Επειδη μου εστειλε και εμενα αυτο το 5ψηφιο νουμερο το εκανα block απο το κινητο μου.
Τα 5 ψηφια δε θελω να τα κοψω λογω προσφορων my vodafone κλπ.
Δεν είναι πρόσφατη η περίπτωση της Dimoco, αλλά κάνει την ίδια απάτη από χρόνια. Είχα πέσει στα νύχια της με μια διαφήμιση του Lidl και όταν διαμαρτυρήθηκα τόλμησαν να μου πουν ότι είχαν αναλάβει τη διαφήμιση, αλλά βγήκε στον αέρα κατά λάθος. Φυσικά, μου επέστρεψαν τα χρήματα, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό. Δυστυχώς, συνεχίζεται η ίδια απάτη και από άλλες εταιρείες και μόνο η φραγή σώζει με ότι αυτό συνεπάγεται. Χρειάζεται καταγγελία προς την εταιρεία και τον πάροχο, τουλάχιστον, και σε όποιον άλλο φορέα νομίζει καθένας. Ο πάροχος είναι συνεργός γιατί γνωρίζει ότι πρόκειται για απάτη, αφού μέσω αυτού η εταιρεία εισπράττει τα αφαιρούμενα ποσά.
Σε όσους αντιδρούν επιστρέφουν τα χρήματα, αλλά δεν πρέπει να εφησυχάζουμε και να μην τους καταγγέλουμε, αφού μόνον έτσι υπάρχει ελπίδα να αντιδράσει κάποτε η ΕΕΤΤ και να νομοθετήσει για το θέμα αυτό.
Κυριάκο,
Μη νομίζεις ότι γλύτωσες πιστεύοντας ότι με τη φραγή ενός μόνον 5ψήφιου θα γλυτώσεις στο μέλλον. Αφενός κάθε εταιρεία χρησιμοποιεί περισσότερους από ένα 5ψήφιους αφετέρου υπάρχουν και άλλες εταιρείες που εφαρμόζουν την ίδια απάτη και χρησιμοποιούν περισσότερους από ένα 5ψήφιους.
Η φραγή που γίνεται από την εταιρία αφορά τα μηνύματα που σε χρεώνουν όταν τα παραλαμβάνεις (έτσι μου είπαν από την Vodafone)...άρα καλό είναι να την κάνουν όλοι. Τα μηνύματα της vodafone η αυτά που δεν έχουν χρέωση μπορείς να τα παραλαμβάνεις Κυριάκο.Δεν αρκεί η φραγή σε ένα νούμερο...πρέπει να ζητήσεις φραγή σε όλα τα μηνύματα που έχουν χρέωση.
Η καταγγελία στην ΕΕΤΤ απαιτεί αρκετή γραφειοκρατική διαδικασία.... πρέπει να προηγηθεί και να κατατεθεί έγγραφη καταγγελία στον πάροχο και η έγγραφη απάντηση του και διάφορα άλλα πράγμα που σημαίνει αρκετή απασχόληση και στενάχωρες ενέργειες ...εκεί ποντάρουν και οι μεν και οι δε ....οπότε πληρώνεις τα χαμισίατικα και κάνεις φραγή ....αυτοί εξακολουθούν να ψάχνουν για θύματα ....και χ@σε μέσα...
Εγώ τα έγραψα για να σας ενημερώσω ότι αν λάβετε τέτοιου είδους μήνυμα να ξέρετε ότι και να πατήσετε ή το διαγράψετε αυτοί θα το περάσουν σαν αποδοχή και θα αρχίσουν να σας χρεώνουν.
Και δεύτερο το σύστημα χρεώσεων στην πάροχο εταιρία σας βλέπει μετά από 1-2 μηνύματα την χρέωση και σας στέλνει ένα μήνυμα (απρόσωπο) που λέει ότι "πιθανώς να έχετε υποστεί χρεώσεις από sms" είναι όμως τόσο απλό και γενικό που δεν του δίνεις σημασία (αυτό έκανε και η γυναίκα μου) και το διαγράφεις . Μην αγνοείτε τέτοια μηνύματα από τον πάροχο γιατί έρχονται αυτόματα από το σύστημα ...και μάλλον είναι αληθινά.
Nικο πολυ χρησιμες οι πληροφοριες σου...τις κρατω/με για παν ενδεχομενο...!!!
Καλημερα παιδια!!!
Καλο ΣΚ να εχουμε!!!
Κυριάκο έχουμε πάλι τίποτα εκλογές ρε συ !
Που πας παλικάρι μου τέτοια ώρα?
Σημερα ειχε βολτα στην εξοχη με φιλους για κυνήγι!
Αποτέλεσμα?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.