To Urban Legend της Χρυσής Αυγής

Status
Not open for further replies.
Re: Απάντηση: To Urban Legend της Χρυσής Αυγής

Και όσο σκέφτομαι τα τραγικά λάθη του ΚΚ της Γερμανίας, τρελαίνομαι........
ναι δυστυχώς! ....ισως να ζούσαμε σε διαφορετικό κόσμο τώρα.

(Υ.Γ. έχασα 4 σελίδες ...δυνητικής αντιπαράθεσης και δυσκολεύομαι να τις αναπληρώσω):grinning-smiley-043
 
Re: Απάντηση: To Urban Legend της Χρυσής Αυγής

Στον Ηγεμόνα δεν απασχολούσε, νομίζω, τόσο η ηθική φύση των υπηκόων όσο οι πολιτικοί αντίπαλοι ή αντίπαλοι εν γένει και οι δυσκολίες διατήρησης της εξουσίας.


Εγώ δεν βλέπω γιατί η θεώρηση των ανθρώπων ως κατά βάση αγαθών ή φαύλων πρέπει να είναι το θεμέλιο μιας πολιτικής φιλοσοφίας. Δεν βλέπω ιδιαίτερη αξία σε τέτοια φιλοσοφική αναζήτηση. Όπως καλή ώρα πιο πριν αναζητούσαν εάν ο κόσμος είναι αέρας φωτιά ή νερό.
Το ότι κάποιοι άνθρωποι είναι κατά βάση φαύλοι το θεωρώ, όπως και πολλοί άλλοι φαντάζομαι, ως αντικειμενικό δεδομένο. Δεν αρκεί αυτό για αφετηρία;
Ας υποθεσουμε οτι στις μερες μας ειναι γενικη παραδοχη,οτι πολλοι ανθρωποι ειναι κατα βαση φαυλοι,αν ζουσαμε σε μια κοινοβιακη κοινοτητα αυτη η γενικη παραδοχη δεν θα υπηρχε κατα την γνωμη μου η θα υπερτερουσε η παραδοχη ,λιγοι ανθρωποι ειναι κατα βαση φαυλοι,αρα μπαινουν και αλλες παραμετροι οπως το περιβαλλον η οι συνθηκες.Ο Μακιαβελι αλλα και ο Χομπς εναν περιπου αιωνα μετα, εζησαν σε ταραγμενες περιοδους της Ευρωπαικης Ιστοριας,με συγκρουσεις πολεων κρατων,εμφυλιους,αταξια,η θεωρηση περι κακης φυσης του ανθρωπου δεν προκαλει εκπληξη,αλλα ειναι και μια αφορμη για να δικαιολογηθει η κυριαρχια του "Ηγεμονα" η η απολυτη κυριαρχια του Λεβιαθαν.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: To Urban Legend της Χρυσής Αυγής

Ας υποθεσουμε οτι στις μερες μας ειναι γενικη παραδοχη,οτι πολλοι ανθρωποι ειναι κατα βαση φαυλοι,αν ζουσαμε σε μια κοινοβιακη κοινοτητα αυτη η γενικη παραδοχη δεν θα υπηρχε κατα την γνωμη μου η θα υπερτερουσε η παραδοχη ,λιγοι ανθρωποι ειναι κατα βαση φαυλοι,αρα μπαινουν και αλλες παραμετροι οπως το περιβαλλον η οι συνθηκες.


Με παραφράζεις. Έγραψα κάποιοι άνθρωποι (και δη με πλάγια για τονισμό), όχι λίγοι ή πολλοί, και ανεξαρτήτως εποχής, όχι στις μέρες μας ειδικώς. Το εάν είναι η φύση ή το περιβάλλον, το θεωρώ επίσης ένα άνευ νοήματος μανιχαϊστικό δίλημμα, όταν εκ των πραγμάτων βλέπουμε τεράστιες διαφοροποιήσεις ακόμη και μέσα στην ίδια οικογένεια, ακόμη και εκ μόνης της σειράς γεννήσεως κάθε παιδιού, όσο καλή θέληση και να έχουν οι γονείς, επομένως και να ανάγεται το πράγμα στο περιβάλλον, πρόκειται για καταστάσεις μη ελέγξιμες, σίγουρα όχι με θεωρήσεις του τύπου "εάν ζούσαμε σε μια κοινοβιακή κοινότητα".

