Το chat του δικάναλου

Παίδες , τα ίδια και τα ίδια, χρόνια τώρα.

Το ζητούμενο που είπε και ο Άλφα είναι η συναισθηματική εμπλοκή. Κι αυτή είναι εφικτή με κάθε μέσο, αν το μουσικό περιεχόμενο μας προκαλεί την πρωτογενή συγκίνηση.
Το προβλημα δυστυχως ειναι οτι, εχει αφεθει να εννοηθει πως μονο το βινυλιο μπορει να το πετυχει αυτο.
Δηλαδη, αυτο προκυπτει απο τις πολλες αναφορες στο βινυλιο και τι καλο που ειναι κι οποιος δεν το αγαπαει
δεν ξερει να ακουει μουσικη.
 
Το προβλημα δυστυχως ειναι οτι, εχει αφεθει να εννοηθει πως μονο το βινυλιο μπορει να το πετυχει αυτο.
Δηλαδη, αυτο προκυπτει απο τις πολλες αναφορες στο βινυλιο και τι καλο που ειναι κι οποιος δεν το αγαπαει
δεν ξερει να ακουει μουσικη.
δεν νομίζω ότι ειπώθηκε κάτι τέτοιο
 
εκείνο που δεν αναφέρεται συχνά για το βινύλιο είναι η δυνατότητα να αποκτήσεις μουσική σε εξαιρετική ποιότητα από δίσκους μικρής σχετικά κυκλοφορίας (που σήμερα είναι out of print) και δυστυχώς δεν έχουν κυκλοφορήσει μετά πουθενά.
Αλλά αυτό κυρίως ενδιαφέρει αυτούς που ακούν τη μουσική και όχι το σύστημα (μη μου το αρνηθείτε αυτό)
 
Εσεις, ολοι που εχετε δοκιμασει τα παντα εκει εξω αφηστε εμας που δεν τα εχουμε να ονειρευομαστε.
Τι μου θυμίζει αυτό; Την Ομάδα μας.Ονειρα στην αρχή της κάθε χρονιάς,εφιάλτες στο τέλος της.
 
Το προβλημα δυστυχως ειναι οτι, εχει αφεθει να εννοηθει πως μονο το βινυλιο μπορει να το πετυχει αυτο.
Δηλαδη, αυτο προκυπτει απο τις πολλες αναφορες στο βινυλιο και τι καλο που ειναι κι οποιος δεν το αγαπαει
δεν ξερει να ακουει μουσικη.
Να πας να σε δει γιατρός, έχεις παραισθήσεις.
 
Να ξεκαθαρίσουμε ότι σε αυτό το φόρουμ "κλίκες και ομάδες" δεν γίνονται ανεκτές. Αν νομίζετε ότι ανήκετε στην σέκτα του αναλογικού ή του ψηφιακού ή δεν ξέρω εγώ τι, τότε μπορείτε να συνεχίσετε την κουβέντα ιδιωτικά. Η οπαδική συμπεριφορά δεν ταιριάζει εδώ.
 
Το προβλημα δυστυχως ειναι οτι, εχει αφεθει να εννοηθει πως μονο το βινυλιο μπορει να το πετυχει αυτο.
Δηλαδη, αυτο προκυπτει απο τις πολλες αναφορες στο βινυλιο και τι καλο που ειναι κι οποιος δεν το αγαπαει
δεν ξερει να ακουει μουσικη.
Δεν είναι έτσι τα πράγματα, κάποια πράγματα δεν είναι δυνατόν να συγκριθούν μεταξύ τους..
 
Να ξεκαθαρίσουμε ότι σε αυτό το φόρουμ "κλίκες και ομάδες" δεν γίνονται ανεκτές. Αν νομίζετε ότι ανήκετε στην σέκτα του αναλογικού ή του ψηφιακού ή δεν ξέρω εγώ τι, τότε μπορείτε να συνεχίσετε την κουβέντα ιδιωτικά. Η οπαδική συμπεριφορά δεν ταιριάζει εδώ.
Σε μια συζήτηση που κάποιοι γουστάρουν τα πικάπ και άλλοι τα ψηφιακά θεωρείται ότι αυτό είναι "ομάδες" και " κλίνες" ;
Το οπαδικο που το είδατε;
 
Και καλυτερα να μη μαθουν γιατι τα λαθη στοιχιζουν.
Τα "ακριβα λαθη" παντοτε υπηρχαν και παντοτε θα υπαρχουν.
Το "σημερινο επεισοδιο" του πικαπ που εννοουσα, δεν εχει να κανει με τις τιμες που νομιζεις.
Δεν χρειαζεται να ειναι τοσο ακριβο ενα πικαπ σημερα.
 
Πρεπει να εχεις κορυφαιο συστημα και απο τους δυο κοσμους για να μπορεσεις να εχεις αποψη.
Γι΄αυτο ( κορυφαιο αναλογικο ) κι αν υπαρχουν διαφωνιες μεταξυ των "αναλογικαριων" τουλαχιστον .
Ασφαλως και μπορεις να εχεις αποψη και μαλιστα να της δωσεις σαρκα και οστα μετατρεποντας την σε κορυφαιο συστημα οπως το αντιλαμβανεσαι.
 
Nα, αυτα κανεις και μετα φανταζει το αναλογικο σεταπ βολτα στο παρκο!

Μα ο Tzimisce έχει αλλάξει "στρατόπεδο" για τα καλά !

Και δεν φταις εσύ ή ο Dim Dim.. στο DNA του ήταν κρυμμένη η αλληλουχία των ψηφιακών νουκλεϊκών οξέων και περίμενε τις κατάλληλες συνθήκες για να ωριμάσει και να εμφανιστεί.... :LOL: