TOSHIBA + PIONEER ...INTERSYS 12 ΜΗΝΕΣ ΕΓΥΥΗΣΗ !!! .....Καλα να παθω ...............

Είναι θετικό φυσικά που η INTERSYS απάντησε εδώ επίσημα (έχουμε φτάσει στο σημείο να επαινούμε το αυτονόητο). Το αρνητικό είναι οτι ασχολείται μόνο με το τί συμβαίνει εδώ...Πρέπει δλδ. κάποιος να είναι εδώ για να ευαρεστηθεί η όποια intersys να δώσει την πρέπουσα σημασία και τον πρέποντα σεβασμό στον καταναλωτή που προτίμησε τα προιόντα της.
Κι αν αυτός ο καταναλωτής δεν ξερει το κάθε διαδικτυακό φόρουμ τί γίνεται;

Από την άλλη πλευρά, δεν θεωρω σωστό να βάζουμε την TOSHIBA σε οποιαδήποτε blacklist, αφού δεν νομίζω τα προιόντα της εν γένει να υπολείπονται από των άλλων κατασκευαστών. Τουναντίον, είναι και πρωτοποριακά ενίοτε. HD DVD δλδ. αν επιλέξουμε να αγοράσουμε ,TOSHIBA θα αγοράσουμε .Θέλω να ρωτήσω με αυτό, αν θαπρεπε να ενημερωθεί η μαμά TOSHIBA για τον εν Ελλάδι αντιπρόσωπό της, το πώς προάγει τα προιόντα της (σημειώνοντας πάντως πως το ΧΕ1 η Intersys μου το πουλάει σε απίστευτα εξαιρετική τιμή μετά από πρόσφατη τηλεφωνική επικοινωνία), και το τί συμβαίνει με την after sale αντιμετώπιση των καταναλωτών που επιλέγουν TOSHIBA.
 
η intersys απαντησε επισημα εδω επειδη δεν της αρεσει να την κραζουν δημοσια σε forum και καποιος εδω ειτε το διαβαζει ειτε τους το σφυραει. Απο κει και περα, να μας πει ποιος νομος μιλαει για 6 μηνες.

απο την αλλη, τα μπλεκεται και εσεις. Να σας πω που και γιατι, οπως τουλαχιστον το καταλαβαινω εγω?

Ο νομος που λεει για 2 χρονια, μιλαει για ευθυνη του πωλητη του πραγματος, που ειναι το καταστημα. Αυτο πουλαει στον ιδιωτη το πραγμα. Ως εκ τουτου, και ανεξαρτητα απο το τι προσφερει ο εισαγωγεας, ο πωλητης δηλαδη το καταστημα εχει 2 χρονια ευθυνη.

Αυτο που θα εκανα εγω ειναι να παω στο Χ καταστημα απο οπου πηρα το πραγμα, και οταν θα μου λεγανε οτι ο εισαγωγεας δινει μονο 1 χρονο εγγυηση, θα τους ετριβα στα μουτρα τον νομο (που κυκλοφορει σε pdf εδω μεσα) λεγοντας οτι ασχετως του τι λεει ο εισαγωγεας, ΑΥΤΟΙ εχουν ευθυνη για 2 χρονια οποτε αυτοι να βγαλουν ακρη αλλα να μου λυσουν το προβλημα. Δεν μου εχει τυχει κατι τετοιο και ειμαι πολυ περιεργος να δω τι θα ακουσω.

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Ολα αυτα δεν αναιρουν το οτι ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι ως καταναλωτες αναμενουμε και θεωρουμε δεδομενο οτι η Intersys και καθε Intersys θα επρεπε να προσφερει αυτο που σε ολη την ΕΕ και για τα ιδια προιοντα απο τους εισαγωγεις που σεβονται την πελατεια τους, θεωρειται αυτονοητο, δηλαδη τα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 χρονια εγγυηση...
 
Εγω γνωριζω απο οτι βαση νομου της ΕΟΚ υπαρχει μινιμουμ διετης εγγυηση και οσα δικαστηρια εχουν γινει εις βαρος εναντιον των εταιριων τα εχουν κερδισει οι παραπονουμενοι πελατες. Δυστυχως εταιριες που σκεφτονται κουτοπονηρα παντα θα υπαρχουν αλλα και οι δικηγοροι δεν θα γινουν κλεφτες!
 
