To Urban Legend της Χρυσής Αυγής

Status
Not open for further replies.
Re: Απάντηση: To Urban Legend της Χρυσής Αυγής

Εχει ξαναγίνει η συζήτηση και ήταν ενδιαφέρουσα. Οπως ο ναζισμός ρήμαξε τον κόσμο, έτσι κι ο κομμουνισμός - στην πράξη - ρήμαξε ολόκληρους λαούς με εκατομμύρια θύματα. Οπως εμείς κρίνουμε απο τις δικές μας εμπειρίες, έτσι και για εκατομμύρια κόσμο στον πλανήτη το σφυροδρέπανο ξυπνάει μνήμες όπως η σβάστικα στην Ελλάδα. Κρίνοντας απο τα ιστορικά γεγονότα κι όχι απο την θεωρία στα βιβλία, τι θα μπορούσαμε να πούμε αν σε κάποιες απο αυτές τις χώρες η θέα του σφυροδρέπανου οδηγούσε σε λυντσαρίσματα κλπ ? Επιμένω οτι η λογική πρέπει να υπερισχύει του παρορμητισμού. Η μέθοδος "να φάμε τους ανθρωποφάγους για να ξεμπερδεύουμε" δεν οδηγεί πουθένα.

συμφωνω απολυτα... ομοιδεατες μου κυνηγηθηκαν τρελα και απο τα 2 καθεστωτα...
αλλα στην "λογικη" ειναι το προβλημα δυστηχως... Δεν υπαρχει ισοροπια και λογικη δυστηχως σχεδον πουθενα.. και αν υπαρξει θα ναι για πολυ λιγο.. η ιστορια το χει αποδειξει περιτρανα..
 
Απάντηση: Re: To Urban Legend της Χρυσής Αυγής

Προχτές έφτιαχνα μια συνταγή για γλυκό της κυρα-Βέφας. Καλή φαινότανε εξαρχής αλλά στην πορεία κάτι στράβωσε και δε βγήκε καλή. Μια αηδία και μισή!!!! Χάλια η συνταγή!!!!

Βέβαια νομίζω πως αντί για ζάχαρη έριξα μέσα αλάτι αλλά δεν εχει σημασία. Κρίνοντας από τα γεγονότα (δηλαδή τη νοστιμιά) και όχι από τη θεωρία (δηλ την ίδια τη συνταγή), το αποτέλεσμα είναι πως ΗΤΑΝ ΧΑΛΙΑ!!!! Χάλια λοιπόν η συνταγή.

Άσε που μάλλον και η κυρα-Βέφα που την έγραψε κι αυτή τις χειρότερες προθέσεις θα είχε.

:)))
Eεεεμ.... Τα μεγαλύτερα εγκλήματα έχουν γίνει με την δικαιολογία/κίνητρο "της καλής πρόθεσης"
 
Φυσικά. Και επειδή λοιπόν κάποιοι κάνανε εγκλήματα στο όνομα κάποιας θεωρίας και με τις "καλύτερες" προθέσεις εξισώνουμε δύο θεωρίες που η βασική τους αρχή λέει το ΑΚΡΙΒΩΣ αντίθετο.
 
Δεν θέλω να τα εξισώνω... Οτι και να λέει η θεωρία, πως να το εξηγήσεις σε έναν που σαν παιδί είδε τους γονείς του να διώκονται, σε ένα πατέρα που είδε το σύστημα να κάνει το παιδί του καταδότη της οικογένειας στο σχολείο, σε μια μάνα που της πήραν το δικαίωμα διαπαιδαγώγησης του παιδιού της και το έδωσαν σε ένα κομματικό στέλεχος. (Χμ... σε ποιό απο τα δύο συστήματα αναφέρομαι?) Η βία άλλωστε, δεν είναι μόνο φυσική και ωμή... υπάρχουν και χειρότερες μορφές που κρατούν και περισσότερο. Αν στην 1 απο τις 2 περιπτώσεις τους πω οτι αυτοί καταστράφηκαν γιατι έπεσε πολύ αλάτι, πόσο ξύλο θα φάω?
(βγαίνω off topic. το τέλειωσα εδώ...)
Το ερώτημα είναι κατα πόσο οι εμπειρίες μιας ομάδας βρίσκουν ηθικό υπόβαθρο ωστε να δικαιολογούν την βία.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: To Urban Legend της Χρυσής Αυγής

Προχτές έφτιαχνα μια συνταγή για γλυκό της κυρα-Βέφας. Καλή φαινότανε εξαρχής αλλά στην πορεία κάτι στράβωσε και δε βγήκε καλή. Μια αηδία και μισή!!!! Χάλια η συνταγή!!!!

