Το διαστημόπλοιο προσγειώθηκε !

Ναι.
Την "πηγη".

Εαν θες να μαθεις απο πρωτο χερι, ριξε μου ενα τηλεφωνο
 
τα fsd είναι δεν είναι ρυθμιζόμενα, είναι αύτο-ρυθμιζόμενα.

εάν το αυτοκίνητο είναι απο την μάνα του σκληρό και κοπανάει μέσα στην πόλη τότε τα συγκεκριμένα αμορτισέρ είναι μια άριστη λύση γιατί μεταβάλουν την απόσβεσή τους και απορροφούν αποτελεσματικότερα τις κακοτεχνίες-γκραν κάνιον των ελληνικών δρόμων.

εκτός πόλης αν το ζορίζεις, θα το "καταλάβουν" και θα αλλάξει η συμπεριφορά τους έτσι ώστε να μην είναι μαλακά και να μπορούν να σε στηρίξουν όταν θα ζορίσεις το αυτοκίνητο.

βέβαια, θα χάσεις λίγο σε αίσθηση και πληροφόρηση στα "ζόρια" σε σχέση με τα μαμά.
 
Πράγματι, petran αυτά που γράφεις ισχύουν στο 100%.
Επειδή το civic, είτε είναι 4/5θυρο, είτε 3θυρο, πάντα μιλάω για το 1.8, έχει σκληρή ανάρτηση, υπάρχουν πολλοί που έκαναν αυτή την αλλαγή κ είναι απόλυτα ευχαριστημένοι, "έστρωσε" δλδ το αμάξι.
Από 'μαμά' φορά sachs, διαφορετικού τύπου κ σκληρότητας όμως μεταξύ του 4/5θυρου και του 3θυρου, με του 3θυρου(type s) να είναι ελαφρώς σκληρότερη.
Στην ουσία το 3θυρο διαφέρει από το 4/5θυρο, στην ανάρτηση αυτή και ότι τα πίσω μετατρόχια είναι ελαφρώς φαρδύτερα.

πενταθυρο:μπροστα 1504mm πισω 1510mm
type s : μπροστα 1504mm πισω 1530mm
type r :μπροστα 1506mm πισω 1530 mm
 
απλά πρόσεξε μην το σκληρύνεις πολύ γιατί και την ζωή δύσκολη θα σου κάνει και θα μετανιώσεις για τα φράγκα που έβαλες..
 
Όχι φίλε, δεν έχω σκοπό να το σκληρύνω καθόλου παραπάνω.
Το μόνο είναι να το κατεβάσω το πολύ 2 πόντους ή και καθόλου.
Τα 'μαμά' αμορτισέρ είναι εκ του μετρίου και χαλούν το καλό στήσιμο που έχει το αμάξι.
Τα 'μαμά' αμορτισέρ του type r είναι σαφώς καλύτερα κ όσο σκληρά χρειάζεται το αμάξι αυτό.
 
Φυσικά, οι αλλαγές και οι βελτιώσεις δεν τελειώνουν..........είναι κ αυτό χόμπυ...όσο υπάρχουν χρήματα περισσευούμενα πάντα. :a0210:

1. Τοποθέτησα μπροστινή μπάρα θόλων της ΟΜΡ, ρυθμιζόμενη, ενώ σε περίπτωση ατυχήματος σπάει. Είναι μπάρα όχι μόνο εμφάνισης αλλά κ ουσίας....έχει γίνει ελαφρώς πιο βαρύ το τιμόνι στην απόκρισή του, ενώ το αμάξι υπακούει ελαφρώς καλύτερα στις εντολές μου, ενώ στις στροφές έχω σαφώς καλύτερο έλεγχο !

2. Άλλαξα το μπροστινό κάτω κομμάτι του προφυλακτήρα με άλλο βαμμένο από τα επίσημα αξεσουάρ της Honda. Εδώ έκανα αισθητική αλλαγή του μπροστινού μέρους, χωρίς να επηρεαστεί το ύψους του προφυλακτήρα.

Καταρχήν, φωτογραφίες από την μπάρα θόλων.

Οι βάσεις της :

attachment.php


attachment.php


attachment.php
 

Attachments

  • 1_base.jpg
    1_base.jpg
    175.4 KB · Views: 213
  • 2_base.jpg
    2_base.jpg
    185.9 KB · Views: 213
  • 3_omp.jpg
    3_omp.jpg
    217.1 KB · Views: 213
Κ εδώ ξεκινά η αφαίρεση του γκρίζου κάτω κομματιού του προφυλακτήρα για να μπει το καινούργιο...

:BDGBGDB55:

Την δύσκολη δουλειά των τοποθετήσεων γενικά, την έχει αναλάβει ο Μανώλης, ο εικονιζόμενος στις φωτογραφίες δλδ, ένας πολύ καλός μάστορας, επίσης τελειομανής κ ερωτευμένος με τα Honda !! :grinning-smiley-043

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
Σχεδόν έτοιμο...

attachment.php


Ενώ εδώ πια είναι έτοιμο κ προσωπικά το βρίσκω ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ !!!

attachment.php


attachment.php


attachment.php
 

Attachments

  • 11_assembling2.jpg
    11_assembling2.jpg
    149.4 KB · Views: 368
  • 12_done.jpg
    12_done.jpg
    146.1 KB · Views: 367
  • 13_done2.jpg
    13_done2.jpg
    161.3 KB · Views: 367
  • 14_done3.jpg
    14_done3.jpg
    147.9 KB · Views: 367
Μία σημαντική προσθήκη ήταν το πλυστικό Black & Decker PW1300C, αγορασμένο σε προσφορά από το Leroy Merlin στα 59 ευρώ, από 180 ευρώ που είχε, πάντα σύμφωνα με τα λεγόμενα του πωλητή εκεί !!

