Το chat του δικάναλου

πληροφοριακα, αν βρεις οτι η sra της ακιδας σου ειναι 90 μοιρες και θελεις να το κανεις 92 μοιρες, πιθανον να πρεπει να ψηλωσεις το βραχιονα στη βαση του , μπορει και 8 mm. Mε 8 mm , εστω και κατα τι , θα αλλαξει και το overhang ................
 
Να ακούς 45άρι των Radiohead στις 33 στροφές και να μην έχεις κόψει ακόμη τις φλέβες σου το λες και επιτυχία.
Μάλλον σε πέτυχε σε καλή φάση της ζωής σου.
καλά ήμουν τότε.. μετά ..άστα να πάνε...
Σε άλλα νέα, έβαλα στο πικάπ ενός φίλου (Project primary) την ΑΤ vm95en και την άκουσα από το λαμπάτο phono stage του copland.
Το σετ project primary -> AT vm95en -> Copland Phono stage αξιοπρεπές, με καθαρό ήχο, χωρίς προβλήματα στην απόκριση.
Μετά έγινε hostile takeover του σαλονιού από τα πιτσιρίκια για ταινία, οπότε δεν έκανα την αλλαγή στο δικό μου, να βγάλω την Benz και να βάλω την AT όπως επιθυμούσε ο αγαπητός @vlad66 αλλά θα το παλέψω.
Εντύπωση μου έκανε το ότι ο φίλος είχε πάει το πικάπ υποτίθεται για service πριν από κανένα εξάμηνο και του είπαν ότι λάδωσαν τον ιμάντα :oops:.
Υπέθεσα ότι του λάδωσαν το πηγάδι, πράγμα που μόλις το έβαλα μπροστά κατάλαβα ότι ούτε αυτό είχε γίνει.
Πιθανόν απλά το έβαλαν σε μία άκρη και όταν πήγε να το πάρει τον χρέωσαν κανένα 20άρικο έτσι φιλικά.
Δηλαδή ok ρε γραφικέ τύπε, σου φέρνει ένας άνθρωπος ένα πικάπ να του κάνεις service και βαριέσαι να στάξεις τρεις σταγόνες λάδι στο πηγάδι;
δεν πάμε τα πικάπ μας για σέρβις αν δεν ξέρουμε προσωπικά τον τύπο που θα το ακουμπήσει... :LOL:

η επιμονή μου στην αλλαγή των κεφαλών για να μπει η 95ΕΝ στην θέση της Benz ace, είναι για να ακούσεις την ΕΝ σε μεγάλης κατηγορίας πικάπ και να μου πεις την γνώμη σου.
το primary όσο φιλότιμο και να είναι, θα αδικήσει ότι και να του βάλεις..
και ναι, παραδέχομαι ήταν άστοχη εκ μέρους μου η "παρότρυνση" να την πάρει ο φίλος.. 12,6cu σε 8γρ βραχίονα δεν είναι το καλύτερο.
μετά είδα τα specs του πικάπ...
αν δεν την θέλει, ή αν δεν του αρέσει, την αγοράζω στα λεφτά που την πήρε και ας πάρει ortofon OM5
 
πληροφοριακα, αν βρεις οτι η sra της ακιδας σου ειναι 90 μοιρες και θελεις να το κανεις 92 μοιρες, πιθανον να πρεπει να ψηλωσεις το βραχιονα στη βαση του , μπορει και 8 mm. Mε 8 mm , εστω και κατα τι , θα αλλαξει και το overhang ................
Αυτό έκανα ,αν και δεν νομίζω να το έφτασα τόσο ψηλά. (8mm).
Αυτό που έχω διαπιστώσει μέχρι στιγμής είναι η τεράστια διαφορά στο μπάσο όσο ανεβάζω τα νούμερα στο βάρος ανάγνωσης .
Στο 1,50 είναι πλαδαρό και μπουμαρει αρκετά..
Έχω φτάσει μέχρι το 1,75 αλλά εκεί ίσως χάνει σε εικόνα.
Μια μέση τιμή είναι το 1,65...Εκεί το δουλεύω τώρα..
Πολλοί λένε ότι ακούγεται καλά στο 1,80 αλλά δεν το έχω επιχειρήσει επειδή φοβάμαι ότι θα κάνω ζημιά στους δίσκους.
 