Ακόμη και το εάν θεωρούμε γενικώς (όχι δηλαδή ανεξαιρέτως) τους ανθρώπους ως καλούς ή κακούς, ανάγεται, φρονώ, περισσότερο σε μια εσωτερική μας πεποίθηση (εν μέρει στηριζόμενη σε εμπειρίες μας, όπως αναφέρεις, και εν μέρει όμως στον ίδιο τον χαρακτήρα μας, πιστεύω) παρά σε μια φιλοσοφική θεώρηση. Έτσι δεν μπορώ να απαντήσω τίποτα στις παραπάνω αξιωματικές προτάσεις. Μόνο ότι προσωπικώς τους θεωρώ γενικώς καλούς.
 
Μα ο χρονος που ζουμε ειναι συνυφασμενος με την υπαρξη μας,ειναι η τεταρτη διασταση,αν ρωτησουμε γενικως ανεξαρτητως εποχης ρωταμε a priori αν ο ανθρωπος ειναι κακος απ την γεννηση του,γεννιεται ενας ανθρωπος κακος?νομιζω πως οχι ,εκτος εξαιρεσεων που ειναι αντικειμενο μελετης της ιατρικης και οχι της φιλοσοφιας,ο Σωκρατης αλλα και ο Καντ ελεγαν κανεις δεν πραττει το κακο εφοσον γνωριζει τι ειναι πραγματικα κακο.
Οι διαφοροποιησεις μεσα στην οικογενεια υπαρχουν αλλα μπορουμε να χαρακτηρισουμε ενα παιδι κακο?,περιβαλλον ειναι και το σχολειο,ειναι το φυσικο περιβαλλον,οι κοινωνικοπολιτικες συνθηκες,το πως σε αντιμετωπιζουν οι ανθρωποι (απο γονεις μεχρι αγνωστους)λογω της μοναδικοτητας σου και πολλα αλλα.Τα αρχεγονα ενστικτα της αυτοσυντηρησης και της επιβιωσης κυριαρχουν τον ανθρωπο οταν το επιτρεπουν οι συνθηκες..
 
Last edited:
O άνθρωπος εκ φύσεως είναι επιρρεπής στην αναζήτηση της δύναμης επιβολής στα πάντα... τη φύση, τα ζώα, τον συνάνθρωπό του... εξουσία λέγεται...

Από το χάος στις πρώτες ημέρες οργανωμένων κοινωνιών, έως στο σημερινό χάος... τη ζούγκλα του καπιταλισμού... το ίδιο συμβαίνει...

Μόνο η οικειοθελής ισοκατανομή των εξουσιών στο λαό και η αναζήτηση δικαιοσύνης στα κοινωνικά και οικονομικά ζητήματα μπορούν να αλλάξουν τον άνθρωπο.
Και αυτό μόνον γιατί θα του στερηθεί η δυνατότητα να εξουσιάζει.

Και επειδή όλα αυτά προϋποθέτουν λαϊκή επανάσταση, πάρτε τα μέτρα σας για να αντιμετωπίσετε τους εξουσιαστές και τους δειλούς υποστηρικτές τους...
 
Έρευνες που έγιναν τον 20ο αιώνα από κοινωνικούς ανθρωπολόγους στις τελευταίες θηρευτικές και τροφοσυλλεκτικές κοινότητες που υπάρχουν ακόμα, έδειξαν ελάχιστες ανισότητες στην κατοχή υλικών αγαθών, απουσία πολέμου και εξουσίας, έμφαση στη συνεργασία παρά στον ανταγωνισμό, συμμετοχή στα κοινά. Οι όποιες διαφορές είχαν να κάνουν με τους παράγοντες της ηλικίας και του φύλου.
Το ζητούμενο φυσικά δεν είναι η επιστροφή σε τέτοιες μορφές κοινωνικής οργάνωσης ούτε η εξιδανίκευσή τους. Απλά μας δείχνουν ότι μερικοί από τους θεσμούς μας πόρρω απέχουν από το να είναι "φυσικά" γνωρίσματα της ανθρώπινης ζωής και ότι ο πολιτισμός μας δεν ισοδυναμεί αναγκαστικά με πρόοδο.
 
