Το Φωτογραφικό chat

Ο πωλητής είναι υπεύθυνος όμως για δύο χρόνια εγγύηση, ασχέτως τι εγγύηση δίνει η κατασκευάστρια...

http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi...n-synallagon/56-polisi-agathon-eggyiseis.html


"Κύριες διατάξεις σχετικά με τη νομική εγγύηση - Άρθρα 534-561 του Αστικού Κώδικα
Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συμφωνημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα. Επίσης η πλημμελής εγκατάσταση του πράγματος, εφόσον αποτελεί μέρος της σύμβασης, θεωρείται έλλειψη ανταπόκρισης στη σύμβαση.
Τα αγαθά πρέπει να είναι σε συμμόρφωση με τη σύμβαση, δηλ.:

- Να συμφωνούν με την περιγραφή του πωλητή και να έχουν την ίδια ποιότητα και χαρακτηριστικά, όπως κάθε ίδιο προϊόν.
- Να ταιριάζουν με το σκοπό για τον οποίο ο αγοραστής αγόρασε το αγαθό και τον γνωστοποίησε στον πωλητή τη στιγμή της αγοράς.
Εάν ένα ελάττωμα παρουσιάζεται τους έξι πρώτους μήνες μετά την αγορά του πράγματος,, ο αγοραστής δεν έχει να αποδείξει ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό τη στιγμή της παράδοσης. Το βάρος της απόδειξης είναι στον πωλητή. Μετά τους έξι μήνες ο αγοραστής πρέπει να αποδείξει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό.

Καθιερώνεται η ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων του πράγματος , η οποία εγείρεται σε περίοδο δύο (2) ετών για τα κινητά και πέντε (5) ετών για τα ακίνητα από τη στιγμή της παράδοσής του. Εξαίρεση γίνεται μόνον, εάν ο αγοραστής γνώριζε από πριν το ελάττωμα. Όταν η έλλειψη της συμμόρφωσης γνωστοποιείται στον πωλητή, ο αγοραστής δικαιούται να ζητήσει :


  1. Την επισκευή ή την αντικατάσταση του πράγματος χωρίς οικονομική επιβάρυνση, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα και χωρίς σημαντική ενόχληση του.
  2. Μείωση του τιμήματος ή ακύρωση του συμβολαίου εάν η επισκευή ή η αντικατάσταση του πράγματος είναι αδύνατη ή δυσανάλογη σε σχέση με την αξία του. Τα παραπάνω δεν ισχύουν στην περίπτωση που το ελάττωμα είναι μικρό.

Επισημαίνεται δε, ότι στην περίπτωση της νόμιμης εγγύησης δε γίνεται διάκριση των καταναλωτικών προϊόντων σε καινούρια και μεταχειρισμένα."
 
Last edited:
Βασικά σε συμφέρει να την πας ο ίδιος στον Δαμκαλίδη ( επίσημος αντιπρόσωπος και σέρβις ) παρά να το πας πλαίσιο και να περιμένεις αυτούς να... την πάνε στον Δαμκαλίδη.
 
Ναι, αλλά αν η Nikon δίνει 1 χρόνο εγγύηση και πάει μετά στον Δαμκαλίδη, αυτός μπορεί να πει ότι έληξε η εγγύηση που δίνει η κατασκεύαστρια. Ενώ το Πλαίσιο ως πωλητής είναι υποχρεωμένο να δώσει δύο χρόνια, ασχέτως αν η Nikon δίνει 1 ή 2 ή 3...
 
Και τον Δαμκαλίδη τον υποχρεώνεις με τον ίδιο νόμο να τηρήσει το 2 years minimum που νομοθέτισε η ΕΕ
 
Μας συνέβει με ipad της κουμπάρας μου με ipad στο mediamarkt που έδινε ένα χρόνο.
Πήγε αρχικά στο μαγαζί που το πήρε και μετά το παραμύθι για τον χρόνο είπε το ποίημα που την είχα δασκαλεψει για τα δύο χρόνια εγγύηση προχώρησε κανονικά το θέμα της εγγύησης και της δώθηκε ένα ανακατασκευασμένο.
 
Δεν είμαι σίγουρος ότι γίνεται αυτό, δεν είναι πωλητής ο Δαμκαλίδης (ή κάθε αντιπρόσωπος), και η νομοθεσία των δύο ετών αναφέρεται στον πωλητή.
 