Βέβαια νομίζω πως αντί για ζάχαρη έριξα μέσα αλάτι αλλά δεν εχει σημασία. Κρίνοντας από τα γεγονότα (δηλαδή τη νοστιμιά) και όχι από τη θεωρία (δηλ την ίδια τη συνταγή), το αποτέλεσμα είναι πως ΗΤΑΝ ΧΑΛΙΑ!!!! Χάλια λοιπόν η συνταγή.

Άσε που μάλλον και η κυρα-Βέφα που την έγραψε κι αυτή τις χειρότερες προθέσεις θα είχε.

Το να κρίνουμε το συμπέρασμα μιας αλληλουχίας λογικών προτάσεων εκ των πρακτικών συνεπειών της εφαρμογής του, ιδίως όταν αυτές εμφανίζονται ως απόρροια και άλλων, ανεξάρτητων παραγόντων, κινείται πάντως εκτός των ορίων της λογικής.
 
Απάντηση: Re: To Urban Legend της Χρυσής Αυγής

Φυσικά. Και επειδή λοιπόν κάποιοι κάνανε εγκλήματα στο όνομα κάποιας θεωρίας και με τις "καλύτερες" προθέσεις εξισώνουμε δύο θεωρίες που η βασική τους αρχή λέει το ΑΚΡΙΒΩΣ αντίθετο.

Ναι, όταν κάτι το κρίνουμε πρώτα εκ του αποτελέσματος και όχι βάσει αρχής, ενδέχεται όταν συγκλίνουν δυο αποτελέσματα να πέφτουμε στην παγίδα των εξισώσεων.
 
Re: Απάντηση: Re: To Urban Legend της Χρυσής Αυγής

Το να κρίνουμε το συμπέρασμα μιας αλληλουχίας λογικών προτάσεων εκ των πρακτικών συνεπειών της εφαρμογής του, ιδίως όταν αυτές εμφανίζονται ως απόρροια και άλλων, ανεξάρτητων παραγόντων, κινείται πάντως εκτός των ορίων της λογικής.

Το ίδο θα μπορούσες να γράψεις και στον BIOS. Εγώ εξάλλου τη δική του λογική ακολούθησα.
 
Re: Απάντηση: Re: To Urban Legend της Χρυσής Αυγής

Ναι, όταν κάτι το κρίνουμε πρώτα εκ του αποτελέσματος και όχι βάσει αρχής, ενδέχεται όταν συγκλίνουν δυο αποτελέσματα να πέφτουμε στην παγίδα των εξισώσεων.

Εδώ θα συμφωνήσω. ΠΑΓΙΔΑ!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: To Urban Legend της Χρυσής Αυγής

Το ίδο θα μπορούσες να γράψεις και στον BIOS. Εγώ εξάλλου τη δική του λογική ακολούθησα.

Φυσικά, δεν αντιλέγω. Βέβαια δεν ήταν μόνο του βιος αυτή η λογική, θαρρώ πως ακολούθησε τη λογική των παραπάνω του.
 
Αυτό που κάποιοι εξισώνουν ανόμοια πράγματα έχει τρελλό γέλιο.Σε τελική ανάλυση το νά είναι κάποιος φασίστας δεν είναι ντροπή,εκτός αν ο ίδιος το νοιώθει ως τέτοιος,γεγονός δύσκολο καθότι οι αμοιβάδες δεν σκέπτονται .Αλλά το να διαμαρτύρεται ο φασιστάκος επειδή τον λές και φασιστάκο έχει την πλάκα του..

Κατά τα άλλα οι παπαριές εξίσωσης των ''δύο άκρων'' μας τέλειωσαν γιατί ψόφησε και ο δράκος που τις διακινεί.
 
Ξαναδιάβασε, εάν θέλεις, λιγάκι τι έχω γράψει γιατί προφανώς άλλη επιχειρηματολογία αναπτύσσεται εκεί, περί πραγματικών εγκλημάτων και ποινικοποίησης απλών συμπεριφορών. Σταχυολογώντας λέξεις (και μάλιστα από άλλο ποστ!) όπως "ζυγαριά" και αναμιγνύοντας αυτές με φράσεις κατά το δοκούν, σίγουρα αποκλείεται η δυνατότητα συζήτησης, σε αυτό θα συμφωνήσω.

