Σε συνέχεια ενός thread που είχα φτοιάξει πέρσυ όταν πρωτοειχα το πρόβλημα και έχωντας γενικευτεί το πρόβλημα συνεχίζω εδώ.
Κάπου τον Μάρτιο του 2008 αγοράζω μια Toshiba Regza 37 3030DX από το Practiker. Πριν την αγοράσω το ειχα ψάξει στο internet όσον αφορά τα τεχνικά της χαρακτηριστικά και φυσικά αν έχει ακουστεί τιποτα σχετικά με προβλήματα.
Αφου δεν βρήκα κάτι λοιπον στο νετ προχώρησα στην αγορά.
Σε ένα μηνα μέσα η τηλεόραση δεν δείχνει ψηφιακά κανάλια. Πάει λοιπον στο service που ειναι και το μοναδικό και επιστρέφεται μετά από μια έυκολη επισκευή στην τροφοδοσία.
Αφου δούλεψε κάπου στο μήνα με δίμηνο, δεν ανάβει ξαφνικά. Πάει λοιπον πίσω στο σερβις καλοκαιριάτικα ποια και μου την επιστρέφουν χωρίς κανένα πρόβλημα.
Κάπου τον Σεπτέβρη εμ το ίδιο πρόβλημα να μην ανοιγει. Πάει λοιπον πάλι στο Service αυτή την φορά από μένα για να μιλήσω προσωπικά με τον υπεύθυνο από τον οποίο δεν αισθάνθηκα ποτέ να αναγνωρίζει την ευθύνη της εταιρίας και του Service.
Όπως και να έχει η τηλεόραση κάνει και ενα μηνα να επισκευαστεί και έρχεται στο σπίτι που μετακόμισα.
Μετά από λίγο καιρό και σίγουρα πριν την λήξη του ενός χρόνου εγγυήσης χαλάει ξανά το DVB αλλά εχοντας συχαθεί το σκηνικό δεν την ξαναέστειλα στο service μπας και την απολαύσω και λίγο.
Προσφάτως όμως η τηλεόραση άρχισε πάλι τα κουλά της και δεν ανάβει, όπου σταδιακά παρατήρησα ότι αν την κουνήσω ανάβε σε βάθος χρόνου όλο και πιο δύσκολα.
Παίρνω λοιπον τον επίσημο φορέα, και μου λένε πάλι θα μιλήσουμε με τον υπεύθυνο του σερβις με τον οποίο και φυσικά απλά κανονιστηκε να ξαναπάει η τηλεόραση.
Του τα ξαναεξηγώ αυτού και της εταιρίας για όλο το σκηνικό, και σόρρυ κιολας που δεν έχω κρατήσει κάθε παραπεμπτικό επισκευής.
Σημερα λοιπον με πήραν τηλέφωνο να μου πουν για μια πλακέτα ή να εκμεταλευτώ μια προσφορά που μου κάνουν σε νέα Toshiba 42 ΧV635 .
Εγώ ομως τα έχω πάρει γιατι κατά την γνώμη μου στην πρώτη φορά που πήγε η τηλεόραση έπρεπε να έχει υπάρξει αντικατάσταση μιας και τελικά η τηλεόραση έχει βγει για τα μπάζα εταιρίκα αλλά και υποστήριξη πελατών.
Εχω την αίσθηση πχ οτι η αντιπροσωπεία της LG κάνει αυτή την αντικατάσταση. Για το εξωτερικό δεν ξέρω.
Το σκέφτομαι να πάρω την νέα τηλεόραση, μιας και πάλι θα ειμαι μπλεγμένος με αυτο το πιθανό service αν χρειαστεί.
Για κάθε αποστολήξ στο service αν δεν έχεις κάποιον να σε βοηθήσει μιλάμε για μια μέρα άδεια από δουλειά, καθώς πχ αν σου πει 11-2 και εσυ δουλεύεις 50λεπτά μακρυά δεν έχει και πολύ νόημα.
Θα ήθελα την γνώμη σας.
Δεν έχω ευχαριστηθεί την τηλεόραση καθόλου. Εχω ταλαιπωρηθεί πολύ και δυστυχώς δεν βλέπω και μιας σοβαρής μορφής αναγνώριση από την Toshiba.
Εχει κανείς άλλος υπόψη εταιρία από την οποία έμεινε ευχαριστημένος??
Και ναι το ξέρω, αν το εργοστάσιο βγάλει 1/1.000.000 ελατωματικές συσκευές εγώ θα πάρω την μια αυτή.
Κάπου τον Μάρτιο του 2008 αγοράζω μια Toshiba Regza 37 3030DX από το Practiker. Πριν την αγοράσω το ειχα ψάξει στο internet όσον αφορά τα τεχνικά της χαρακτηριστικά και φυσικά αν έχει ακουστεί τιποτα σχετικά με προβλήματα.
Αφου δεν βρήκα κάτι λοιπον στο νετ προχώρησα στην αγορά.
Σε ένα μηνα μέσα η τηλεόραση δεν δείχνει ψηφιακά κανάλια. Πάει λοιπον στο service που ειναι και το μοναδικό και επιστρέφεται μετά από μια έυκολη επισκευή στην τροφοδοσία.
Αφου δούλεψε κάπου στο μήνα με δίμηνο, δεν ανάβει ξαφνικά. Πάει λοιπον πίσω στο σερβις καλοκαιριάτικα ποια και μου την επιστρέφουν χωρίς κανένα πρόβλημα.
Κάπου τον Σεπτέβρη εμ το ίδιο πρόβλημα να μην ανοιγει. Πάει λοιπον πάλι στο Service αυτή την φορά από μένα για να μιλήσω προσωπικά με τον υπεύθυνο από τον οποίο δεν αισθάνθηκα ποτέ να αναγνωρίζει την ευθύνη της εταιρίας και του Service.
Όπως και να έχει η τηλεόραση κάνει και ενα μηνα να επισκευαστεί και έρχεται στο σπίτι που μετακόμισα.
Μετά από λίγο καιρό και σίγουρα πριν την λήξη του ενός χρόνου εγγυήσης χαλάει ξανά το DVB αλλά εχοντας συχαθεί το σκηνικό δεν την ξαναέστειλα στο service μπας και την απολαύσω και λίγο.
Προσφάτως όμως η τηλεόραση άρχισε πάλι τα κουλά της και δεν ανάβει, όπου σταδιακά παρατήρησα ότι αν την κουνήσω ανάβε σε βάθος χρόνου όλο και πιο δύσκολα.
Παίρνω λοιπον τον επίσημο φορέα, και μου λένε πάλι θα μιλήσουμε με τον υπεύθυνο του σερβις με τον οποίο και φυσικά απλά κανονιστηκε να ξαναπάει η τηλεόραση.
Του τα ξαναεξηγώ αυτού και της εταιρίας για όλο το σκηνικό, και σόρρυ κιολας που δεν έχω κρατήσει κάθε παραπεμπτικό επισκευής.
Σημερα λοιπον με πήραν τηλέφωνο να μου πουν για μια πλακέτα ή να εκμεταλευτώ μια προσφορά που μου κάνουν σε νέα Toshiba 42 ΧV635 .
Εγώ ομως τα έχω πάρει γιατι κατά την γνώμη μου στην πρώτη φορά που πήγε η τηλεόραση έπρεπε να έχει υπάρξει αντικατάσταση μιας και τελικά η τηλεόραση έχει βγει για τα μπάζα εταιρίκα αλλά και υποστήριξη πελατών.
Εχω την αίσθηση πχ οτι η αντιπροσωπεία της LG κάνει αυτή την αντικατάσταση. Για το εξωτερικό δεν ξέρω.
Το σκέφτομαι να πάρω την νέα τηλεόραση, μιας και πάλι θα ειμαι μπλεγμένος με αυτο το πιθανό service αν χρειαστεί.
Για κάθε αποστολήξ στο service αν δεν έχεις κάποιον να σε βοηθήσει μιλάμε για μια μέρα άδεια από δουλειά, καθώς πχ αν σου πει 11-2 και εσυ δουλεύεις 50λεπτά μακρυά δεν έχει και πολύ νόημα.
Θα ήθελα την γνώμη σας.
Δεν έχω ευχαριστηθεί την τηλεόραση καθόλου. Εχω ταλαιπωρηθεί πολύ και δυστυχώς δεν βλέπω και μιας σοβαρής μορφής αναγνώριση από την Toshiba.
Εχει κανείς άλλος υπόψη εταιρία από την οποία έμεινε ευχαριστημένος??
Και ναι το ξέρω, αν το εργοστάσιο βγάλει 1/1.000.000 ελατωματικές συσκευές εγώ θα πάρω την μια αυτή.