Το chat του δικάναλου

Σε όλη την αλυσίδα δεν μπορεί να είναι λαμπάτο ένα σύστημα.
Δηλαδή δεν ονομάζεται λαμπάτο ένα σύστημα αν έχει CD;
Και γιατί να σταματήσουμε στον προενισχυτή της κεφαλής και να μην βάλουμε λάμπες και μέσα στην κεφαλή;
Ε να βάλουμε και στα ηχεία να τις βλέπουμε να αναβοσβήνουν αντί να ακούμε μουσική! :ROFLMAO:
 
Lava lamps κύριοι...πιο καυτές λάμπες δεν υπάρχουν. Τα ενισχυτικά αλλάζουν αλλά στέρεο σύστημα χωρίς λάβα δε γίνεται.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Μην ξεχνάμε τα CD Player της Primaluna, όπως το ProLogue Classic CD Player, που δυστυχώς δεν παράγεται πλέον.
Παλαιότερα υπήρχαν και CD Player με επιλογή εξόδου, είτε λυχνίας είτε solid state.
 
Σε όλη την αλυσίδα δεν μπορεί να είναι λαμπάτο ένα σύστημα.
Δηλαδή δεν ονομάζεται λαμπάτο ένα σύστημα αν έχει CD;
Και γιατί να σταματήσουμε στον προενισχυτή της κεφαλής και να μην βάλουμε λάμπες και μέσα στην κεφαλή;
Ε να βάλουμε και στα ηχεία να τις βλέπουμε να αναβοσβήνουν αντί να ακούμε μουσική! :ROFLMAO:
Μπορεί να είναι λαμπάτο το CD player, το Bluetooth, το streamer κλπ.
συμφωνώ , το δικο μου cdplayer είναι ενα της marantz που έχουν βάλει τέσσερις λάμπες στην έξοδο .
Μην ξεχνάμε τα CD Player της Primaluna, όπως το ProLogue Classic CD Player, που δυστυχώς δεν παράγεται πλέον.
Παλαιότερα υπήρχαν και CD Player με επιλογή εξόδου, είτε λυχνίας είτε solid state.
είπαμε αναλογικό σύστημα κύριοι... δηλαδή πικάπ για πηγή. ;)
 
Μιας και η κουβέντα για λάμπες εχει ανάψει ας κάνουμε μια πολυ συντομη ιστορική αναδρομή.
Οι πρώτοι ενισχυτές τρανζίστορ δεν ήταν τόσο καλοί. Τα τρανζίστορ ισχύος γερμανίου είχαν πολύ φτωχά θερμικά χαρακτηριστικά και καταστρέφονταν πολυ ευκολα Για να αποφευχθεί αυτό, πολλά σχέδια είχαν αντιστάσεις σταθεροποίησης σχετικά υψηλής τιμης. Αυτές οι αντιστάσεις ομως αύξαναν πολυ την αντίσταση εξόδου με αποτελεσμα την παραμόρφωση στα crossover των ηχείων.
Το αρμονικό περιεχόμενο της παραμόρφωσης crossover είναι δυσάρεστο και μη μουσικό. Οι ενισχυτές λυχνιων μπορεί και να είχαν ακόμη μεγαλύτερη παραμόρφωση, αλλά σχετικά «μουσικού» ομοιόμορφου είδους που δεν ακούγεται τόσο κακό.
Με την ελευση των τρανζίστορ διοξείδιου του πυριτίου (mosfet) τα παραπάνω προβλήματα λυθηκαν και ολα εδειχναν οτι οι λαμπάτες σχεδιάσεις θα χάνονταν στην ιστορία.
Εμφανίστηκαν ομως οι υβριδικές σχεδιάσεις που είχαν και τρανζίστορ και λάμπες, προσφέροντας τα καλύτερα και απο τους δυο κόσμους??
Τέλος με την ελευση του cd (προσωπικη μου αποψη) ενος πολυ "ατελούς" μέσου αναπαραγωγής πολυ κατασκευαστές αναζητησαν στη λάμπα τις αρμονικές που ελειπαν απο το στεγνό- ξερό ακουσμα.
Ετσι η λάμπα δεν έφυγε ποτέ απο τη ζωή μας.
 
