To Urban Legend της Χρυσής Αυγής

Status
Not open for further replies.
Re: Απάντηση: Re: To Urban Legend της Χρυσής Αυγής

Το τελευταίο τι σχέση έχει με την ποινικοποίηση του φασιστικού χαιρετισμού δεν κατάλαβα όμως. Νομίζεις θα αναστείλει στο ελάχιστο τη δράση τους; Απλώς θα βρουν μια παραλλαγή του... εκεί θα κολλήσουν; Θα το βάλουν πχ το χέρι σε γροθιά και όρθιο σε γωνια 90o.

Η μόνη απάντηση που μπορεί να δοθεί στην ερώτηση σου....είναι ο στίχος που μπαίνει συχνά πυκνά...

"Τον φασισμό βαθιά κατάλαβε τον, δεν θα πεθάνει μόνος, τσάκισε τον...."...
 
Δηλαδή φίλε send, η αποδοχή των εκφάνσεων του νεοναζισμού προάγει τη δημοκρατία ενώ η καταδίκη της και ακόμη η ποινικοποίησή της υποσκάπτει τη δημοκρατία;
 
Δηλαδή φίλε send, η αποδοχή των εκφάνσεων του νεοναζισμού προάγει τη δημοκρατία ενώ η καταδίκη της και ακόμη η ποινικοποίησή της υποσκάπτει τη δημοκρατία;

Θεωρώ ότι ανέπτυξα επαρκώς τη θέση μου, η συμπύκνωση της συζήτησης σε αυθαίρετα συμπεράσματα όπως το ανωτέρω (τα οποία δεν τα υπονόησα καν), μάλλον την υποβιβάζει.
Εάν δεν εννοείς ως κατάκτηση του κράτους δικαίου την ποινική τιμωρία μόνο των πραγματικών εγκλημάτων, όπου δηλαδή πραγματικά προσβάλλεται κάποιο προστατευόμενο έννομο αγαθό και δεν ποινικοποιείται απλά μια συμπεριφορά επειδή έτσι θέλει ο νομοθέτης, δεν υπάρχει το ελάχιστο κοινό έδαφος για συζήτηση, λυπάμαι.
Δηλαδή καταδικάζουμε την ποινικοποίηση της κουκούλας ως ψευτοέγκλημα, ως ποινικοποίηση μιας συμπεριφοράς καθεαυτής, αλλά θα τη δεχθούμε για τον ναζιστικό χαιρετισμό;
 
Last edited:
Νομιζω οτι εχει ενα δικιο ο send ,ποινικοποιωντας ειτε απαγορευοντας μαλλον κανουμε θελκτικο τον φασισμο .Ο φασισμος εξαφανιζεται με απλη λογικη και γνωση ,ιστοριας, δικαιου κλπ.
 
.Ο φασισμος εξαφανιζεται με απλη λογικη και γνωση ,ιστοριας, δικαιου κλπ.

Πράγματα τα οποία απουσιάζουν απο την Ελληνική κοινωνία, άρα τι μένει?
 
Πράγματα τα οποία απουσιάζουν απο την Ελληνική κοινωνία, άρα τι μένει?

Να τα εμφανισουμε .Στην βια κερδιζουν οι βιαιοι .
η λογικη και ο λογος αν χρησιμοιηθουν κερδιζουν παντα .
 
Δεν νομίζω πως πιάνει σε όλους ο λόγος.

Πάντως οι παράνομες ενέργειές τους μπορούν να αντιμετωπιστούν ποινικά. Θέμα λειτουργίας και βούλησης της δικαιοσύνης είναι, όχι νόμων.
 
Re: Απάντηση: To Urban Legend της Χρυσής Αυγής

οι παράνομες ενέργειές τους μπορούν να αντιμετωπιστούν ποινικά. Θέμα λειτουργίας και βούλησης της δικαιοσύνης είναι, όχι νόμων.

ακριβως..
 
γιατί έχει αποδείξει η δικαιοσύνη πως λειτουργεί άψογα...ωραία όλα αυτά για το τι θα έπρεπε... πολύ ωραία, αλλά δεν...

Καμιά δημοκρατία και καμία δικαιοσύνη δεν έχουμε.


και κάτι άλλο, ΚΑΜΙΑ ελευθερία έκφρασης στον εχθρό της ελευθερίας. Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι μίσος.
Ο ναζιστικός χαιρετισμός δεν είναι απλά ένας ακόμα χαιρετισμός, είναι εξύμνηση του μισανθρωπισμού, είναι άμεση προσβολή στην μνήμη των εκατομμυρίων νεκρών, γυναικών και παιδιών του ολοκαυτώματος και όχι μόνο.
Ο φασίστας είναι εχθρός μου, είναι εχθρός σου, είναι εχθρός του ανθρώπου, το ξύλο στους φασίστες είναι άμυνα.
πάντως στο να φέρεσαι "φασιστικά" στους φασίστες, δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα, εν τέλει φασίστες είναι δεν θα έπρεπε να τους ενοχλεί.
 
