. Εχει πολυ ψωμι η αγορα τελικα.

Εδω του 2018

 
Απάντηση: Re: Το chat του δικάναλου

Και κάποιοι βραχίονες της Thoresn είχαν αφαιρούμενη ραβδο, αλλά ούτε αυτοί κατασκεβαζονται πλέον. Ο βραχίονας της Schiit πρέπει να είναι πλέον ο μόνος σύγχρονος βραχίονας που προσφέρει αυτή τη δυνατότητα, μαζί με τους Jelco που έχουν αποσπομενη Headshell

Και η Graham εχει αποσπωμενα armtubes στους βραχιονες της,επηρεασμενη και βασισμενη εμφανως στους audiocraft.Η VPI επισης που φαινεται να ενεπνευσε τους Shiit.
Aποσπωμενα headshells εχουν επισης οι IKEDA,SAEC,Pole Star,Dynavector ,Glanz,SME,Pro-ject και ισως αλλοι που δεν θυμαμαι η γνωριζω.Απο Ιαπωνια μερια πιθανον να υπαρχουν κι αλλοι.
 
Ας βαλλω και του 2017 και εως 2014 Πιστευω οτι μεσα σε ενα συμπαγη χρονο (ας πουμε μια δεκαετια) σχηματιζεται μια καλυτερη ιδεα. Για ηχεια μιλαμε προς το παρων.
Η τιμη αφορα παντα το ζευγος.

Χρυσο Διαπασον 2017
Elipson Prestige Facet 8B : 590
JM Reynaud Lucia : 680
Triangle Elara LN05 : 999
Q Acoustics Concept 40 : 1 399
Bowers & Wilkins 705 S2 : 2 100
Pascal Louvet EloquenSe : 2 800
PMC Twenty5-23 : 4 390
KEF Reference 1 : 7 000
EgglestonWorks Dianne Signature SE : 6 190
ZU Audio Soul Supreme : 7 800
Atohm GT3-HD : 7 980
Mulidine Harmonie V3 : 8 400
Magico S3 MKII : 36 000

Χρυσο Διαπασον 2016
Dynaudio Emit M20 Γ* 699
Monitor Audio Bronze 5 Γ* 790
Chario Reflex Prima Γ* 849
Davis Acoustics Olympia One Master Γ* 1 490
Piega Premium 5.2 Γ* 3 290
Fostex GMG 1001 MG Γ* 3 800
Apertura Kalya Γ* 9 990
Bowers & Wilkins 803 D3 Γ* 17 000
Kef Blade Two Γ* 20 000
Wilson Audio Sabrina Γ* 21 500
Avantgarde Duo XD Γ* 28 000

Diapason d'Or 2015

Wharfedale Diamond 220 : 300 euros
Micromega Myspeaker : 300 euros
Scandyna Podspeakers Minipod MKIII : 700 euros
Sonus Faber Chameleon B : 995 euros
B&W CM5 S2 : 1 300 euros
Elac BS263 : 1 500 euros
Rega RX3 : 1 800 euros
Acoustic Energy AE1 Classic : 1 990 euros
Atohm GT2.0 HD : 4 500 euros
Jean-Marie Reynaud Orfeo Suprεme V2 : 8 800 euros
KEF Reference 3 : 10 000 euros
Fostex G1003MG : 10 490 euros

Χρυσο Διαπασον 2014

Système 2.1 Acoustic Energy Aego : 350
Focal Aria 905 : Γ* partir de 750
Monitor Audio Silver : 860
Cabasse Jersey MT32 : 1 000 la paire
Audio Physic Classic Compact : 1 400
Bowers & Wilkins CM6 S2 : 1 900
Apertura Ariana MKII : 2 250
Atohm GT 1.0 : 2 500
Fostex GX-250MG : 10 000
Magico Q3 : 49 000

Oπως ηδη διακρινετε καποια "κλασσικα" μοντελα επανεμφανιζονται τις επομενες περιοδους actualized, και καποιες ευχαριστες εκπληξεις και νεα μοντελα προσθετονται καθε χρονο.
Το οτι προστιεθεται καποιο καποια χρονια δεν σημαινει οτι εκθρνιζεται αυτο που εχει ηδη κατακτησει την διακριση.
Πιστευω οτι ειναι ενας καλος οδηγος για τους φιλους που θελουν να βαλουν στον καταλογο ακροασεων τους για μελλοντικη αγορα, καποιο μοντελο για το οποιο δεν εχουν πληροφοριες η συστασεις. Φυσικα προσεχοντας με τι θα συνδιαστει.
 
Πολύ ενδιαφέρον!

BTW, κάτι που διακρίνω σε αυτές τις λίστες είναι η "διαφορετικότητα" των κατασκευαστών - κατά συνέπεια, του ήχου.

