Το chat του δικάναλου

Συμφωνώ με όλα όσα γράφεις. Με τη διαφορά ότι δίνεις κι' εσύ το δικό σου ορισμό, "τι είναι ανάλυση". Όπως ο ίδιος την αντιλαμβάνεσαι.
Αυτό ακριβώς λέω! Ότι κάθε ένας δίνει το δικό του διαφορετικό ορισμό σε αυτή την έννοια.

Π.χ. σίγουρα θα έχεις δει πολλές φορές γραμμένο εδώ μέσα. "Θέλω να υπάρχει ανάλυση, αλλά η υπερανάλυση με ενοχλεί!" Τελικά η "ανάλυση" τι είναι, καλό ή κακό; 😁
Λέω λοιπόν ότι ως όρος είναι αδόκιμος και πρέπει να αντικατασταθεί με κάτι άλλο. Αν θέλουμε να έχουμε μία κοινή γλώσσα, για να συνεννοούμαστε. Μία κοινή γλώσσα και ορολογία είναι απαραίτητη.

Πάρε για παράδειγμα τους δοκιμαστές κρασιών. Διαβάζοντας μία κριτική κρασιού για τον περισσότερο κόσμο φαίνονται παράξενα και ακαταλαβίστικα. Για τους γνώστες όμως η χρησιμοποιούμενη ορολογία σημαίνει εντελώς συγκεκριμένα πράγματα και με μεγάλη ακρίβεια μάλιστα.

Αυτό είναι το ζητούμενο και στο δικό μας χώρο. Μία κατάλληλη κοινή γλώσσα, για να συνεννοούμαστε.
Ευκρινεια στην εικονα, αναλυση στον ηχο.
Υπεραναλυση ειναι αυτο που στην αρχη σου φαινεται οτι, εχεις πολυ καλη αναλυση αλλα μετα απο λιγο
αρχιζει να κουραζει γιατι στην ουσια ειναι τα πριμα που ''ξυριζουν'' και οχι ''πραγματικη'' αναλυση(λεπτομερεια, ευκρινεια).
 
@Λάκης
Άλλος ένας ορισμός! :cool:
Δεν έχω αντίρρηση, αλλά γιατί να λέμε "υπερανάλυση" και να μη λέμε "υπερτονισμένα πρίμα" που είναι και πιο σωστό;
Γιατί η υπερανάλυση να είναι χειρότερη από τη σκέτη ανάλυση;
Δηλαδή, θέλουμε ένα πολύ αναλυτικό σύστημα για να τ' ακούμε όλα, αλλά δεν το θέλουμε υπεραναλυτικό, διότι θα ενοχλεί! 😮
Αν αυτό δεν θεωρείται μπέρδεμα, τότε τι άλλο είναι; 🤔

Δε διαφωνώ με το σκεπτικό σου, γλωσσικές είναι οι αντιρρήσεις μου...
 
Μια λεξη οπως η "αναλυση" ειναι πολυ φτωχη , επιφανειακη ισως και αστοχη για να περιλαβει ολα τα στοιχεια που υπαρχουν ακομα και μεσα σε μια και μονο νοτα μπασου, κιθαρας η αλλου οργανου. Το θεμα φωνων δεν θελω καν να το αναφερω.
 
Η περιγραφη του ηχου χρειαζεται/απαιτει τεχνικη επεξηγηση, διαφορετικα ανηκει στη σφαιρα του υποκειμενικου, ακομα και η "διαφανεια".
Και η τεχνικη επεξηγηση χρειαζεται και γνωση και εμπειρια οπως τα λεει ο Sonus Naturalis στο #10012 .
 
Ο όρος "διαφάνεια" (transparency) χρησιμοποιείται από τους επαγγελματίες ηχολήπτες, μηχανικούς κλπ. και είναι πολύ ακριβής και σαφώς καθορισμένος.
Σημαίνει το βαθμό που η συγκεκριμένη συσκευή επιτρέπει να αντιληφθούμε τι βρίσκεται πίσω στην αλυσσίδα αναπαραγωγής (άλλες συσκευές, θετικά και αρνητικά μίας ηχογράφησης, κλπ).
Όσο μεγαλύτερος είναι ο βαθμός διαφάνειας μίας συσκευής, τόσο λιγότερο παρεμβαίνει η ίδια στο τελικό αποτέλεσμα. Και αντίστοιχα επιτρέπει να "δούμε" (να αντιληφθούμε για να είμαστε ακριβείς) τι υπάρχει πίσω στην αλυσσίδα αναπαραγωγής.

Ο όρος "διαφάνεια" φαίνεται να μοιάζει με τον όρο "ανάλυση", αλλά δεν είναι καθόλου το ίδιο. Επιπλέον είναι με σαφήνεια καθορισμένος.
 
Παίδες μην ανησυχείτε, ούτε παραπλανιέμαι, ούτε αποπλανιέμαι. Αν μη τι άλλο, έχω την ικανότητα να διαβάζω πίσω από τις γραμμές, να καταλαβαίνω τι θέλει να πει ο άλλος, τι εννοεί κατά βάθος, ακόμα κι' όταν δεν το διατυπώνει, ή δεν καταφέρνει να το διατυπώσει σωστά και με ακρίβεια.
Οπότε για μένα κανένα πρόβλημα! :)



Επί της ουσίας του θέματος λίγα λόγια:
Είναι γνωστό ότι στο χώρο μας, όσοι ενδιαφερόμαστε και ασχολούμαστε συστηματικά με την ποιότητα του ήχου και της αναπαραγωγής του (audiophiles) υπάρχουν δύο κυρίαρχες απόψεις, δύο φιλοσοφίες ας πούμε.

Η πρώτη είναι η άποψη της υψηλής πιστότητας. Όσο πιο πιστά αναπαράγουμε το αρχικό ηχητικό γεγονός, τόσο το καλύτερο. Αν είναι ευχάριστο ή δυσάρεστο, είναι δευτερεύον. Το σημαντικό είναι να πλησιάσουμε σε πιστότητα το ηχητικό γεγονός, όποια κι' αν είναι, στο βαθμό που μπορούμε.

Η δεύτερη άποψη είναι "ο ήχος έτσι, όπως μας αρέσει". Εδώ είναι σημαντικά ορισμένα χαρακτηριστικά του ήχου που αφορούν περισσότερα τις προσωπικές προτιμήσεις του ακροατή και λιγότερο την υψηλή πιστότητα καθεαυτή.
Ένας θέλει μπάσο να του δονεί το στομάχι, άλλος μέλια και γλύκες, τρίτος μία τεράστια στερεοφωνική σκηνή, ή κάποιο συνδυασμό χαρακτηριστικών, τέλος πάντων. Αν είναι έτσι στην αρχική ηχογράφηση δεν ενδιαφέρει και τόσο. Αρκεί ο ήχος, το τελικό αποτέλεσμα να ικανοποιεί.

Και οι δύο απόψεις, οι δύο φιλοσοφίες, είναι έγκυρες.

Που σημαίνει ότι η δική μας προσωπική φιλοσοφία και προτίμηση είναι εξίσου έγκυρη με την άλλη, την οποία δεν πρέπει να περιφρονούμε.
Ότι γνωρίζουμε τι ακριβώς θέλουμε κατά τις αναζητήσεις μας για τη δημιουργία ενός συστήματος αναπαραγωγής και πως θα το πετύχουμε.
Και επειδή οι συμβιβασμοί είναι αναπόφευκτοι, να γνωρίζουμε τι μπορεί να μας δώσει η κάθε συσκευή, ώστε ν' ανταποκρίνεται στις προτιμήσεις μας.