Ευχαριστω για τις απαντησεις, βασικα δε το διευκρίνισα σωστα. Τα 2 χρονια ειναι σιγουρα, βεβαια υπαρχει ενα θολο τοπιο στην sony και δε ξερω αν υοθετησε και η nikon το ιδιο. Πιστευω παντως πως αν το κυνηγησει κανεις ακομη και στη sony θα βγαλει ακρη.

http://services.sony.gr/support/files/warranty/pdf/warranty_el_gr.pdf

Η δικη μου απορία είναι η εξης. Αν καποιος αγορασει απο το πλαισιο απο καταστημα της επαρχιας, τοτε αφου η μηχανη θα καλυπτεται απο εγγυηση αντιπροσωπειας, τοτε ποιος χρεωνεται τα μεταφορικα προς και απο την αντιπροσωπεια. Το λεω γιατι σε γνωστο μου του ειπαν να πληρωσει αυτος τα μεταφορικα και θελω να μαθω αν ισχυει. Γιατι εγω μεχρι τωρα ηξερα πως ειναι ευθυνη του πωλητη. Εχει κανεις εμπειρια στο θεμα;
 
Συνήθως αναγράφεται στο απόκομμα της εγγύησης πως τα μεταφορικά βαρύνουν τον αγοραστή.

From m2 note with Tapatalk
 
ετσι ειναι ,τα μεταφορικα τα πληρωνει ο αγοραστης
θυμαστε την ricoh gr που στειλανε στην Γερμανια ... *βασικα μπορει και να μην την στειλαν, σημερα μου ειπαν οτι ειναι Γαλλια??!!!:drool:
απο 25 ευρω τα μεταφορικα, τωρα μου ζητανε 50... απατεωνες
 
Ρε παιδια μου φαινεται λιγο περιεργο ο πωλητης μετα να μην εχει καμια ευθυνη και τσουπ δωσμου τα μεταφορικα να την στειλω αντιπροσωπεια, κατι το οποιο κανει και μονος του καποιος. Θα το ψαξω και θα επανελθω.
 
Πολύ χορταστική η photokina φέτος, έχω χάσει λίγο την μπάλα με όλα αυτά που βλέπω. Θα έπρεπε να την απαγορεύσουν! :flipout:
 
Έστειλα φακό μου στον Τσακναρίδη, τον έστελε Γερμανία για επισκευή και πλήρωσα τα ταχυδρομικά ως τη Γλυφάδα και μόνο.
..εντός εγγύησης..
 
Θα παρακαλέσω όσους δεν τα πάνε καλά με την ορθογραφία, να βάλουν έναν ορθογράφο στον browser και να τον χρησιμοποιούν. Εκτός από τα greeklish και τα... περίπου Ελληνικά καλό είναι να αποφεύγονται - No offence :a0210:

Υ.Σ. Θα δείτε αυτή την υπενθύμιση κατ' επανάληψη, μην το πάρετε προσωπικά οι... σκράπες :flipout:
 
Θα παρακαλέσω όσους δεν τα πάνε καλά με την ορθογραφία, να βάλουν έναν ορθογράφο στον browser και να τον χρησιμοποιούν. Εκτός από τα greeklish και τα... περίπου Ελληνικά καλό είναι να αποφεύγονται - No offence :a0210:

Υ.Σ. Θα δείτε αυτή την υπενθύμιση κατ' επανάληψη, μην το πάρετε προσωπικά οι... σκράπες :flipout:

για δεν βαζει ενα το avclub και να μας διορθωνει αυτοματα:smash:
 
Πριν μήνες μου έστειλε ένας αίτημα φιλίας στο Facebook. Τα συντακτικά και ορθογραφικά του λάθη ήταν παρόντα σε κάθε του φράση. Τελικά συνέβαινε αυτό που φανταζόμουν.
Είχε δυσλεξία.
Δεν με ενοχλεί όμως ακόμη και αν στο μάτι με ζορίζουν.
Προτιμώ τη γραφή του από τη σιωπή του.
 
Αιντάκση πεδειά, να γράφουμαι ώποσ να νε τώται...

Αν δεν σας αρέσει να χρησιμοποιείτε την τεχνολογία με μέτρο και όπου χρειάζεται, σας προτείνω να ασχοληθείτε με το... σχέδιο! (σε πάπυρο) :flipout:
 
Έχουμε προσφορά σε πάπυρο;
Κουβέντα κάνουμε μην μου θυμώνεις.
Μην βλέπεις εσύ που είσαι εξοικιωμενος άλλοι ζορίζονται ακόμη με τις νέες τεχνολογίες.
Να δεις στο σχολείο στους συναδέλφους κάθε μέρα σεμινάρια κάνω για τα πιο απλά σχετικά με τη χρήση υπολογιστή.