Τραπεζικό σύστημα και μπουλκουμέ.

Re: Απάντηση: Τραπεζικό σύστημα και μπουλκουμέ.

κρίμα για τον άνθρωπο , αν οι κλέφτες ήταν εκεί (για την περίπτωσή μου μιλάω τώρα) πάλι θα έκλεβαν και ας ήταν 8:10 , απλά οι πελάτες δεν θα ήταν παγωμένοι από το κρύο .

Nαι και πάλι θα έμπαιναν αλλά δεν θα έβρισκαν το εκατομμύριο που πήραν αλλά μερικές χιλιάδες.Και πάλι σου λέω:Μην νομίζεις ότι τα ξέρεις όλα.





Το αν έχω ελλειπή ενημέρωση δεν είσαι ικανός και ούτε έχεις δικαίωμα να το κρίνεις , τις επιταγές μου τις καταθέτω προς είσπραξη στην eurobank (καμία απολύτως προμήθεια) πολύ πριν την λήξη τους , αλλά τη συγκεκριμένη μόλις την είχα παραλάβει από δημόσια υπηρεσία (ημέρας δηλαδή) και ήταν και Παρασκευή . Δευτέρα να ήταν δεν θα άφηνα τα χρήματά μου ούτε λεπτό σε αυτούς , θα τα άφηνα Παρασκευή ?

Ξανά λάθος είσαι.Τα λεφτά έτσι κι αλλιώς "σε αυτούς ήταν" μιας και περίμεναν στο λογαριασμό του εκδότη της επιταγής να τα εισπράξεις.
Το δεν είμαι ικανός και το δικαίωμα να το κρίνω δεν τα σχολιάζω,απλά τα κρατάω ως ένδειξη αγένειας απο μέρους σου.





Το μόνο καλό δηλαδή στη Εθνική από ότι βλέπω , είναι τα lenovo πληκτρολόγια :Banane0:

Άν μόνο αυτό το καλό εντοπίζεις στην Εθνική,μην ξαναπατήσεις τα πόδια σου εκεί.Εγώ αυτό θα έκανα.Εντελώς πληροφοριακά σε ενημερώνω ότι ΣΗΜΕΡΑ (δεν ξέρω για αύριο) η ΕΤΕ βρίσκεται στο τοπ 5 των Ευρωπαϊκών τραπεζών και έχει την πολυτέλεια πελάτες με παραξενιές όπως τις δικές σου να τους γράφει στα α##$%%$α της.Διαφωνώ με την συγκεκριμένη ιδιοτροπία, συμβαίνει όμως και το αναφέρω.
Άρχισαν λοιπόν οι επιθέσεις στο πρόσωπο μου (και πολύ άργησαν.)
Εδώ μέσα δεν μπαίνω για να χαλάω την καρδιά μου αλλά για να ενημερώνομαι και να ψυχαγωγούμαι.Δεν έχω τίποτα με κανένα και δε θέλω να αρχίσω να κρατάω μπλοκάκι με συμπάθειες και αντιπάθειες.Ζητώ συγγνώμη από το φίλο kosmous αν τον πρόσβαλλα λέγοντας του ότι έχει ελλειπή ενημέρωση τραπεζικών εργασιών.Συνεχίζω τη συμμετοχή στο θέμα μόνο ως αναγνώστης.
 
Ρε σεις δεν εχει μελλον ο μονολογος ουτε μπορουμε να επιβαλλουμε την αποψη στον συνομιλητη μας.
Εγω ισα ισα χαρηκα με την συμμετοχη του Μανου και των αλλων παιδιων απο τραπεζα και δη απο την ΕΤΕ γιατι θελω να ξερω απο πρωτο χερι αν επεσα σε καποιον τεμπελη ή σε καποιον που εκδηλωνει την δυσαρεσκεια του με αυτον τον τροπο.
Μπορει να εχω και εγω λαθος αν και στην περιπτωση αυτη δεν νομιζω οτι εχει καποιος υπαλληλος δικιο οταν διωχνει πελατες που περιμεναν απο την 1 το μεσημερι λογω κανονισμου....
Προφανως και μιλαμε για σκληροπυρηνικους εργαζομενους.

Οταν καποτε δουλευα-πριν 20 χρονια- σε καταστημα λιανικης στραβωνα κι εγω οταν μου εμπαιναν στο μαγαζι στο τσακ να κλεισει. Ομως δεν τους κατεβαζα (παρολο που ειμουν υπευθυνος καταστηματος) τα ρολα αν και δεν ειχα ποσοστα πωλησεων , δεν τους εβγαζα εξω και δεν τους ετριβα το ωραριο στα μουτρακαι φυσικα εξυπηρετουσα με το χαμογελο στα χειλη επειδη ετσι πρεπει.

Μπορει να ειχα ορεξη για δουλεια τοτε.....μπορει αν εκανα την ιδια δουλεια τωρα να το εκανα ξερω κι εγω...
Αυτο που μου εμεινε παντως ειναι να μαζευω μονος μου τα ρουχα οταν τα δοκιμαζω στο καταστημα και να μην φτιαχνω βουνα απο ρουχα φορεμενα και αφημενα. Δεν μου παει.

Παντως παρακαλω μην οδηγουμε την συζητηση επι προσωπικου, μπορουμε να διαφωνουμε και πολιτισμενα. Και ο Μανος ειναι εξαιρετικο μελος εδω για να στεναχωρεθει επειδη ειπε την θεση του.
 
Δεν είναι ενοχές, είναι σεβασμός.
Μάλλον μερικοί δεν θέλετε να καταλάβετε τι εστί πελάτης, γιατί μάλλον τον έχετε δεδομένο τον πελάτη πως θα έρθει.
Εύχομαι να μην έρθει η ώρα που θα τους κυνηγάτε με το τουφέκι από έξω και μετά να δεις πως κάθεστε και 1 αλλά και 2 ώρες υπερωρία χωρίς να την πληρωθείτε.
Αντιθέτως εύχομαι να έρχονται πάντα πελάτες και να μην σας απασχολεί κανένας πέραν του ωραρίου σας.

Καλό απόγευμα.

Δεν εννοείς να καταλάβεις ότι και ο πελάτης έχει υποχρεώσεις, και ο εργαζόμενος δικαιώματα. Ο πελάτης έχει κάθε δικαίωμα να εξυπηρετηθεί με ευγένεια και καλούς τρόπους μέσα στα όρια του ωραρίου και των διαδικασιών που προβλέπει το κατάστημα. Δε μπορείς να απαιτείς να ισοπεδώνονται τα πάντα επειδή έτσι γουστάρεις εσύ. Ούτε γνωρίζεις τα πάντα για τη λειτουργία κάθε οργανισμού και καταστήματος ώστε να μπορείς να μπορείς να χαρακτηρίζεις τον κάθε εργαζόμενο τεμπέλη ή άσχετο έτσι ελαφρά τη καρδία.
 
Nα ρωτησω κατι που χθες αναρωτηθηκα αλλα που να βρεις απαντηση μεσημεριατικα....


Υπαρχουν καταστηματα τραπεζων που εχουν και extended ωραριο εργασιας ? Οποιαςδηποτε τραπεζας .
 
Για να αποφεύγονται τέτοιου είδους παρεξηγήσεις και ταλαιπωρίες, υπάρχουν οι κανονισμοί.
Κανονισμοί που υπάρχουν σε πολλά καταστήματα, τράπεζες, μουσεία και όπου μπαίνει κόσμος γενικά.
Οι κανονισμοί αυτοί, επιβάλονται απο την διεύθυνση του καταστήματος και πρέπει να αναρτούνται και να γνωστοποιούνται στους πελάτες.

Οι πόρτες είναι ανοικτές μέχρι τότε. Τα ταμεία εξυπηρετούν μέχρι τότε. Οσοι βρίσκονται μέσα μετά το κλείσιμο των θυρών θα/δεν θα εξυπηρετηθούν.

Δικό σου κατάστημα, δικοί σου κανόνες, τους οποίους όμως υποχρεούσαι να τηρείς.
Αν ως πελάτης δεν σου αρέσουν, δεν αγοράζεις. Αν ως εργαζόμενος δεν σου αρέσουν, δεν δουλεύεις εκεί.
Αν επιτρέπεται να πάς 5 λεπτά πριν το κλείσιμο και να περιμένεις να εξυπηρετηθείς καλώς το έκανες. Το αν είχες λόγο ή όχι, ή αν μπορούσες να κάνεις με άλλο τρόπο την δουλεία σου δεν έχει καμία σχέση. Εκτός υπάρχει κανονισμός που υπαγορεύει πότε δικαιούμαι να κάνω χρήση του ταμείου και πότε όχι και δεν το ξέρω.

Στην προκυμένη περίπτωση τί ισχύει? Ο φίλος που δουλεύει στην Εθνική πιθανον να ξέρει.
Αλλιώς θα μάθουμε απο την επίσημη απάντηση στον Ναθ.
 
Nα ρωτησω κατι που χθες αναρωτηθηκα αλλα που να βρεις απαντηση μεσημεριατικα....


Υπαρχουν καταστηματα τραπεζων που εχουν και extended ωραριο εργασιας ? Οποιαςδηποτε τραπεζας .

το ταχυδρομικο ταμιευτηριο εχει καποια καταστήματα ανοικτά μέχρι τις 8 το βράδυ.

Μου κάνει εντύπωση πάντως που οι φιλοι που εργάζονται στις τράπεζες θεωρούν τους πελάτες "εχθρούς" αντί να κάνουν μια απεργία και να διεκδικήσουν αυτά που δικαιούνται απο τα αφεντικά... και σίγουρα η Εθνική με τα τόσα δις κέρδη θα μπορούσε να είχε 1-2 ταμεία παραπάνω σε λειτουργία στα καταστήματα της.
 
Μετά απο παράκληση του μέλους manosfp δημοσιεύω το παρακάτω που υπάρχει στο http://www.syete.gr/

Photo%20%CE%99%CE%B1%CE%BD%2015%2C%2018%2001%2056.jpg


Αν κατάλαβα καλά αυτό που μου έγραψε ο φίλος, δεν υπάρχει συγκεκριμένη πρόβληψη για το πρόβλημα και το τί ισχύει. Αυτό είναι λοιπόν και ο λόγος που δημιουργήται το πρόβλημα.
Θα ήθελα να μάθω απο εργαζόμενους σε άλλες τράπεζες τί ισχύει σε αυτούς.
Το να μην υπάρχει ρητά στον κανονισμό πρόβλεψη είναι άσχημο, και υπο προϋποθέσεις κακόβουλο. Βγάζει έτσι η Τράπεζα την ουρά της απ'έξω και αφήνει τους πελάτες με τους εργαζόμενους να τσακώνονται. Και οι δύο έχουν δίκιο σε αυτήν την περίπτωση αφού και ο μεν εργαζόμενος θέλει να πάει στο σπίτι του όταν τελιώνει το ωράριο του, ο δέ πελάτης απο την στιγμή που δεν υπάρχει κάποιο απαγορευτικό περιμένει να εξυπηρετηθεί. Το αν είναι επείγον ή όχι δεν αποτελεί κριτήριο.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τραπεζικό σύστημα και μπουλκουμέ.

Άρχισαν λοιπόν οι επιθέσεις στο πρόσωπο μου (και πολύ άργησαν.)

kosmous : κρίμα για τον άνθρωπο , αν οι κλέφτες ήταν εκεί (για την περίπτωσή μου μιλάω τώρα) πάλι θα έκλεβαν και ας ήταν 8:10 , απλά οι πελάτες δεν θα ήταν παγωμένοι από το κρύο .

manosfp Nαι και πάλι θα έμπαιναν αλλά δεν θα έβρισκαν το εκατομμύριο που πήραν αλλά μερικές χιλιάδες.Και πάλι σου λέω:Μην νομίζεις ότι τα ξέρεις όλα.

Απάντηση :Πες ότι σε ενδιαφέρει το εκατομμύριο λοιπόν , μάλλον ξέρω η έχω καταλάβει κάτι παραπάνω από όσα νομίζεις .

kosmous Το αν έχω ελλειπή ενημέρωση δεν είσαι ικανός και ούτε έχεις δικαίωμα να το κρίνεις , τις επιταγές μου τις καταθέτω προς είσπραξη στην eurobank (καμία απολύτως προμήθεια) πολύ πριν την λήξη τους , αλλά τη συγκεκριμένη μόλις την είχα παραλάβει από δημόσια υπηρεσία (ημέρας δηλαδή) και ήταν και Παρασκευή . Δευτέρα να ήταν δεν θα άφηνα τα χρήματά μου ούτε λεπτό σε αυτούς , θα τα άφηνα Παρασκευή ?

manosfp Ξανά λάθος είσαι.Τα λεφτά έτσι κι αλλιώς "σε αυτούς ήταν" μιας και περίμεναν στο λογαριασμό του εκδότη της επιταγής να τα εισπράξεις.
Το δεν είμαι ικανός και το δικαίωμα να το κρίνω δεν τα σχολιάζω,απλά τα κρατάω ως ένδειξη αγένειας απο μέρους σου.


Απάντηση : Ακριβώς , από την στιγμή όμως που εκδόθηκε η επιταγή και την πήρα στα χέρια μου τα λεφτά ήταν δικά μου και με περίμεναν και δεν θα τα άφηνα ούτε λεπτό παραπάνω .
Όσο για την αγένεια , αυτή φαίνεται καθαρά στην τελευταία φράση του ποστ σου που ακολουθεί λίγο πιο κάτω .


kosmous :Το μόνο καλό δηλαδή στη Εθνική από ότι βλέπω , είναι τα lenovo πληκτρολόγια

Άν μόνο αυτό το καλό εντοπίζεις στην Εθνική,μην ξαναπατήσεις τα πόδια σου εκεί.Εγώ αυτό θα έκανα.Εντελώς πληροφοριακά σε ενημερώνω ότι ΣΗΜΕΡΑ (δεν ξέρω για αύριο) η ΕΤΕ βρίσκεται στο τοπ 5 των Ευρωπαϊκών τραπεζών και έχει την πολυτέλεια πελάτες με παραξενιές όπως τις δικές σου να τους γράφει στα α##$%%$α της.Διαφωνώ με την συγκεκριμένη ιδιοτροπία, συμβαίνει όμως και το αναφέρω.

Απάντηση : Παράξενος δεν είμαι , εν αντιθέσει με σένα που δείχνεις πως έχεις πάρει από τους συναδέλφους σου (και το λέω έτσι γιατί στην αρχή σαν να γελάστηκα και να νόμιζα πως είσαι από τις εξαιρέσεις και σέβεσαι τους πελάτες)
Φυσικά και μόνο σε ανάγκη όπως της συγκεκριμένης επιταγής θα ξαναπατήσω , πες μου όμως αφού η τράπεζά σου γράφει πελάτες σαν και μένα (στα α##$%%$α της όπως το έγραψες) τι με ζαλίζουν συνεχώς τηλεφωνικά για κάρτες κλπ ?
Όσο για το top5 που λες , πιο παλιά ξέρω πως για να πάρει κάποιος ταμείο ανεργίας η βοήθημα από τον ΟΑΕΔ , έπρεπε υποχρεωτικά να έχει βιβλιάριο στην ΕΤΕ , αν ισχύει ακόμη αυτή η εκβιαστική από το κράτος κίνηση , με την κρίση και την ανεργία που έχουμε φυσικό είναι να είναι η τράπεζα με τους πολύ περισσότερους πελάτες από όλες τις άλλες .
 
Last edited:
Τελικά τι θέλουμε?
1.Υπάλληλους δούλους να κάνουν την "δουλειά" μας?"
2.Τράπεζες που για να εξυπηρετήσουν τους "πελάτες" να πίνουν το αίμα των υπαλλήλων τους? (Όποιος ζητήσει να φέρω παραδείγματα, μάλλον ζει αλλού)
3.Έξυπνες τράπεζες που να μην έχουν υπαλλήλους, αλλά να δουλεύουν όλα ηλεκτρονικά?
 
Re: Απάντηση: Τραπεζικό σύστημα και μπουλκουμέ.

Τελικά τι θέλουμε?
1.Υπάλληλους δούλους να κάνουν την "δουλειά" μας?"
2.Τράπεζες που για να εξυπηρετήσουν τους "πελάτες" να πίνουν το αίμα των υπαλλήλων τους? (Όποιος ζητήσει να φέρω παραδείγματα, μάλλον ζει αλλού)
3.Έξυπνες τράπεζες που να μην έχουν υπαλλήλους, αλλά να δουλεύουν όλα ηλεκτρονικά?

1) Υπάλληλους να κάνουν την δουλειά για την οποια πληρωνονται οπως και ολοι μας .
2) Τράπεζες που για να εξυπηρετήσουν τους πελάτες να παρεχουν στους εργαζομενους τους οτι προβλεπεται απο τις συλλογικες συμβασεις εργασιας .
3) Αυτο ειναι αναποφευκτο θελουμε δεν θελουμε. Προοδος λεγεται. Απλα οι υπαλληλοι που ειναι τωρα στα γκισε θα ειναι σε αλλες υπηρεσιες.
 
Σε παραπέμπω σε άλλο μου ποστ λοιπόν. Μακρυά απ τον κώλο μας κλπ κλπ
Όσο για την πρόοδο, εύχομαι να μην χρειαστείς (όχι εσύ προσωπικά μόνο) την αλληλεγγύη.
 
Τελικά τι θέλουμε?
1.Υπάλληλους δούλους να κάνουν την "δουλειά" μας?"
2.Τράπεζες που για να εξυπηρετήσουν τους "πελάτες" να πίνουν το αίμα των υπαλλήλων τους? (Όποιος ζητήσει να φέρω παραδείγματα, μάλλον ζει αλλού)
3.Έξυπνες τράπεζες που να μην έχουν υπαλλήλους, αλλά να δουλεύουν όλα ηλεκτρονικά?


1. Φυσικά και όχι , μόνο να κάνουν την δουλειά τους όσο μπορούν καλύτερα .
2. Και πάλι όχι , όταν το χαρτάκι από το μηχάνημα στις 13:10 λέει μέσος όρος αναμονής 50' , πρέπει ο διευθυντής να το κλείνει και ας είναι νωρίς ώστε να ξέρει ο κόσμος πως δεν πρέπει να περιμένει . Αν τελειώσει η ουρά το ξανανοίγει , έτσι και αλλιώς πελάτες θα εισέρχονται μέχρι και το κλείσιμο των ταμείων , οπότε δεν μένει κανένας δίχως δουλειά .
3. Έξυπνο κόσμο ώστε να χρησιμοποιήσει τα atm για ψιλοδουλειές και αναλήψεις των 50 ευρώ .
Και τέλος πάντων ας κοιτάξουν οι έχοντες πρόβλημα τον ανταγωνισμό ώστε να βελτιώνονται .
Η Πειραιώς είδε πως τα χαρτάκια στην ΕΤΕ κάνουν την ουρά πολιτισμένη και τα έβαλε , η ΕΤΕ ας δει το ανθρώπινο κομμάτι των άλλων και ας το μιμηθεί όσο το δυνατόν .
 
Απάντηση: Re: Τραπεζικό σύστημα και μπουλκουμέ.

Nα ρωτησω κατι που χθες αναρωτηθηκα αλλα που να βρεις απαντηση μεσημεριατικα....


Υπαρχουν καταστηματα τραπεζων που εχουν και extended ωραριο εργασιας ? Οποιαςδηποτε τραπεζας .

Ναι.Λογικά στα sites των τραπεζών θα τα βρεις.
 
Δεν εννοείς να καταλάβεις ότι και ο πελάτης έχει υποχρεώσεις, και ο εργαζόμενος δικαιώματα. Ο πελάτης έχει κάθε δικαίωμα να εξυπηρετηθεί με ευγένεια και καλούς τρόπους μέσα στα όρια του ωραρίου και των διαδικασιών που προβλέπει το κατάστημα. Δε μπορείς να απαιτείς να ισοπεδώνονται τα πάντα επειδή έτσι γουστάρεις εσύ. Ούτε γνωρίζεις τα πάντα για τη λειτουργία κάθε οργανισμού και καταστήματος ώστε να μπορείς να μπορείς να χαρακτηρίζεις τον κάθε εργαζόμενο τεμπέλη ή άσχετο έτσι ελαφρά τη καρδία.

Μια χαρά καταλαβαίνω εγώ.
Εσείς δεν έχετε καταλάβει ότι διανύουμε περίεργη περίοδο και δεν είναι για πολλές μαγκιές !
Το post του συντονιστή με καλύπτει πλήρως 65
 
Απάντηση: Re: Τραπεζικό σύστημα και μπουλκουμέ.

Μια χαρά καταλαβαίνω εγώ.
Εσείς δεν έχετε καταλάβει ότι διανύουμε περίεργη περίοδο και δεν είναι για πολλές μαγκιές !
Το post του συντονιστή με καλύπτει πλήρως 65

Δηλαδή να κατεβάσουμε και τα παντελόνια επειδή "διανύουμε δύσκολη περίδο";
 
Απάντηση: Re: Τραπεζικό σύστημα και μπουλκουμέ.

Μετά απο παράκληση του μέλους manosfp δημοσιεύω το παρακάτω που υπάρχει στο http://www.syete.gr/

Photo%20%CE%99%CE%B1%CE%BD%2015%2C%2018%2001%2056.jpg


Αν κατάλαβα καλά αυτό που μου έγραψε ο φίλος, δεν υπάρχει συγκεκριμένη πρόβληψη για το πρόβλημα και το τί ισχύει. Αυτό είναι λοιπόν και ο λόγος που δημιουργήται το πρόβλημα.
Θα ήθελα να μάθω απο εργαζόμενους σε άλλες τράπεζες τί ισχύει σε αυτούς.
Το να μην υπάρχει ρητά στον κανονισμό πρόβλεψη είναι άσχημο, και υπο προϋποθέσεις κακόβουλο. Βγάζει έτσι η Τράπεζα την ουρά της απ'έξω και αφήνει τους πελάτες με τους εργαζόμενους να τσακώνονται. Και οι δύο έχουν δίκιο σε αυτήν την περίπτωση αφού και ο μεν εργαζόμενος θέλει να πάει στο σπίτι του όταν τελιώνει το ωράριο του, ο δέ πελάτης απο την στιγμή που δεν υπάρχει κάποιο απαγορευτικό περιμένει να εξυπηρετηθεί. Το αν είναι επείγον ή όχι δεν αποτελεί κριτήριο.

Έχω τη γνώμη ότι εδώ είναι όλο το ζουμί της ιστορίας.

Κάθε γενική διάταξη δεν εφαρμόζεται αυτόματα και από μόνη της όταν ιδίως υπάρχει αντίστοιχη γενική διάταξη και οι δυο κουτουλάνε μεταξύ τους. Επίσης, η διατύπωση περί ωραρίου συναλλαγής είναι διατυπωμένη λάθος, εκτός αν στις 14.30 οι ταμίες κλείνουν τα γκισέ αφήνοντας στο περίμενε π.χ. 30 άτομα.

Όταν, λοιπόν, έχουν και οι 2 πλευρές δίκιο, χρειάζεται μια εσωτερική εγκύκλιος από τη Διοίκηση η οποία θα περιγράφει επακριβώς πως και μέχρι ποια ώρα θα εξυπηρετείται ο κόσμος και ποια ώρα θα κατεβάζουν ρολά οι υπάλληλοι για το κοινό.

Συμφωνώ απόλυτα με το συμπέρασμα που καταλήγεις, Αλέξη. Η τράπεζα βγάζει την ουρά της απ' έξω και αφήνει το κοινό να ''πλακώνεται'' με τους υπαλλήλους. Αυτό το κάνει διότι δεν υπάρχουν σταθερές σε μια τραπεζική συναλλαγή (μπορεί να κρατήσει 5' αλλά και 35'), επομένως δεν κάθονται να χαλαστούν ώστε να βρουν μια αποδεκτή λύση. Λύσεις υπάρχουν και κάποιες από αυτές έχουν ήδη αναφερθεί στο νήμα, αλλά, καμμιά από αυτές δεν μπορεί να χωρίσει το καρπούζι ακριβώς στη μέση, λόγω της αντιφατικής φύσης των ανωτέρω διατάξεων. Επειδή, λοιπόν, είναι ένα θέμα που κάνει τζιζ, δεν το ακουμπούν και το αφήνουν ως έχει...
 
H λυση πρεπει να δοθει πρωτιστως απο τους πελατες .Αφου λεει οριο συναλαγων μεχρι 2.30 θα πρεπει καποιος να ειναι ετοιμος να δεχτει το κατεβασμα των ρολων αν χρειαστει και μαλιστα αδιαμαρτυρητα.Ναι μπορει να περιμενει καποιος απο τις 1,η και απο τις 12, ηταν ατυχος , οι μπροστινοι καθυστερησαν , αυτα εχει η ζωη , υπαρχουν και αλλες μερες , ο υπαλληλος δεν ειναι υποχρεωμενος να καθεται παραπανω.Ετσι τα βλεπω και αυτα αφορουν γενικα μαγαζια και επιχειρησεις .Ουτε προειδοποιητικα συστηματα χρειαζονται στην πραγματικοτητα, ουτε ντουντουκες, ουτε διαπραγματευσεις .2.30 ? Τελος.
 
Δηλαδή να κατεβάσουμε και τα παντελόνια επειδή "διανύουμε δύσκολη περίδο";

Όχι αλλά χρειάζονται θυσίες και από ότι καταλαβαίνω οι Έλληνες δεν είμαστε διατεθειμένοι να τις κάνουμε, γιατί μάλλον μας βολεύει να μην κουραστούμε λιγάκι παραπάνω.


H λυση πρεπει να δοθει πρωτιστως απο τους πελατες .Αφου λεει οριο συναλαγων μεχρι 2.30 θα πρεπει καποιος να ειναι ετοιμος να δεχτει το κατεβασμα των ρολων αν χρειαστει και μαλιστα αδιαμαρτυρητα.Ναι μπορει να περιμενει καποιος απο τις 1,η και απο τις 12, ηταν ατυχος , οι μπροστινοι καθυστερησαν , αυτα εχει η ζωη , υπαρχουν και αλλες μερες , ο υπαλληλος δεν ειναι υποχρεωμενος να καθεται παραπανω.Ετσι τα βλεπω και αυτα αφορουν γενικα μαγαζια και επιχειρησεις .Ουτε προειδοποιητικα συστηματα χρειαζονται στην πραγματικοτητα, ουτε ντουντουκες, ουτε διαπραγματευσεις .2.30 ? Τελος.

Όταν κάποιος βλέπει μόνο το τώρα και όχι το μετά από 1-2 ή 3 χρόνια, για αυτό τώρα έχουμε τόσους που χρωστάνε δάνεια και μάλιστα για σπίτι και δεν μπορούν να το αποπληρώσουν.
Όταν χάνει κάποιος τη δουλειά του επειδή το αφεντικό τον θεωρεί αντιπαραγωγικό μετά τρέχει και δε φτάνει.
Δε λέω πως είναι σωστό να σε εκβιάζει έτσι ο άλλος ο από πάνω, αλλά το να το παίζεις (όχι εσύ συγκεκριμένα) τουρίστας όπως μας αποκαλούν οι Διοικήσεις και να φεύγεις στο 8ωρο ενώ υπάρχουν πελάτες να εξυπηρετηθούν, σίγουρα δεν είναι τρόπος αντιμετώπισης του προβλήματος.
Πρώτα υπάρχει η συζήτηση, μετά η απεργία και στο φινάλε αν δε σου αρέσει βρίσκεις πρώτα μια άλλη δουλειά και τον παρατάς και φεύγεις.
Όταν δε θα σταυρώνει υπάλληλο και το κόστος τελικά θα είναι μεγαλύτερο, ας έχει μυαλό να καταλάβει πως φταίει αυτό που κάνει το αφεντικό. Αν δεν έχει ας την κλείσει την επιχείρηση να ανοίξει κανένας άλλος που έχει μυαλό.

Πάντως μια πολύ ωραία ιδέα είναι το να υπήρχε ένα web site, hosted εκτός Ελλάδος και να μπαίνουν ανώνυμα οι εργαζόμενοι και να τα χώνουν στα αφεντικά, να βλέπουν και αυτοί που θέλουν να πάνε να πιάσουν δουλειά εκεί τι παίζει. Να σου πω εγώ μετά τι γίνεται !
Τρανό παράδειγμα το tro-ma-ktiko που τα χώνουν όλοι.
Επίσης καλό παράδειγμα ήταν η επιχείρηση Σκλαβενίτης.

Για όλα υπάρχει λύση αρκεί να υπάρχει θέληση.
Όταν κάποιος εκβιάζει δε χρειάζεται πάντα να τσακωνόμαστε, αυτό έχω εγώ ως συμβουλή να δώσω.

Απλά επειδή είναι περίεργες εποχές, δεν είπα να κατεβάσουμε παντελόνια όπως ο φίλος παραπάνω, αλλά να σκεφτόμαστε και να πράτουμε έξυπνα.
 
Εγω επιμενω στην (ανεφικτη ? ) αποψη μου.Ναι πρεπει να διεκδικησει ο υπαλληλος, πρεπει οι επιχειρησεις ετσι η αλλιως.Αλλα στα απλα πραγματα της καθημερινοτητας (δεν μιλαω για καμμια φοβερη συλλογικοτητα) ε ας κανουμε μια ''παραχωρηση''.Ας φυγουμε απο την τραπεζα στο αναγραφομενο ωραριο.Ας φυγουμε απο το σουπερμαρκετ με τα μισα ψωνια.Ας μην παραγγελουμε τελευταια στιγμη ..
Τελωσπαντων να μην πιεσουμε τον υπαλληλο , που πολλες φορες για να μην φανει στην επιχειρηση οτι δεν δειχνει ζηλο αναγκαζεται και το ανεχεται.Αυτος παιζει το μισθο του , εμεις σε αυτη την περιπτωση παιζουμε απλως την βολεψη.Μιλαω αυστηρα για το ωραριο . Τοσο δυσκολο πια ? (πρεπει να μας το φωναζουν απο τα μεγαφωνα , να μας κλεινουν την πορτα , η το τηλεφωνο στα μουτρα για να το καταλαβουμε ?)