Η δική μου προσωπική άποψη. Είμαι υπέρ της όσο το δυνατόν περισσότερης υψηλής πιστότητας και το έκφράζω σε κάθε περίσταση. Αλλά μπορώ να καταλαβαίνω και την άλλη άποψη.

Ένα πρακτικό παράδειγμα.
Είναι απίστευτο πόσο μοιάζουν ηχητικά δύο από τα διασημότερα και κλασσικά ζεύγη ακουστικών της Sennheiser. Τα HD-600 και τα HD-650. Δύσκολα τα ξεχωρίζεις και σε άμεση σύγκριση. Μετά από εξαντλητικές δοκιμές καταλήξαμε. Τα HD-600 αποδίδουν πιο πιστά το περιεχόμενο μίας ηχογράφησης, ενώ τα Hd-650 ωραιοποιούν ορισμένα σημεία. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι τα HD-600 τα προτιμούν οι μηχανικοί ήχου και όσοι ασχολούνται με ηχογραφήσεις, ενώ τα HD-650 πολλοί, ίσως περισσότεροι μουσικόφιλοι.

Παρεμπιπτόντως έχω τα HD-600, σ' αυτά έχω καταλήξει.
Μιχάλη μου γεια σου.
Ίσως, είναι η πρώτη φορά που διαφωνώ, επί μέρους, στη θέση σου.
Οι διαφωνίες των 2 προηγούμενων φίλων δεν αφορούν στο "Επί της ουσίας του θέματος"
Διαφωνούν στο πως ακούστηκε "κάτι", από 2 διαφορετικά μέσα ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ γεγονότος, που δεν είχαν ακούσει ποτέ ζωντανά .
Τώρα στο θέμα της Υψηλής πιστότητας: Αν ας πούμε δεν έχεις ακούσει πως, ας πούμε, ζωντανά ακούγεται ένα Όμποε και πως ένα Κλαρινέτο, τι να λέμε και να κρίνω αν το αναπαράγει σωστά το πικάπ μου;
 
Ο όρος "διαφάνεια" (transparency) χρησιμοποιείται από τους επαγγελματίες ηχολήπτες, μηχανικούς κλπ. και είναι πολύ ακριβής και σαφώς καθορισμένος.
Σημαίνει το βαθμό που η συγκεκριμένη συσκευή επιτρέπει να αντιληφθούμε τι βρίσκεται πίσω στην αλυσσίδα αναπαραγωγής (άλλες συσκευές, θετικά και αρνητικά μίας ηχογράφησης, κλπ).
Όσο μεγαλύτερος είναι ο βαθμός διαφάνειας μίας συσκευής, τόσο λιγότερο παρεμβαίνει η ίδια στο τελικό αποτέλεσμα. Και αντίστοιχα επιτρέπει να "δούμε" (να αντιληφθούμε για να είμαστε ακριβείς) τι υπάρχει πίσω στην αλυσσίδα αναπαραγωγής.

Ο όρος "διαφάνεια" φαίνεται να μοιάζει με τον όρο "ανάλυση", αλλά δεν είναι καθόλου το ίδιο. Επιπλέον είναι με σαφήνεια καθορισμένος.

Κοίταξε, κι εγώ αισθάνομαι να μου γρατζουνάνε τον αμφιβληστροειδή όποτε διαβάζω για «φυσικά όργανα» ενώ θέλουν να γράψουν ακουστικά όργανα, but what the heck. Με τον καιρό συνήθισα και δεν με πειράζει. Άλλωστε είναι αρκετά παλιά η χρήση αυτού του όρου όσο λάθος και να είναι, όπως παλιά είναι και η ανάλυση και υπερανάλυση, οπότε είναι προτιμότερο να προσπαθήσεις να κατανοήσεις τι θέλει να πει ο ποιητής σε ένα πλαίσιο που έτσι κι αλλιώς είναι υποκειμενικό.
Υποκειμενικό καθώς ακόμα κι αν πάρουμε τον όρο υψηλή πιστότητα, που ο καθένας καταλαβαίνει ότι εννοεί να είναι όσο το δυνατό πιο κοντά στο original, μόλις ρίξεις μια ματιά στις προδιαγραφές της υψηλής πιστότητας, σου έρχεται να γελάσεις λίγο.