  • Like
Reactions: mparaxir
είπαμε αναλογικό σύστημα κύριοι... δηλαδή πικάπ για πηγή. ;)

Γιατί καλέ; Το πικάπ δεν έχει λάμπα. Το Phono stage έχει λάμπα. Έτσι και στα ψηφιακά. Γιατί να τα αποκλείσουμε από τις λάμπες; Επειδή είναι ψηφιακές πηγές;
Άμα έχουν λάμπα στην έξοδο, την έχουν ακριβώς για να αλλάζει ο ήχος και να παίρνει εκείνη την αναλογική υφή.
Κι άμα σου δίνουν τη δυνατότητα να επιλέγεις solid state ή λάμπα, ακόμα καλύτερα, να έχεις και τα δύο, ανάλογα τη διάθεση.
 
Γιατί καλέ; Το πικάπ δεν έχει λάμπα. Το Phono stage έχει λάμπα. Έτσι και στα ψηφιακά. Γιατί να τα αποκλείσουμε από τις λάμπες; Επειδή είναι ψηφιακές πηγές;
Άμα έχουν λάμπα στην έξοδο, την έχουν ακριβώς για να αλλάζει ο ήχος και να παίρνει εκείνη την αναλογική υφή.
Κι άμα σου δίνουν τη δυνατότητα να επιλέγεις solid state ή λάμπα, ακόμα καλύτερα, να έχεις και τα δύο, ανάλογα τη διάθεση.
Για περίμενε σε παρακαλώ λιγο, το εχει φτάσει σε τετοιο HI-END επίπεδο το mkii του ο Vlad
που στην επόμενη αναβάθμιση θα έχει λάμπα στο βραχίονα μετά το αντίβαρο :D
 
  • Haha
  • Love
Reactions: vlad66 and Pleo
Γιατί καλέ; Το πικάπ δεν έχει λάμπα. Το Phono stage έχει λάμπα. Έτσι και στα ψηφιακά. Γιατί να τα αποκλείσουμε από τις λάμπες; Επειδή είναι ψηφιακές πηγές;
Άμα έχουν λάμπα στην έξοδο, την έχουν ακριβώς για να αλλάζει ο ήχος και να παίρνει εκείνη την αναλογική υφή.
Κι άμα σου δίνουν τη δυνατότητα να επιλέγεις solid state ή λάμπα, ακόμα καλύτερα, να έχεις και τα δύο, ανάλογα τη διάθεση.
Δεν έχει γιατί και ξεγιατί... :ROFLMAO:
ο συνδυασμός με πικάπ με ενδιαφέρει.. λαμπάτο phono ή λαμπάτος ενισχυτής κάνει ένα σύστημα " πιο λαμπάτο" ;;; :ROFLMAO:

ο Μιχάλης πιο πάνω είναι ξεκάθαρος.. λαμπάτο σύστημα είναι αυτό που έχει λαμπάτο ενισχυτή.
όπως και ο Δημήτρης..
όμως ο Πανίκος θόλωσε λίγο τα νερά, λέγοντας λίγο-πολύ ότι αναλογικό λαμπάτο σύστημα χωρίς λαμπάτο phono δεν γίνεται.. αλλά οι λάμπες του πρέπει να είναι ...λαμπάρια...
(να υποθέσω ..όχι μετρημένα κουκιά;; :LOL:)
 
Να βοηθήσω τον Πανίκο στο θόλωμα των νερών γράφοντας οτι σε άλλες ηχογράφησεις ακουγετε καλύτερα το τρανζιστοράτο σύστημα και σε αλλες το λαμπάτο?
Χαμός.
 
Να βοηθήσω τον Πανίκο στο θόλωμα των νερών γράφοντας οτι σε άλλες ηχογράφησεις ακουγετε καλύτερα το τρανζιστοράτο σύστημα και σε αλλες το λαμπάτο?
Χαμός.
εγώ θέλω να "καθαρίσω" τα νερά και συ τα θολώνεις ακόμα περισσότερο;; :ROFLMAO:
δεν φτάνει η προσπάθεια των άλλων με τα "λαμπάτα" cdp ;;; :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
εγώ θέλω να "καθαρίσω" τα νερά και συ τα θολώνεις ακόμα περισσότερο;; :ROFLMAO:
δεν φτάνει η προσπάθεια των άλλων με τα "λαμπάτα" cdp ;;; :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Μου γράφεις οτι θολωνω τα νερα εγω που γυριζω βινυλια?
Οσοι γυριζουν ακομη cd για να διαβάσουν 16bit- 44Khz οταν τα αρχεια εχουν φτασει 32bit-768Khz και βαλε και μπορουν να τα αποθηκευτουν σε δισκους με ταχυτητα αναγνωσης 7,000 MB/s και να βγαλουν μεσα απο τα dac αυτη την αναλυση, ποιος θολωνει τα νερά λεγοντας οτι η λαμπα στην εξοδο θα τους σωσει??