TRENDS PA-10 NEW TUBE HEADPHONE/PRE AMP.

Πραγματικά θα είναι ενδιαφέρουσες οι εντυπώσεις από τον ΡΑ σαν ενισχυτή ακουστικών. Μπορεί κάποιος χρήστης να αναφέρει αποτελέσματα αν τον έχει ακούσει με κανένα καλό ζευγάρι?
 
Re: Απάντηση: TRENDS PA-10 NEW TUBE HEADPHONE/PRE AMP.

Αυτό που λένε παραπάνω δεν είναι "γεφύρωμα" αλλά διενίσχυση δηλαδή κοινή είσοδος για δεξί και αριστερό κανάλι και μετά κάθε δρόμος να οδηγείται ξεχωριστά. Σωστά


Γεφύρωμα είναι αυτό που ρωτάω παραπάνω αν γίνεται (που μπορεί και να γίνεται...


Το μηχανακι δουλεύει από τη μάνα του γεφυρωμένο δηλαδή και το πλήν - στις μπόρνες του κάθε κάθε καναλιού είναι hot (live) όπως και το συν +.

Οπότε το να γεφυρώσεις τα δύο κανάλια μεταξύ τους ( οδηγώντας τις εισόδους του με σήμα από ένα κανάλι και σε ανάποδη πολικότητα στην κάθε είσοδο και παίρνοντας πλέον την έξοδο από τα δύο + διπλασιάζοντας το βολτάζ στην έξοδο) θα σου δώσει ότι σου δίνει και τώρα


........
 
έχει να κανει με το τσιπακι το 2024 και ίσως και με άλλα

As the output is a half-bridge, it is a differential balanced output. Neither of the speaker terminals is 'ground' or common. This is one reason I didn't go with the conventional black-red binding post colors, to reduce the risk of customers assuming that the negative speaker terminal is grounded. As both speaker posts are active and swing in opposite directions, it is trivial to wire and label the outputs to mirror the input polarity. As you note, the input stage to Tripath controllers is inverting. I just verified this with an oscilloscope and wired and labeled the outputs to undo the inverted input stage.

http://6moons.com/audioreviews/winsome/mouse.html




Do not try to bridge a TA 10.1 as this amp already uses a bridged circuit. If you want to use two TA 10.1 you need biwireable speakers so you can connect one TA 10.1 per speaker or one to the bass range posts and one to the high range posts (vertical or horizontal bi-amping). This way power output and overall dynamics will increase. Don't forget you can bypass the volume pot via an internal jumper (so the TA 10.1 becomes a pure power amp by all means).

http://www.tnt-audio.com/ampli/trends_ta10_e.html
........
 
Last edited:
Ο TA-10.1 δεν γεφυρώνεται.

Τα πρώτα κομμάτια PA-10 ήρθαν και από ότι πρόλαβα να ακούσω-μόνο με ακουστικά-έχει ωραίες χροιές. Αυτό που θέλω να κάνω είναι να δοκιμάσω διάφορες λάμπες.
 
Ο TA-10.1 δεν γεφυρώνεται.

Τα πρώτα κομμάτια PA-10 ήρθαν και από ότι πρόλαβα να ακούσω-μόνο με ακουστικά-έχει ωραίες χροιές. Αυτό που θέλω να κάνω είναι να δοκιμάσω διάφορες λάμπες.

Αν μπορειτε επισης να δωσετε και μια εκτιμηση των δυνατοτητων του σαν προενισχυτης η/και phono θα ηταν :grinning-smiley-043.

Ευχαριστουμε!
 
Τα πρώτα κομμάτια PA-10 ήρθαν και από ότι πρόλαβα να ακούσω-μόνο με ακουστικά-έχει ωραίες χροιές. Αυτό που θέλω να κάνω είναι να δοκιμάσω διάφορες λάμπες.

Καλό θα ήταν οι Κινέζοι να το στέλνουν φθηνότερα χωρίς τη Κινέζικη 6922.
Είναι άχρηστη αφού όλοι θα την αλλάξουν με καλύτερη.
Πρόταση για δοκιμή λάμπας είναι η Electro harmonix Low Noise η JJ και η Ρώσικη 6H23
 
Μερικά χρήσιμα για όποιον έχει ή αποκτήσει τον PA-10:
Trends Audio has already pre-set the jumpers and fine-tuned the DC bias voltage of each PA-10 with the packaged vacuum tube before shipping. However, changing different tubes to taste for different sound is the great fun for many audiophiles and also a great feature of PA-10.
There are some important notes should be aware before
changing tubes.
Trends PA-10 supports two major tube series:
(1) 6DJ8, 6922, 6N11, 6H23n, ECC88, E88CC, etc…, and (2) 12AU7, 5963, 5814, ECC82, etc…
If you change the tube within the same series, it needs to re-tune the DC bias voltages ONLY. If you change the tube from another series, it needs both to re-tune the DC bias voltages and re-set the jumpers. Otherwise, the tube may be burnt out.

Για λεπτομέρειες των jumpers επικοινωνήστε μαζύ μου αν δεν τις γνωρίζετε ΠΡΙΝ την αλλαγή λαμπών.
 
Πληροφορώ οτι σε λίγο θα παραράληφθούν οι PA-10 και με τις Ρωσσικές 6H23n.
Η διαφορα του PA-10 SE στην τιμή από την στάνταρ λάμπα θα είναι 25 ευρο.
Οι πρώτες εντυπώσεις όσων των δοκίμασαν ήταν ανάλογες με εκείνες του ενισχυτακίου TA-10.1.
 
Πληροφορώ οτι σε λίγο θα παραράληφθούν οι PA-10 και με τις Ρωσσικές 6H23n.
Η διαφορα του PA-10 SE στην τιμή από την στάνταρ λάμπα θα είναι 25 ευρο.
Οι πρώτες εντυπώσεις όσων των δοκίμασαν ήταν ανάλογες με εκείνες του ενισχυτακίου TA-10.1.

Πολύ καλή και οικονομική επιλογή πρέπει να παίζει πολύ καλά με αυτές :a0210:
Την ίδια έχω και στο δικό μου πρό της ΜF μόνο που είναι δύο.
 
Παιδιά, το επαναφέρω διότι σκέφτομαι για την αγορά του για ταίρι του Trends ΤΑ10.1 σε χώρο γραφείου. Τον έχει αγοράσει κάποιος να μου πει εμπειρίες με τον συγκεκριμένο συνδυασμό; Βελτιώνει καθόλου τον Trends TA 10.1; Πώς ακούγεται με ακουστικά;
 
Εχω μόνο τον προενισχυτή με την κινέζικη λάμπα της εταιρείας.Η έξοδος τών ακουστικών δέν με εντυπωσίασε όπως το καθαρά προενυσχυτικο του στάδιου το οποίο μπορεί να οδηγήσει πρακτικά κάθε τελικό και με ήχο αξίας αρκετών εκατοντάδων ευρώ.
 
Απάντηση: Re: TRENDS PA-10 NEW TUBE HEADPHONE/PRE AMP.

Εχω μόνο τον προενισχυτή με την κινέζικη λάμπα της εταιρείας.Η έξοδος τών ακουστικών δέν με εντυπωσίασε όπως το καθαρά προενυσχυτικο του στάδιου το οποίο μπορεί να οδηγήσει πρακτικά κάθε τελικό και με ήχο αξίας αρκετών εκατοντάδων ευρώ.

Καλό θα ήταν να μαθαίναμε και για τη ρώσικη λαμπίτσα που έρχεται παρέα αλλά και σαν καθαρός προενισχυτής ακουστικών τι λέει.
 
Aπο ότι ξέρω απο ακουστικές εκτιμήσεις της εδώ αντιπροσωπείας η απλη η κινέζικη 6922 έπαιξε καλύτερα σε χροιές απο την ρώσικη.
 
Απάντηση: Re: TRENDS PA-10 NEW TUBE HEADPHONE/PRE AMP.

Aπο ότι ξέρω απο ακουστικές εκτιμήσεις της εδώ αντιπροσωπείας η απλη η κινέζικη 6922 έπαιξε καλύτερα σε χροιές απο την ρώσικη.

Περίεργο παντού ακούω το αντίθετο! Έχει κάποιος εμπειρία και απ' τις δύο να μας πεί; Νομίζω ο THEMILOC κάπου είχε τοποθετηθεί υπέρ της ρώσικης; Νομίζω...
 