Για τον ιδιο νομο μιλαμε, και εγω ειμαι ο πρωτος που φωναζω για τα 2 χρονια, αλλα αυτος μιλαει για ευθυνη του πωλητη και οχι του εισαγωγεα.
 
Για τον ιδιο νομο μιλαμε, και εγω ειμαι ο πρωτος που φωναζω για τα 2 χρονια, αλλα αυτος μιλαει για ευθυνη του πωλητη και οχι του εισαγωγεα.


Κι αν ο εισαγωγέας είναι ταυτόχρονα και πωλητής;...τί κάνουμε τότε;
 
Δεν ξερω ρε παιδια, αυτο λεω και εγω. Σεναριο:

Αγοραζω Toshiba απο το Χ μαγαζι. Συμφωνα με τον νομο, αυτος που μου πουλαει το πραγμα (δηλαδη ο Χ), εχει δυο χρονια ευθυνη. Η Intersys προσφερει ενα χρονο εγγυηση. Στον 1.5 χαλαει. Παω στο Χ και λεω θελω να μου λυσεται το προβλημα, και ο Χ σηκωνει τα χερια ψηλα λεγοντας οτι ο εισαγωγεας δινει ενα χρονο εγγυηση. Εκει του αναφερεις οτι αυτος ο ιδιος εχει δυο χρονια εγγυηση. Μετα τι γινεται?
 
Εδω ως γνωστόν είναι Βαλκάνια και ισχύουν τα παρακάτω:



Τί ορίζει ο νόμος για την διάρκεια της εγγύησης ενός διαρκούς καταναλωτικού αγαθού;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 5 του Νόμου 2251/94 «Περί Προστασίας Καταναλωτών» (Φ.Ε.Κ. 191/16-11-1994),όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το άρθρο 3 του
Ν. 3043/02 (Φ.Ε.Κ. 192/21-8-2002) «Περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις» ... η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος...




Σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, μπορώ να προσφύγω στα αστικά δικαστήρια προκειμένου να πετύχω τα δικαιώματά μου (δηλ. να απαιτήσω χωρίς επιβάρυνσή μου τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο ή να μειώσω το τίμημα ή να υπαναχωρήσω από την σύμβαση) και μέχρι πότε;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Στα άρθρα 554 και 555 του Αστικού Κώδικα όπως αυτά τροποποιήθηκαν από το
Ν. 3043/02 «Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων» ορίζουν ότι τα δικαιώματα του αγοραστή (διόρθωση του πράγματος ή αντικατάσταση με άλλο ή μείωση του τιμήματος ή υπαναχώρηση από την σύμβαση) λόγω πραγματικού ελαττώματος ή ελλείψεως συμφωνηθείσας ιδιότητας, παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών για τα κινητά και πέντε ετών για τα ακίνητα.


Απο την ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης.


Αυτά τα άκρως "διαφωτιστικά" από τους """αρμοδίους""" .............
 
Εδω ως γνωστόν είναι Βαλκάνια και ισχύουν τα παρακάτω:



Τί ορίζει ο νόμος για την διάρκεια της εγγύησης ενός διαρκούς καταναλωτικού αγαθού;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 5 του Νόμου 2251/94 «Περί Προστασίας Καταναλωτών» (Φ.Ε.Κ. 191/16-11-1994),όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το άρθρο 3 του
Ν. 3043/02 (Φ.Ε.Κ. 192/21-8-2002) «Περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις» ... η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος...




Σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, μπορώ να προσφύγω στα αστικά δικαστήρια προκειμένου να πετύχω τα δικαιώματά μου (δηλ. να απαιτήσω χωρίς επιβάρυνσή μου τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο ή να μειώσω το τίμημα ή να υπαναχωρήσω από την σύμβαση) και μέχρι πότε;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Στα άρθρα 554 και 555 του Αστικού Κώδικα όπως αυτά τροποποιήθηκαν από το
Ν. 3043/02 «Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων» ορίζουν ότι τα δικαιώματα του αγοραστή (διόρθωση του πράγματος ή αντικατάσταση με άλλο ή μείωση του τιμήματος ή υπαναχώρηση από την σύμβαση) λόγω πραγματικού ελαττώματος ή ελλείψεως συμφωνηθείσας ιδιότητας, παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών για τα κινητά και πέντε ετών για τα ακίνητα.


Απο την ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης.


Αυτά τα άκρως "διαφωτιστικά" από τους """αρμοδίους""" .............


ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ??????????????

Το ιδιο ποστ το εκανα και στο αδελφο AVSite ......
Και μου απηντησε ο υπευθυνος του SITE ως εξης .....

http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?t=37306&page=2
#16
Λοιπον.... Θα ξαναπω τα ιδια με λιγα λογια.....
1018.gif
188.gif

1. Οταν αγορασες τη συσκευη σου (σας) ηξερες ή οχι οτι εχει ΕΝΑ χρονο εγγυηση????
2. Το εχει ΓΡΑΠΤΩΣ στα εντυπα που συνοδευεται????
3. Γιατι γκρινιαζεις ΤΩΡΑ???
4. Αν ηθελες 2-3-4 χρονια εγγυησης γιατι δεν επαιρνες μια μαρκα που στα δινει????

*****************
Η Ευρωπαικη οδηγια (οχι νομος) λεει το εξης συνοπτικα.... περι της 2ετους εγγυησης (24μηνης)

Η εταιρια τους πρωτους 6 μηνες οφειλει να επισκευασει τη βλαβη χωρις αντιρηση.
Τους υπολοιπους 18 μηνες ο πελατης πρεπει να αποδειξει οτι το προβλημα προϋπηρχε απο την αρχη, για να καλυφθει σε εγγυηση.
******************

Αρα, ΠΩΣ δουλευε η συσκευη ΑΝ προϋπηρχε το προβλημα?????

Αυτοι που δινουν πανω απο 1 χρονο εγγυηση το κανουν για ΜΑΡΚΕΤΙΣΤΙΚΟΥ λογους και οχι γιατι ακολουθουν τις οδηγιες.....

Αν το προιον συνοδευεται απο ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ πρεπει να καλυφτει απο την καθε τοπικη αντιπροσωπεια. Αν συνοδευεται απο ΤΟΠΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ η εγχωρια αντιπροσωπεια εχει το δικαιωμα να αρνηθει την καλυψη της επισκευης.
Υπαρχει και εδαφιο που το αναφερει... Συνοπτικα και με δικα μου λογια λεει οτι "Αν η αντιπροσωπεια ΔΕΝ εχει κερδισει κατι απο την αγορα της συσκευης, μπορει να αρνηθει την επισκευη της"

ΕΠΕΙΔΗ ο καταναλωτης και ο πελατης ΔΕΝ εχει παντα δικιο.... η Intersys ειναι σωστη και απολυτως νομιμη. Και δε δουλευω στην Intersys, αλλα ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΜΑΙ οταν αδικα ακουω φωνες εκ των υστερων για κατι που ειναι γνωστο απο την αρχη.....


Oπως και με τα κωλοpixel.... αγοραζεις κατι και ξερεις οτι τα 3-4-5-7 Pixel ΔΕΝ ειναι προβλημα. Ε, και μετα αν εχει 3 πας και φωναζεις???
Ξερεις οτι η λαμπα δεν εχει εγγυηση (ή εχει 3 μηνες) και σου καιγεται στους 8 μηνες.... και απαιτεις αντικατασταση???

Μην τα θελουμε ολα δικα μας.....
188.gif


Α, και το αλλο αν ισχυει.... το "Δεν ηξερα, αλλα νομιζα...."
Ε, ρωτα ΠΡΙΝ την αγορα, για να μαθεις!!!

Δεν ειναι δικαιο να τα τρωνε ολα οι εταιρειες επειδη ειναι "εταιρειες"....
 
Φιλε Palm, σε παρακαλω μην κανεις quote απο αλλα fora, περιμενοντας να σχολιασουμε τα γραφομενα ανθρωπων που δεν ειναι μελη στο δικο μας forum και δεν μπορουν να συμμετασχουν στην κουβεντα..
Ας συνεχιστει η συζητηση εντος των πολιτισμενων πλαισιων του thread αυτου..
 
Τα σέβη μου στον Συντονιστή και μπράβο του. :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043
(Για να μην λέτε ότι δεν λέμε και τα καλά :D)
 
ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ??????????????

