Tο Καφενείο των Μαστόρων.

Για τα μοτέρ δεν γνωρίζω αλλά το σκάφος κοστίζει πολλαπλάσια των €120Κ που έγραψες.
Χαρακτηριστικά περιπου στα €120Κ (χωρίς μοτέρ) κοστίζει το GT7 το οποίο είναι σχεδόν 8μ. Βάλε με το μυαλό σου για τα 12μετρα με τα 600αρια. 🤪🤪🤪
Οι κινητήρες πρέπει να είναι αυτοί:
https://www.albernipowermarine.com/...p-mercury-verado/600xxl-verado-r-fourstroke-r οπότε μάλλον πλησιάζουμε τις 400Κ

ίσως για tender σε αυτό:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::
https://www.ypiyachts.com/en/buy-a-yacht/motor-yachts/elements-80m-262ft
1702210166130.png
 
Μάλλον είναι και θέμα περιοχής. Πχ το καρχαριάκι το έχω ακούσει και σαν νύχι. Το cavitation plate δεν το έχω ακούσει ποτέ, αλλά είμαι και λίγο μεγάλος. Πχ διαφήμιση της YAMAHA στην εποχή μου
Το Yamaha της διαφήμισης το είχα πάρει καινούριο (1994) και πραγματικά το ευχαριστήθηκα, όπως και τα επόμενα Yamaha που είχα.
 
Ένα πακέτο 12-μετρου με δύο μηχανές παίζει από 350.000-500.000.
Στην πάνω κλίμακα παίζουν τα Ribco και Technohull.
 
  • Like
Reactions: newbie
Το Yamaha της διαφήμισης το είχα πάρει καινούριο (1994) και πραγματικά το ευχαριστήθηκα, όπως και τα επόμενα Yamaha που είχα.

Την πρώτη μου εξωλέμβια μηχανή την πήρα το 1982.
ΥΑΜΑΗΑ 30 Hp μακρύλαιμη 93.000 δρχ.
 
Αναρωτιέμαι καθώς σας διαβάζω, πόσο ήταν ο βασικός μισθός το 1982;
Δηλαδή, πόσους βασικούς μισθούς ήθελες τότε για να πάρεις μια 30-άρα YAMAHA και πόσους σήμερα;

Έχουν αλλάξει τα πράγματα από τότε; (αναλογικά εννοώ)
 
Την 10ετία του 80 τα οικονομικά ήταν αρκετά .. ρευστά. Είχαμε πολύ υψηλό πληθωρισμό, στους μισθούς έμπαινε η ΑΤΑ ενώ άλλη αξία είχε το 100ρικο το 1980 και άλλη το 1985. Φυσικά όλες οι συναλλαγές ήταν σε μετρητά (μισθοί, συντάξεις, αγορές κλπ) ενώ ο πίστωση υπήρχε μόνο από τον έμπορο (γραμμάτια).

Οι εξωλέμβιες τότε αφορούσαν μόνο τους ψαράδες αφού τα φουσκωτά βαρκάκια της εποχής εκείνης ήταν ... το εξής ένα : το Zodiac !

Το 1983 πήρα τον πρώτο μου μηνιαίο μισθό με ένσημα και ήταν 15.000 δραχμές, ο οποίος ήταν ο ποιό χαμηλός που μπορούσε να πάρει ένας πρωτοεισερχόμενος ανειδίκευτος
 
Εκτιμούμε αυτά που έχουμε και είμαστε και πάρα πολύ ευχαριστημένοι. Νάτο το βαρκάκι μου και δεν μου λήπει ούτε μέτρο

Ωραίος Κώστα, να έχετε υγεία και χρόνο για να το χαίρεστε

Πρέπει να τα έχουμε πεί και στο RIB forum αν δεν κάνω λάθος
 
Ωραίο το Bat. Και απ'οτι βλέπω στο video δεξιά το μεγανήσι και αριστερά η Λευκάδα !

Ναι, δεξιά Μεγανήσι και Πάλαιρος κι αριστερά Σκορπιός και Λευκάδα. Επιστροφή απο Κεφαλονιά.
Το ´82 που πήρα τη μηχανή ο μισθός μου ήταν γύρω στις 27.000 δρχ. Ήταν η εποχή που το ΠΑΣΟΚ σεχδόν διπλασίασε τους μισθούς.
Φουσκωτά υπήρχαν τα Zodiac με φουσκωτή καρίνα τα Bombard με ξύλινη καρίνα και είχε ξεκινήσει και η Olympic Hellas.
Από rib δεν υπήρχε κανένα Ελληνικό και που και που έβλεπες κανένα Εγγλέζικο Avon ή κανένα Ιταλικό Bat, Joker Boat, Kallegari κλπ.
 
  • Like
Reactions: newbie
Πρωτότυπος κινητήρας υδρογόνου από την YAMAHA. Ίσως τελικά η ηλεκτροκίνηση να είναι μεταβατικό στάδιο (μεγάλη κουβέντα).
https://www.boatfishing.gr/article-...-sto-diethnes-naytiko-saloni-2024-sto-maiami/

1702241683501.png

Και ο κινητήρας αυτοκινήτου που έχει ήδη παρουσιαστεί επίσημα.
1702242042868.png
 
  • Like
Reactions: nickolas
Καλημέρα σε ολους!
Οταν για την παραγωγη ηλεκτρισμου χρησιμοποιείται ορυκτο καυσιμο δεν ειναι πράσινη ενέργεια.
Που να δειτε για την παραγωγη των μπαταριων....

Η κίνηση με υδρογόνο ειναι η πραγματική πράσινη ενέργεια η οποια ομως παραμενει φιμωμενη λόγω συμφερόντων.
 
  • Like
Reactions: newbie