Ή οι συντελεστές του χρυσού διαπασόν έχουν τόσο ανοιχτά μυαλά, αυτιά και γούστα, ή δε θέλουν να αφήσουν κανέναν δυσαρεστημένο. :drummer:
 
Πολύ ενδιαφέρον!

BTW, κάτι που διακρίνω σε αυτές τις λίστες είναι η "διαφορετικότητα" των κατασκευαστών - κατά συνέπεια, του ήχου.

Ή οι συντελεστές του χρυσού διαπασόν έχουν τόσο ανοιχτά μυαλά, αυτιά και γούστα, ή δε θέλουν να αφήσουν κανέναν δυσαρεστημένο. :drummer:

Επειδη εχει τυχει να γνωρισω καποιους απο αυτους στα καπου στα 90ς και επισης αυτοι που συνεχισαν μετα απο αυτους "που πηραν συνταξη", ειναι οντως πολυ ανοιχτα μυαλα και γουστα.
Μα παρα πολυ. Ξερουν πριν να ακουσουν "μηχανηματα" να ακουνε μουσικη. Ολοι τους. Και αυτη ειναι η φιλοσοφια του εντυπου, που ειναι καπως θεσμος καθε χρονο εδω.

diapason_or_2018_hifi_audio_onmag.jpeg


600x337_img_3143.jpg

diapason-d-or-2011.jpg



Βεβαια δεν αποκλειω τιποτα οσο αφορα φιλιες και προτιμησεις, αλλα το διακρινω πολυ λιγοτερο απο καποια αγγλοσαξονικα εντυπα.

Προσωπικα διαβαζω διαφορα, αλλα για μενα το Διαπασον την αποψη του τη λαμβανω σοβαρα υποψιν για να παω να ακουσω κατι.
Επισης και την κριτικη του στην Κλασσικη. Εκει μπορω και να αγορασω με κλειστα ματια (βεβαια το ποσο ειναι πολυ μικροτερο).
 
Απάντηση: Re: Το chat του δικάναλου

Προσωπικα διαβαζω διαφορα, αλλα για μενα το Διαπασον την αποψη του τη λαμβανω σοβαρα υποψιν για να παω να ακουσω κατι.
Επισης και την κριτικη του στην Κλασσικη. Εκει μπορω και να αγορασω με κλειστα ματια (βεβαια το ποσο ειναι πολυ μικροτερο).
Εγω εχω μια αλλη προσεγγιση.Αν θα ακουσω την γνωμη καποιου για αγορα μηχανηματων,θα πρεπει να μου τα πληρωσει κιολας :flipout:
 
Αυτή είναι μια πολύ καλή προσέγγιση τολμώ να πω, αρκεί να τη συμμερίζονται και οι δύο πλευρές! :worshippy:
 
Επειδη εχει τυχει να γνωρισω καποιους απο αυτους στα καπου στα 90ς και επισης αυτοι που συνεχισαν μετα απο αυτους "που πηραν συνταξη", ειναι οντως πολυ ανοιχτα μυαλα και γουστα.
Μα παρα πολυ. Ξερουν πριν να ακουσουν "μηχανηματα" να ακουνε μουσικοι. Ολοι τους. Και αυτη ειναι η φιλοσοφια του εντυπου που ειναι καπως θεσμος καθε χρονο εδω.

Βεβαια δεν αποκλειω τιποτα οσο αφορα φιλιες και προτιμησεις, αλλα το διακρινω πολυ λιγοτερο απο καποια αγγλοσαξονικα εντυπα.

Προσωπικα διαβαζω διαφορα, αλλα για μενα το Διαπασον την αποψη του τη λαμβανω σοβαρα υποψιν για να παω να ακουσω κατι.
Επισης και την κριτικη του στην Κλασσικη. Εκει μπορω και να αγορασω με κλειστα ματια (βεβαια το ποσο ειναι πολυ μικροτερο).

Χαίρομαι που τα διαβάζω αυτά, γιατί θεωρώ ότι λείπουν τα ανοιχτά μυαλά από τη βιομηχανία του ήχου (και ουχί μόνον). Βέβαια προσωπικά είχα αποχή τα τελευταία χρόνια για διάφορους (δύσκολους) λόγους, αλλά δειλά δειλά επανέρχομαι και προσεγγίζω εκ νέου τις αξίες και τα δρώμενα στο χώρο!
 
Απάντηση: Re: Το chat του δικάναλου

Αυτή είναι μια πολύ καλή προσέγγιση τολμώ να πω, αρκεί να τη συμμερίζονται και οι δύο πλευρές! :worshippy:

Εγω την συμμεριζομαι παντως :laugh:
 
Re: Απάντηση: Re: Το chat του δικάναλου

Εγω εχω μια αλλη προσεγγιση.Αν θα ακουσω την γνωμη καποιου για αγορα μηχανηματων,θα πρεπει να μου τα πληρωσει κιολας :flipout:

Δεν καταλαβες. Δεν ειπα οτι θα τα αγορασω επειδη το ειπε.
Ειπα οτι θα μου κινησει την περιεργεια για να παω να ακουσω και μαλιστα παντα συγκριτικα.

