Τα θυμάμαι ,ήταν τίμια και με σώματα.Και η σειρά Studio που έβγαζε προς το τέλος με κινέζικα μεγάφωνα αν θυμάμαι καλά ήταν και ακουγόταν μια χαρά. Μετανιώνω που δεν πήρα κάποιο, οι τιμές τους ήταν λογικές.
Τα θυμάμαι ,ήταν τίμια και με σώματα.
Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι έτσι από μαράζι..
Σε ποια άλλη χώρα βάλλεται το μεράκι κάποιου κατασκευαστή,κάποιου μουσικόφιλου,κάποιου βιοτέχνη απ τους ίδιους τους 'γηγενείς'?
Δεν έχω χάσει ούτε τεύχος απ τα Ελληνικά περιοδικά, απ το 1985 περίπου ,παρόλο που τελευταία τεύχη δεν τ ανοίγω,λόγω ανωτέρας βίας.
Έχω 'μαρκάρει' δεκάδες προσπάθειες από Ελληνικά χέρια.
Ένα ηχείο που μετάνοιωσα που δεν πήρα ,να το αφήσω στον γιο μου είναι ο Aiolos.
Tι πόλεμος είναι αυτός που δέχθηκαν ...
Εντάξει δεν απέδωσαν σε κάποιες εκθέσεις σύμφωνα με τις δυνατότητες τους,αλλά είμαι σίγουρος ότι με άλλα συνοδά θα έλαμπαν.
Μονο θετικές?Eγώ πάντως θυμάμαι πάντα θετικές κριτικές στoν ΗΧΟ για όλα τα Audio Spectrum. Για τον Αίολο συμφωνώ, αυτό ήθελα περισσότερο απ' όλα τα AS αλλά δεν είχα τα χρήματα.
Μονο θετικές?
Ολο πρωτα τα εβγαζαν σε συγκριτικα.
Αφου το μυαλο μας πηγαινε καπου αλλου.![]()
Δηλαδή ήταν άδικες,κατευθυντικές?Μονο θετικές?
Ολο πρωτα τα εβγαζαν σε συγκριτικα.
Αφου το μυαλο μας πηγαινε καπου αλλου.
Σιγα τον πολεμο που δεχτηκαν.
Δεν είπε κανείς ότι ήταν άδικες ή κατευθυντικές ,αυτό που είπα είναι ότι στα συγκριτικά καπάρωναν πάντα εξέχουσες θέσεις ,γεγονός που με έβαζε σε σκέψεις.Δηλαδή ήταν άδικες,κατευθυντικές?
Εγώ απ όλα τα τεστ του Ήχου ,του κάθε συγκριτικού ξεχώριζα την 'σχέση κόστους με απόδοση'.
Είχαν όπως όλοι οι κατασκευαστές την δική τους φιλοσοφία.
Εγώ δεν κατάλαβα ποτέ γιατί τα ακριβά μοντέλα κατηγορήθηκαν ακριβώς...
Για ανισσοροπία άκουγα,για λίγο τσιτωμένα άκρα..
Τα υπόλοιπα ήταν τέλεια με βάση ποια αυτιά?
Θυμάμαι επίσης το Hi Fi Choise που είχε ένθετο τεύχος με τις καλύτερες υλοποιήσεις ηχείων το Analysis .
5 Best Speakers Ever ,αν το θυμάται κάποιος,αλλά ...
Αυτό είπα,ότι μήπως ήταν η σχέση τιμής προς απόδοση,η καλύτερη οδήγηση..Δεν είπε κανείς ότι ήταν άδικες ή κατευθυντικές ,αυτό που είπα είναι ότι στα συγκριτικά καπάρωναν πάντα εξέχουσες θέσεις ,γεγονός που με έβαζε σε σκέψεις.
Μήπως δηλαδή προωθούνται λίγο παραπάνω λόγω της καταγωγής του προϊόντος.
Το ίδιο πάνω κάτω συνέβαινε και με τα Roister αλλά σε μικρότερο βαθμό.
Για τα μεγάλα μοντέλα δεν θυμάμαι, μέχρι τα Artemis φτάνει η ταλαίπωρή μου μνήμη.
Ναι, το γνωρίζω. Για αυτο έγραψα used...το ξέρεις ότι η Audio Spectrum δεν υπάρχει πια...
ότι βρεις θα είναι μεταχειρισμένο
Ναι, το γνωρίζω. Για αυτο έγραψα used...
Προφανώς θα έχω δυνατότητα δοκιμής αλλα θελω να αποφύγω άσκοπες δοκιμές και μετακινήσεις. Για αυτο ζήτησα να μου προτείνουν κάποια καλά μοντέλα.Δεν έχεις τη δυνατότητα να τα δοκιμάσεις πριν τα αγοράσεις, ώστε να διαπιστώσεις αν σου αρέσουν;
Δεν έχω γνώμη για τα Audio Spectrum συγκεκριμένα, αλλά γενικά στην εποχή τους είχαν καλή φήμη και τα παθητικά ηχεία έχουν γενικά καλή αντοχή στο χρόνο.
Αναρωτιέμαι όμως, αφού γράφεις ότι σκοπεύεις να τα συνδέσεις με στουντιακό Sub, με ποιό τρόπο θα μπορούσε να γίνει. Διότι τα παθητικά ηχεία συνδέονται με ενισχυτή για να παίξουν. Έχεις κάποιον; Ποιόν;
Αν μπορείς να λάβεις έξοδο προενίσχυσης, τότε γίνεται.
Αν όχι, δεν γνωρίζω τρόπο σύνδεσης.
....αν μπορείς βρες και το xanadu...
Δηλ τι απαιτήσεις είχε σε ενισχυτή;Aυτό πάντως ήθελε ρεύμα ηλεκτροκόλλησης για να παίξει.....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.