πληροφοριακα, αν βρεις οτι η sra της ακιδας σου ειναι 90 μοιρες και θελεις να το κανεις 92 μοιρες, πιθανον να πρεπει να ψηλωσεις το βραχιονα στη βαση του , μπορει και 8 mm. Mε 8 mm , εστω και κατα τι , θα αλλαξει και το overhang ................
δεν έχουν νόημα αυτά που κάνει ο σιγκαπουριανός με την sra.
πολύ πιο κρίσιμο είναι να ασχοληθεί με την ΣΣ.. αλλά θα μου πει κάποιος, ..πως;;;
 
Αυτό έκανα ,αν και δεν νομίζω να το έφτασα τόσο ψηλά. (8mm).
Αυτό που έχω διαπιστώσει μέχρι στιγμής είναι η τεράστια διαφορά στο μπάσο όσο ανεβάζω τα νούμερα στο βάρος ανάγνωσης .
Στο 1,50 είναι πλαδαρό και μπουμαρει αρκετά..
Έχω φτάσει μέχρι το 1,75 αλλά εκεί ίσως χάνει σε εικόνα.
Μια μέση τιμή είναι το 1,65...Εκεί το δουλεύω τώρα..
Πολλοί λένε ότι ακούγεται καλά στο 1,80 αλλά δεν το έχω επιχειρήσει επειδή φοβάμαι ότι θα κάνω ζημιά στους δίσκους.
στους δίσκους δεν κάνεις ζημιά, άλλες κεφαλές διαβάζουν στα 2,5γρ υπάρχουν και κάτι ortofon που θέλουν 4γρ!
την ανάρτηση ταλαιπωρείς λίγο και την ακίδα.

μην πειράζεις την vta.
δεν θα κερδίσεις κάτι έχοντας τον βραχίονα σε λάθος θέση
 
στους δίσκους δεν κάνεις ζημιά, άλλες κεφαλές διαβάζουν στα 2,5γρ υπάρχουν και κάτι ortofon που θέλουν 4γρ!
την ανάρτηση ταλαιπωρείς λίγο και την ακίδα.

μην πειράζεις την vta.
δεν θα κερδίσεις κάτι έχοντας τον βραχίονα σε λάθος θέση
Προτείνεις να παίζω κοντά στο 1,80 δλδ όπως προτείνουν οι περισσότεροι;
Δεν τίθεται θέμα αν ακούγεται καλυτέρα.. Είναι σίγουρο. Τσεκαρισμένο με το αυτι.
Φθάνει να μην κανω ζημιά στους δίσκους.
 
  • Like
Reactions: vlad66
δεν έχουν νόημα αυτά που κάνει ο σιγκαπουριανός με την sra.
πολύ πιο κρίσιμο είναι να ασχοληθεί με την ΣΣ.. αλλά θα μου πει κάποιος, ..πως;;;
Ωραιο τα πικαπ του, ωραιος και ο SME , αλλα δεν μπορει να κρινει ολες τις κεφαλες δικαια μονο εκει.
Διοτι σε τελικη αναλυση, ορθα κανει ολες τις ρυθμισεις καποιος , αλλα να τηρει και μερικα, ισως πιο βασικα πραγματα που ειναι ισως πιο σημαντικα στον τελικο ηχο μιας κεφαλης.Και αυτο ισχυει για ολους μας , οχι για τον Σιγκαπουριανο μονο.
Και ας μη ξεχναμε, ρυθμισεις οχι ............. παρανοια :p
Ακομη λιγο θα δουμε Real time SRA correction :LOL:
 
Last edited:
η επιμονή μου στην αλλαγή των κεφαλών για να μπει η 95ΕΝ στην θέση της Benz ace, είναι για να ακούσεις την ΕΝ σε μεγάλης κατηγορίας πικάπ και να μου πεις την γνώμη σου.

Θα προσπαθήσω να τη βάλω πριν την Πέμπτη αν και η εβδομάδα συνήθως με πάει κουτρουβαλώντας...
 