Οπότε, δεν είναι και τίποτε το τρομερό. Εγώ καταλαβαίνω συνήθως ότι εκείνος που λέει για ανάλυση ή υπερανάλυση, το πιο πιθανό είναι να εννοεί ότι η τονικότητα φλερτάρει ή έχει παντρευτεί τα πρίμα και πάμε παρακάτω. Αν θέλω περισσότερες λεπτομέρειες για το τι εννοεί, μέσα από ερωτήσεις θα τις βρω.

Υ.Γ. Σιχαίνομαι τον όρο πανί αντί για οθόνη και με εκνευρίζει όταν λένε ηχόμπαρα αντί για ηχομπάρα επίσης. Το πρώτο μάλλον δεν σώζεται πια γιατί επίσης έχει χρησιμοποιηθεί πολύ για πολλά χρόνια, το δεύτερο ευτυχώς μάλλον σώζεται προς ώρας γιατί τουλάχιστον ακόμα και σε λίγο σχετικά με το αντικείμενο κανάλια (άρα και διαύλους επικοινωνίας) η χρήση του τόνου είναι στο σωστό σημείο.
 
Αν θέλω περισσότερες λεπτομέρειες για το τι εννοεί, μέσα από ερωτήσεις θα τις βρω.
Ο μονος τροπος να καταλαβεις τι εννοει , ειναι να πας σπιτι του και να ακουσεις τι ακουει .
 
  • Like
Reactions: mdvq and Tzimisce
Ο μονος τροπος να καταλαβεις τι εννοει , ειναι να πας σπιτι του και να ακουσεις τι ακουει .

Με λίγες στοχευμένες ερωτήσεις, θα ξέρω ακριβώς τι εννοεί χωρίς να χρειάζεται να πάω πουθενά. 🙂
 
Με λίγες στοχευμένες ερωτήσεις, θα ξέρω ακριβώς τι εννοεί χωρίς να χρειάζεται να πάω πουθενά. 🙂
Εσυ ξερεις ισως.
Εγω δεν "εμπιστευομαι" κανεναν αν δεν βαλω "τον δακτυλο εις τον τυπο των ηλων" :)
 
Aς αναλύσουμε τότε το " Όσο περισσότερο απλώνεται η εικόνα στο χώρο μας τόσο μεγαλύτερη η ψευδαίσθηση ότι είμαστε εκεί μπροστά στο μουσικό γεγονός."

Σε ποιό μουσικό γεγονός ;;
Αυτό μιας συναυλίας ;;
Γιατί από τότε που σε γνώρισα, αυτό το πρότυπο μου έδωσες την εντύπωση ότι έχεις (και δεν είναι κακό αυτό)
Αν όντως ναι, τότε τα έχεις καταφέρει μια χαρά !
Τεράστια ΡΑ ηχεία για να καλύψουν τα αφτιά 2-3000 ακροατών, τεράστια ενισχυτικά και πάει λέγοντας... μάλιστα τα έχεις καταφέρει και καλύτερα από μια συναυλία γιατί έχεις πολύ καλύτερη ποιότητα ήχου από το "πραγματικό" μουσικό γεγονός..
Όμως.. τα τεράστια ηχεία "δίνουν" εκτός από την τεράστια μουσική σκηνή και τεράστιες φωνές... μια Χαρούλα Αλεξίου (πχ) , 8 μέτρα ύψος... με την ανάλογη σωματική διάπλαση, με τις ανάλογες φωνητικές χορδές κλπ...
Το ανάλογο ισχύει και για τα μουσικά όργανα που την συνοδεύουν... μια ντραμς σαν γκαζάδικο, ένα σαφόφωνο σαν τον πύργο του Άιφελ και πάει λέγοντας....
Και γω όταν ακούω τέτοιες "διαστάσεις" νιώθω σαν να είμαι 25 εκατοστά σε ύψος...

