Το διαστημόπλοιο προσγειώθηκε !

... και υπερτιμημένο θα έλεγα το συγκεκριμένο...


Πάντως, άσχετα από το θέμα των επιδόσεων, κάτι ακόμα που μου αρέσει στο "ταπεινό" μου ίμπιζα, μπορώ να κάνω ταξίδι με τον κινητήρα να δουλεύει αθόρυβα, με το κοντέρ στα 120 - 140 χλμ χαλαρότατα... (και χωρίς ποτέ να βγαίνει ο κινητήρας εκτός ροπής, και χωρίς να είμαι μόνιμα standby μπας και χρειαστεί να κατεβάσω 1-2 σχέσεις για να περάσω καμιά νταλίκα...).
 
... και υπερτιμημένο θα έλεγα το συγκεκριμένο...


Πάντως, άσχετα από το θέμα των επιδόσεων, κάτι ακόμα που μου αρέσει στο "ταπεινό" μου ίμπιζα, μπορώ να κάνω ταξίδι με τον κινητήρα να δουλεύει αθόρυβα, με το κοντέρ στα 120 - 140 χλμ χαλαρότατα... (και χωρίς ποτέ να βγαίνει ο κινητήρας εκτός ροπής, και χωρίς να είμαι μόνιμα standby μπας και χρειαστεί να κατεβάσω 1-2 σχέσεις για να περάσω καμιά νταλίκα...).
Γιατί ταπεινό ; Μια χαρά είναι ! Κ με πολύ :BDGBDGB53: ! :a0210:
 
Γενικα τα honda εχουν κινητηρες διαμαντια ασχετο αν μου την χαλανε λιγο στο στησιμο τους. Τωρα για το s2000 respect το αυτοκινητο ειναι ξυραφι!
Αν ενα αυτοκινητο εχει σωστο κιβωτιο και τα 140 αλογα μπορουν να το κανουν πυραυλο!
Επειδη εχω ζησει χρονια με τουρμπο και τωρα εχω ατμοσφαιρα εχω να πω οτι ναι μεν τα πρωτα εχουν προτερημα την εκρηξη ροπης τους αλλα τα ατμοσφαιρικα γραμμικοτητα και συνεχεια. Εχω οδηγησει και s2000 - clio rs - mazda rx8 (δικο μου) και μου αρεσουν περισσοτερο σε αισθηση του γκαζιου. Αλλα δεν βελτιωνονται τοσο σε σχεση με τα υπερτροφοδοτουμενα...ρε γαμωτο!
 
Απάντηση: Re: Το διαστημόπλοιο προσγειώθηκε !

Γενικα τα honda εχουν κινητηρες διαμαντια ασχετο αν μου την χαλανε λιγο στο στησιμο τους. Τωρα για το s2000 respect το αυτοκινητο ειναι ξυραφι!
Αν ενα αυτοκινητο εχει σωστο κιβωτιο και τα 140 αλογα μπορουν να το κανουν πυραυλο!
Επειδη εχω ζησει χρονια με τουρμπο και τωρα εχω ατμοσφαιρα εχω να πω οτι ναι μεν τα πρωτα εχουν προτερημα την εκρηξη ροπης τους αλλα τα ατμοσφαιρικα γραμμικοτητα και συνεχεια. Εχω οδηγησει και s2000 - clio rs - mazda rx8 (δικο μου) και μου αρεσουν περισσοτερο σε αισθηση του γκαζιου. Αλλα δεν βελτιωνονται τοσο σε σχεση με τα υπερτροφοδοτουμενα...ρε γαμωτο!
Ένα αμάξι διαμάντι με 1800 κυβικά μοτέρ, 140 ίππους κ εξαιρετικό στήσιμο-κιβώτιο είναι/ήταν αυτό :

mr01.jpg


Απόλυτο, παιχνιδιάρικο, πολύ γρήγορο, φοβερό κιβώτιο, εξαιρετικό σύστημα μετάδοσης...
 