Χωρις να προτιθεμαι να ξαναμπω στην ουσια του θεματος, για τους λογους που εξηγησα ηδη
να πω απλα τα εξης γιατι παρεξηγησες μαλλον το ποστ μου. Η λεξη ζυγαρια ηταν δικη μου
και ΔΕΝ αναφεροταν σε καμμια περιπτωση σε προηγουμενο ποστ σου, που την χρησιμοποιησες, οπως λες.
Επισης δεν αναμιγνυω τιποτα κατα το δοκουν. Παρολο που ειχα διαβασει ολοκληρο το διαλογο απαντησα στο
τελευταιο ποστ σου και μαλιστα υπογραμμισα και το κομματι στο οποιο απαντουσα για να ειναι ξεκαθαρο.
Ελπιζω με αυτο να γινεται ξεκαθαρο οτι δεν σταχυολογω λεξεις απο αλλα ποστς για να αλλαξω το νοημα,
για τον απλο λογο οτι θεωρω ντροπη να γινεται κατι τετοιο. Αν θες ξαναδιαβασε το ποστ μου 1455
και εξηγησε μου εχοντας χρησιμοποιησει quote και εχοντας υπογραμμισει και τα λογια σου στα οποια απαντω
πως βγηκε το συμπερασμα σου.
 
Απάντηση: Re: To Urban Legend της Χρυσής Αυγής

Φυσικά. Και επειδή λοιπόν κάποιοι κάνανε εγκλήματα στο όνομα κάποιας θεωρίας και με τις "καλύτερες" προθέσεις εξισώνουμε δύο θεωρίες που η βασική τους αρχή λέει το ΑΚΡΙΒΩΣ αντίθετο.

Ενα περιεργο πραμα επισης. Απο αυτους που καταδικαζουν τα "εγκληματα του κομμουνισμου"
δεν εχω δει κανεναν να καταδικαζει ας πουμε τα εγκληματα των Χριστιανικων εκκλησιων.
Δεν βγηκε ουτε ενας να πει οτι τα αγκληματα αυτα οφειλονται στο Χριστιανισμο σαν πιστη, ιδεολογια ή
whatever τελως παντων.
Παραξενο δεν ειναι?
 
Χωρις να προτιθεμαι να ξαναμπω στην ουσια του θεματος, για τους λογους που εξηγησα ηδη
να πω απλα τα εξης γιατι παρεξηγησες μαλλον το ποστ μου. Η λεξη ζυγαρια ηταν δικη μου
και ΔΕΝ αναφεροταν σε καμμια περιπτωση σε προηγουμενο ποστ σου, που την χρησιμοποιησες, οπως λες.
Επισης δεν αναμιγνυω τιποτα κατα το δοκουν. Παρολο που ειχα διαβασει ολοκληρο το διαλογο απαντησα στο
τελευταιο ποστ σου και μαλιστα υπογραμμισα και το κομματι στο οποιο απαντουσα για να ειναι ξεκαθαρο.
Ελπιζω με αυτο να γινεται ξεκαθαρο οτι δεν σταχυολογω λεξεις απο αλλα ποστς για να αλλαξω το νοημα,
για τον απλο λογο οτι θεωρω ντροπη να γινεται κατι τετοιο. Αν θες ξαναδιαβασε το ποστ μου 1455
και εξηγησε μου εχοντας χρησιμοποιησει quote και εχοντας υπογραμμισει και τα λογια σου στα οποια απαντω
πως βγηκε το συμπερασμα σου.

Οκ τότε πρόκειται για δική μου παρανόηση, λόγω της χρήσης λέξης που είχα χρησιμοποιήσει σε παραπάνω ποστ μου (είχα αναφερθεί σε πλάστιγγα).

Γεγονός ωστόσο παραμένει ότι μιλώ για κάτι εντελώς διαφορετικό, και συγκρίνοντας από την άποψη του ποινικού φαινομένου -και μόνο- δυο συμπεριφορές, η μία ποινικοποιηθείσα -κακώς- και η άλλη προτεινόμενη, σε αυτό το νήμα, για ποινικοποίηση κατά τα πρότυπα νομοθεσιών (νομοθεσιών χωρών του πρώην Ράιχ), είναι σαφές ότι δεν εξομοιώνω ή "βάζω στην ίδια ζυγαριά" από ποιοτικής ή ηθικής εάν θέλεις απόψεως τις δύο συμπεριφορές.
Αναφέρομαι αποκλειστικώς και μόνο στις δύο συμπεριφορές ως παραδείγματα μη πραγματικής προσβολής κάποιου εννόμου αγαθού, άρα συγκρίνω αυτές από την άποψη του ποινικού φαινομένου και μόνο. Οκ, η φιλοσοφία του ποινικού δικαίου που πεδίου της οποίας άπτεται η συζήτηση αυτή είναι μάλλον εκτός των δυνατοτήτων του χώρου, πάντως δεν την ξεκίνησα εγώ. Ας κρατήσουμε, εν πάση περιπτώσει, ότι μιλώ για κάτι το διαφορετικό και δεν "συγκρίνω" ανόμοια πράγματα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: To Urban Legend της Χρυσής Αυγής

Φυσικά, δεν αντιλέγω. Βέβαια δεν ήταν μόνο του βιος αυτή η λογική, θαρρώ πως ακολούθησε τη λογική των παραπάνω του.