Βεβαίως πολλοί άνθρωποι γουστάρουν τέτοιο ήχο και με γειά τους με χαρά τους.. και ο φίλος μου ο Νίκος6699, ξετρελάθηκε με την τεράστια σκηνή που έχεις..

Εμένα δεν είναι του γούστου μου.. προτιμώ και "κυνηγάω" μικρότερα πράγματα.. αυτά που έχω ακούσει χωρίς ΡΑ "βοήθεια", χωρίς ατελείωτες κονσόλες και KW...
Πρότυπο έχω μια "ομάδα" οργάνων που θα μπορούσε να χωρέσει στο μικρό καθιστικό μου..
μια μαζεμένη ντραμς, 1-2 κιθάρες, ένα μπάσο, κανένα πνευστό εκεί που είναι το γραφείο της Σίας και άμα χωρέσει κανά πλήκτρο στην θέση που είναι οι δίσκοι, μια χαρά.....

Φυσικά ΔΕΝ τα έχω καταφέρει ακόμα, αλλά ελπίζω κάποτε να φτάσω αρκετά κοντά..

Ο λόγος που έκανα την παραπάνω ανάλυση, είναι για να καταλάβουν οι αναγνώστες ποιό είναι το δικό σου "πρότυπο" και ποιό το δικό μου.. χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κάποιο είναι καλύτερο ή πιο σωστό..

Κατά τα άλλα έγραψες κάποιες ανακρίβειες και το άλλο στο πόστ 9.994 απευθυνόμενος στον Sonus Naturalis..
Τον αποπλανώ σε λάθος μονοπάτια ;;
Γιατί ;; έχω να κερδίσω κάτι;; θέλω να του πουλήσω κάτι μήπως ;;;

Για το πως άκουσες το lurne εσύ και πως εγώ, μικρή σημασία έχει... θα έλεγα όμως να προσέξεις τον γραπτό λόγο, είναι εύκολα παρεξηγήσιμος...
Στο τηλ ή από κοντά, πες μου ότι θες...
Θυμάμαι μια Έκθεση του Ήχου ένα έτος πριν την απώλεια του κ. Ζωδιάτη αντιπροσώπου της Audio Research Εν Ελλάδι.. ήταν η εποχή που αγόρασα τον τέταρτο προενισχυτή αλλάζοντας ρότα στις 'μουσικές' αναζητήσεις μου.
Τα γραπτά υπάρχουν, δείτε τι έγραψα και τι μου απάντησε ο Γενικός διαχειριστής Maggellan που γνώρισα από κοντά..
Έπαιζε με pro Reference 3 και τους Mono Power να συνοδεύουν τα μικρά της Wilson βάσης ...
Mε φωνάζει (ήταν καταπονημένος ,αλλά όρθιος στις επάλξεις ),βάζει λίγο ουίσκι και μου λέει (ανατριχιάζω)..{κοίτα που είναι η τραγουδίστρια, πόσο ψηλά ανεβαίνει }...
Αλλά αφού μου ζήτησε την γνώμη μου ,του είπα ότι το στόμα της τραγουδίστριας (έχω τα samples φανατικά, αλλά όχι εύκαιρα) είναι τετραπλάσιο απ ότι είναι και το ύψος της δυσανάλογο με τον χώρο..
Κάπου ένοιωσα ότι τον στεναχώρησα καθώς ή Audio Research έχει συγκεκριμένη φιλοσοφία με μεγάλα σώματα που στήνουν το κάδρο πολύ πίσω και μάλιστα επιβάλλονται σε συνοδά (δεν θα μιλήσω για τα δικά μου ταιριάσματα ,γιατί θα με πάρει από κάτω με τις μαλ..που έκανα με τις συνεχείς αγορές που μ έριξαν στα δίχτυα).
Για μένα η αναπαράσταση των δρώμενων στην σκηνή πρέπει να έχει όσο πιο ακριβείς σμικρύνσεις υπό κλίματα ,κάτι σαν τον μοντελισμό.
1/144, 1/200, 1/100 όπου ΟΛΗ, μα ΟΛΗ Η ΣΚΗΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ μικραίνει για να χωρέσει στον χώρο μας..από κει και πέρα προσέχω την επικαλυπτικότητα που υπάρχει ανάμεσα στα όργανα,τις φωνές και χροιές..,την μουσικότητα που αλά Naim θα με κάνει να συντονιστώ με τον καλλιτέχνη και το.. άγγιγμα ψυχής.
Υπάρχουν διάφορες σχολές..το σπάσιμο της φωνής σ ένα κρεσέντο θα μ αγγίξει πιο πολύ από ένα σόλο που είναι πιο 'ουδέτερο'.
Από αλλαγές μηχανημάτων και σχολών ,άλλο τίποτα (σαν τον Βέγγο).
Υπάρχει το προσωπικό γούστο, που μπορεί να βαφτίσει την ακρίβεια σε περιττή ανάλυση.
Ακούω και ζω σε lives εδώ και 40 χρόνια...
Υπάρχουν σχολές και οπαδοί.
Η τάξη Α π.χ. έχει άλλο taste απ την A/B με τα εκατέρωθεν επιχειρήματα.

