Toshiba - Intersys - Μανωλόπουλος Service ταλαιπωρία 1.5 χρόνος.

Demelene

New member
26 April 2008
13
Σε συνέχεια ενός thread που είχα φτοιάξει πέρσυ όταν πρωτοειχα το πρόβλημα και έχωντας γενικευτεί το πρόβλημα συνεχίζω εδώ.

Κάπου τον Μάρτιο του 2008 αγοράζω μια Toshiba Regza 37 3030DX από το Practiker. Πριν την αγοράσω το ειχα ψάξει στο internet όσον αφορά τα τεχνικά της χαρακτηριστικά και φυσικά αν έχει ακουστεί τιποτα σχετικά με προβλήματα.
Αφου δεν βρήκα κάτι λοιπον στο νετ προχώρησα στην αγορά.

Σε ένα μηνα μέσα η τηλεόραση δεν δείχνει ψηφιακά κανάλια. Πάει λοιπον στο service που ειναι και το μοναδικό και επιστρέφεται μετά από μια έυκολη επισκευή στην τροφοδοσία.
Αφου δούλεψε κάπου στο μήνα με δίμηνο, δεν ανάβει ξαφνικά. Πάει λοιπον πίσω στο σερβις καλοκαιριάτικα ποια και μου την επιστρέφουν χωρίς κανένα πρόβλημα.

Κάπου τον Σεπτέβρη εμ το ίδιο πρόβλημα να μην ανοιγει. Πάει λοιπον πάλι στο Service αυτή την φορά από μένα για να μιλήσω προσωπικά με τον υπεύθυνο από τον οποίο δεν αισθάνθηκα ποτέ να αναγνωρίζει την ευθύνη της εταιρίας και του Service.

Όπως και να έχει η τηλεόραση κάνει και ενα μηνα να επισκευαστεί και έρχεται στο σπίτι που μετακόμισα.

Μετά από λίγο καιρό και σίγουρα πριν την λήξη του ενός χρόνου εγγυήσης χαλάει ξανά το DVB αλλά εχοντας συχαθεί το σκηνικό δεν την ξαναέστειλα στο service μπας και την απολαύσω και λίγο.

Προσφάτως όμως η τηλεόραση άρχισε πάλι τα κουλά της και δεν ανάβει, όπου σταδιακά παρατήρησα ότι αν την κουνήσω ανάβε σε βάθος χρόνου όλο και πιο δύσκολα.

Παίρνω λοιπον τον επίσημο φορέα, και μου λένε πάλι θα μιλήσουμε με τον υπεύθυνο του σερβις με τον οποίο και φυσικά απλά κανονιστηκε να ξαναπάει η τηλεόραση.

Του τα ξαναεξηγώ αυτού και της εταιρίας για όλο το σκηνικό, και σόρρυ κιολας που δεν έχω κρατήσει κάθε παραπεμπτικό επισκευής.

Σημερα λοιπον με πήραν τηλέφωνο να μου πουν για μια πλακέτα ή να εκμεταλευτώ μια προσφορά που μου κάνουν σε νέα Toshiba 42 ΧV635 .

Εγώ ομως τα έχω πάρει γιατι κατά την γνώμη μου στην πρώτη φορά που πήγε η τηλεόραση έπρεπε να έχει υπάρξει αντικατάσταση μιας και τελικά η τηλεόραση έχει βγει για τα μπάζα εταιρίκα αλλά και υποστήριξη πελατών.

Εχω την αίσθηση πχ οτι η αντιπροσωπεία της LG κάνει αυτή την αντικατάσταση. Για το εξωτερικό δεν ξέρω.
Το σκέφτομαι να πάρω την νέα τηλεόραση, μιας και πάλι θα ειμαι μπλεγμένος με αυτο το πιθανό service αν χρειαστεί.

Για κάθε αποστολήξ στο service αν δεν έχεις κάποιον να σε βοηθήσει μιλάμε για μια μέρα άδεια από δουλειά, καθώς πχ αν σου πει 11-2 και εσυ δουλεύεις 50λεπτά μακρυά δεν έχει και πολύ νόημα.

Θα ήθελα την γνώμη σας.
Δεν έχω ευχαριστηθεί την τηλεόραση καθόλου. Εχω ταλαιπωρηθεί πολύ και δυστυχώς δεν βλέπω και μιας σοβαρής μορφής αναγνώριση από την Toshiba.
Εχει κανείς άλλος υπόψη εταιρία από την οποία έμεινε ευχαριστημένος??


Και ναι το ξέρω, αν το εργοστάσιο βγάλει 1/1.000.000 ελατωματικές συσκευές εγώ θα πάρω την μια αυτή.
 