  • Like
Reactions: vlad66

Σπυράκο, το 1977, μετά τα Dynaco (ενισχυτή, ηχεία) που προμηθεύτηκα από το LYRIC του Κακαδέλη, πήγα μέχρι τον Χρίστο Λίλη στην Αινιάνος (κοντά στην Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδος στην Πατησίων), που τότε αντιπροσώπευε σεβαστές μάρκες όπως Armstrong, Celestion, Connoisseur, Ferrograph, Quad και αγόρασα με λεφτά του κουμπαρά μου το A.R. Sugden Connoisseur BD101 που φορούσε τον δικό του βραχίονα, SAU 2 και μια Stanton 500. Πρόκειται για οικονομικό πικάπ, κατά τ' άλλα όμως αξιοπρεπές και συνδέθηκε με τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου. Υπάρχουν γενικά οικονομίες που χαμήλωναν το κόστος κτήσης του, με πιο σημαντικές τη λαστιχένια ανάρτηση του κινητήρα, που μετά από χρόνια παρέδωσε πνεύμα, αλλά και τα επίσης 4 ελαστικά ποδαράκια του. Φυσικά υπήρχαν και τα 2 φτηνότερα BD1 και BD2, με την ιδιοτροπία του κυλινδρικού (χαρακτηριστικό της φίρμας) ιμάντα πλατό (προσοχή, όχι υποπλατό) και με το πλατό μικρότερο του LP, που για μένα τότε αυτό ήταν αποτρεπτικό στην αγορά τους, παρότι η τιμή ήταν ακόμη πιο δελεαστική. Σήμερα είναι πακεταρισμένο στην αποθήκη του πατρικού μου, αφού μετά στα '80ς προμηθεύτηκα τα δυο Thorens, 160 και 166. Το πικάπ είναι αρκετά γοητευτικό, παρ' όλες τις 'τσιγγουνιές' και γνώμη μου είναι αφού βρεις λύσεις (που υπάρχουν) για τα τρωτά του σημεία, να ασχοληθείς. Βέβαια το τρέχον πικάπ σου, είναι ανώτερο και θα παραμείνει βασικό και αναντικατάστατο, μην μπορώντας να απειληθεί από τον γηραιό 'Εμπειρογνώμονα'...

ConnoisseurBD101SAU2.jpg
 
Σπυράκο το 1977, μετά τα Dynaco (ενισχυτή, ηχεία) που προμηθεύτηκα από το LYRIC του Κακαδέλη, πήγα μέχρι τον Χρίστο Λίλη στην Αινιάνος (κοντά στην Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδος στην Πατησίων), που τότε αντιπροσώπευε σεβαστές μάρκες όπως Armstrong, Celestion, Connoisseur, Ferrograph, Quad και αγόρασα με λεφτά του κουμπαρά μου το A.R. Sugden Connoisseur BD101 που φορούσε τον δικό του βραχίονα, SAU 2 και μια Stanton 500. Πρόκειται για οικονομικό πικάπ, κατά τ' άλλα όμως αξιοπρεπές και συνδέθηκε με τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου. Υπάρχουν γενικά οικονομίες που χαμήλωναν το κόστος κτήσης του, με ποιο σημαντικές τη λαστιχένια ανάρτηση του κινητήρα, που μετά από χρόνια παρέδωσε πνεύμα, αλλά και τα επίσης 4 ελαστικά ποδαράκια του. Φυσικά υπήρχαν και τα 2 φτηνότερα BD1 και BD2, με την ιδιοτροπία του κυλινδρικού (χαρακτηριστικό της φίρμας) ιμάντα πλατό (προσοχή, όχι υποπλατό) και με το πλατό μικρότερο του LP, που για μένα τότε αυτό ήταν αποτρεπτικό στην αγορά τους, παρότι η τιμή τους ήταν ακόμη πιο δελεαστική. Σήμερα είναι αποθηκευμένο στην αποθήκη του πατρικού μου, αφού μετά στα '80ς προμηθεύτηκα τα δυο Thorens, 160 και 166. Το πικάπ είναι αρκετά γοητευτικό, παρ' όλες τις 'τσιγουνιές' και γνώμη μου είναι αφού βρεις λύσεις (που υπάρχουν) για τα τρωτά του σημεία, να ασχοληθείς. Βέβαια το τρέχον πικάπ σου είναι ανώτερο και θα παραμείνει βασικό και αναντικατάστατο, μην μπορώντας να απειληθεί από τον γηραιό 'Εμπειρογνώμονα'...