Ας παινέψω λίγο ακόμα τα γένια μου.... :slapface: :BDGBGDB55: :grinning-smiley-043

http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?news_data_id=66160&category_id=72



Κινητήρας
Ο κινητήρας των 1,8 λτ. δε φέρει αλλαγές και αποδίδει 138 δυναμομετρημένους ίππους (έναντι 140 ονομαστικών), οι οποίοι κινούν σε σβέλτους ρυθμούς το σπορτίφ χάτσμπακ. Στα συν του εν λόγω μηχανικού συνόλου είναι η ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, η δυνατότητά του να ανεβάζει γρήγορα στροφές και η κατανάλωση, η οποία είναι αντίστοιχη περίπου με ενός μοτέρ 1,6 λτ. Επιπλέον, το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων μετάδοσης έχει "σφιχτή" κλιμάκωση και διακρίνεται για τη σαφήνεια που παρέχει στις αλλαγές, καθώς και για τη σχεδίαση του επιλογέα και της βάσης του. Ουσιαστικά, το μόνο αρνητικό γνώρισμα του κινητήρα είναι ο θόρυβος που παράγει, ο οποίος ίσως ενοχλήσει σε πολύωρα ταξίδια.
 
Από σήμερα και επίσημα, έχουμε την ίδια πηγή... :grinning-smiley-043
Τοποθετήθηκε το μεσημέρι, ένα AVX810, μαζί με το BT του... Δεν πρόλαβα να δοκιμάσω πολλά, αλλά με το clarion που είχα για 20 μέρες, είναι η μέρα με την νύχτα... Πολύ ανώτερο και σε ρυθμίσεις, και σε μενού - σχεδίαση, και σε λειτουργίες, και σε ήχο... Η ανοιχτή συνομιλία καλή, αν και μόλις 1-2 φορές την δοκίμασα.

Κάποια ψιλοαρνητικά:
Δεν διαβάζει Ελληνικά από το τηλέφωνο. Δυστυχώς δείχνει μόνο κάτι παύλες όπου υπάρχουν Ελλ. χαρακτήρες. Επίσης δεν είναι διζωνικό, αλλά αυτό μπορεί και να μην χρειαστεί ποτέ. Η softcase που μπαίνει μέσα η οθόνη, δεν θα έλεγα οτι προσφέρει και ιδιαίτερη προστασία...
 
Με γεια !
Το μηχάνημα αυτό είναι κορυφή, ποιοτικά αλλά κ ηχητικά !

Το μπλέ δόντι κ εγώ διάβασα ότι δεν υποστηρίζει ελληνικά.

Η θήκη που έχει είναι στην ουσία για να βάλεις την πρόσοψη σε κάνα ντουλαπάκι κ να αποφύγεις τις γρατζουνιές.
 
Σήμερα ξαναμίλησα με τον διαδικτυακό ελληνικό χώρο που είχα παραγγείλει από τις 20/9 τον αντάπτορα για το bluetooth κ συνέχεια μου έλεγαν ότι είναι σε παραγγελία κ δεν υπάρχει τώρα αλλά θα το φέρουμε κ.α. τέτοια.....έκανα λοιπόν μια ακύρωση κ το έψαξα στο μεγαλύτερο μαγαζί του κόσμου....το ebay φυσικά !
Αγορά + έξοδα αποστολής από Αμερική με USPS Priority = 112,71 ευρώ ! Μια χαρά, ειδικά αν σκεφτείς ότι από την αντιπροσωπεία εδώ έχει λίγο πάνω από 200 ευρώ...
Σήμερα το παρέλαβα λοιπόν, πλήρωσα 3 ευρώ ακόμα στο ταχυδρομείο για...εκτελωνισμό ! Αυτό 1η φορά μου τυχαίνει...είχε το κουτί πάνω του πάντως σφραγίδα από το αεροδρόμιο για εκτελωνισμό-απλή διαδικασία !
Φυσικά σε άριστη κατάσταση. Άκου εκεί να πρέπει να πληρώσω εδώ 200+ ευρώ...:BDGBGDB55:

Κ έχει κ οδηγίες στα Ελληνικά !:grinning-smiley-043
 
Σήμερα το παρέλαβα λοιπόν, πλήρωσα 3 ευρώ ακόμα στο ταχυδρομείο για...εκτελωνισμό ! Αυτό 1η φορά μου τυχαίνει...είχε το κουτί πάνω του πάντως σφραγίδα από το αεροδρόμιο για εκτελωνισμό-απλή διαδικασία !
Φυσικά σε άριστη κατάσταση. Άκου εκεί να πρέπει να πληρώσω εδώ 200+ ευρώ...:BDGBGDB55:

Κ έχει κ οδηγίες στα Ελληνικά !:grinning-smiley-043

Αντε, με 'γειά και εσύ το ΒΤ... Τα νεότερα συμπεράσματα από εμένα για το ΒΤ είναι τα εξής:
Στον τηλεφωνικό κατάλογο, δεν βλέπει καθόλου Ελληνικά, όλα τα δείχνει με παύλες.
Στα μηνύματα ΣΜΣ, βλέπει τους χαρακτήρες που υπάρχουν οι αντίστοιχοι αγγλικοί (π.χ. Α, Β, Ε, κλπ...), αλλά όχι όσους δεν υπάρχουν στα Αγγλικά (π.χ. Γ, Δ, κλπ... ).
Αφού πωλείται κανονικότατα στην Ελλάδα (και επιβεβαιώνω και εγώ το μάνουαλ στα Ελληνικά), δεν θα έπρεπε να υποστηρίζει και την Ελληνική γλώσσα?

Γενικότερα πάντως η πηγή είναι πάρα πολύ καλή και προσεγμένη...
 
Επειδή το καλό πράγμα πρέπει να λέγεται, οφείλω στον άνθρωπο που έκανε την εγκατάσταση και συνεχίζει κ ασχολείται με το αμάξι μου, όποτε του το ζητήσω, να γράψω καταρχήν τουλάχιστον ένα ευχαριστώ, αλλά και να αναφέρω ότι λέγεται Στάθης, το τηλέφωνο του είναι 210-4113491 κ βρίσκεται στην οδό Τζαβέλλα, στον Πειραιά, φεύγοντας από Γρηγορίου Λαμπράκη προς το ΣΕΦ, στο δεξί μας χέρι.-bye-
 
Σήμερα εγκατέστησα το μπλέ δόντι. Δεν φαίνεται φυσικά τίποτα, η συσκευή μπήκε στο πίσω μέρος της πηγής μου, πιάνει τέλεια με τα δύο κινητά μου, ιΦον & Νοκια παλιό(εταιρικό), το δε μικρόφωνο κρύφτηκε στο κέντρο του παρμπρίζ, πάνω από τον κεντρικό καθρέπτη, θα ανεβάσω φωτό σύντομα.

Το κακό είναι ότι δεν βλέπει ελληνικούς χαρακτήρες, αλλά όλα παίζουν πολύ καλά, μέχρι κ την στάθμη της μπαταρίας δείχνει στην οθόνη του.
 
Μετά από αρκετό, ήρθε η ώρα (κα τα χρήματα διαθέσιμα:a0210:) για να "γαργαλίσω" λίγο το μοτεράκι μου !! :BDGBDGB53:

1ο βήμα λοιπόν η εγκατάσταση, η καλύτερα η αντικατάσταση, όλου του συστήματος της εξάτμισης, από τον καταλύτη κ πίσω. Σημείωση, ότι στο νέο civic, ο καταλύτης είναι δίπλα-δίπλα με το 'χταπόδι' του μοτέρ κ όλα αυτά ακριβώς πάνω στον κινητήρα ! Οπότε η αλλαγή ξεκινά από το μοτέρ μέχρι πίσω...