Γι'αυτο γκρινιαζει και ο Βαλαντης (:jester:)
Τα'πες στους απο πανω και στους απο κατω που ειχαν αντιστοιχη λογικη και δεν τα πες μονο σε αυτον
στο κεντρο, που μιλουσε απο αλλο ιδεολογικο πρισμα.
Ε κι εσυ αν ησουν στη θεση του Τριανταφυλλου(:p) θα το σχολιαζες.
 
Απόλυτα κατανοητοί και σεβαστοί οι νόμοι..

Αλλά δεν καλύπτουν συναισθήματα.Το συναίσθημα της απέχθειας
της σιχαμάρας και τις μαύρες μνήμες που φέρνουν στον νου των πανανθρώπινα
σκεπτόμενων τα σύμβολα του Ναζισμού- Φασισμού και οι εκφράσεις-χαιρετισμοί του μίσους νομίζω
πως είναι δικαίωμα του καθενός να τα νοιώθει.
 
Ενα περιεργο πραμα επισης. Απο αυτους που καταδικαζουν τα "εγκληματα του κομμουνισμου"
δεν εχω δει κανεναν να καταδικαζει ας πουμε τα εγκληματα των Χριστιανικων εκκλησιων.
Δεν βγηκε ουτε ενας να πει οτι τα αγκληματα αυτα οφειλονται στο Χριστιανισμο σαν πιστη, ιδεολογια ή
whatever τελως παντων.
Παραξενο δεν ειναι?

Καθολου παραξενο.. Ο Φασιστας που κατηγοραει τους κουμουνιστες συνηθως θεωρει τον εαυτο του σουπερ-Χριστιανο... Ασχετο με το αν δε εχει ιδεα τι πραγματικα ειναι ο Χριστιανισμος..
Εγω πχ καταδικαζω απεριφραστα τις ενεργειες των κουμουνιστικων καθεστωτων, οπως και των φασιστικων καθεστωτων. Οπως ειπα πιο πριν, ομοιδεατες μου κυνηγηθηκαν τρελα και απο κουμουνιστες (εξοριες στην Σιβηρια κτλ) αλλα και απο φασιστες (στρατοπεδα συγκεντρωσης-μακρονησος κτλ).. Η διαφορα ειναι οτι η κουμουνιστικη θεωρια ειναι σε παρ πολλα πραγματα σωστη (απλα αδυνατον να εφαρμοστει εξαιτιας της ανθρωπινης φυσης) ενω ο φασισμος ουτε καν στην θεωρια δε ειναι σωστος.
 
Απάντηση: Re: To Urban Legend της Χρυσής Αυγής

Ενα περιεργο πραμα επισης. Απο αυτους που καταδικαζουν τα "εγκληματα του κομμουνισμου"
δεν εχω δει κανεναν να καταδικαζει ας πουμε τα εγκληματα των Χριστιανικων εκκλησιων.
Δεν βγηκε ουτε ενας να πει οτι τα αγκληματα αυτα οφειλονται στο Χριστιανισμο σαν πιστη, ιδεολογια ή
whatever τελως παντων.
Παραξενο δεν ειναι?

Μα τα εγκλήματα του χριστιανισμού και του ναζισμού, θεωρούνται δεδομένα και μη αμφισβητήσιμα. Ποιός ο λόγος να γίνει συζήτηση? Αμφισβήτησέ τα και πιστεύω θα βγούν αρκετοί απο αυτούς που λες να πάρουν θέση. Αλλά για τον κομμουνισμό, υπάρχουν αρκετοί που τα αμφισβητούν αρα υπάρχει θέμα συζήτησης...
 
Ναί μόνο που αυτό το θέμα δεν πραγματεύεται αυτό το ζήτημα...

Οποιος έχει κάτι πιό σχετικό με την ΧΑ έχει καλώς,τα άλλα θα σβήνονται.
 
Status
Not open for further replies.