Όμορφα.
Έχει τεράστιο ενδιαφέρον η όλη ιστορία..Και το ενδιαφέρον δεν βρίσκεται στο reconstruction της συσκευής για προσωπικό όφελος,αλλά στη χαρά που θα νιώσει ένας νεοεισελθέντας στο χόμπι.
Κακά τα ψέματα,τα usb και οι ψηφιακές πλατφόρμες αναβλύζουν μια μορφή προχειρότητας και η προχειρότητα δεν αποτελεί συνδετικό κρίκο μεταξύ καλλιτέχνη και ακροατή.
Έχω φίλους που πούλησαν ότι είχαν και δεν είχαν ώστε να τυπώσουν το έργο τους σε βινύλιο , ενώ μπορούσαν να το ανεβάσουν απλά στο Bandcamp ή στο youtube.
Η μουσική (και οι τέχνες) τυπώνεται κυρίως στον εγκέφαλο,αλλά αν δεν υπάρχει κάποιος "ξενιστής" τότε όλα κυλούν σαν να μην υπάρχουν. :)
 
Καλημέρα,

Χαίρομαι με το μεράκι και τις αναμνήσεις σας, άλλωστε παρόμοιες έχω και γω, παρότι τότε λόγω φτώχειας το πικάπ ήταν ένα collaro με κεραμεική κεφαλη ( καλό ήταν κι αυτό, από το τίποτα)... Ωστόσο, μια χαρά μένουν οι μουσικές ( αυτές βέβαια που κατ' εμάς αξίζουν και συνάπτουν ουσιαστική χειραψία με τους νευρώνες στην κεφάλα μας) και χωρίς τέτοιους ξενιστές , απλά μέσω κάποιας πλατφόρμας τύπου spoti...
 
Ακούμε μουσική τελικά η ακούμε μόνο τα μηχανηματα?
Τα μηχανηματα ειναι το μέσον ουσιαστικα για να ακουμε την μουσικη.
Μηπως ομως τελικα καταληγουμε στο να ακουμε το πως παιζουν τα μηχανηματα, και χανουμε την μουσικη?
 
Και τα 2 ίσως, αρκετοί πάντως θεωρώ ότι ξοδεύουμε δυσανάλογο πολύ χρόνο στον εξοπλισμό, στα forums, σε reviews κλπ. και λιγότερο ακούμε μουσική. Βέβαια έχει και αυτό την χαρά του!!
 
  • Like
Reactions: rockrock
Ο κάθε άνθρωπος είναι δέσμιος των... ελαττωμάτων και των μανιών του.
Είναι πολύ απλό το να αφοσιωθείς στην μουσική σου και όχι στο αν παίζει καλά το σύστημα σου ή όχι.

Δεν νομίζω πως υφίσταται τέτοιο θέμα για τους περισσότερους πάντως.
 
  • Like
Reactions: rockrock
την ιδια σκεψη εχω κανει και για την εικονα.
βλεπουμε την ταινια,ή παρατηρουμε εαν εχουμε καλο μαυρο,σωστο χρωμα,απειρη αντιθεση,σωστη κινηση?
 
  • Like
Reactions: rockrock
Και τα 2 ίσως, αρκετοί πάντως θεωρώ ότι ξοδεύουμε δυσανάλογο πολύ χρόνο στον εξοπλισμό, στα forums, σε reviews κλπ. και λιγότερο ακούμε μουσική. Βέβαια έχει και αυτό την χαρά του!!
...η πολλες φορες εχουμε μηχανηματα εκατοντάδων η και χιλιαδων ευρω, για να ακουσουμε 5 δισκους βινυλιου και 5 cd που εχουμε στη δισκοθήκη μας.... Συμβαινει και αυτο....
 
Χόμπυ είναι, ο καθένας τα σπρώχνει όπου & όπως νομίζει.
Μπορεί πχ κάποιος να έχει δώσει 15.000€ για μηχανήματα και 300€ για μουσική και ν' ακούει μιά ώρα τον μήνα, όπως λες.
Και να αλλάζει μηχανήματα κάθε τρεις και λίγο.
Όλα παίζουν.
 
  • Like
Reactions: rockrock