Ετσι εχω αγορασει ολους τους κρικους του συστηματος μου (εκτος απο καλωδια) σχεδον οτι εχω ειναι [απ τυχη (?)] diapason.
Και πιστευω οτι εχω βγει και κερδισμενος απο καθαρα οικονμικη αποψη, και εχω και το κεφαλι μου ησυχο.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Το chat του δικάναλου

Δεν καταλαβες. Δεν ειπα οτι θα τα αγορασω επειδη το ειπε.
Ειπα οτι θα μου κινησει την περιεργεια για να παω να ακουσω και μαλιστα παντα συγκριτικα.
.
Καταλαβα βρε, αστειευομαι :a0210:
 
Χαίρομαι που τα διαβάζω αυτά, γιατί θεωρώ ότι λείπουν τα ανοιχτά μυαλά από τη βιομηχανία του ήχου (και ουχί μόνον). Βέβαια προσωπικά είχα αποχή τα τελευταία χρόνια για διάφορους (δύσκολους) λόγους, αλλά δειλά δειλά επανέρχομαι και προσεγγίζω εκ νέου τις αξίες και τα δρώμενα στο χώρο!

Δειλα δειλα, καλα κανεις γιατι νομιζω εχει πεσει πολυ μαρκετινγκ και εχει γινει πολυεξοδο "σπορ".
Επισης παρατηρω και...χρονοβορο.
Πρωτ'απο'ολα ακουμε και με την μουσικη που χρειαζεται, μετα απο προτασεις.
 
A red-head on my arm:

παίζοντας με τη Denon 110 που μου έδωσε ο Έκτωρ (η οποία ακούγεται, όπως τσάτρα-πάτρα την έφερα σε γεωμετρία, μια χαρά!)



IMG_4851.jpg
IMG_4852.jpg

και για ομορφιές, με λευκό βινύλιο
IMG_8951.jpg
 
Ναι, σήμερα παρέλαβα. Να κανονίσουμε το Σάββατο που έρχεται. Ακόμη τα ψάχνω. Δεν έχει προχωρήσει πέρα από τις εντελώς βασικές λειτουργίες του λογισμικού της hypex (το Filter Design). Πάντως ακούγονται απολύτως ήσυχα (δεν το περίμενα τόσο πολύ, είναι ακόμη παραπάνω και από τον συνδυασμό W4S + Quad99 ως προ, που ήταν ό,τι πιο ήσυχο είχα δοκιμάσει), και τα ντακ της ΑΚΜ που έχουν, μια χαρά σε ανάλυση.
 
Επέλεξα να κάνω τα κουτιά σε ξύλο, ώστε να έχω τη δυνατότητα να τα βάλω όρθια δίπλα στα ηχεία και να ταιριάζουν με το ρακ. Δεν τους έβαλα ακόμη πόδια γιατί δεν έχω καταλήξει εάν θα τα κρατήσω όρθια.
Στην πρώτη φωτο είναι το μάστερ (έχει το φωτάκι από τον τηλεχειρισμό. Έγινε όσο πιο διακριτικό γινόταν).

IMG_4844.jpg

στη δεύτερη είναι το slave (ελέγχεται από το μάστερ μέσω του ομοαξονικού spdif)
IMG_4846.jpg

εδώ η πίσω όψη του slave, όπου οι συνδέσεις. Για σύνδεση με τα ηχεία επέλεξα για αρχή τη διενίσχυση, ένας NC500 οδηγεί τη μονάδα χαμηλών, και ο άλλος το μιντ με το τουΐτερ. Αυτά συνδέονται από ένα speakon, που χωρίζει σε 4 καλώδια. (πρόχειρα έβαλα κάτι παλιά supra που είχα, τα οποία για τη διενίσχυση κόπηκαν στη μέση). Η άλλη υποδοχή δίπλα είναι του μικρού NC100 (οι πλακέτες είναι οι τρίδρομες FA503), θα χρησιμοποιηθεί εάν ποτέ αποφασίσω να κάνω το ηχείο ενεργό, παρακάμπτοντας crossover. Η xlr δίπλα είναι αναμονή, εάν δεν πραγματοποιηθεί το προαναφερθέν "σχέδιο", να υπάρχει η δυνατότητα να δώσει την προενίσχυση που θα έπαιρνε το NC100 (κανονική με dsp όπως τα άλλα κανάλια) σε σαμπ. Α, και το καλώδιο στην RCA είναι από τον προενισχυτή RIAA
IMG_4847.jpg