Πληροφορώ οτι σε λίγο θα παραράληφθούν οι PA-10 και με τις Ρωσσικές 6H23n.
Η διαφορα του PA-10 SE στην τιμή από την στάνταρ λάμπα θα είναι 25 ευρο.
Οι πρώτες εντυπώσεις όσων των δοκίμασαν ήταν ανάλογες με εκείνες του ενισχυτακίου TA-10.1.

Φυσικά άλλα λέει εδώ ο Θέμης για την Ρώσικη.
 
Οι συγκρίσεις από διάφορους φίλους και πελάτες δεν έδωσαν σαφές προβάδισμα σε κάποια. Υπάρχουν και μερικοί που δοκίμασαν άλλες αντίστοιχες λάμπες με διαφορετικά αποτελέσματα. Εξ άλλου δεν είναι ακριβό να δοκιμάσει κανείς διάφορες λάμπες, με την ανάλογη ρύθμιση φυσικά.
 
Hello there.
Ήταν η μοίρα μου να ξαναγράψω κάτι στο forum πάλι για προϊόν της Trends Audio. Φίλος μου δάνεισε το "λαμπάκι", το απλό με την Κινέζικη 6Ν11, ξέροντας ότι έχω τον ΤΑ 10.1.
Μετά από τρία 24ωρα συνεχούς λειτουργίας (καλύτερα μην τον ακούσετε άστρωτο γιατί μπορεί να τον μετατρέψετε σε τασάκι).
Έξοδος ακουστικών με Shenheiser eH 350: Ήχος με έμφαση στις μεσαίες και υψηλές, μάλλον λεπτός, χρωματισμένος. Με απογοήτευσε και δεν ασχολήθηκα περαιτέρω. Θα περιμένω να στρώσει πολύ πριν ξαναδοκιμάσω
Έξοδος προενίσχυσης:
Με τον αδελφό ΤΑ 10.1 οι χροιές έγιναν σαφώς πιό φυσικές και όμορφες απ' ότι παίζει ο ΤΑ 10.1 μόνος του αλλά δεν "τρελάθηκα" που λένε. Όμως όλως περιέργως με το τελικό στάδιο ενός NAD C320 τρελάθηκα. Χωρίς να μπορώ να εξηγήσω το "ανίερο" πάντρεμα, το πραματάκι έδωσε ανάλυση, χροιές και διαστάσεις σκηνής απλά απίστευτες γιά την κατηγορία τιμής. Προσοχή, μιά μικρή έμφαση μεσοϋψηλά και ψηλά υπάρχει κι εδώ αλλά όχι αρκετή ώστε να χαλάσει τις θετικές εντυπώσεις. Είμαι στη φάση που ανακαλύπτω στα CD μου ήχους που δεν ήξερα ότι υπάρχουν. Κι αυτό χωρίς υπερβολές και τυμπανοκρουσίες. Απλά η ανάλυση στις πληροφορίες χαμηλής στάθμης είναι εντυπωσιακή. Και εκπληκτική εικόνα κυρίως στο βάθος (αμέτρητο) και πλάτος. Συνολικά εξαιρετικά διάφανος, εύηχος και τρισδιάστατος ήχος. Χαμηλά είναι απλά ΟΚ, τίποτα περισότερο. Θα επανέλθω αργότερα.
 
Μετά από ένα ολόκληρο βράδυ σε λειτουργία με τα ακουστικά συνδεδεμένα, ο ήχος απέκτησε όγκο και στην έξοδο των ακουστικών. Η έμφαση και το γρέζι στα πρίμα δεν έχει εξομαλυνθεί αλλά μάλλον είναι νωρίς ακόμα. Πρόταση: όσοι έχετε κολλητήρια κλπ. και σχετική εμπειρία, στρώστε τη συγκεκριμένη έξοδο συνδέοντας ένα βύσμα mini jack με δυό αντιστάσεις πάνω του (από μία σε κάθε κανάλι) για να μη σας ζαλίζει το τσίρι-τσίρι των ακουστικών.

