Ας ξαναπάρουμε το θέμα και πάλι από την αρχή. Μιλώ ως απλό μέλος και δεν έχω καμιά σχέση με τη διαχείριση. Είμαι όμως από τα ιδρυτικά μέλη του σωματείου στο οποίο ανήκει το φόρουμ και έκανα διαχείριση και γενική διαχείριση, αν υπολογίσουμε και το avforum.gr από το οποίο προερχόμαστε σχεδόν 8,5 χρόνια.
Μπορεί εμάς να μας φάνηκε ότι δεν κάηκε ούτε ένα κάστανο, μπορεί όμως την ίδια ώρα να συνέβαιναν πολλά. Δεν γνωρίζω τί συνέβη αυτή τη φορά, αλλά άλλες φορές, μέλη που βρίσκονταν σε αντιδικία μέσα σε ένα θέμα, την ίδια ώρα βρίσκονταν σε επικοινωνία με τους διαχειριστές μέσω ΠΜ και τους εγκαλούσαν να πάρουν θέση ή ακόμα και τους απειλούσαν με δικηγόρους, δικαστικά κλπ. Φυσικά όλες τις φορές που κάποιος απειλούσε μέσω ΠΜ να προβεί σε ενέργειες, αν προειδοποιούνταν ότι το ΠΜ του θα γίνει γνωστό, ζητούσε να μην γίνει γνωστό. Ταυτόχρονα αρχίζουν τα τηλεφωνήματα. Είτε μεταξύ των μελών, είτε και προς τους διαχειριστές. Αρχίζει να συγκεντρώνεται και το ενδιαφέρον από μέλη που σπανίως πατούν σε μια κατηγορία. Αν αυτό διαρκέσει 1-2 24ωρα, όλα καλά. Αν όμως κοιμηθούμε και ξυπνήσουμε 1-2 φορές και το πράγμα παραμένει εν θερμώ, τότε είμαστε σε διαφορετική φάση. Αν τα μέλη παραμείνουν σε κόσμια πλαίσια και αντιδικούν μόνο για τον εξοπλισμό και σέβονται τις προειδοποιήσεις της διαχείρισης, τότε η διαδικασία συνεχίζεται και τσουλάει. Εν θερμώ, αλλά τσουλάει. Τις περισσότερες φορές αυτό συμβαίνει και κάπου κοπάζει η κίνηση και χαμηλώνουν οι τόνοι.
Σε άλλες περιπτώσεις όμως κάποιος θα το γυρίσει σε προσωπική επίθεση σε άλλο μέλος, ή θα επικαλεστεί το επιχείρημα "εσύ δεν το έχεις χρησιμοποιήσει" (συνήθως ένα καλώδιο ρεύματος ή ιντερκονέκτ, ή τα τουβλάκια τα απορροφητικά, ή το πλυντήριο δίσκων, ή κάτι παρόμοιο) ή θα ρίξει το σφάλμα στη διαχείριση, είτε αυτή εμφανιστεί αυστηρή και προειδοποιώντας μέσα στα θέματα, είτε επειδή δεν ήταν αυστηρή και δεν έριξε τις προειδοποιήσεις.
Φυσικά η αντιδικία κλείνω το θέμα ή μπανάρω είναι μόνιμο θέμα, μετά τη λήψη μέτρων. Κάνετε μια θεματική αναζήτηση στο παρελθόν και θα δείτε ότι κάθε φορά που κλείνει ένα θέμα, όλοι ζητούν το μπαν και όταν πέφτει το μπαν και είναι ανοιχτό το θέμα, γιατί έπεσε το μπαν και δεν έκλεισε το θέμα. Δεν υπάρχει σημείο αναφοράς, κάθε φορά που υπάρχουν μέτρα, θα υπάρχει και αντίδραση. Ακόμα και στην περίπτωση που μέλος του φόρουμ και της κατηγορίας μας (με έδρα στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού) μας έβρισε σε τέτοιο βαθμό, που άνετα υφίστατο θέμα μηνυτήριας αναφοράς, βρέθηκε μέλος το οποίο μας έψεγε επί 22 μέρες, με διαλείμματα βέβαια, γιατί φερθήκαμε σκληρά και τον μπανάραμε. Όταν όμως κλήθηεκ το μέλος αυτό να απευθύνει τη διαμαρτυρία του για την περίπτωση αυτού του μπαναρισμένου μέλους και προς το insomnia, προς το dpgr και προς ένα ακόμη τοπικό φόρουμ της δυτικής Μακεδονίας για να μην γίνουν δεκτά τα μπαναρίσματα που εισέσπραξε αυτό το μέλος κι από εκεί, τότε απλώς είπε ότι δεν τον αφορά. Και στο insomnia ηταν μέλος.
Σε καμιά περίπτωση δεν υπονοώ ότι πρόκειται για παρόμοια περίπτωση. Όμως όταν ξεκινά ένα θέμα να θερμαίνεται, δεν γνωρίζει ο διαχειριστής πού θα καταλήξει και πώς . Κι αν εκείνη την ώρα που αυτός εργάζεται και δεν έχει πρόσβαση στο φόρουμ, μέσα στο φόρουμ γίνουν όλα λαμπόγυαλο. Γι αυτό και υπάρχουν οι προειδοποιήσεις. Όταν αγνοούνται συστηματικά ή κατά περίπτωση από κάποιο μέλος, κάποιες φορές θα εμφανιστεί και η προειδοποιητική δράση.
Μπορεί να μη μας αρέσει. Μπορεί να μας θίγει. Μέλη που ήταν μαζί 10 χρόνια, είδαν το ένα να διαγράφει τον άλλο δια παντός και να μην ξαναμιλούν. Όταν ανοίγει τυχαία η συζήτηση κάποια χρόνια μετά (π.χ. 5-6) το πρώτο ερώτημα του θιγμένου είναι: Μα έπρεπε να με μπανάρει; δεν μπορούσε να κλειδώσει το νήμα;
Ψάξτε στον κατάλογο των μπαναρισμένων μελών. Αυτών που δεν μπορούν να ξαναμπουν, να γράψουν, καθώς κάποιοι από αυτούς, συνεχίζουν να παρακολουθούν. Γνωρίζω 12 από αυτούς, που έχουν αυτή την απορία: γιατί δεν το κλείδωσε το ρημάδι;
Τώρα το ερώτημα εδώ είναι : Γιατί δεν αφήσαμε τους άλλους από έξω να ηρεμήσουν 3 ημέρες και εμείς να ασχολούμαστε με την αγαπημένη μηχανή.
Η προσωπική μου απάντηση είναι τα παραπάνω.