Το μόνο που θα γράψω ακόμα είναι ότι η εξάτμιση αποδίδει +6,5 άλογα κ 0,9 ροπή, σύμφωνα με δυναμομέτρηση της εταιρείας που τα παράγει, αλλά κ από χρήστες του προϊόντος αυτού.

Η εταιρεία είναι η γνωστή στον χώρο των βελτιώσεων Invidia, με εξαιρετικά προϊόντα.

Το φοβερό είναι ότι η αγορά έγινε από την Γερμανία, σύνολο 6 κομμάτια (powerbuy σε αντίστοιχο φόρουμ), αφού στην Ελλάδα την πουλούσαν.....αλλού....:BDGBGDB55: Κόστος με μεταφορά από Γερμανία + τοποθέτηση = 830 ευρώ

Τα λόγια είναι περιττά, οπότε πάμε σε φωτογραφίες...

attachment.php


attachment.php


attachment.php


Η συσκευασία είχε τα πάντα, φλάτζες, σφιγκτήρες, βίδες κτλ.

attachment.php


Οι κολλήσεις εντός κ εκτός είναι σε εξαιρετικό επίπεδο :

attachment.php
 

Attachments

  • 000_box_closed.jpg
    000_box_closed.jpg
    115.8 KB · Views: 168
  • 001_box.jpg
    001_box.jpg
    151.9 KB · Views: 168
  • 002_sfigkthres.jpg
    002_sfigkthres.jpg
    87 KB · Views: 168
  • 0043_inside.jpg
    0043_inside.jpg
    138.2 KB · Views: 170
  • IMG_0045_schema.jpg
    IMG_0045_schema.jpg
    126.4 KB · Views: 168
Ένα ακόμα δείγμα των κολλήσεων :

attachment.php


Κάποια από τα κομμάτια της νέας εξάτμισης, ενώ στο βάθος φαίνεται η παλιά :

attachment.php


Το τελικό που βγάζει, όπως κ το 'μαμά', δύο απολίξεις, αριστερά & δεξιά του αυτοκινήτου :

attachment.php


Εδώ φαίνεται όλο το σύστημα προς τοποθέτηση :

attachment.php


Και η δυναμομέτρηση της εταιρείας :

attachment.php
 

Attachments

  • Invidia Dyno(from JCP).jpg
    Invidia Dyno(from JCP).jpg
    65.2 KB · Views: 164
  • IMG_0063_system.jpg
    IMG_0063_system.jpg
    128.8 KB · Views: 165
  • IMG_0056_backbox.jpg
    IMG_0056_backbox.jpg
    191.1 KB · Views: 165
  • IMG_0055_new_old.jpg
    IMG_0055_new_old.jpg
    181.4 KB · Views: 164
  • IMG_0054_kollhseis.jpg
    IMG_0054_kollhseis.jpg
    180.5 KB · Views: 166
Το αμάξι στον "γιατρό" του, τον εξαιρετικό μηχανικό Μανώλη, που τον ευχαριστώ κ δημόσια !! :grinning-smiley-043

attachment.php


attachment.php


attachment.php


Οι απολίξεις των νέων εξατμίσεων, με πάχος τα 60 χιλιοστά, όταν οι 'μαμά' ήταν 52 χιλιοστά :

attachment.php


attachment.php
 

Attachments

  • IMG_0065_exhaust2.jpg
    IMG_0065_exhaust2.jpg
    115.3 KB · Views: 162
  • IMG_0064_exhaust1.jpg
    IMG_0064_exhaust1.jpg
    145.6 KB · Views: 163
  • IMG_0061_car3.jpg
    IMG_0061_car3.jpg
    190.7 KB · Views: 163
  • IMG_0060_car2.jpg
    IMG_0060_car2.jpg
    170.1 KB · Views: 164
  • IMG_0059_car1.jpg
    IMG_0059_car1.jpg
    174.8 KB · Views: 164
Τέλος, κάποιες φωτογραφίες από την τοποθετημένη πια εξάτμιση, από το μοτέρ προς τα πίσω :

attachment.php


attachment.php


attachment.php
 

Attachments

  • IMG_0066_on1.jpg
    IMG_0066_on1.jpg
    128.3 KB · Views: 162
  • IMG_0067_on2.jpg
    IMG_0067_on2.jpg
    208 KB · Views: 161
  • IMG_0068_on3.jpg
    IMG_0068_on3.jpg
    145.6 KB · Views: 163
Εντυπώσεις :

Καταρχήν, στο θέμα της απόδοσης, υπάρχει διαφορά, όχι απλά ελαφρώς αισθητή, αλλά διαφορά αρκετή. "Γεμίζει" πια το αμάξι από αρκετά πιο χαμηλά, είναι πιο ζωηρό, από τις 2.000 στροφές το γκάζι 'ακούει' κ το μοτέρ είναι πιο ελεύθερο κ στροφάρει πιο γρήγορα. Όταν βέβαια, περνά τις 4.000 στροφές κ μπαίνει στο ωφέλιμο διάστημα vtec, τότε τα πράγματα αγριεύουν επίκινδυνα.....το αμάξι έχει 'αγριέψει' κατά πολύ, φτάνει τις 7.000 στροφές σαφώς πιο γρήγορα !!

Ηχητικά τα πράγματα είναι επίσης πολύ ωραία, στις πρώτες 3 ταχύτητες κ με χαμηλές στροφές, το αμάξι δεν είναι πια αθόρυβο, αν έχω βέβαια τα παράθυρα ανοιχτά. Παράγει έναν ωραίο μπάσο ήχο, ο οποίος αγριεύει όταν ανεβαίνουν οι στροφές. Δεν είναι όμως ενοχλητικός ήχος, ενώ με κλειστά παράθυρα δεν ακούω τίποτα. Επίσης, όταν κινούμε με 130-140 χλμ με 6η ταχύτητα, τότε σχεδόν δεν ακούω τίποτα διαφορετικό από πριν, με ανοιχτά ή κλειστά παράθυρα.
Έκανα μέχρι τώρα 100 περίπου χλμ κ θέλει άλλα τόσα για να 'καούν' 100% όλες οι ενώσεις κ τα υγρά προστασίας που περιέχει κ να αποκτήσει την μέγιστη δυναμή της, αλλά μέχρι τώρα είμαι υπερευχαριστημένος !! :grinning-smiley-043

2ο βήμα είναι η τοποθέτηση νέας εισαγωγής αέρα κ 3ο κ τελευταίο βήμα είναι η τοποθέτηση παράλληλου εγκέφαλου για νέο πρόγραμμα, με τελική απόδοση πια να αγγίζει τα 160-163 άλογα στον στρόφαλο από τα 140 'μαμά' που είναι τώρα (αν κ οι ενδείξεις είναι ότι με την invidia πάνω τώρα είναι στα 146+ άλογα).
 
Σωστό κ αυτό Ντίνο, αν κ στο αντίστοιχο φόρουμ με τους αντίστοιχους τρελούς, η καλύτερη λύση είναι η τοποθέτηση αμορτισέρ από το type R, εξαιρετική λύση, εξαιρετικό κράτημα κ μικρότερες κλίσεις, αλλά κ φθηνότερη αγορά !
 
Ρωτήσαμε κ η ρυθμιζόμενη κοστίζει 1300 ευρώ.....πολλά....
Υπάρχουν κ ρυθμιζόμενα koni fsd, αλλά κ εκείνα 900 ευρώ....πολλά επίσης....
Του type R κοστίζουν 500 περίπου κ είναι άριστη επιλογή, μάλλον προς τα εκεί θα πάω, λίγο αργότερα όμως...

:)