αν δεν τους τριξεις τα δοντια φιλαρακι δεν κανεις τιποτα,ειχα και εγω παλιοτερα μια εμπειρια απο την philips και να μην στα πολυλογω μετα την δευτερη αποστολη στο service μεσα σε ενα μηνα απο την πρωτη και εναν περιπου χρονο απο την αγορα της και βεβαια αφου τους εκραξα κανονικα ,μιλησα με τον ιδιο τον διευθυντη του service και μου εστειλε μια καινουργια πακεταρισμενη ,αν ημουν στην θεση σου θα τους εκανα μεγαλη φασαρια ,δυστυχως στο ελλαδισταν αν δεν φωναξεις παπαλα
 
Μα έκανα. Τι έστειλα σοβαρό e-mail και μιλησα μαζί με τον διευθυντη στην intersys τι έκανα το ίδιο με τον προιστάμενο του service.
Πάντως η προσφορά να μου δόσουν μια καινουργια 42XV635DG με 300 ευρώ δεν ειναι τόσο κακιά.
Αυτο που φοβάμαι περισσότερο ότι θα ειμαι ακομα μπλεγμένος με το ίδιο service.
 
Φίλε Demelene κατανοώ την αγανάκτηση σου, καθώς και κάθε άλλου καταναλωτή που ενώ αγοράζει κάποιο προϊόν με σκοπό να το απολαύσει, καταλήγει να ταλαιπωρείται ανεξάρτητα με το ποιος φταίει κλπ.

Επειδή το θέμα που άνοιξες είναι ουσιαστικά καταγγελτικό, θα σε παρακαλούσα να μου στείλεις με π.μ. τα στοιχεία σου, διαφορετικά θα πρέπει να το σβήσω.

Όπως καταλαβαίνεις δεν μπορούμε να "φιλοξενούμε" μια "καταγγελία" ανώνυμη.
 
Πρόκειται μακράν για την χειρότερη αντιπροσωπία κατά τη γνώμη μου και από διάφορες παρελθούσες εμπειρίες μου, που με έχουν οδηγήσει σε black list των εταιριών που αντιπροσωπεύει.

Επί του πρακτέου:

1. Να κοιτάξεις το προβλέπεται από την νομοθεσία για την περίοδο εγγύσης μετά από επισκευή.

2. Να κάνεις χρήση των προβλεπόμενων περί ευθύνης πωλητή.

3. Να μη μιλάς εσύ μαζί τους αλλά ο δικηγόρος σου για να αντιληφθούν ότι δεν αστειεύεσαι.

4. Ψυχραιμία!
 
Φίλε Demelene κατανοώ την αγανάκτηση σου, καθώς και κάθε άλλου καταναλωτή που ενώ αγοράζει κάποιο προϊόν με σκοπό να το απολαύσει, καταλήγει να ταλαιπωρείται ανεξάρτητα με το ποιος φταίει κλπ.

Επειδή το θέμα που άνοιξες είναι ουσιαστικά καταγγελτικό, θα σε παρακαλούσα να μου στείλεις με π.μ. τα στοιχεία σου, διαφορετικά θα πρέπει να το σβήσω.

Όπως καταλαβαίνεις δεν μπορούμε να "φιλοξενούμε" μια "καταγγελία" ανώνυμη.
Τα στοιχεία μου ειναι στην διάθεση σας, αλλά θα ήθελε πρώτα να μου διευκρινύσετε που τα γραφόμενα μου οδηγούν σε καταγγελία. Εγώ κυρίως ήθελα να δω αν είχε κάποιος άλλο παρόμοι εμπειρία και τι θα μπορούσα άλλο να κάνω μιας και ειμαι εκτός εγγύσης.
 
Απάντηση: Re: Toshiba - Intersys - Μανωλόπουλος Service ταλαιπωρία 1.5 χρόνος.

Τα στοιχεία μου ειναι στην διάθεση σας, αλλά θα ήθελε πρώτα να μου διευκρινύσετε που τα γραφόμενα μου οδηγούν σε καταγγελία. Εγώ κυρίως ήθελα να δω αν είχε κάποιος άλλο παρόμοι εμπειρία και τι θα μπορούσα άλλο να κάνω μιας και ειμαι εκτός εγγύσης.