Επίθεση από αγνώστους δέχθηκε αργά το βράδυ της Τρίτης ένας Πακιστανός μετανάστης στο σταθμό του τρένου στον Αγιο Νικόλαο Αττικής, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί και να μεταφερθεί στο ΚΑΤ, όπου νοσηλεύεται.

Πρόκειται για το δεύτερο περιστατικό επίθεσης σε βάρος οικονομικού μετανάστη που σημειώνεται σε σταθμό τρένου, μέσα σε λίγα 24ωρα. Τη Δευτέρα, ένας οικονομικός μετανάστης έπεσε θύμα επίθεσης με μαχαίρι μέσα σε συρμό του Ηλεκτρικού στην Ομόνοια.

Σύμφωνα με Το Βήμα, θύμα της χθεσινοβραδινής επίθεσης έπεσε ένας 30χρονος υπήκοος Πακιστάν.

Οι δράστες τον χτύπησαν σε διάφορα σημεία του σώματός του και στη συνέχεια τράπηκαν σε φυγή. Το θύμα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο ΚΑΤ.

Σύμφωνα με μαρτυρίες επιβατών του Ηλεκτρικού, το βράδυ της Τρίτης σημειώθηκαν και άλλα, λιγότερο βίαια, περιστατικά προπηλακισμών αλλοδαπών, καθώς -σύμφωνα με τις καταγγελίες- στα τρένα εισέρχονταν μέλη της Χρυσής Αυγής που νωρίτερα είχαν λάβει μέρος στη συγκέντρωση και την πορεία της οργάνωσης στο κέντρο της Αθήνας για την επέτειο της Άλωσης της Κωνσταντινούπολης.

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231198176
 
Απάντηση: Re: To Urban Legend της Χρυσής Αυγής

Έρευνες που έγιναν τον 20ο αιώνα από κοινωνικούς ανθρωπολόγους στις τελευταίες θηρευτικές και τροφοσυλλεκτικές κοινότητες που υπάρχουν ακόμα, έδειξαν ελάχιστες ανισότητες στην κατοχή υλικών αγαθών, απουσία πολέμου και εξουσίας, έμφαση στη συνεργασία παρά στον ανταγωνισμό, συμμετοχή στα κοινά. Οι όποιες διαφορές είχαν να κάνουν με τους παράγοντες της ηλικίας και του φύλου.
Το ζητούμενο φυσικά δεν είναι η επιστροφή σε τέτοιες μορφές κοινωνικής οργάνωσης ούτε η εξιδανίκευσή τους. Απλά μας δείχνουν ότι μερικοί από τους θεσμούς μας πόρρω απέχουν από το να είναι "φυσικά" γνωρίσματα της ανθρώπινης ζωής και ότι ο πολιτισμός μας δεν ισοδυναμεί αναγκαστικά με πρόοδο.


Απλούστερες κοινωνικές δομές, μικρότερες ομάδες συνεπάγονται και λιγότερες συγκρούσεις συμφερόντων και ανταγωνισμό. Όμως το ότι μέσα σε μια απλώς οικογένεια μπορεί να υπάρξει ένας Κάιν και ένας Άβελ (δίχως να εξετάζεται το εάν τούτο ανάγεται στη φύση ή στο περιβάλλον) μάλλον πρέπει να μας λέει κάτι. Το ότι οι συνθήκες κοινωνικής ισότητας κατά κανόνα (και μόνο) απαλύνουν το φαινόμενο (καθώς αφαιρείται αμέσως ένας σοβαρός παράγων, ο ανταγωνισμός και η επιβίωση) είναι επίσης γεγονός.
Αυτό που λέω, είναι ότι αρκεί η αναγνώριση του ότι πάντα κάποιοι δεν θα είναι καλοί, για να οργανώσουμε τις κοινωνίες μας αναλόγως.
 
