lepa77
AVClub Addicted Member
Αυτό όμως είναι άλλο ζήτημα. Εξίσωση πάντως και τσουβάλιασμα με κάποιους που ενδεχομένως παρανόμησαν δεν υπάρχει πουθενά.
Δηλαδή εσύ δεν έχεις ακούσει για αλλοδαπούς που κινούνται αποκλειστικά και μόνο στον υπόκοσμο;
Το ότι κάποιος είναι αλλοδαπός τι ακριβώς σημαίνει;
Το ότι κάποιος βάζει όλους τους αλλοδαπούς στο ίδιο τσουβάλι, άσχετα αν θέλει μετά να το αγιοποιήσει, είναι καθαρός ρατσισμός.
Α
Το έγκλημα έχει εθνικότητα?
Όπως το εννοείς, ως φαινόμενο δηλαδή, όχι, είναι κοινωνικό.
Ωστόσο, δεν μπορώ παρά να παρατηρήσω πως όροι όπως η "ρωσική μαφία" (όχι για τη χώρα μας, αλλά πανευρωπαϊκώς) δεν βγήκαν και τυχαίως. Στατιστικώς υπάρχει διαφοροποίηση, ειδικά στη σημερινή εποχή του οργανωμένου εγκλήματος, και ιδίως "εξειδίκευση". Τα αίτια της εξειδίκευσης πρέπει, προφανώς, να αναζητηθούν πιο βαθιά από την καταγωγή, μόνο, των δραστών.
Και αναρωτιέμαι αν τα κηρύγματα ρατσιστικου μίσους (εντελώς διαφορετικά απο τις διαφορετικές απόψεις στο μεταναστευτικό ζήτημα,που είναι απολύτως θεμιτές)προβιβάζουν την εικόνα του φόρουμ.
Αυτό όμως είναι άλλο ζήτημα. Εξίσωση πάντως και τσουβάλιασμα με κάποιους που ενδεχομένως παρανόμησαν δεν υπάρχει πουθενά.
Ναι ρε πως δεν την προβιβάζουν......Προς τα κάτω.
Αλλά εντάξει κρατάμε τις ισορροπίες.... Ο άλλος γράφει οτι μια γυναίκα "γεννοβολάει", προφανώς με εξευτελιστικό τρόπο, υποβιβάζοντας την και ζητάει να πάνε σπίτια τους ΟΛΟΙ οι Μουσουλμάνοι...
...
Τι λες Τάσο... Την Ιταλική μαφία την ξέρεις? Την Ιαπωνική? Την Βραζιλιάνικη?
Τι ειναι αυτά που λες? Οι Ιταλοί είναι μαφιόζοι? Οι Ιάπωνες κ.ο.κ??
Αν αυτό δεν είναι το πλήρες νόημα του ρατσισμού και φασισμού(η συλλογική ευθύνη), ποιο είναι??
Ποια καταγωγή? θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε?
Μπούρδες του unfollow... Κάνει το μαύρο, άσπρο η μαντάμ...Αυτοί που τα λένε αυτά, είναι αυτοί που λόγω αντικειμένου, οι δουλειές τους δεν κινδύνευσαν ποτέ απο λαθρο/μετανάστες και δεν το έζησαν... Δημοσιογράφοι, γιατροί, δικηγόροι, δημ.υπάλληλοι κλπ... Οσοι είναι/ήταν μισθωτοί, οι περισσότεροι έχουν ιστορίες να πουν, πως σχόλασε αυτούς ή άλλους ο εργοδότης για να προσλάβει μισοτιμής και ανασφάλιστους λαθρο/μετανάστες...
Έχει δίκιο στο "Οι μετανάστες εργάστηκαν σκληρά σε παραγωγικούς τομείς που οι γηγενείς απέφευγαν να εργαστούν, καθώς οι εργασίες κρίνονταν επικίνδυνες, ανθυγιεινές, χειρωνακτικές ή κακοπληρωμένες" - οι ντόπιοι δεν καταδέχονταν να δουλέψουν σε βουστάσια ούτε πήγαιναν να μαζέψουν πατάτα. Αλλά αυτές πόσες θέσεις εργασίας ήταν?
Το γελοίο του άρθρου, κορυφώνεται στο "Προσέφεραν επίσης υποστήριξη στην κοινωνική φροντίδα των ηλικιωμένων και των ατόμων με ειδικές ανάγκες, συμβάλλοντας στην απελευθέρωση του γυναικείου εργατικού δυναμικού και στην ένταξή του στην αγορά εργασίας" λες και δεν υπήρχαν ντόπιοι - φοιτήτριες, άνεργες κλπ, γι'αυτή την δουλειά... Εγώ δεν τυχαίνει να γνωρίζω ούτε έναν που πήρε γυναίκα στο σπίτι να φροντίζει γέρους ή παιδιά, προκειμένου να μπορεί η σύζυγος να εργαστεί - όχι οτι δεν υπάρχουν αρκετοί βέβαια, αλλά αυτοί περιορίζονται στα βόρεια προάστια... στο 1%... Εμείς είμαστε το 99%... Πιό το όφελος τα χρήματα που παίρνεις απο την δουλειά σου να τα δίνεις στην οικιακή βοηθό... Μάλλον η συγγραφέας και ο κύκλος της ήταν σε θέση να κάνουν τέτοιες μαγκιές και θεώρησε χρέος της να το επισημάνει...
δεν είναι καθόλου μπούρδες. Υπάρχει πλέον μεγάλη βιβλιογραφία που ασχολείται σε επιστημονικό επίπεδο με τα οικονομικά της μετανάστευσης στην Ελλάδα.
Δες πρόχειρα H. Nikas, G. Balkavas, An exploratory data analysis” South east European and Black Sea Studies, Vol. 9, No 4, December 2009
A.Blouchoutzi, H.Nikas, On the Macroeconomic Implications of Emigrants‟ Remittances: The Case of Romania, Bulgaria and Romania”, Post - Communist Economies, Vol 22, No 4, December 2010.
H. Nikas, D.Aspasios On the changing characteristics and the maturity of contemporary emigrations: The case of the Albanian emigration to Greece”, “ Journal of the Balkans and Near- East Studies”, vol.13, issue 3, 2011, pp. 287-301,
φυσικά το ότι δεν γνωρίζεις κανέναν που να έχει στη δούλεψή του κάποιον μετανάστη, δεν είναι σοβαρό επιχείρημα, έτσι δεν είναι;
δεν είναι καθόλου μπούρδες. Υπάρχει πλέον μεγάλη βιβλιογραφία που ασχολείται σε επιστημονικό επίπεδο με τα οικονομικά της μετανάστευσης στην Ελλάδα.
Δες πρόχειρα H. Nikas, G. Balkavas, An exploratory data analysis” South east European and Black Sea Studies, Vol. 9, No 4, December 2009
A.Blouchoutzi, H.Nikas, On the Macroeconomic Implications of Emigrants‟ Remittances: The Case of Romania, Bulgaria and Romania”, Post - Communist Economies, Vol 22, No 4, December 2010.
H. Nikas, D.Aspasios On the changing characteristics and the maturity of contemporary emigrations: The case of the Albanian emigration to Greece”, “ Journal of the Balkans and Near- East Studies”, vol.13, issue 3, 2011, pp. 287-301,
φυσικά το ότι δεν γνωρίζεις εσύ κανέναν που να έχει στη δούλεψή του κάποιον μετανάστη, δεν είναι σοβαρό επιχείρημα, έτσι δεν είναι;
στα παραπάνω βρίσκονται εν μέρει οι απαντήσεις που θέλεις.Το αν οι μετανάστες προσφέρουν στα οικονομικά του κράτους δεν λέει απο μόνο του τίποτα. Μα προφανώς η παραγωγική εργασία θα έχει κάποιο οικονομικό όφελος. Το θέμα είναι αν αυτή η παραγωγή πλούτου, αφήνει ανεπηρέαστη την παραγωγή πλούτου απο τους ντόπιους. Αν δηλαδή πχ. εισέφεραν 100 εκ Ε, τα οποία θα είχαν συνεισφέρει οι ντόπιοι που απολύθηκαν γιατι ήταν "ακριβοί" αυτό δεν είναι θετικό...
Και φυσικά δεν αναφέρομαι στα επαγγέλματα και στις ασχολίες που δεν καταδέχονταν να κάνουν οι νεοέλληνες (είναι γνωστά τα στραβά μας)...
Το αν οι μετανάστες προσφέρουν στα οικονομικά του κράτους δεν λέει απο μόνο του τίποτα. Μα προφανώς η παραγωγική εργασία θα έχει κάποιο οικονομικό όφελος. Το θέμα είναι αν αυτή η παραγωγή πλούτου, αφήνει ανεπηρέαστη την παραγωγή πλούτου απο τους ντόπιους. Αν δηλαδή πχ. εισέφεραν 100 εκ Ε, τα οποία θα είχαν συνεισφέρει οι ντόπιοι που απολύθηκαν γιατι ήταν "ακριβοί" αυτό δεν είναι θετικό...
Και φυσικά δεν αναφέρομαι στα επαγγέλματα και στις ασχολίες που δεν καταδέχονταν να κάνουν οι νεοέλληνες (είναι γνωστά τα στραβά μας)...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.