Είναι θετικό φυσικά που η INTERSYS απάντησε εδώ επίσημα (έχουμε φτάσει στο σημείο να επαινούμε το αυτονόητο). Το αρνητικό είναι οτι ασχολείται μόνο με το τί συμβαίνει εδώ...Πρέπει δλδ. κάποιος να είναι εδώ για να ευαρεστηθεί η όποια intersys να δώσει την πρέπουσα σημασία και τον πρέποντα σεβασμό στον καταναλωτή που προτίμησε τα προιόντα της.
Κι αν αυτός ο καταναλωτής δεν ξερει το κάθε διαδικτυακό φόρουμ τί γίνεται;
Από την άλλη πλευρά, δεν θεωρω σωστό να βάζουμε την TOSHIBA σε οποιαδήποτε blacklist, αφού δεν νομίζω τα προιόντα της εν γένει να υπολείπονται από των άλλων κατασκευαστών. Τουναντίον, είναι και πρωτοποριακά ενίοτε. HD DVD δλδ. αν επιλέξουμε να αγοράσουμε ,TOSHIBA θα αγοράσουμε .Θέλω να ρωτήσω με αυτό, αν θαπρεπε να ενημερωθεί η μαμά TOSHIBA για τον εν Ελλάδι αντιπρόσωπό της, το πώς προάγει τα προιόντα της (σημειώνοντας πάντως πως το ΧΕ1 η Intersys μου το πουλάει σε απίστευτα εξαιρετική τιμή μετά από πρόσφατη τηλεφωνική επικοινωνία), και το τί συμβαίνει με την after sale αντιμετώπιση των καταναλωτών που επιλέγουν TOSHIBA.
Κι αν αυτός ο καταναλωτής δεν ξερει το κάθε διαδικτυακό φόρουμ τί γίνεται;
Από την άλλη πλευρά, δεν θεωρω σωστό να βάζουμε την TOSHIBA σε οποιαδήποτε blacklist, αφού δεν νομίζω τα προιόντα της εν γένει να υπολείπονται από των άλλων κατασκευαστών. Τουναντίον, είναι και πρωτοποριακά ενίοτε. HD DVD δλδ. αν επιλέξουμε να αγοράσουμε ,TOSHIBA θα αγοράσουμε .Θέλω να ρωτήσω με αυτό, αν θαπρεπε να ενημερωθεί η μαμά TOSHIBA για τον εν Ελλάδι αντιπρόσωπό της, το πώς προάγει τα προιόντα της (σημειώνοντας πάντως πως το ΧΕ1 η Intersys μου το πουλάει σε απίστευτα εξαιρετική τιμή μετά από πρόσφατη τηλεφωνική επικοινωνία), και το τί συμβαίνει με την after sale αντιμετώπιση των καταναλωτών που επιλέγουν TOSHIBA.