Re: Απάντηση: Re: To Urban Legend της Χρυσής Αυγής

Απλούστερες κοινωνικές δομές, μικρότερες ομάδες συνεπάγονται και λιγότερες συγκρούσεις συμφερόντων και ανταγωνισμό.

Αυτό σήμερα μπορεί να φαντάζει αυτονόητο, αλλά όταν έγιναν οι επιτόπιες έρευνες δεν ήταν. Μάλλον αυτού του είδους οι φυλές υποτιμούνταν στην κοινη συνείδηση ως "άγριοι", "απολίτιστοι", "κανίβαλοι" κ.τ.λ. Και για αυτό είναι σημαντικές. Επίσης, αν έχει κάποιο νόημα να διερευνήσουμε πώς είναι ο κατά φύσιν άνθρωπος, αυτές οι περιπτώσεις είναι μια καλή αρχή.
Κατά τα άλλα, δε νομίζω ότι κανείς ισχυρίζεται ότι θα εξαλειφθεί το έγκλημα ακόμα και αν επικρατήσει η απόλυτη ισότητα. Σίγουρα θα μειωθεί και μάλιστα πολύ. Ωστόσο, πάντα θα υπάρχουν για παράδειγμα εγκλήματα πάθους, τιμής κ.τ.λ.
Ο κοινωνικός παράγων πάντως είναι κατά τη γνώμη μου ο σημαντικότερος.
Μάλλον είμαστε ήδη off topic.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: To Urban Legend της Χρυσής Αυγής

O άνθρωπος εκ φύσεως είναι επιρρεπής στην αναζήτηση της δύναμης επιβολής στα πάντα... τη φύση, τα ζώα, τον συνάνθρωπό του... εξουσία λέγεται...
...
Και επειδή όλα αυτά προϋποθέτουν λαϊκή επανάσταση, πάρτε τα μέτρα σας για να αντιμετωπίσετε τους εξουσιαστές και τους δειλούς υποστηρικτές τους...

Tην οποία επανάσταση όμως, ποιοί θα την κατευθύνουν προς εκπλήρωση του σκοπού της είπαμε ?
 
"Ο φασισμός παρέσυρε τις μάζες γιατί κατόρθωσε να μπει στην καθημερινή ζωή του ανθρώπου από την πλάγια πόρτα του συναισθηματισμού, παραλύοντας προηγουμένως τέλεια τη λογική."

Βασίλης Ραφαηλίδης, 1966
 
"Ο φασισμός παρέσυρε τις μάζες γιατί κατόρθωσε να μπει στην καθημερινή ζωή του ανθρώπου από την πλάγια πόρτα του συναισθηματισμού, παραλύοντας προηγουμένως τέλεια τη λογική."

Βασίλης Ραφαηλίδης, 1966

Follow your heart
http://www.youtube.com/watch?v=W7lpqxq_RXQ
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: To Urban Legend της Χρυσής Αυγής

Tην οποία επανάσταση όμως, ποιοί θα την κατευθύνουν προς εκπλήρωση του σκοπού της είπαμε ?

Οι μη δειλοί υποστηρικτές της εξουσίας... το έγραψα.
 
Το θέμα είναι το εξής.

Αν με νομο όλοι οι λαθρομετανάστες γίνουν Έλληνες πολίτες δικαιούνται να μεταβούν σε οποια χώρα της ΕΕ επιθυμούν ;
Αν ναι γιατι δεν γίνεται αυτο;
Αν όχι πάλι, με ποια λογική ;

Θα κλεισουν αυτοματως τα συνορα οι αλλες χωρες.Σε εμας θα μεινουν και παλι και με περισσοτερα δικαιωματα απο πριν.
 
Status
Not open for further replies.