Το quiz της ημέρας ....

Re: Απάντηση: Το quiz της ημέρας ....

Αν ειναι αεριο προωθουμενο jet και κυλαει επανω σε διαδρομο, τοτε μαλλον οχι. Γιατι η τουρμπινα στην ουσια το σπρωχνει προς τα εμπρος ωστε να δεχτει τον αερα απο την κινηση στα φτερα του. Ομως πανω στον διαδρομο θα ειναι στατικο.

Ειπα μεγαλη βλακεια. ?

Την ίδια σκέψη έκανα και εγώ, αλλά αναφερόμουν μόνο στην περίπτωση του jet αεροσκάφους.
Νομίζω πως η βάση της σκέψης μας είναι σωστή
 
Θα απογειωθεί,αφου το αεροπλάνο κινείται και δεν μένει στάσιμο

Μα ειναι επανω σε διαδρομο (γυμναστικης) Δεν κινειται στον χωρο, απλα οι ροδες του γυριζουν.
 
Να μας αποσαφηνιστει αν μιλαμε για ελικοφορο ή για jet.
Αν ειναι ελικοφορο, πιθανως θα απογειωθει, με τον ιδιο τροπο που απογειωνεται με την ελικα και ενα ελικοπτερο. (edit:μαλλον ειμαι λαθος σε αυτο)

Απο την αλλη και ενα jet στασιμο απογειωνεται αν ειναι harrier. :BDGBGDB55:
 
Last edited:
edit : το διάβασα λίγο πιο προσεκτικά, αλλά τις βγάζω 25
Τελικά η απάντηση είναι 20 ημέρες ?

Ας γράψω και εγώ πως κατέληξα στις 25 ημέρες όπως και ο lepa.

Ας υποθέσουμε πως μια αγελάδα τρώει μια μερίδα ανά ημέρα.
Αρχικά έχουμε 120*40= 4.800 μερίδες.
Μετά από 10 ημέρες έχουμε 120*30= 3.600 διαθέσιμες μερίδες

σε αυτές τις 3.600 προστίθονται οι 30*5= 150 μερίδες, οπότε έχουμε συνολικά :

3.600+150= 3.750 διαθέσιμες μερίδες, αλλά πλέον έχουμε συνολικά 150 αγελάδες.

Έτσι θα έχουμε 3750/150= 25 ημέρες
 
Re: Απάντηση: Το quiz της ημέρας ....

Να μας αποσαφηνιστει αν μιλαμε για ελικοφορο ή για jet.
Αν ειναι ελικοφορο, πιθανως θα απογειωθει, με τον ιδιο τροπο που απογειωνεται με την ελικα και ενα ελικοπτερο. (edit:μαλλον ειμαι λαθος σε αυτο)

Απο την αλλη και ενα jet στασιμο απογειωνεται αν ειναι harrier. :BDGBGDB55:

Δεν έχει σημασία. Βάλε ότι αεροπλάνο θές..
 
Re: Απάντηση: Το quiz της ημέρας ....

Να μας αποσαφηνιστει αν μιλαμε για ελικοφορο ή για jet.
Αν ειναι ελικοφορο, πιθανως θα απογειωθει, με τον ιδιο τροπο που απογειωνεται με την ελικα και ενα ελικοπτερο. (edit:μαλλον ειμαι λαθος σε αυτο)

Απο την αλλη και ενα jet στασιμο απογειωνεται αν ειναι harrier. :BDGBGDB55:

διατηρώ μια επιφύλαξη για το ελικοφόρο και νομίζω πως μάλλον και αυτό θα μείνει στο έδαφος...
Δεν μπορώ να αντιληφθώ πως θα δημιουργηθεί το επιταγχυνόμενο αυτό ρεύμα αέρα (venturi) ώστε να δημιουργηθεί η άνωση...

Εκτιμώ πως το δημιουργούμενο από τον κινητήρα αέρα, δεν επαρκεί για να σηκώσει το αεροσκάφος,
οπότε νομίζω πως ανεξαρτήτως του είδους του κινητήρα, το αεροσκάφος θα παραμείνει στο έδαφος...

δεν υπάρχει κάποιος αεροναυπηγός εδώ ?
 
Εμείς όταν τρέχουμε στον διάδρομο (πχ. εγώ τρέχω μέρα παρά μέρα) αναπτύσσουμε ταχύτητα όσο ο διάδρομος ανεβάζει, με αποτέλεσμα να μένουμε στην ίδια θέση και να μην γκρεμοτσακιζόμαστε στον πίσω μας τοίχο ... αν το αεροπλάνο επιταχύνει και ο διάδρομος κάνει το ίδιο προς την αντίθετη κατεύθυνση τότε λογικά και αυτό όπως και μεις θα είναι ακίνητο στην ίδια θέση ... οπότε δύσκολο το βλέπω να απογειωθεί ... δεν θα συναντήσουν τα φτερά την απαιτούμενη αντίσταση για να το απογειώσουν...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Το quiz της ημέρας ....

Δεν έχει σημασία. Βάλε ότι αεροπλάνο θές..

Στα σιγουρα βαζω jet και, οχι δεν θα απογειωθει. (για ελικοφορο το σκεφτομαι ακομα)
 
Re: Απάντηση: Το quiz της ημέρας ....