Let the Music play..όσο έχουμε αυτό το φάρμακο.

Στα ένττυπα ξένα περιοδικά υπάρχει πάρα πολύ υλικό για τις ορολογίες που άκουσα πιο πάνω.
Σ ένα Hi-Fi World υπάρχει τεστ τoυ live με την αναπαραγωγή που έγινε με αμέσου κοπής και αμέσου εγγραφής χωρίς 'περιποίηση' με διάφορα μηχανήματα.

Γιορτή του κρασιού, γεύση, επίγευση, ουρανίσκος, αρώματα, πεπαλαίωση, επιρροή του Βαρελίσιου ξύλου στην γεύση, χόρτων και γύρης κοντινών περιβολιών ,του αλατιού λόγω απόστασης του κλίματος απ την θάλασσα, ωρίμανση, υγρασία, σκοτάδι,ΧΡΟΝΟΣ.
Οποιαδήποτε αναφορά σε σύγκριση,,...είναι εντελώς τυχαία,
 
το στόμα της τραγουδίστριας (έχω τα samples φανατικά, αλλά όχι εύκαιρα) είναι τετραπλάσιο απ ότι είναι και το ύψος της δυσανάλογο με τον χώρο..
Πολυ σημαντικο αυτο.
Σιγουρα δεν "νιαουριζουν" ετσι οι γατουλες.............. (y)
 

Attachments

  • shutterstock_2131818433-1024x682.jpg
    shutterstock_2131818433-1024x682.jpg
    127.5 KB · Views: 2
Πολυ σημαντικο αυτο.
Σιγουρα δεν "νιαουριζουν" ετσι οι γατουλες.............. (y)
εμ βέβαια όχι.. ενάντια στην υπερβολή..και στην παραπλάνηση για λόγους εντυπωσιασμού.
Άλλο lamm monos με sophia watt όπου ακούς όλες τις χορδες της τραγουδίστριας ( π.χ.Οι 50 Παναγιες) και άλλο να ξεχυλώνει το στόμα της M.Garrot .
Άκουσα από πολύ κοντά στο Half Note καλλιτέχνη με γήινη φωνή και μετά περνώ από κατάστημα με στημένο σύστημα που την ..φόρτωνε με όγκο.
 