Φίλε μου σύμφωνα με τον νόμο όχι μόνο είσαι σε εγγύηση αλλά κάθε φορά που σου αλλάζανε κάτι, η εγγύηση για αυτό που αλλάξανε ανανεωνότανε για 2 χρόνια. Τρίξε τους λίγο τα δόντια και εάν έχεις φίλο δικηγόρο βάλτον να πάρει τηλέφωνο.
Καταλάβαίνω ότι δεν έχεις πολύ όρεξη και έχεις απογοητευτεί αλλά κάνε μια τελευταία προσπάθεια.
 
Re: Απάντηση: Re: Toshiba - Intersys - Μανωλόπουλος Service ταλαιπωρία 1.5 χρόνος.

Φίλε μου σύμφωνα με τον νόμο όχι μόνο είσαι σε εγγύηση αλλά κάθε φορά που σου αλλάζανε κάτι, η εγγύηση για αυτό που αλλάξανε ανανεωνότανε για 2 χρόνια. Τρίξε τους λίγο τα δόντια και εάν έχεις φίλο δικηγόρο βάλτον να πάρει τηλέφωνο.
Καταλάβαίνω ότι δεν έχεις πολύ όρεξη και έχεις απογοητευτεί αλλά κάνε μια τελευταία προσπάθεια.
Το πρόβλημα ειναι οτι το χαρτί της απόδειξης αγοράς το έχω χάσει όπως έχω χάσει και τα διάφορα παραστατικά καθώς που να σκεφτώ ότι πρέπει να τα κρατάω γιατι .....
Η απόδειξη αγοράς στο πράκτικερ που ειχε πει εγγύηση ενός έτους.
Αν ειναι να πληρώσω ένα δικηγόρο, γιατί δεν έχω γνωστό να την κάνει την δουλειά, δεν δινω και και τα 300 που μου ζητάνε για να πάρω καινουργια και μεγαλύτερη με MPEG-4 DVB?
Απλά ειναι το σπάσιμο.
 
ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΣΟΥ.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Toshiba - Intersys - Μανωλόπουλος Service ταλαιπωρία 1.5

Το πρόβλημα ειναι οτι το χαρτί της απόδειξης αγοράς το έχω χάσει όπως έχω χάσει και τα διάφορα παραστατικά καθώς που να σκεφτώ ότι πρέπει να τα κρατάω γιατι .....
Η απόδειξη αγοράς στο πράκτικερ που ειχε πει εγγύηση ενός έτους.
Αν ειναι να πληρώσω ένα δικηγόρο, γιατί δεν έχω γνωστό να την κάνει την δουλειά, δεν δινω και και τα 300 που μου ζητάνε για να πάρω καινουργια και μεγαλύτερη με MPEG-4 DVB?
Απλά ειναι το σπάσιμο.

Εάν είναι για 300 ευρώ φίλε μου απλά δώστα. Upgrade σε καινούρια με 300 ευρώ? Και μεγαλύτερη? Και καινούρια τεχνολογία? Ανταλλαγή να έκανες με αγγελία δεν θα έδινες μόνο τόσα. Απλά βεβεαιώσου ότι θα σου δώσουνε καινούρια απόδειξη και φυσικά εγγύηση.
 
ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΣΟΥ.
Το μονο που με προβληματίζει εκτός του αναπάντεχου εξόδου ειναι οτι παραμένω πάλι στην ίδια αντιπροσωπεία!
 
Re: Απάντηση: Re: Toshiba - Intersys - Μανωλόπουλος Service ταλαιπωρία 1.5 χρόνος.

Φίλε μου σύμφωνα με τον νόμο όχι μόνο είσαι σε εγγύηση αλλά κάθε φορά που σου αλλάζανε κάτι, η εγγύηση για αυτό που αλλάξανε ανανεωνότανε για 2 χρόνια. Τρίξε τους λίγο τα δόντια και εάν έχεις φίλο δικηγόρο βάλτον να πάρει τηλέφωνο.
Καταλάβαίνω ότι δεν έχεις πολύ όρεξη και έχεις απογοητευτεί αλλά κάνε μια τελευταία προσπάθεια.

Pontios δεν είναι ακριβώς έτσι. Αν αλλάξει κάτι ανανεώνεται η εγγύησή του για διάστημα ίσο με το αρχικό. Η ελληνική νομοθεσία δεν υποχρεώνει η εγγύηση να είναι 2 χρόνια, μπορεί να είναι μικρότερη ή μεγαλύτερη. Τα 2 χρόνια παρέχονται από άλλο νόμο (3043/2002), ο οποίος καλύπτει τον αγοραστή 2 χρόνια από την αγορά, αλλά δεν αναφέρει ότι το δικαίωμα αυτό ανανεώνεται όπως η εγγύηση.
(Δεν είμαι νομικός, απλά παθών... -bye-)
 
Τα στοιχεία μου ειναι στην διάθεση σας, αλλά θα ήθελε πρώτα να μου διευκρινύσετε που τα γραφόμενα μου οδηγούν σε καταγγελία. Εγώ κυρίως ήθελα να δω αν είχε κάποιος άλλο παρόμοι εμπειρία και τι θα μπορούσα άλλο να κάνω μιας και ειμαι εκτός εγγύσης.