Θα μπορούσες, συνεπώς, απλώς να πεις πως ο σκοπός αγιάζει τα μέσα και να παραλείψεις την φθηνή, έως ανύπαρκτη, περαιτέρω δικαιολόγηση.
 
γιατί έχει αποδείξει η δικαιοσύνη πως λειτουργεί άψογα...ωραία όλα αυτά για το τι θα έπρεπε... πολύ ωραία, αλλά δεν...

Καμιά δημοκρατία και καμία δικαιοσύνη δεν έχουμε.

και πολυ φοβαμαι οτι δε θα χουμε και ποτε...
 
Θα μπορούσες, συνεπώς, απλώς να πεις πως ο σκοπός αγιάζει τα μέσα και να παραλείψεις την φθηνή, έως ανύπαρκτη, περαιτέρω δικαιολόγηση.




Επαρκέστατη δικαιολόγηση. Τι δεν σε καλύπτει;
 
Από το "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα" ή από αυτό που παρέθεσες, όπου βαφτίζεις "το ξύλο στους φασίστες", "άμυνα" (!!!)?
Από το τελευταίο, τίποτα δεν με καλύπτει, δεν το κατατάσσω καν στις θέσεις που μπορούν να συζητηθούν σοβαρώς.
Εάν συμφωνείς πως ο σκοπός αγιάζει τα μέσα, δεν χρειάζεσαι την περαιτέρω δικαιολόγηση που παραθέτεις.
 
Νομιζω οτι εχει ενα δικιο ο send ,ποινικοποιωντας ειτε απαγορευοντας μαλλον κανουμε θελκτικο τον φασισμο .Ο φασισμος εξαφανιζεται με απλη λογικη και γνωση ,ιστοριας, δικαιου κλπ.

Θα διαφωνήσω. Η ιστορία έχει δείξει τελείως διαφορετικά πράγματα. Ο Φασισμός -από αρχαιοτάτων χρόνων- και ο Ναζισμός -πιο πρόσφατα, γιγαντώνονται σε συνθήκες κρίσης. Όσο προσπαθείς να αντιμετωπίζεις τα φαινόμενα αυτά με διαλακτικό τρόπο, τόσο πιο πολύ τα δυναμώνεις και τόσο πιο αδύναμος φαίνεσαι εσύ απέναντι στους υποστηρικτες τους αλλά και στην κοινή γνώμη. Και επειδή πολλές φορές η κοινή γνώμη αποτελειται από κότες που πάνε όπου φυσάει ο άνεμος τα φαινόμενα του Ναζισμού και του φασισμού γιγαντώνονται. Και τότε είναι πλέον πολύ αργά γιατί θα πρέπει να τους αντιμετωπίσεις με τον τρόπο που έπρεπε αρχικά να εφαρμόσεις, στη γέννησή τους. Να τους συντρίψεις ανελέητα. Και μέχρις εσχάτων. Απλά αν αργήσεις, μετράς περισσότερες απώλειες.
 
Θεωρώ ότι ανέπτυξα επαρκώς τη θέση μου, η συμπύκνωση της συζήτησης σε αυθαίρετα συμπεράσματα όπως το ανωτέρω (τα οποία δεν τα υπονόησα καν), μάλλον την υποβιβάζει.
Εάν δεν εννοείς ως κατάκτηση του κράτους δικαίου την ποινική τιμωρία μόνο των πραγματικών εγκλημάτων, όπου δηλαδή πραγματικά προσβάλλεται κάποιο προστατευόμενο έννομο αγαθό και δεν ποινικοποιείται απλά μια συμπεριφορά επειδή έτσι θέλει ο νομοθέτης, δεν υπάρχει το ελάχιστο κοινό έδαφος για συζήτηση, λυπάμαι.
Δηλαδή καταδικάζουμε την ποινικοποίηση της κουκούλας ως ψευτοέγκλημα, ως ποινικοποίηση μιας συμπεριφοράς καθεαυτής, αλλά θα τη δεχθούμε για τον ναζιστικό χαιρετισμό;

Αν οντως βαζεις στην ιδια ζυγαρια την κουκουλα που εχουν πχ τα φουτερ των πιτσιρικαδων και η οποια ως γνωστον ποινικοποιηθηκε με το ναζιστικο χαιρετισμο, ασχετως του αποτελεσματος της "ζυγισης"
μπορω να πω πως εχεις δικιο και πραγματι δεν φαινεται να υπαρχει κοινο εδαφος για συζητηση.
 
Υπήρχε φασισμός "από αρχαιοτάτων χρόνων"; Ή το λες υιοθετώντας τις δηλώσεις της ΧΑ, πως έλκουν, και καλά, τις παραδόσεις τους, από την αρχαία Σπάρτη κλπ;
 
Αν οντως βαζεις στην ιδια ζυγαρια την κουκουλα που εχουν πχ τα φουτερ των πιτσιρικαδων και η οποια ως γνωστον ποινικοποιηθηκε με το ναζιστικο χαιρετισμο, ασχετως του αποτελεσματος της "ζυγισης"
μπορω να πω πως εχεις δικιο και πραγματι δεν φαινεται να υπαρχει κοινο εδαφος για συζητηση.

Ξαναδιάβασε, εάν θέλεις, λιγάκι τι έχω γράψει γιατί προφανώς άλλη επιχειρηματολογία αναπτύσσεται εκεί, περί πραγματικών εγκλημάτων και ποινικοποίησης απλών συμπεριφορών. Σταχυολογώντας λέξεις (και μάλιστα από άλλο ποστ!) όπως "ζυγαριά" και αναμιγνύοντας αυτές με φράσεις κατά το δοκούν, σίγουρα αποκλείεται η δυνατότητα συζήτησης, σε αυτό θα συμφωνήσω.
 
Re: Απάντηση: To Urban Legend της Χρυσής Αυγής

Είμαι εχθρός του ναζισμού και πατριώτης αλλά όχι εθνικιστής και ρατσιστής. Σιχαίνομαι κάθε έκφανση του φασισμού στην κοινωνία μας και το φαινόμενο της Χ.Α. το θεωρώ κοινωνική, ηθική και κυρίως πολιτική αρρώστια.
Αυτό που με λυπεί όμως περισσότερο από όλα είναι ότι τον φασισμό πλέον τον συναντώ και τον εισπράττω από τους λεγόμενους διώκτες και πολέμιους του. Τους ψευτοδημοκράτες γυμνοσάλιαγκες υποτακτικούς κυβερνώντες και αντιπολιτευτές. Όταν ακούω την φράση "τσακίστε τον φασισμό", το μυαλό μου δυστυχώς, δεν πάει μόνο στην Χ.Α. αλλά και στους 300, καθώς και σε όλα τα κόμματα, κυβέρνησης και αντιπολίτευσης που προσυπέγραψαν την υποθήκευση της ζωής μας.
Με ποιο κριτήριο λοιπόν, όταν λέω φασίστες, θα πρέπει να εννοώ μόνο τους Χρυσαυγίτες? Αν έλεγα «ναζιστές» σίγουρα σε αυτούς και μόνο θα αναφερόμουνα. Μάλλον θα πρέπει να διαχωρίσουμε τον φασισμό σε φανερό και κρυφό. Στην Χ.Α. ο φασισμός και η μισανθρωπία έχει σαν σύμβολο τον Μαίανδρο. Στην Βουλή αυτό λέγεται νομοσχέδιο!
Άρα όταν μιλάμε για φασισμό, πέραν της Χ.Α., θεωρώ ότι δεν πρέπει να ξεχνάμε και τον «δημοκρατικό» φασισμό των υπερπατριωτών που θαυμάζουμε όταν ρητορεύουν και έχουμε εξουσιοδοτήσει να παίρνουν αποφάσεις για την ζωή μας.
Για να γίνω και λίγο γραφικός, για μένα οι μεν είναι «περιττώματα» και οι δε είναι «περιττώματα με Σαντιγύ» λόγω ανώτερης μόρφωσης και μεγάλων ικανοτήτων στην δημαγωγία αλλα και στην διαπλοκή. Και ως γνωστόν όση ζάχαρη άχνη και να βάλεις στα σκ**α, κουραμπιέδες δεν γίνονται.
Σας ευχαριστώ
 
Εχει ξαναγίνει η συζήτηση και ήταν ενδιαφέρουσα. Οπως ο ναζισμός ρήμαξε τον κόσμο, έτσι κι ο κομμουνισμός - στην πράξη - ρήμαξε ολόκληρους λαούς με εκατομμύρια θύματα. Οπως εμείς κρίνουμε απο τις δικές μας εμπειρίες, έτσι και για εκατομμύρια κόσμο στον πλανήτη το σφυροδρέπανο ξυπνάει μνήμες όπως η σβάστικα στην Ελλάδα. Κρίνοντας απο τα ιστορικά γεγονότα κι όχι απο την θεωρία στα βιβλία, τι θα μπορούσαμε να πούμε αν σε κάποιες απο αυτές τις χώρες η θέα του σφυροδρέπανου οδηγούσε σε λυντσαρίσματα κλπ ? Επιμένω οτι η λογική πρέπει να υπερισχύει του παρορμητισμού. Η μέθοδος "να φάμε τους ανθρωποφάγους για να ξεμπερδεύουμε" δεν οδηγεί πουθένα.
 
Προχτές έφτιαχνα μια συνταγή για γλυκό της κυρα-Βέφας. Καλή φαινότανε εξαρχής αλλά στην πορεία κάτι στράβωσε και δε βγήκε καλή. Μια αηδία και μισή!!!! Χάλια η συνταγή!!!!

Βέβαια νομίζω πως αντί για ζάχαρη έριξα μέσα αλάτι αλλά δεν εχει σημασία. Κρίνοντας από τα γεγονότα (δηλαδή τη νοστιμιά) και όχι από τη θεωρία (δηλ την ίδια τη συνταγή), το αποτέλεσμα είναι πως ΗΤΑΝ ΧΑΛΙΑ!!!! Χάλια λοιπόν η συνταγή.

Άσε που μάλλον και η κυρα-Βέφα που την έγραψε κι αυτή τις χειρότερες προθέσεις θα είχε.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.