@Λάκης
Άλλος ένας ορισμός! :cool:
Δεν έχω αντίρρηση, αλλά γιατί να λέμε "υπερανάλυση" και να μη λέμε "υπερτονισμένα πρίμα" που είναι και πιο σωστό;
Γιατί η υπερανάλυση να είναι χειρότερη από τη σκέτη ανάλυση;
Δηλαδή, θέλουμε ένα πολύ αναλυτικό σύστημα για να τ' ακούμε όλα, αλλά δεν το θέλουμε υπεραναλυτικό, διότι θα ενοχλεί! 😮
Αν αυτό δεν θεωρείται μπέρδεμα, τότε τι άλλο είναι; 🤔

Δε διαφωνώ με το σκεπτικό σου, γλωσσικές είναι οι αντιρρήσεις μου...
Το λεμε υπεραναλυση γιατι μοιαζει με την αναλυση και σε μπερδευει σε πρωτη φαση.
Τα εμπειρα αυτια το καταλαβαινουν αμεσως.
 
Τα εμπειρα αυτια το καταλαβαινουν αμεσως.
Θα ελεγα οτι τα εμπειρα αυτια το λενε παραμορφωση ή λαθος frequency response ή και τα δυο και πιθανως και αλλα.
Τα αυτια που το λενε για καλο ή ως προτερημα, δεν ειναι εμπειρα.
ΙΜΗΟ βεβαια :)
 
Θα ελεγα οτι τα εμπειρα αυτια το λενε παραμορφωση ή λαθος frequency response ή και τα δυο και πιθανως και αλλα.
Τα αυτια που το λενε για καλο ή ως προτερημα, δεν ειναι εμπειρα.
ΙΜΗΟ βεβαια :)
Το ιδιο λεμε.
 
  • Like
Reactions: AUDIOLYTIC
Στην τελευταία Έκθεση του Ήχος/Soundvision δεν πήρα πολλά samples μαζί, και κάποια που πήρα τα ξέχασα ξενοδοχείο.

΄Ενα απ τα τρακ που ξεχώρισα το 2024 για τον στίχο και κυρίως για το συναίσθημα που μου μετέδιδε ,μ έκανε να τ ακούσω πάνω από 500 φορές, κυρίως μ ακουστικά στη δουλειά ,στο σπίτι κλπ ,στο 1ο/2ο/3ο σύστημα (με φθηνά dac ) ζήτησα να τ ακούσω σε διάφορα συστήματα σε κάποια απ αυτά και δύο και τρεις φορές.
Η 'διάδραση' που υπάρχει στο χόμπι μας συνέτεινε στο να το ζητάνε για ακρόαση και άλλοι που το άκουσαν όταν ήταν στο ίδιο δωμάτιο και με κάποιους γνωρίστηκα.

Με το κομμάτι είμουν λοιπόν πολύ εξοικειωμένος αν και χωρίς να το ακούσω live..
Στα πέντε/έξι δωμάτια και με διαφόρου κόστους συνοδά δεν απέρριψα κανένα για υπερβολή,ή ανάλυσης ή πιο 'πρίμα' ή πιο 'μπάσα' κ.λπ. Όλα ουδέτερα θα έλεγα με διαφορά την χωρική τοποθέτηση των οργάνων, κάπου το ένα όργανο πιο πίσω, σε άλλο δωμάτιο πιο μπροστά, σε άλλο πιο κοντά στην τραγουδίστρια και φυσικά όλα είχαν την δική τους 'τονική' προσέγγιση που όμως το αυτί αποδεχόταν και συνήθιζε πολύ γρήγορα ,οπότε οι διαφορές που ξεχώρισα ήταν της τοποθέτησης των οργάνων .
Φυσικά με τα ακριβότερα η φωνή έδειχνε πιο capture ...και τα όργανα πιο extended.
Για την ιστορία το sample' γυναικείο φωνητικό' (τι άλλο?)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

kali uchis - te mata απ το άλμπουμ Ορχιδέες.​

 
  • Like
Reactions: Sonus Naturalis