Κοίτα το μήνυμα σου μοιάζει πολύ με κάποιο άλλο που θα έγραφε ένας δυσαρεστημένος αγοραστής, για να διαμαρτυρηθεί για μια ταλαιπωρία που "αδίκως" υπέστη, δυσφημίζοντας παράλληλα τον κατασκευαστή ή το service του προϊόντος.

Αν ήταν αυτό το πνεύμα του μηνύματος, θα έπρεπε να ξέρω ποιος είσαι (ότι υπάρχεις δηλαδή) και ότι δεν είναι ψεύτικη η "καταγγελία" και να δώσω ένα βήμα στην όποια εταιρεία ενημερώνοντας την να απαντήσει. Νομίζω πως όλα τα παραπάνω είναι εύλογα.

Τώρα αν εσύ πιστεύεις πως δεν είσαι "αδικημένος" αλλά "γκαντέμης" και δεν έχεις σκοπό να "κατηγορήσεις" κάποιον, αλλά απλά να λάβεις μια συμβουλή για την "πικρή" ιστορία σου, τότε και εγώ σε συμβουλεύω να κάνεις την αλλαγή με το "συμβολικό" ποσό της διαφοράς χρέωσης.

Αν δεν κατάλαβα καλά στη διάθεση σου ...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Toshiba - Intersys - Μανωλόπουλος Service ταλαιπωρία 1.5

Pontios δεν είναι ακριβώς έτσι. Αν αλλάξει κάτι ανανεώνεται η εγγύησή του για διάστημα ίσο με το αρχικό. Η ελληνική νομοθεσία δεν υποχρεώνει η εγγύηση να είναι 2 χρόνια, μπορεί να είναι μικρότερη ή μεγαλύτερη. Τα 2 χρόνια παρέχονται από άλλο νόμο (3043/2002), ο οποίος καλύπτει τον αγοραστή 2 χρόνια από την αγορά, αλλά δεν αναφέρει ότι το δικαίωμα αυτό ανανεώνεται όπως η εγγύηση.
(Δεν είμαι νομικός, απλά παθών... -bye-)

Ο νόμος (θα τον βρω να γράψω και την παράγραφο) αναφέρει ρητά ότι πρώτον η εγγύηση είναι 2 χρόνια (για τα κινητά και 5 για τα ακίνητα) και ότι ανανεώνεται αυτομάτως για το ίδιο ακριβώς διάστημα σε περίπτωση αντικατάστασης. Και μην ξεχνάμε ότι πάντα η εγγύηση βαρύνει τον πωλητή και όχι την αντιπροσωπεία.
Εάν φίλε μου στην περίπτωση σου δεν τηρήθηκε, πρέπει να το δεις.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Toshiba - Intersys - Μανωλόπουλος Service ταλαιπωρία

Ο νόμος (θα τον βρω να γράψω και την παράγραφο) αναφέρει ρητά ότι πρώτον η εγγύηση είναι 2 χρόνια (για τα κινητά και 5 για τα ακίνητα)

3043/2002: http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=5
Άρθρο 554 (δες και το 559).

και ότι ανανεώνεται αυτομάτως για το ίδιο ακριβώς διάστημα σε περίπτωση αντικατάστασης.

2251/1994: http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=8
Άρθρο 5, παράγραφος 5.

Και μην ξεχνάμε ότι πάντα η εγγύηση βαρύνει τον πωλητή και όχι την αντιπροσωπεία.
Εάν φίλε μου στην περίπτωση σου δεν τηρήθηκε, πρέπει να το δεις.

Το έχω ψάξει, και έφθασα μέχρι δικαστήριο, το οποίο κέρδισα. Για αυτό έμαθα απ' έξω τους νόμους, και είμαι "παθών"... -bye-
 
Σιγουρα θα πάω να κάνω αυτο
Εχω δει κάτι trust που βγάζουν σουκο πρίζες
καλα ειναι αυτά?

Δυσκολα τα ups που βγάζουν σουκο.
 
Παρέλαβα τελικά την νέα τηλεόραση.
Φτου να μην το ματιάσω, προς το παρών όλα οκ.
Και εχει και κάποιες βελτιώσεις όσον αφορά την σχέση της με το hdmi του υπολογιστή.