Tο Καφενείο των Μαστόρων.

Καταλαβα...ενδεχομενως να ειναι αλλο το προβλημα...αλλα ο θόρυβος σε οσους εχω ρωτησει ειναι τα ρουλεμαν...τεσπα..
 
Στον καδο, οντως δεν μπορω να βγαλω το πλαστικο που τον τυλιγει γυρω γυρω. Οποτε θα το κοψω.
Παντως, μου κανει εντυπωση που δεν ξεβιδωνει ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ η βιδα που κραταει το κεντρικο γραναζι πανω στον καδο. Μα με τιποτε.
 
Στον καδο, οντως δεν μπορω να βγαλω το πλαστικο που τον τυλιγει γυρω γυρω. Οποτε θα το κοψω.
Παντως, μου κανει εντυπωση που δεν ξεβιδωνει ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ η βιδα που κραταει το κεντρικο γραναζι πανω στον καδο. Μα με τιποτε.
Ίσως να είναι με ανάποδο σπείρωμα και να ξεβιδωνει δεξιόστροφα και όχι αριστερόστροφα.
 
Αναποδα δεν ειναι, γιατι το δοκιμασα κι αυτο.
Παλμικο θα δοκιμασω αργοτερα, γιατι δεν το ειχα φερει μαζι. Παντως, με γερη καστανια, τελικα εσπασα το bit. Και ητανε και bosch.
Πρεσαριστη, τι εννοεις Κωστη; "καρφωμενη" κατα καποιον τροπο ή κολλημενη;
Τοτε, ομως, γιατι να ειναι βιδα; Με κεφαλι torx;
 
Μηπως ειναι το εδρανο αυτο που πας να ξεδιδωσεις...;
https://www.eaparts.gr/part.aspx?partid=48809#prettyPhoto

υγ...παιδες sorry για το συνεχιζομενο offtopic..111
Αυτο ειναι που παω να ξεβιδωσω. Ο μεγαλος αξονας, που γυρναει τον καδο και στον οποιο περναγε ο ιμαντας που συνδεοταν με τον μικρο αξονα του κινητηρα.
Στο κεντρο εχει μια βιδα torx30, η οποια, ομως, δεν ξεβιδωνει με τιποτα.
Δεν περιμενω να βγει ο καδος αν ξεβιδωσει, αλλα λογικα θα βγει ο αξονας.

(Ποιο offtopic μωρε; Στο καφενειο ειμαστε )
2a50b976b2b85f451ac94a1846ce4c9f.jpg
e1aa4c989b373d0eae5771ebc8dca8ad.jpg
47b891b56913a10302a1ca311d62920f.jpg


Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Δεν εχει λογικη να ειναι αναποδα, γιατι ετσι κι αλλιως οι καδοι αυτοι γυρνανε και με τις δυο φορες (νομιζω). Παντως, δοκιμασα και αναποδα.
Και μεσα να εχει παξιμαδα, απο τη στιγμη που κραταω κοντρα τον καδο και δεν γυριζει, δεν θα επρεπε να ξεβιδωνει;
Παντως, σκοπευω να κοψω το πλαστικο περιβλημα και να φτασω μεσα στον καδο, οποτε ισως δω κατι παραπανω.

Edit: Τωρα που το σκεφτομαι, γυρναει μεν και στις δυο φορες στο πλυσιμο, αλλα στο στιψιμο, που γινεται ο χαμος, μπορει να γυρναει μονο απο την μια. Και αν αυτη ειναι με τη φορα του ρολογιου, οπως το κοιτας απο μπροστα, ισως να ειναι αναποδα η βιδα, αφου απο πισω γυρναει αναποδα ο αξονας ("ξεβιδωνει").
 
Μέσα στον κάδο δεν υπάρχει τίποτε.
Αυτές τις συσφίξεις συνήθως στα πλυντήρια τις κάνουν με κόλλα όπου υπάρχουν βόλτες, κι όπου δεν υπάρχουν χρησιμοποιούν θερμότητα.
Π.χ το γρανάζι μπροστά μοτέρ. Ζεσταίνουν το γρανάζι και μόλις διασταλεί το πρεσάρουν στον άξονα κι όταν αυτό κρυώσει και σφίξει δεν βγαίνει ούτε με εξολκέα.
Αν το πλυντήριο είναι σύγχρονο θα έχει universal μοτέρ επάνω κι αυτά δεν είναι και πολύ χρήσιμα γιατί ανεβάζουν τρελές στροφές, από 12.000 και μπορεί να ξεπεράσουν και τις 20.000
 
Ο κάδος πρέπει να είναι κολλητός για Αυτό σου ζήτησαν τόσα για να αλλάξουν την τσιμούχα που χάλασε τα ρουλεμάν.
Η τροχαλία ξεβιδωνει κανονικα,βαλε κοντρα κατσαβίδι στον κάδο.Ζεστανέ την και λίγο αν σε ταλαιπωρήσει.

Μπάμπη,ο άξονας μπαίνει στο ρουλεμάν.
 
Λοιπον, η βιδα τελικα ξεβιδωσε, σχετικα ευκολα, με το παλμικο. Με 1-2 δευτερολεπτα "χτυπημα", ξεκολλησε και αρχισε να γυρναει. Για μια ακομη φορα με εντυπωσιασε αυτο το εργαλειακι του σατανα
Παρεμπιπτοντως, η βιδα ξεβιδωνε κανονικα, οχι αναποδα.

Οσο για το προβλημα του πλυντηριου;
Ειχε δικιο ο μαστορας. Ειχε σπασει το ενα (εντελως) και ηταν ετοιμο να σπασει και το δευτερο (που εσπασε τελικα) "μπρατσο" απο τα τρια που συνδεουν (βιδωτα) τον καδο με τον αξονα που μπαινει μεσα στο ρουλεμαν, που συνδεεται (μεσω της βιδας που δεν ξεβιδωνε) με το μεγαλο γραναζι που εδειξα πιο πανω, που συνδεεται με ιμαντα με τον αξονα του μοτερ.
Τα μπρατσα αυτα ειναι φτιαγμενα απο εντυπωσιακα λεπτο και ευθραυστο μεταλλο. Με δεδομενο οτι τρωνε ολο το ζορι στο γυρισμα του καδου.
Δεν νομιζω οτι γινεται να κολλησουν με καποιον τροπο. Ωστοσο, απορω που δεν υπαρχει ως ανταλλακτικο το συστημα των τριων μπρατσων μαζι με τον κεντρικο αξονα. Ειδικα αφου ειναι βιδωμενα πανω στον καδο και βγηκαν σχετικα ευκολα.

Τελος, να πω οτι αυτο το ασπρο πλαστικο, που φαινεται στις προηγουμενες φωτο, αγκαλιαζει ολον τον καδο και εχει μεσα του ενσωματωμενο το ρουλεμαν (στο οποιο μπαινει ο αξονας με τα τρια μπρατσα). Ειναι πολυ σκληρο και παχυ πλαστικο, με συνολικο βαρος (μαζι με την ενσωματωμενη αντισταση) αρκετα μεγαλυτερο απο τον ιδιο τον καδο. Το να το ξεχωρισω απο τον καδο με δυσκολεψε παρα πολυ. Μαλλον αυτο ηθελε τον εξολκεα που ειπε ο Κωστης. Ή το να ξεχωρισεις το ρουλεμαν απο το πλαστικο. Εγω, βεβαια, το εκοψα γυρω γυρω με τροχο και το πολυεργαλειο.
bc6e33917bb841baae3db14f147b875e.jpg
4678e1dd1c9e06493e327b05fdafa2c7.jpg


Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Είναι αρκετά εντυπωσιακό το να αποσυναρμολογείς ενα πλυντήριο.
Πριν απο μερικά χρόνια είχα διαλύσει κι εγώ ενα, που ήταν ασύμφωρο να επισκευαστεί, και απο τότε έχω κρατήσει ολες τις βίδες, παξιμάδια, ροδέλες, ελατήρια κλπ.
Οι περισσότερες βίδες & παξιμάδια είναι αρκετά ασυνίθηστες στην όψη
Το υπόλοιπο πλυντήριο το έλυσα και πετάχτηκε κομματι-κομμάτι
 
Ενδιαφερουσα εμπειρια ηταν, αλλα η αληθεια ειναι οτι εβγαλα λιγοτερες βιδες κτλ απο οτι περιμενα.
Απο την αλλη, βγηκαν καποια "διαφορετικα" πραγματα. Το γυαλι της πορτας, που θα γινει μπωλ-σαλατιερα. Κατι δυνατα ελατηρια. Τα δυο αμορτισερ. Ο μεγαλος και ενας μικρος κινητηρας, μαζι με ολο το συστημα της καλωδιωσης. Ο καδος. Και καποια ακομα.
Πλακα ειχε.