Το ιδιο ποστ το εκανα και στο αδελφο AVSite ......
Και μου απηντησε ο υπευθυνος του SITE ως εξης .....

http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?t=37306&page=2
#16
Λοιπον.... Θα ξαναπω τα ιδια με λιγα λογια.....
1018.gif
188.gif

1. Οταν αγορασες τη συσκευη σου (σας) ηξερες ή οχι οτι εχει ΕΝΑ χρονο εγγυηση????
2. Το εχει ΓΡΑΠΤΩΣ στα εντυπα που συνοδευεται????
3. Γιατι γκρινιαζεις ΤΩΡΑ???
4. Αν ηθελες 2-3-4 χρονια εγγυησης γιατι δεν επαιρνες μια μαρκα που στα δινει????

*****************
Η Ευρωπαικη οδηγια (οχι νομος) λεει το εξης συνοπτικα.... περι της 2ετους εγγυησης (24μηνης)

Η εταιρια τους πρωτους 6 μηνες οφειλει να επισκευασει τη βλαβη χωρις αντιρηση.
Τους υπολοιπους 18 μηνες ο πελατης πρεπει να αποδειξει οτι το προβλημα προϋπηρχε απο την αρχη, για να καλυφθει σε εγγυηση.
******************

Αρα, ΠΩΣ δουλευε η συσκευη ΑΝ προϋπηρχε το προβλημα?????

Αυτοι που δινουν πανω απο 1 χρονο εγγυηση το κανουν για ΜΑΡΚΕΤΙΣΤΙΚΟΥ λογους και οχι γιατι ακολουθουν τις οδηγιες.....

Αν το προιον συνοδευεται απο ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ πρεπει να καλυφτει απο την καθε τοπικη αντιπροσωπεια. Αν συνοδευεται απο ΤΟΠΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ η εγχωρια αντιπροσωπεια εχει το δικαιωμα να αρνηθει την καλυψη της επισκευης.
Υπαρχει και εδαφιο που το αναφερει... Συνοπτικα και με δικα μου λογια λεει οτι "Αν η αντιπροσωπεια ΔΕΝ εχει κερδισει κατι απο την αγορα της συσκευης, μπορει να αρνηθει την επισκευη της"

ΕΠΕΙΔΗ ο καταναλωτης και ο πελατης ΔΕΝ εχει παντα δικιο.... η Intersys ειναι σωστη και απολυτως νομιμη. Και δε δουλευω στην Intersys, αλλα ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΜΑΙ οταν αδικα ακουω φωνες εκ των υστερων για κατι που ειναι γνωστο απο την αρχη.....


Oπως και με τα κωλοpixel.... αγοραζεις κατι και ξερεις οτι τα 3-4-5-7 Pixel ΔΕΝ ειναι προβλημα. Ε, και μετα αν εχει 3 πας και φωναζεις???
Ξερεις οτι η λαμπα δεν εχει εγγυηση (ή εχει 3 μηνες) και σου καιγεται στους 8 μηνες.... και απαιτεις αντικατασταση???

Μην τα θελουμε ολα δικα μας.....
188.gif


Α, και το αλλο αν ισχυει.... το "Δεν ηξερα, αλλα νομιζα...."
Ε, ρωτα ΠΡΙΝ την αγορα, για να μαθεις!!!

Δεν ειναι δικαιο να τα τρωνε ολα οι εταιρειες επειδη ειναι "εταιρειες"....


ωραια, ασε τωρα τι λεει η ευρωπαικη οδηγια, και πες μας τι λεει ο ελληνικος νομος...
 
Καλυτερα να μην σχολιασουμε τι λενε στο αλλο φορουμ.

Αν καποιοι θελουν να καλυπτουν καποιους αλλους αυτο ειναι δικαιωμα τους αλλα δικαιωμα μας ειναι επισης να βοηθαμε και οχι να αποπροσανατολιζουμε.

ΥΓ. Υπαρχει αλλο επιπεδο ρε παιδια δεν το βλεπετε? Οποιος ανακατευεται με τα πιτουρα τον τρωνε οι κοτες και ο νοων νοητω.
 
Θέλω να πιστεύω ότι <κακή> πρόθεση δεν υπάρχει απο κανέναν και ιδιαίτερα στο club θέμα <κάλυψης> δεν υπάρχει σε οποιαδήποτε περίπτωση.Το θέμα αυτό και ιδιαίτερα η εξέλιξή του, αποτελεί τρανό παράδειγμα.
Ας προσπαθήσουμε λοιπόν όλοι μαζί να κάνουμε πρώτα, τα ,του σπιτιού μας καλύτερα...