Να μας αποσαφηνιστει αν μιλαμε για ελικοφορο ή για jet.
Αν ειναι ελικοφορο, πιθανως θα απογειωθει, με τον ιδιο τροπο που απογειωνεται με την ελικα και ενα ελικοπτερο. (edit:μαλλον ειμαι λαθος σε αυτο)

Απο την αλλη και ενα jet στασιμο απογειωνεται αν ειναι harrier. :BDGBGDB55:

Σε αυτό έχεις λάθος.. Αλλιώς απογειώνεται το αεροπλάνο αλλιώς το ελικόπτερο. Άλλα δεν λέω άλλα να μην σε μπερδέψω.
 
Re: Απάντηση: Το quiz της ημέρας ....

διατηρώ μια επιφύλαξη για το ελικοφόρο και νομίζω πως μάλλον και αυτό θα μείνει στο έδαφος...
Δεν μπορώ να αντιληφθώ πως θα δημιουργηθεί το επιταγχυνόμενο αυτό ρεύμα αέρα (venturi) ώστε να δημιουργηθεί η άνωση...

Εκτιμώ πως το δημιουργούμενο από τον κινητήρα αέρα, δεν επαρκεί για να σηκώσει το αεροσκάφος,
οπότε νομίζω πως ανεξαρτήτως του είδους του κινητήρα, το αεροσκάφος θα παραμείνει στο έδαφος...

δεν υπάρχει κάποιος αεροναυπηγός εδώ ?

Είμαι μηχανολόγος και έχω κάνει μάθηματα αεροδυναμικής άλλα δεν ανοίγω ακόμα το στόμα μου...:flipout:
 
Λοιπον αν ο (οι) ελικας παιζει ρολο απλως να τραβηξει το αεροπλανο εμπρος ωστε να κινηθει στο χωρο και να ανυψωθει απο το αντιθετο ρευμα αερα, τοτε ουτε στο διαδρομο δεν θα ανυψωθει, αφου παραμενει στασιμο στο χωρο και δεν υπαρχει αντιθετος αερας.

Για το jet ειμαι 100% σιγουρος οτι δεν θα ανυψωθει.
 
Το αεροπλάνο κινείται μόνο ως προς το διάδρομο και όχι ως προς τη Γη. Επειδή ως προς τη Γη είναι ακίνητο δε θα δημιουργηθεί ρεύμα αέρα ώστε να το απογειώσει.

Το σκέφτηκα σαν να τρέχει κάποιος σε διάδρομο. Όσο γρήγορα και αν πηγαίνει δε θα νιώθει τον αέρα σττα μούτρα γιατί δεν κινείται ως προς αυτόν.

Αυτή είναι η ταπεινή μου γνώμη.
 
Re: Απάντηση: Το quiz της ημέρας ....

Είμαι μηχανολόγος και έχω κάνει μάθηματα αεροδυναμικής άλλα δεν ανοίγω ακόμα το στόμα μου...:flipout:

Κακώς δεν μιλάς συνάδελφε...Εσύ θα έπρεπε να απαντήσεις πρώτος !

Να φανταστείς πως εγώ απάντησα με γνώσεις μηχανικής ρευστών...
 
μα οι γνώμες συγκλίνουν στην μη απογείωση ... οπότε να το πάρει το ποτάμι ...
 
Re: Απάντηση: Το quiz της ημέρας ....

Κακώς δεν μιλάς συνάδελφε...Εσύ θα έπρεπε να απαντήσεις πρώτος !

Να φανταστείς πως εγώ απάντησα με γνώσεις μηχανικής ρευστών...

Μα εγώ έβαλα το quiz!! Δεν επιτρέπεται να απαντήσω.... ακόμα
 
Re: Απάντηση: Το quiz της ημέρας ....

Είμαι μηχανολόγος και έχω κάνει μάθηματα αεροδυναμικής άλλα δεν ανοίγω ακόμα το στόμα μου...:flipout:

ε αφού δεν τον ανοίγεις εσύ πριτς που θα το ανοίξω και εγώ. :flipout:

warewolf73 και Δημοκηδής - lepa77 είναι στο σωστό δρόμο.

Για να απογειωθεί ένα αφος πρέπει να υπάρχει ροή αέρα στις πτέρυγες και η διαφορά πίεσης που υπάρχει στο suction και pressure side της πτέρυγας αναπτύσει μια αεροδυναμική δύναμη που αναλύεται σε 2 συνιστώσες.

η μία είναι η άντωση που ανυψώνει το αεροπλάνο και η άλλη είναι η οπισθέλκουσα που είναι δύναμη που αντιστέκεται στην κίνηση του.

η άντωση δίνεται από τον τύπο.

L = 1/2 ρ V2 S CL.

όπου ρ = πυκνότητα αέρα στο ύψος πτήσης

v2 = το τετράγωνο της ταχύτητας πτήσης = ταχύτητα αέρα (εδώ είναι το μυστικό)

S = επιφάνεια πτέρυγαs

CL = συντελεστής άντωσης εξαρτάται από τη γωνία προσβολής του άφους.
 
Last edited: