Torque – το καλύτερο OBD-II android App ?

Απάντηση: Re: Torque – το καλύτερο OBD-II android App ?

Μάλιστα... Για ποπάυ με βλέπω λοιπόν... Σάββατο θα πάω μαι βόλτα...

Για τα missfires μπορεί να είναι διάφορα... Από μπέκ που σκούριασε ή βούλωσε και κατουράει, μπουζί που θέλουν άλλαγμα ή καθάρισμα, κακή βενζίνη, φίλτρο βενζίνης...

Κ ο Δανελάτος κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά : http://www.exhaustflow.gr/exhaust/
 
:flipout:

Εδώ γελάμε έτσι ;; "Καλύτερος κινητήρας όλων των εποχών" ο οποίος είναι ένας απλός τούρμπο κινητήρας, λόγω αδυναμίας της εταιρείας να παράγει πολλούς ίππους σε ένα κανονικό μοτέρ χωρίς τούρμπο.
Το 2001 που το vw 1.8t έβγαζε λοιπόν 150-200 άλογα, ανάλογα την έκδοση, το honda s2000 έβγαζε 240 ατμοσφαιρικά άλογα στα 2000 κυβικά και τις 8000 στροφές. Το δε type r του τότε έβγαζε 200 άλογα. Δλδ 100 άλογα ανά 1000 κυβικά ή 120 ανά 1000 κυβικά, ανάλογα το αμάξι. -bye-

Ατμοσφαιρακιας ειμαι και εγω αλλα ενας κινητηρας δεν ειναι μονο τα αλογα ανα λιτρο. Καθε υλοποιηση εχει τα συν και τα πλην. Κατω απο τις 6000 στροφες το s2000 (αγαπημενο αυτοκινητο και μοτερ) δεν υπηρχε. Καλο λοιπον για μια πιστα πολυ κακο για καθημερινοτητα. Και οταν χρειαζεσαι ενα μοτερ για ολες τις δουλειες πρεπει αυτο να κανει καλα πολλες δουλειες.

Ο πρωτος tfsi ηταν παγκοσμιως ο πρωτος υπερτροφοδοτουμενος αμεσου ψεκασμου σε μια πολυ καλη υλοποιηση. Μπορει τωρα να φανταζει συνηθες ως τεχνολογια και χαρακτηριστικα αλλα πριν 7 χρονια δεν ηταν.

Και τελος για τα αλογα. Ο ιδιος κινητήρας στο s3 εβγαζε ονομαστικα 265. Με απλο προγραμμα των 500-600 ευρω 350. Προσπαθησε να πας (αν φυσικα σε ενδιαφερουν τα πολλα αλογα) του s2000 η του type r στα 300 παρα. Θα χρειαστεις πολλες χιλιαδες ευρω. Τα αλογα που δίνουν οι εταιριες στα ισχυρα τους εχουν να κανουν και με μαρκετινγκ και με φορολογικούς λογους και με ενα σωρο αλλα θεματα. Δλδ οταν η vw τι δινει με 200 αλογα θεωρεις οτι δεν μπορουσε να το δωσει με 230 η με 250? Τοτε ομως τι θα εδινε στα επομενα? Στα τούρμπο υπαρχει μια συγκρατημενη αυξηση αλογων με τα χρονια για ευνοητους λογους.

Υ.γ.: την καθυστερημενη επιβεβαιωση της αναγκαιοτητας των τουρμπο για τα αυτοκινητα του μεσου οδηγου στην εποχη μας την δινουν πλεον οι ιδιοι οι ιαπωνες που μετα την επιμονη τους στην ατμοσφαιρα πλεον εκτος απο υβριδικες λυσεις προχωρουν και σε λυσεις με τουρμπο βενζινη που μεχρι προτινος κανανε μονο στα πολυ δυνατα τους (εβο, sti κλπ).

Εχεις οδηγησει καποιο tfsi με 200+ αλογα?

Σορυ για το οφτοπικ. Ισως ειναι αρμοδιοτερο το 4τ φορουμ (για οσο υπαρχει ακομη).
 
Ατμοσφαιρακιας ειμαι και εγω αλλα ενας κινητηρας δεν ειναι μονο τα αλογα ανα λιτρο. Καθε υλοποιηση εχει τα συν και τα πλην. Κατω απο τις 6000 στροφες το s2000 (αγαπημενο αυτοκινητο και μοτερ) δεν υπηρχε. Καλο λοιπον για μια πιστα πολυ κακο για καθημερινοτητα. Και οταν χρειαζεσαι ενα μοτερ για ολες τις δουλειες πρεπει αυτο να κανει καλα πολλες δουλειες.

Ο πρωτος tfsi ηταν παγκοσμιως ο πρωτος υπερτροφοδοτουμενος αμεσου ψεκασμου σε μια πολυ καλη υλοποιηση. Μπορει τωρα να φανταζει συνηθες ως τεχνολογια και χαρακτηριστικα αλλα πριν 7 χρονια δεν ηταν.

Και τελος για τα αλογα. Ο ιδιος κινητήρας στο s3 εβγαζε ονομαστικα 265. Με απλο προγραμμα των 500-600 ευρω 350. Προσπαθησε να πας (αν φυσικα σε ενδιαφερουν τα πολλα αλογα) του s2000 η του type r στα 300 παρα. Θα χρειαστεις πολλες χιλιαδες ευρω. Τα αλογα που δίνουν οι εταιριες στα ισχυρα τους εχουν να κανουν και με μαρκετινγκ και με φορολογικούς λογους και με ενα σωρο αλλα θεματα. Δλδ οταν η vw τι δινει με 200 αλογα θεωρεις οτι δεν μπορουσε να το δωσει με 230 η με 250? Τοτε ομως τι θα εδινε στα επομενα? Στα τούρμπο υπαρχει μια συγκρατημενη αυξηση αλογων με τα χρονια για ευνοητους λογους.

Υ.γ.: την καθυστερημενη επιβεβαιωση της αναγκαιοτητας των τουρμπο για τα αυτοκινητα του μεσου οδηγου στην εποχη μας την δινουν πλεον οι ιδιοι οι ιαπωνες που μετα την επιμονη τους στην ατμοσφαιρα πλεον εκτος απο υβριδικες λυσεις προχωρουν και σε λυσεις με τουρμπο βενζινη που μεχρι προτινος κανανε μονο στα πολυ δυνατα τους (εβο, sti κλπ).

Εχεις οδηγησει καποιο tfsi με 200+ αλογα?

Σορυ για το οφτοπικ. Ισως ειναι αρμοδιοτερο το 4τ φορουμ (για οσο υπαρχει ακομη).

Πράγματι η vw είναι πρώτη σε πολλά, αλλά το πρόβλημα της είναι ότι βγάζει κ πολλά προβλήματα. Το 4Τ φόρουμ είναι πολύ καλό αλλά υπάρχουν πολλά αντίπαλα στρατόπεδα, υποστηρικτές των τούρμπο κ μη, υποστηρικτές των vw κ μη, κ.α. πολλά...τα φανμπόις εκεί είναι πάρα πολλά, πολύ χειρότερα από το apple vs android για παράδειγμα !!

Προσωπικά επειδή έχω type r ξέρω πολύ καλά πως πάει ένα τέτοιο μοτέρ, γιατί το οδηγώ καθημερινά. Μεταξύ 2000 κ 4000 στροφές είναι σαν ένα κανονικά αμάξι 1800 με 140 περίπου θα το έλεγα μοτέρ, από εκεί κ πάνω απλά δεν υπάρχει εύκολα ανταγωνισμός, ακόμα κ για αμάξια με μοτέρ με περισσότερα άλογα. Κ στο βεβαιώνω κ αυτό γιατί είμαι "ανήσυχο" πνεύμα τα βράδια στους δρόμους τους "γνωστούς"...:grinning-smiley-043

Αυτά που δεν έχουν τα ατμοσφαιρικά μοτέρ, είναι η μεγάλη ροπή στις χαμηλές στροφές. πχ το νέο type r που έρχεται σε 1-2 χρόνια θα είναι μοτέρ 2000 κυβικά με τούρμπο κ με στροφάρισμα πάνω από τις 8000, με το τούρμπο να δουλεύει από τις 1500 μέχρι τις 4500, όπου κ εκεί αναλαμβάνει το μοτέρ κ το vtec του.

Το σίγουρο πάντως είναι ότι, πριν 10 χρόνια η vw έβγαζε είτε ατμοσφαιρικά μοτέρ ψόφια είτε τουρμπάτα για ιπποδύναμη αξιοπρεπή, όταν οι ιάπωνες έβγαζαν είτε πολύστροφα (honda), είτε τούρμπο μεν αλλά κορυφαία σε αξιοπιστία κ ιπποδύναμη (subaru, mitsubishi).

Σήμερα που μιλάμε η Vw έχει βγάλει τόσες πολλές παραλλαγές των τούρμπο μοτέρ της, που έχει χαθεί η μπάλα...πάντως με σιγουριά μπορώ να σου πω(μηχανικός εντός επίσημου συνεργείου του ομίλου) ότι πχ στα πρώτα vw golf gt με τα 170 άλογα που είχαν τούρμπο κ κομπρέσορ, με update αργότερα τα έκαναν 160 άλογα, γιατί τα μοτέρ είχαν "θέματα"...μάλιστα αυτό το μοτέρ καταργήθηκε λίγα χρόνια μετά...τώρα μόνο τούρμπο υλοποιήσεις έχει αν δεν κάνω λάθος μεγάλο. Το δε 1.4 τούρμπο μοτέρ είναι στα 122 κ 140 άλογα το πολύ, παλιότερα ανέβαινε παραπάνω, αλλά είχε θεματάκια.

υγ: ζητώ συγνώμη από τον συντονιστή της κατηγορίας για το offtopic (εμένα δλδ) !!! :grinning-smiley-043 -bye-
υγ2: έχω οδηγήσει φίλου κολλητού το vw scirocco 2000 κυβικών αυτόματο με τις αλλαγές στο τιμόνι. Πολύ ωραίο από τις χαμηλές στροφές, έχει ροπή πολύ, ψοφάει στις υψηλές στροφές, σου δίνει το αίσθημα ότι είσαι κυρίαρχος στον δρόμο πράγματι. Βέβαια μετά τα βάλαμε δίπλα δίπλα και απλά δεν...ήταν αρκετά πίσω, όσες φορές κ αν ανοίξαμε. Κάναμε κ αλλαγές στους οδηγούς, εγώ το δικό του κ εκείνος το δικό μου κ το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο.
υγ3: το ωραίο όμως είναι όχι στις ευθείες, αλλά στις στροφές...εκεί απλά δεν...
υγ4: ξέχασα να προσθέσω κάτι πολύ σημαντικό : κατανάλωση βενζίνης ! Εντός πόλης είμαι στα 8,5 με 9,5 λίτρα με κλιματισμό ανοιχτό, όταν το αντίστοιχο scirroco είναι στα 11 τουλάχιστον. Φίλος επίσης έχει Α3 1.8 τούρμπο με 160 άλογα του 2008 και η κατανάλωση εντός πόλης δεν πάει κάτω από τα 10,5 με τίποτα !!
 
Last edited:
Παρακαλώ όλους,
Να βάλουν screenshot
Με τα διαγράμματα για το πρώτο μίλι.
Εκεί θα δούμε, αλλαγές ταχυτήτων, στροφές κινητήρα κ.ο.κ.

Μη τα λέμε στον αέρα

Screen shot or it didn’t happen :p
 
Απάντηση: Re: Torque – το καλύτερο OBD-II android App ?

Παρακαλώ όλους,
Να βάλουν screenshot
Με τα διαγράμματα για το πρώτο μίλι.
Εκεί θα δούμε, αλλαγές ταχυτήτων, στροφές κινητήρα κ.ο.κ.

Μη τα λέμε στον αέρα

Screen shot or it didn’t happen :p
Από obd τις θες; Δεν έχουμε τέτοιο βρε φίλε...!
Να βάλω φωτό από μέση κατανάλωση ;
 
Re: Απάντηση: Re: Torque – το καλύτερο OBD-II android App ?

Από obd τις θες; Δεν έχουμε τέτοιο βρε φίλε...!
Να βάλω φωτό από μέση κατανάλωση ;

Όχι δε μας νοιάζει η κατανάλωση … τα γκάζια μας νοιάζουν :p


Χωρίς πλάκα πάντως για μικρές αλλαγές που θα μπορούσαν να επιφέρουν αλλαγή στη συμπεριφορά του αμαξιού – μικρές μετατροπές και βελτιστοποιήσεις – τα διαγράμματα του πρώτου μιλίου είναι καταπληκτικό εργαλείο.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Torque – το καλύτερο OBD-II android App ?

Όχι δε μας νοιάζει η κατανάλωση … τα γκάζια μας νοιάζουν :p


Χωρίς πλάκα πάντως για μικρές αλλαγές που θα μπορούσαν να επιφέρουν αλλαγή στη συμπεριφορά του αμαξιού – μικρές μετατροπές και βελτιστοποιήσεις – τα διαγράμματα του πρώτου μιλίου είναι καταπληκτικό εργαλείο.

Εδώ : http://www.avclub.gr/forum/showthre...θηκε-!?p=1056076614&viewfull=1#post1056076614 αναφέρω κατανάλωση με φωτό μετά από σκίσιμο μεγάλο (αλλαγές στις 8000+ στροφές κτλ) και μετά από αλλαγές στις 3500 στροφές χαλαρά.

Τα γκάζια πάντως θέλουν κ τροφή...απλά σε άλλα αμάξια θέλουν λίγο κ σε άλλα πολύ !!! :a0210:
 
Εγώ γιατί τα βρίσκω όλα απολαυστικά και ωραία?

Και το Mitsubishi μου, και το Skoda και το Audi...

Το Honda TypeR βρίσκω ότι δεν έχει δύναμη χαμηλά καθόλου... αλλά είναι θέμα συνήθειας να το φορτώνεις λίγο στις στροφές... εξαιρετικός κινητήρας και ωραίο σύνολο...

Να δούμε που θα καταλήξουμε όμως με αυτή την κατάσταση της χώρας που δεν θα μπορούμε να αγοράζουμε σε λίγο πάνω από 1300 κυβικά... ααααααχχ....
 
Re: Απάντηση: Torque – το καλύτερο OBD-II android App ?

Πράγματι η vw είναι πρώτη σε πολλά, αλλά το πρόβλημα της είναι ότι βγάζει κ πολλά προβλήματα. Το 4Τ φόρουμ είναι πολύ καλό αλλά υπάρχουν πολλά αντίπαλα στρατόπεδα, υποστηρικτές των τούρμπο κ μη, υποστηρικτές των vw κ μη, κ.α. πολλά...τα φανμπόις εκεί είναι πάρα πολλά, πολύ χειρότερα από το apple vs android για παράδειγμα !!

Προσωπικά επειδή έχω type r ξέρω πολύ καλά πως πάει ένα τέτοιο μοτέρ, γιατί το οδηγώ καθημερινά. Μεταξύ 2000 κ 4000 στροφές είναι σαν ένα κανονικά αμάξι 1800 με 140 περίπου θα το έλεγα μοτέρ, από εκεί κ πάνω απλά δεν υπάρχει εύκολα ανταγωνισμός, ακόμα κ για αμάξια με μοτέρ με περισσότερα άλογα. Κ στο βεβαιώνω κ αυτό γιατί είμαι "ανήσυχο" πνεύμα τα βράδια στους δρόμους τους "γνωστούς"...:grinning-smiley-043

Αυτά που δεν έχουν τα ατμοσφαιρικά μοτέρ, είναι η μεγάλη ροπή στις χαμηλές στροφές. πχ το νέο type r που έρχεται σε 1-2 χρόνια θα είναι μοτέρ 2000 κυβικά με τούρμπο κ με στροφάρισμα πάνω από τις 8000, με το τούρμπο να δουλεύει από τις 1500 μέχρι τις 4500, όπου κ εκεί αναλαμβάνει το μοτέρ κ το vtec του.

Το σίγουρο πάντως είναι ότι, πριν 10 χρόνια η vw έβγαζε είτε ατμοσφαιρικά μοτέρ ψόφια είτε τουρμπάτα για ιπποδύναμη αξιοπρεπή, όταν οι ιάπωνες έβγαζαν είτε πολύστροφα (honda), είτε τούρμπο μεν αλλά κορυφαία σε αξιοπιστία κ ιπποδύναμη (subaru, mitsubishi).

Σήμερα που μιλάμε η Vw έχει βγάλει τόσες πολλές παραλλαγές των τούρμπο μοτέρ της, που έχει χαθεί η μπάλα...πάντως με σιγουριά μπορώ να σου πω(μηχανικός εντός επίσημου συνεργείου του ομίλου) ότι πχ στα πρώτα vw golf gt με τα 170 άλογα που είχαν τούρμπο κ κομπρέσορ, με update αργότερα τα έκαναν 160 άλογα, γιατί τα μοτέρ είχαν "θέματα"...μάλιστα αυτό το μοτέρ καταργήθηκε λίγα χρόνια μετά...τώρα μόνο τούρμπο υλοποιήσεις έχει αν δεν κάνω λάθος μεγάλο. Το δε 1.4 τούρμπο μοτέρ είναι στα 122 κ 140 άλογα το πολύ, παλιότερα ανέβαινε παραπάνω, αλλά είχε θεματάκια.

υγ: ζητώ συγνώμη από τον συντονιστή της κατηγορίας για το offtopic (εμένα δλδ) !!! :grinning-smiley-043 -bye-
υγ2: έχω οδηγήσει φίλου κολλητού το vw scirocco 2000 κυβικών αυτόματο με τις αλλαγές στο τιμόνι. Πολύ ωραίο από τις χαμηλές στροφές, έχει ροπή πολύ, ψοφάει στις υψηλές στροφές, σου δίνει το αίσθημα ότι είσαι κυρίαρχος στον δρόμο πράγματι. Βέβαια μετά τα βάλαμε δίπλα δίπλα και απλά δεν...ήταν αρκετά πίσω, όσες φορές κ αν ανοίξαμε. Κάναμε κ αλλαγές στους οδηγούς, εγώ το δικό του κ εκείνος το δικό μου κ το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο.
υγ3: το ωραίο όμως είναι όχι στις ευθείες, αλλά στις στροφές...εκεί απλά δεν...

Αφού εισαι εσύ ο συντονιστής συνεχίζω χαλαρά το οφτόπικ! :D

Κατά πάσα πιθανότητα θα είχαμε το ίδιο αυτοκίνητο αλλά δεν έβγαινε με 4 πόρτες. Θα μου πεις "ρε γέρο, 4 πόρτες σε 200 άλογα, τι τα θες?". Εν μέρει λογικό αλλά σκεφτόμουν τότε το ενδεχόμενο μελλοντικής οικογένειας (που τελικα ήρθε) συν του ότι μου αρέσει να κρατάω τα αυτοκίνητα μου (αν είναι καλά) για χρόνια και να συμβιώνω μαζί τους παρά να αλλάζω συχνά απλά για την "αλλαγή" (ήρθε και η κρίση βέβαια και αυτό το έκανε κανόνα).

Οι γερμανοί στους κινητήρες μέχρι το 2000 περίπου ήταν εγκληματίες (εντάξει εξαιρεούνται κάτι Μ και AMG αλλά μιλάω για νορμάλ τιμές). Πουλούσαν π.χ. το Audi 80 με κινητήρα 60 ίππων. Αυτό ήταν έγκλημα. Από εκεί και έπειτα όμως σοβαρεύτηκαν πολύ σε αυτό το θέμα. Το καλύτερος κινητήρας που είπα είχε και χιούμορ μέσα, αλλά πλέον μέσες άκρες δίνουν καλούς κινητήρες χωρίς φυσικά να στερούνται προβλημάτων. Το θέμα το Golf GT που αναφέρεις είναι υπαρκτό (μείωση απόδοσης) όπως είναι υπαρκτά και τα αρκετά προβλήματα με τον κομπρέσορα και την βαλβίδα που ήταν υπεύθυνη για την αλλαγή από κομπρέσορα σε τούρμπο. Θα τα χαρακτήριζα όμως παιδικές ασθένειες αλλά κυρίως θα έλεγα ότι είναι και θέμα χρήστη (όπως σε κάθε κινητήρα βέβαια). Όταν το στρώνεις σαν ανόητος ή το κοκκινίζεις κρύο κάτι δεν θα πάει καλά. Στο δικό μου πολλοί γκρίνιαζαν για καταναλώση λαδιού. Υπαρκτό θέμα μεν αλλά και θέμα χρήστη. Με σωστό στρώσιμο, ζέσταμα κρύωμα κλπ δεν είχα παραπάνω από 1 λίτρο κατανάλωση στα 7-8.000 χλμ. Γνωστός γνωστού με ΜΧ5, έβαζε μπροστά από κρύο και έδινε 2-3 γκαζιές στον κόφτη. Τον ρώτησε ο γνωστός μου γιατί το κάνει αυτό και του απάντησε "για να ανέβουν τα λάδια καλύτερα". Εεε πόσο να αντέξει χωρίς προβλήματα αυτός ο φουκαράς κινητήρας?

Τελειος κινητήρας δεν υπάρχει (εκτός από τον V10 της Μ5 Ε60 φυσικά... :D) και πάντα θα υπάρχουν συν και πλην. 6 χρόνια όμως μετά θεωρώ ότι η υλοποίηση της VW είναι πολύ καλή. Δεν έχει την γραμμικ´τοητα της ατμοσφαιρας μεν αλλά έχει την ροπή από χαμηλά που χρειάζεται θα έλεγα πιο συχνά όταν είναι το μοναδικό αυτοκίνητο (μακάρι να μπορούσα να είχα το type r σου για τα μέγαρα, ένα χιλιάρι για την πόλη και ένα μχ5 για το καλοκαίρι. Αλλά δεν μπορώ...). Και σε πίστες που πήγαινα όταν υπήρχαν χρήματα, και σε καθημερινότητα και σε ταξίδια και σε απλή συντήρηση (πολλά πράγματα τα κάνω μόνος μου) και σε διαθέσιμα ανταλλακτικά (εννοώ εκτός αντιπροσωπείας γιατί και ο Σαρακακής ο δικός σου και η Κοσμοκαρ η δική μου ζούνε σε παράλληλο σύμπαν). Εντάξει θα μπορούσε να έχει 30-40 άλογα παραπάνω (τα οποία μπορώ να του δώσω με 400-500 ευρώ πλέον). Θα έχανε όμως άλλου οπότε συμβιώνω μαζί του σε μαμά κατάσταση για να μπορώ με αναζήτηση στο ίντερνετ να διευθετώ και θέματα που έχουν αντιμετωπίσει άλλοι και όχι να περιμένω το διαγνωστικό του τιουνερά. Άλλωστε τα άλογα ποτέ δεν είναι αρκετά. Και όταν πιάσω το λαχείο θα καταθέσω πινακίδες στο δικό μου για να το κάνω ιστορικό σε 25 χρόνια (τώρα πιάνει δε πιάνει 9-10 χιλιάρικα) και θα πάρω μία M3 E90 sedan να βάλω μέσα την μπέμπα και να πάμε στον Παιδότοπο (Σέρρες). :D

Εδώ : http://www.avclub.gr/forum/showthre...θηκε-!?p=1056076614&viewfull=1#post1056076614 αναφέρω κατανάλωση με φωτό μετά από σκίσιμο μεγάλο (αλλαγές στις 8000+ στροφές κτλ) και μετά από αλλαγές στις 3500 στροφές χαλαρά.

