Η αλλιώς ,"δεν ήξερες ,δεν ρώταγες?Ρωτώντας πας στην πόλη".
Ο γκαντέμης του Φόρουμ σας,θα σας διαφωτίσει και ίσως σας προφυλάξει από "κακοτοπιές" της αγοράς..
Η μικρή (αλλά διδακτική) μου Ιστορία ξεκίνησε τέλη Ιανουαρίου,όταν έπεσε και έσπασε η οθόνη του κινητού μου (Sony Ericsson C 905,Cybershot),βρισκόμενος στο Ξυλόκαστρο.
Μου λεν οι φίλοι μου "μη σκας,τώρα που θα ανέβεις Αθήνα πήγαινέ το στο σέρβις της Εταιρείας ή στον "Ολλανδό" ,που επίσης τα επισκευάζει".
Ερχόμενος Αθήνα, παραμονές του χειρουργείου μου,μή ξέροντας που υπάρχουν εξουσιοδοτημένα σημεία σέρβις της SE (μικρή παρένθεση.Ημουν Νοκιάς από το πρώτο μου κινητό το '97, μέχρι και πρόπερσυ που το"γύρισα",και ενώ ήξερα όλα τα service points της Νokia ,δεν είχα ιδέα περί SE),αποφασίζω λόγω πίεσης χρόνου να το πάω στον Ολλανδό της γειτονιάς μου.
Το παραδίδω και μου λένε οτι θα το στείλουν στα "κεντρικά",θα με ειδοποιήσουν μετά από καιρό (!) πόσο θα κοστίσει και μετά θα μου το επισκευάσουν.Και οτι θα πληρώσω για την παράδοση-παραλαβή 12 ευρώ,το φτιάξουν δεν το φτιάξουν (νταβατζιλίκι).
Ο πνιγμένος απ τα μαλλιά πιάνεται και όταν είσαι στην ανάγκη και το μυαλό σου σκοντάφτει σε θέματα υγείας,δεν σκέφτεσαι και πολύ καθαρά.Ετσι λοιπόν το παρέδωσα.
Μετά από βδομάδες μου έρχεται μήνυμα στο κινητό (της ανάγκης),ειδοποιώντας με οτι η επισκευή του κινητου μου (σπασμένη οθόνη και αλλαγή πληκτρολογίου),κοστίζει 260 ευρώ !!!!Και αν επιθυμώ την επισκευή του να ειδοποιήσω το κατάστημα ,αλλιώς να μου επιστραφεί.
Σοκαρισμένος φυσικά με το ποσό ,ίσο σχεδόν με ενός καινούριου καλού τηλεφώνου,πάω στο κατάστημα (κούτσα κούτσα ακόμα) και τους λέω να μην προχωρήσουν στην επισκευή.
Παράλληλα: την προ περασμένη εβδομάδα κατεβαίνω Ξυλόκαστρο για μια δουλειά.
Κάποιο "τυχερό" απόγευμα,μου πέφτει το bluetooth-ακουστικό απ το αφτί στον δρόμο και σπάει το γαντζάκι που στηρίζεται στο αφτί.
Αχρηστο το ακουστικό όταν δεν έχεις πού να το στηρίξεις(Sony Ericsson και αυτό)..
Πάω την άλλη μέρα στον Ολλανδό του Ξυλοκάστρου και παίρνω ένα Nokia (γιατί δεν είχε το συγκεκριμμένο που είχα,ούτε υπήρχε ανταλλακτικό γαντζάκι),το οποίο μου δοκίμασαν (προς τιμήν τους) και συνδεόταν και με τα δύο μου κινητά,όπως και το προηγούμενο.
Την περασμένη Παρασκευή και ενώ το ακουστικό ήταν πλήρως φορτισμένο,δεν άνοιγε !!
Χρειάστηκε να το ξαναβάλω στην πρίζα για να λειτουργήσει το on-off και να το ενεργοποιήσω.
Πάω Σάββατο πρωί και το δείχνω στις κοπέλλες ,οτι δεν άνοιγε.Το βάλανε στην πρίζα και άνοιξε και μου λένε :"ήθελε φόρτιση"."Με υποχρεώσατε" τους λέω."Φορτισμένο είναι!!!"
Με στέλνουν στον εκεί τεχνικό και μου λέει οτι προς το παρόν που έχει ένδειξη λειτουργίας,δεν μπορεί να κάνει κάτι.Αν μου ξανασυμβεί ,να το πάω κατευθείαν σε αυτόν και όχι στις κοπέλλες, για να το προσέξει.
Για κακή μου τύχη,την Κυριακή της Τυρινής το απόγευμα και μετά από πλήρη φόρτιση,σβήνει το ρημάδι,χωρίς να μιλήσω καθόλου, την ώρα που είμουν για καφέ με φίλους.Προσπαθήσαμε όλοι να το ενεργοποιήσουμε ,πλην όμως αυτό είχε μουλαρώσει και μόνο που δεν μας κλώτσησε στα μουτρα.
Το βράδυ έφευγα (γυρνούσα Αθήνα γιατι επρεπε την Κ.Δευτέρα το πρωί να ήμουν εδώ)και μεσολαβούσε και αργία !!!
Μου λεν οι φίλοι μου "αφού έχεις την απόδειξη πήγαινε στον Ολλανδό στην Αθήνα,το ίδιο είναι".
Φευ! Το εφερα στον Ολλανδό της γειτονιάς μου και επ ευκαιρία να παραλάβω και το ανεπισκεύαστο κινητό μου.
Ο "τεχνικός" το βάζει στην πρίζα και δουλεψε.Ευχαριστώ του λέω ,αυτό το κάνω κι εγώ.Από μόνο του τι κάνει είναι το θέμα.Του λέω και το ιστορικό του Ξυλοκάστρου αλλά ανένδωτος με παραπέμπει στην Νόκια να το ελέγξουν,γιατί αυτός "δεν τοκατέχει"! Αυτολεξεί.!
Το παίρνω ο δόλιος, πλήρώνω και τα 12 ευρά νταβατζιλίκι για να πάρω το ανεπισκεύαστο και κακόμοιρο κινητό μου, πάω στο Nokia Care center που ήξερα (ευτυχώς που στο κέντρο είναι όλα κοντά),τους το παραδίδω,τους εξηγώ τι κάνει και φυσικά θεώρησαν την παραπομπή μου του Ολλανδού προς αυτούς,απαράδεκτη και κουνούσαν το κεφάλι (ήταν καινούριο,ούτε μιας βδομάδας και υπέκυπτε κανονικά στο μαγαζί/αλυσίδα αγοράς).
Το έστειλαν και αυτοί το καινούριο bluetooth στο Mothership (στην Μαμά,στα κεντρικά ντε !)
Την αλλη μέρα (Τετάρτη)μαθαίνω που έχει SE service point,είναι κάπου στην Κάνιγγος ,και πάω εκεί μήπως έχουν γαντζάκι για το σπασμένο bluetooth και να ρίξουν μια ματιά και στο κινητό που θέλει 260 ευρώ για επισκευή (από τους Ολλανδούς).
Γαντζάκι δεν βρέθηκε για το δικό μου μοντέλο αλλά παρήγγειλαν.
Το δε κινητό ,με ειδοποίησαν σήμερα οτι κοστίζει..55 ευρώ συν ΦΠΑ!
Και φυσικά ούτε "μεταφορικά" ούτε άλλα παρελκόμενα νταβατζιλίκια..
Τόμπολα και ξερός.!
Φυσικά για όλα τα παραπάνω,η ευθύνη είναι αποκλειστικά και μόνο δική μου,αφού στην μια περίπτωση είδα φως και μπήκα και στην άλλη δεν μου έγινε μάθημα το συγκεκριμμένο "μαγαζί".
Αλλά θεώρησα σκόπιμο και φρόνημο να το μοιραστώ με εσας μπας και γλυτώσει κάποιος από κάποια παρόμοια κατάσταση.
Γιατί αν εγώ είχα 260 (+12) ευρώ και δεν με ένοιαζε ,τώρα θα είχα δώσει πάνω απ τα τετραπλά του επίσημου σέρβις, για να το φτιάξω.
Κάποιος που δεν ξέρει, γιατί να πέσει θύμα επιτήδειων?
Προς γνώση και συμμόρφωση αυτά.
Προσοχή αδέλφια εκεί έξω.!
Κρίση ξε-κρίση, κάποιοι δεν καταλαβαίνουν τίποτα.
Καραδοκούν να στον πιάσουν πώς και πώς και με κάθε τρόπο !
Ο γκαντέμης του Φόρουμ σας,θα σας διαφωτίσει και ίσως σας προφυλάξει από "κακοτοπιές" της αγοράς..
Η μικρή (αλλά διδακτική) μου Ιστορία ξεκίνησε τέλη Ιανουαρίου,όταν έπεσε και έσπασε η οθόνη του κινητού μου (Sony Ericsson C 905,Cybershot),βρισκόμενος στο Ξυλόκαστρο.
Μου λεν οι φίλοι μου "μη σκας,τώρα που θα ανέβεις Αθήνα πήγαινέ το στο σέρβις της Εταιρείας ή στον "Ολλανδό" ,που επίσης τα επισκευάζει".
Ερχόμενος Αθήνα, παραμονές του χειρουργείου μου,μή ξέροντας που υπάρχουν εξουσιοδοτημένα σημεία σέρβις της SE (μικρή παρένθεση.Ημουν Νοκιάς από το πρώτο μου κινητό το '97, μέχρι και πρόπερσυ που το"γύρισα",και ενώ ήξερα όλα τα service points της Νokia ,δεν είχα ιδέα περί SE),αποφασίζω λόγω πίεσης χρόνου να το πάω στον Ολλανδό της γειτονιάς μου.
Το παραδίδω και μου λένε οτι θα το στείλουν στα "κεντρικά",θα με ειδοποιήσουν μετά από καιρό (!) πόσο θα κοστίσει και μετά θα μου το επισκευάσουν.Και οτι θα πληρώσω για την παράδοση-παραλαβή 12 ευρώ,το φτιάξουν δεν το φτιάξουν (νταβατζιλίκι).
Ο πνιγμένος απ τα μαλλιά πιάνεται και όταν είσαι στην ανάγκη και το μυαλό σου σκοντάφτει σε θέματα υγείας,δεν σκέφτεσαι και πολύ καθαρά.Ετσι λοιπόν το παρέδωσα.
Μετά από βδομάδες μου έρχεται μήνυμα στο κινητό (της ανάγκης),ειδοποιώντας με οτι η επισκευή του κινητου μου (σπασμένη οθόνη και αλλαγή πληκτρολογίου),κοστίζει 260 ευρώ !!!!Και αν επιθυμώ την επισκευή του να ειδοποιήσω το κατάστημα ,αλλιώς να μου επιστραφεί.
Σοκαρισμένος φυσικά με το ποσό ,ίσο σχεδόν με ενός καινούριου καλού τηλεφώνου,πάω στο κατάστημα (κούτσα κούτσα ακόμα) και τους λέω να μην προχωρήσουν στην επισκευή.
Παράλληλα: την προ περασμένη εβδομάδα κατεβαίνω Ξυλόκαστρο για μια δουλειά.
Κάποιο "τυχερό" απόγευμα,μου πέφτει το bluetooth-ακουστικό απ το αφτί στον δρόμο και σπάει το γαντζάκι που στηρίζεται στο αφτί.
Αχρηστο το ακουστικό όταν δεν έχεις πού να το στηρίξεις(Sony Ericsson και αυτό)..
Πάω την άλλη μέρα στον Ολλανδό του Ξυλοκάστρου και παίρνω ένα Nokia (γιατί δεν είχε το συγκεκριμμένο που είχα,ούτε υπήρχε ανταλλακτικό γαντζάκι),το οποίο μου δοκίμασαν (προς τιμήν τους) και συνδεόταν και με τα δύο μου κινητά,όπως και το προηγούμενο.
Την περασμένη Παρασκευή και ενώ το ακουστικό ήταν πλήρως φορτισμένο,δεν άνοιγε !!
Χρειάστηκε να το ξαναβάλω στην πρίζα για να λειτουργήσει το on-off και να το ενεργοποιήσω.
Πάω Σάββατο πρωί και το δείχνω στις κοπέλλες ,οτι δεν άνοιγε.Το βάλανε στην πρίζα και άνοιξε και μου λένε :"ήθελε φόρτιση"."Με υποχρεώσατε" τους λέω."Φορτισμένο είναι!!!"
Με στέλνουν στον εκεί τεχνικό και μου λέει οτι προς το παρόν που έχει ένδειξη λειτουργίας,δεν μπορεί να κάνει κάτι.Αν μου ξανασυμβεί ,να το πάω κατευθείαν σε αυτόν και όχι στις κοπέλλες, για να το προσέξει.
Για κακή μου τύχη,την Κυριακή της Τυρινής το απόγευμα και μετά από πλήρη φόρτιση,σβήνει το ρημάδι,χωρίς να μιλήσω καθόλου, την ώρα που είμουν για καφέ με φίλους.Προσπαθήσαμε όλοι να το ενεργοποιήσουμε ,πλην όμως αυτό είχε μουλαρώσει και μόνο που δεν μας κλώτσησε στα μουτρα.
Το βράδυ έφευγα (γυρνούσα Αθήνα γιατι επρεπε την Κ.Δευτέρα το πρωί να ήμουν εδώ)και μεσολαβούσε και αργία !!!
Μου λεν οι φίλοι μου "αφού έχεις την απόδειξη πήγαινε στον Ολλανδό στην Αθήνα,το ίδιο είναι".
Φευ! Το εφερα στον Ολλανδό της γειτονιάς μου και επ ευκαιρία να παραλάβω και το ανεπισκεύαστο κινητό μου.
Ο "τεχνικός" το βάζει στην πρίζα και δουλεψε.Ευχαριστώ του λέω ,αυτό το κάνω κι εγώ.Από μόνο του τι κάνει είναι το θέμα.Του λέω και το ιστορικό του Ξυλοκάστρου αλλά ανένδωτος με παραπέμπει στην Νόκια να το ελέγξουν,γιατί αυτός "δεν τοκατέχει"! Αυτολεξεί.!
Το παίρνω ο δόλιος, πλήρώνω και τα 12 ευρά νταβατζιλίκι για να πάρω το ανεπισκεύαστο και κακόμοιρο κινητό μου, πάω στο Nokia Care center που ήξερα (ευτυχώς που στο κέντρο είναι όλα κοντά),τους το παραδίδω,τους εξηγώ τι κάνει και φυσικά θεώρησαν την παραπομπή μου του Ολλανδού προς αυτούς,απαράδεκτη και κουνούσαν το κεφάλι (ήταν καινούριο,ούτε μιας βδομάδας και υπέκυπτε κανονικά στο μαγαζί/αλυσίδα αγοράς).
Το έστειλαν και αυτοί το καινούριο bluetooth στο Mothership (στην Μαμά,στα κεντρικά ντε !)
Την αλλη μέρα (Τετάρτη)μαθαίνω που έχει SE service point,είναι κάπου στην Κάνιγγος ,και πάω εκεί μήπως έχουν γαντζάκι για το σπασμένο bluetooth και να ρίξουν μια ματιά και στο κινητό που θέλει 260 ευρώ για επισκευή (από τους Ολλανδούς).
Γαντζάκι δεν βρέθηκε για το δικό μου μοντέλο αλλά παρήγγειλαν.
Το δε κινητό ,με ειδοποίησαν σήμερα οτι κοστίζει..55 ευρώ συν ΦΠΑ!
Και φυσικά ούτε "μεταφορικά" ούτε άλλα παρελκόμενα νταβατζιλίκια..
Τόμπολα και ξερός.!
Φυσικά για όλα τα παραπάνω,η ευθύνη είναι αποκλειστικά και μόνο δική μου,αφού στην μια περίπτωση είδα φως και μπήκα και στην άλλη δεν μου έγινε μάθημα το συγκεκριμμένο "μαγαζί".
Αλλά θεώρησα σκόπιμο και φρόνημο να το μοιραστώ με εσας μπας και γλυτώσει κάποιος από κάποια παρόμοια κατάσταση.
Γιατί αν εγώ είχα 260 (+12) ευρώ και δεν με ένοιαζε ,τώρα θα είχα δώσει πάνω απ τα τετραπλά του επίσημου σέρβις, για να το φτιάξω.
Κάποιος που δεν ξέρει, γιατί να πέσει θύμα επιτήδειων?
Προς γνώση και συμμόρφωση αυτά.
Προσοχή αδέλφια εκεί έξω.!
Κρίση ξε-κρίση, κάποιοι δεν καταλαβαίνουν τίποτα.
Καραδοκούν να στον πιάσουν πώς και πώς και με κάθε τρόπο !