PW1300C_1.jpg
PW1300C_2.jpg
PW1300C_3.jpg


Για 59 ευρώ πάντως, κάνει σούπερ δουλειά !!

Είναι αυτό : http://www.blackanddecker.co.uk/gardentools/productdetails/catno/PW 1300 C/partner/1/

Χαρακτηριστικά :
  • Πίεση 110 bar
  • Ροή νερού 360 λίτρα/ώρα
  • 1300 W
  • Αντλία με 3 πιστόνια
  • Βαλβίδα ασφαλείας για όταν υπάρχει χαμηλή πίεση νερού
  • Κουτί σαπουνιού
  • Φίλτρο νερού
 
Αφού έβαλα λοιπόν το μπροστινό σπόϊλερ, αγόρασα το μηχάνημα για να το διατηρώ κουκλί, σειρά είχαν τα "παππούτσια" του....!! :BDGBDGB53:

Βρήκα σε φόρουμ για το αμάξι αυτό, που είμαι μέλος πολύ καιρό, μια αγγελία ενός Πολωνού που έδινε μια τετράδα ζάντες Tomason TN4 σε 18 ίντσες....ξέρετε πόσο ;; 350 ευρώ μόνο...!!!!! μαζί ήταν κ τα μεταφορικά για Ελλάδα με DHL ! Χωρίς 2η σκέψη τις αγόρασα, έδωσα σύνολο 361 ευρώ, λόγω 11 ευρώ εξόδων της τραπεζικής μεταφοράς των χρημάτων.

Ήρθαν κ ήταν πράγματι σε εκπληκτική κατάσταση, όπως μου είχε πει κ δείξει σε φωτογραφίες.

Φυσικά κ άλλαξα ελαστικά, από 225 / 45 / 17" πήγα σε 225 / 40 / 18".

Πλήρωσα άλλα 750 ευρώ τα καινούργια λάστιχα, Goodyear F1 Assymetric, τα οποία μετά από αρκετό ψάξιμο, είναι μάλλον ότι καλύτερο σε αυτή την διάσταση, κρατά πολύ καλά στον δρόμο, ενώ έχει σκληρά πλαϊνά, αφού το 40άρι προφίλ είναι μικρό κ μπορεί σε λακούβες να κάνει καρούμπαλα.

Το αποτέλεσμα :

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 

Attachments

  • IMG_0101.jpg
    IMG_0101.jpg
    69.9 KB · Views: 322
  • IMG_0100.jpg
    IMG_0100.jpg
    79.7 KB · Views: 323
  • IMG_0099.jpg
    IMG_0099.jpg
    62.4 KB · Views: 324
  • IMG_0098.jpg
    IMG_0098.jpg
    86.7 KB · Views: 324
  • IMG_0097.jpg
    IMG_0097.jpg
    67.3 KB · Views: 325
Μπράβο Μιχάλη πολύ ωραίο το έκανες !

Θα πρέπει να το κατα ευχαριστιέσαι για να κάνεις τόσες αλλαγές.

Ισχύει ακόμα η προσφορά στο Leroy Merlin για το πιεστικό ?

Εάν μου επιτρέπεις όμως θα ήθελα να σου δώσω την συμβουλή. Να προσγειωθείς κι εσύ και να σταματήσεις να χώνεις λεφτά στο αυτοκίνητο αφού ήδη είναι υπέρ πλήρης και αυτά τα λεφτά δεν θα τα πάρεις πίσω ποτέ σε ενδεχόμενη πώληση.

Φιλικά Γιάννης
 
Απάντηση: Re: Το διαστημόπλοιο προσγειώθηκε !

Μπράβο Μιχάλη πολύ ωραίο το έκανες !

Θα πρέπει να το κατα ευχαριστιέσαι για να κάνεις τόσες αλλαγές.

Ισχύει ακόμα η προσφορά στο Leroy Merlin για το πιεστικό ?

Εάν μου επιτρέπεις όμως θα ήθελα να σου δώσω την συμβουλή. Να προσγειωθείς κι εσύ και να σταματήσεις να χώνεις λεφτά στο αυτοκίνητο αφού ήδη είναι υπέρ πλήρης και αυτά τα λεφτά δεν θα τα πάρεις πίσω ποτέ σε ενδεχόμενη πώληση.

Φιλικά Γιάννης
Το πιεστικό το αγόρασα πριν 3 εβδομάδες...δεν ξέρω αν "τρέχει" ακόμα, δύσκολο όμως...

Αυτό που λες, εννοείται ότι ισχύει κ το ξέρω. Αλλά το κάνω γιατί το γουστάρω !! :BDGBGDB55: :grinning-smiley-043

Επόμενο καλούδι είναι : Αγωνιστικός Καταλύτης ! Έχει γίνει ήδη παραγγελία στην Γερμανία, είναι καθ'οδόν ! Κόστος αγοράς 370 ευρώ. Δυναμομετρημένος σε "μαμά" αμάξι δίνει 8-10 άλογα !!!!!! :BDGBDGB53:

25047d1245949205-tuning-greece-cat-dyno.jpg
 
Οσο ωραία είναι εμφανησιακά τα χαμηλά προφίλ και οι μεγάλες ζάντες, άλλο τόσο με πονάει όταν πέφτουν μέσα σε λακούβες και σαμαράκια. Και δυστυχώς η Ελλάδα έχει πλούσια παραγωγή.....

Μιχάλη μια φορά τον χρόνο κάνε έναν έλεγχο στα ζαντολάστιχα, μπορεί να θέλει "ισιωμα" καμιά ζάντα. Δεν στο εύχομαι, αλλά στατιστικά.....