Τα γκάζια πάντως θέλουν κ τροφή...απλά σε άλλα αμάξια θέλουν λίγο κ σε άλλα πολύ !!! :a0210:

Ααα έχεις φτιάξει ωραίο νήμα και δεν το είχα πάρει είδηση!
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Torque – το καλύτερο OBD-II android App ?

Αφού εισαι εσύ ο συντονιστής συνεχίζω χαλαρά το οφτόπικ! :D

Κατά πάσα πιθανότητα θα είχαμε το ίδιο αυτοκίνητο αλλά δεν έβγαινε με 4 πόρτες. Θα μου πεις "ρε γέρο, 4 πόρτες σε 200 άλογα, τι τα θες?". Εν μέρει λογικό αλλά σκεφτόμουν τότε το ενδεχόμενο μελλοντικής οικογένειας (που τελικα ήρθε) συν του ότι μου αρέσει να κρατάω τα αυτοκίνητα μου (αν είναι καλά) για χρόνια και να συμβιώνω μαζί τους παρά να αλλάζω συχνά απλά για την "αλλαγή" (ήρθε και η κρίση βέβαια και αυτό το έκανε κανόνα).

Το νέο type r μάλλον θα είναι 5θυρο !!! :music-smiley-005:
 
Παρακαλώ όλους,
Να βάλουν screenshot
Με τα διαγράμματα για το πρώτο μίλι.
Εκεί θα δούμε, αλλαγές ταχυτήτων, στροφές κινητήρα κ.ο.κ.

Μη τα λέμε στον αέρα

Screen shot or it didn’t happen :p
Τα σκινσοτς είναι μπανάλ. Έχουμε βίντεο:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
:D

Κατανάλωση εκεί 28-29 λίτρα. Τα πιεσμένα 1400άρια βέβαια φτάνουν τα 34-35 λίτρα.

Καθημερινότητα με λίγη κίνηση γύρω στα 10,5-11 λίτρα. Εθνική χαλαρά (120 πάνω κάτω) περίπου 9.5 λίτρα. Εθνική με αρκετή πίεση περί τα 12-13 και με ποοοολύ πίεση 18-19 λίτρα.
 
Απάντηση: Re: Torque – το καλύτερο OBD-II android App ?

Τα σκινσοτς είναι μπανάλ. Έχουμε βίντεο:

:D

Κατανάλωση εκεί 28-29 λίτρα. Τα πιεσμένα 1400άρια βέβαια φτάνουν τα 34-35 λίτρα.

Καθημερινότητα με λίγη κίνηση γύρω στα 10,5-11 λίτρα. Εθνική χαλαρά (120 πάνω κάτω) περίπου 9.5 λίτρα. Εθνική με αρκετή πίεση περί τα 12-13 και με ποοοολύ πίεση 18-19 λίτρα.

Ωραίος !!! :SFGSFGSF:

Εθνική μέχρι τα 140 είμαι στα 7,5-8 το πολύ, πιο κάτω σε χλμ είμαι γύρω στα 7 λίτρα. Με πίεση μεγάλη στην εθνική είμαι στα 10-11.

Από εκεί κ πέρα...έχω δει κ 26 αλλά σε καταστάσεις...
 
Re: Απάντηση: Re: Torque – το καλύτερο OBD-II android App ?

Ωραίος !!! :SFGSFGSF:

Εθνική μέχρι τα 140 είμαι στα 7,5-8 το πολύ, πιο κάτω σε χλμ είμαι γύρω στα 7 λίτρα. Με πίεση μεγάλη στην εθνική είμαι στα 10-11.

Από εκεί κ πέρα...έχω δει κ 26 αλλά σε καταστάσεις...
Ευχαριστώ.

Για να δω τόσο χαμηλά θα πρέπει να προσέξω να μην ανοίγει το ... τούρμπο. Γίνεται μεν αλλά είναι βαρετό. Η χαμηλότερη που έχω δει είναι γύρω στα 8 λίτρα με πολύ βαρετή οδήγηση. Βέβαια παλιότερα είχα και πιο βαρύ πόδι. Αλλά και πάλι η μέση 8.5 που δίνει η VW είναι μάλλον μόνο στα χαρτιά. Άλλωστε έχω διαβάσει πως βγάζουν τις μέσες καταναλώσεις και για αυτό είναι πάντοτε χαμηλότερες από τις πραγματικές.
 
