Τοποθέτηση της σκηνής απο το σύστημα.

Φίλε ONGAKU
στο ερώτημα (1) σου απαντώ :ΝΑΙ και φυσικά μπορούμε. Δεν υπάρχει τίποτε καλύτερο. Επίσης να προσθέσω ότι τα όργανα μπορεί να είναι και ηλεκτρικά και να ηχογραφηθούν με τον ίδιο τρόπο. Στην περίπτωση αυτή πέρνουμε τον ήχο από τον ενισχυτή-ηχείο από το οποίο ακούγεται το όργανο.
Στο ερώτημα (2) η εικόνα θα είναι φτιαχτή. Λ.Σ.
1) Αυτό λέω κι εγώ...είναι κατάφαση...ΔΕΝ είναι ερώτηση...
Όσο για το close miking από ενισχυτή π.χ. κιθάρας δεν ισχύει κάτι διαφορετικό αφού πάλι το σήμα μεταφέρεται μέσω του μικροφώνου(και του di-box) στην κονσόλα οπότε η εικόνα...χαίρετε

Βασικά δε βλέπω να διαφωνούμε κάπου...
 
1) Αυτό λέω κι εγώ...είναι κατάφαση...ΔΕΝ είναι ερώτηση...
Όσο για το close miking από ενισχυτή π.χ. κιθάρας δεν ισχύει κάτι διαφορετικό αφού πάλι το σήμα μεταφέρεται μέσω του μικροφώνου(και του di-box) στην κονσόλα οπότε η εικόνα...χαίρετε

Βασικά δε βλέπω να διαφωνούμε κάπου...
Ακριβώς, συμφωνούμε. Λ.Σ.
 
Δηλαδή η "Τοποθέτηση της σκηνής" όπως είναι και ο τίτλος, είναι ρεαλιστικότερη με πολυ-καναλη εγγραφή ή με δυο μόνο μικρόφωνα* ?
(Δεν υπάρχουν περιορισμοί ως προς το είδος της μπάντας και της ακουστικής του χώρου, που επηρεάζουν αρνητικά το τελικό αποτέλεσμα ? )


*π.χ. Χ-Υ Technique
 
Re: Απάντηση: Τοποθέτηση της σκηνής απο το σύστημα.

Δηλαδή η "Τοποθέτηση της σκηνής" όπως είναι και ο τίτλος, είναι ρεαλιστικότερη με πολυ-καναλη εγγραφή ή με δυο μόνο μικρόφωνα* ?
(Δεν υπάρχουν περιορισμοί ως προς το είδος της μπάντας και της ακουστικής του χώρου, που επηρεάζουν αρνητικά το τελικό αποτέλεσμα ? )
*π.χ. Χ-Υ Technique
Η τεχνική που γράφει την σκηνή όπως ακριβώς είναι-από την θέση των μικροφώνων φυσικά (ιδανική θέση ακροατή)-είναι με ένα ζεύγος είτε με την παλαιά κλασσική Blumlein (2x Figure of 8, 90º), είτε με την ΧΥ (2x cardioids, 90º), ή με την spaced omnis (2x omni). Επειδή όμως οι αίθουσες απέχουν από το να είναι ιδανικές ακουστικά, αλλά και πρέπει να τονιστούν διάφορα solo, όργανα ή ομάδες, γι αυτό χρησιμοποιούμε διακριτικά και βοηθητικά μικρόφωνα που με την καθυστέρηση και την σωστή χρήση δεν αλλοιώνουν την πιστότητα της εικόνας αλλά καθαρίζουν το ηχητικό τοπίο.