Re: Απάντηση: Torque – το καλύτερο OBD-II android App ?

Αφού εισαι εσύ ο συντονιστής συνεχίζω χαλαρά το οφτόπικ! :D

Οι γερμανοί στους κινητήρες μέχρι το 2000 περίπου ήταν εγκληματίες (εντάξει εξαιρεούνται κάτι Μ και AMG αλλά μιλάω για νορμάλ τιμές). Πουλούσαν π.χ. το Audi 80 με κινητήρα 60 ίππων. Αυτό ήταν έγκλημα. Από εκεί και έπειτα όμως σοβαρεύτηκαν πολύ σε αυτό το θέμα. Το καλύτερος κινητήρας που είπα είχε και χιούμορ μέσα, αλλά πλέον μέσες άκρες δίνουν καλούς κινητήρες χωρίς φυσικά να στερούνται προβλημάτων.

Το 2000 το Α4 και το Α3 ήταν ήδη στo πρώτο face lift :p To 80 έβγαινε μέχρι το 95 περίπου, έτσι για να το βάζουμε συγκριτικά με τι πρόσφεραν οι υπόλοιποι εκείνο τον καιρό.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας όμως είναι απλά θεϊκός και συμφωνώ κατά μεγάλο μέρος με το χαρακτηρισμό σου.
 
Στο θέμα, το Torque τελικά δεν παίζει σωστά με VAG αυτοκίνητα?
 
Να πάρεις αυτοκίνητο που συνεργάζεται με το Torque ρε! :BDGBGDB55:
 
Στο θέμα, το Torque τελικά δεν παίζει σωστά με VAG αυτοκίνητα?

Αν εχεις ορεξη ψαξε το φορουμ του τορκ να δεις οτι ακομη η υποστηριξη ειναι μπετα. Ακομη και μεσα στο προγραμμα αν πας στο προφιλ του αυτοκινητου να επιλεξεις vag σου δινει λινκ για τον ανταπτορα που εβαλα παραπανω και προειδοποιει για μπετα υποστηριξη.

Ο developer εχει παρει σπιτι του εναν εγκεφαλο απο mk4 golf και κανει δοκιμες (6 8 μηνες πισω αυτο) αλλα ακομη κωδικους δεν βγαζει σιγουρα. Καποιους αισθητηρες ενδεχομένως αλλα και αυτοι με τυχη.
 
Βασικά την πίεση του turbo θέλω να βλέπω γιατί παλιώνει το καημένο. Ά και να σβήνω το check engine που μου βγαίνει κάθε τόσο λόγω εξάτμισης και βενζίνης...

Καταραμένο Αροξόλ...
 
Στο θέμα, το Torque τελικά δεν παίζει σωστά με VAG αυτοκίνητα?

Δε μπορώ να σου πώ για όλα τα μοντέλα,
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=326055
καποια σίγουρα υποστιρίζονται - ενώ σε άλλα σα να μην έχεις πληρη προσβαση




Η VAG και όχι μονό δεν αρέσκονται στα standards … φυσικά οι καταναλωτές την πλήρωναν πάντα με αυτές τις ασυμβατότητες …



http://torque-bhp.com/wiki/Bluetooth_Adapters
γίνεται αναφορά και σε
WBH-BT4 Website
Moulded plug Works with WV/Seat/Audi using VW's native protocols (beta testing in Torque)
 
Το χρησιμοποιώ και εγώ χρόνια με ένα φθηνιάρικο bluetooth adaptor. Περισσότερο το έχω χρησιμοποιήσει σε ταξίδια για να βλέπω στιγμιαία κατανάλωση, μιας και δεν έχω trip computer. Dyno curve, νομίζω είναι καλύτερη από δυναμόμετρο παρά με τέτοιο λογισμικό πάντως...