Στα αρνητικά της συσκευής (τουλάχιστον της συγκεκριμένης που έχω στα χέρια μου) είναι ο σχετικά υψηλός θόρυβος ο οποίος όμως τελικά δεν επηρεάζει αισθητά την ακρόαση. Επίσης ένας βόμβος που κάνει όταν ανοίγει, αλλά σταματάει όταν δεχθεί σήμα στην είσοδο. Μπορεί κάποιος να μου το εξηγήσει? Θέμη τι εμπειρία έχεις με τους δικούς σου? Επίσης η είσοδος ακουστικών δεν αποσυνδέει την έξοδο προενίσχυσης. Πρέπει να κλείσεις τον τελικό για να ακούσεις απ' τ' ακουστικά. Πιο pure προσέγγιση, λιγότερες επαφές στο δρόμο του σήματος, αλλά και "βασανάκι" (κρυώνει ο τελικός).

Κατά τα άλλα με εντυπωσιάζει όλο και περισσότερο η διαφάνεια του ήχου του. Σε ορισμένες πολύ γνωστές σ' εμένα ηχογραφήσεις, νοιώθω σαν να έχω από ένα αυτί στημένο δίπλα στο κάθε όργανο. Κι αυτό χωρίς τα όργανα να έχουν μετακινηθεί προς τα εμπρός στη σκηνή και επίσης ανεξάρτητα από τη σχετική τους στάθμη και θέση στο χώρο. Και οι πιο αδύναμοι ήχοι είναι πλήρως παρόντες, στη θέση τους και τους παρακολουθείς με απίστευτη ευκολία. Είναι γρήγορος χωρίς να γίνεται υστερικός. Τα μικροδυναμικά του είναι για πολλά λεφτά. Ακούς το φρενάρισμα του δοξαριού στη χορδή τόσο καθαρά όσο και το ξεκίνημά του και ανάμεσά τους ήχο παλλόμενο, διαυγή αλλά και υγρό, πλούσιο σε αρμονικές και πληροφορία αλλά χωρίς τσιρίδες κλπ. Ο κόκκος είναι πλέον ελάχιστος και μειώνεται συνεχώς με το στρώσιμο. Οι φωνές είναι πεντακάθαρες αλλά και υγρές. Η άρθρωση του τραγουδιστή, τα λόγια, διακρίνονται με εντυπωσιακή για μένα ευκολία. Τα ηχοχρώματα είναι απλά απολαυστικά.

Απ' την άλλη τα σώματα δεν είναι τόσο μεγάλα όσο θα περίμενε κανείς από λάμπα. Τα μεσαία και τα πρίμα έχουν αυτή τη μικρή τάση υπερέκθεσης σε σχέση με τα μεσοχαμηλά και χαμηλά. Το μπάσο χωρίς να είναι κακό, δεν έχει την πληροφόρηση των υπόλοιπων τμημάτων του φάσματος. Αλλά όλα αυτά, λιγότερο ή περισσότερο μπορεί να οφείλονται και σε οποιοδήποτε άλλο κομμάτι της αλυσίδας από την οποία ακούω και απλά ο PA 10 να μου τα φανερώνει.

Συνολικά ένα must listen κομμάτι για τα χαμηλά budgets και όχι μόνο. Και ασφαλώς όχι μόνο ως ταίρι του TA 10.1
 
Μετά από ένα ολόκληρο βράδυ σε λειτουργία με τα ακουστικά συνδεδεμένα, ο ήχος απέκτησε όγκο και στην έξοδο των ακουστικών. Η έμφαση και το γρέζι στα πρίμα δεν έχει εξομαλυνθεί αλλά μάλλον είναι νωρίς ακόμα. Πρόταση: όσοι έχετε κολλητήρια κλπ. και σχετική εμπειρία, στρώστε τη συγκεκριμένη έξοδο συνδέοντας ένα βύσμα mini jack με δυό αντιστάσεις πάνω του (από μία σε κάθε κανάλι) για να μη σας ζαλίζει το τσίρι-τσίρι των ακουστικών.

Στα αρνητικά της συσκευής (τουλάχιστον της συγκεκριμένης που έχω στα χέρια μου) είναι ο σχετικά υψηλός θόρυβος ο οποίος όμως τελικά δεν επηρεάζει αισθητά την ακρόαση. Επίσης ένας βόμβος που κάνει όταν ανοίγει, αλλά σταματάει όταν δεχθεί σήμα στην είσοδο. Μπορεί κάποιος να μου το εξηγήσει? Θέμη τι εμπειρία έχεις με τους δικούς σου? Επίσης η είσοδος ακουστικών δεν αποσυνδέει την έξοδο προενίσχυσης. Πρέπει να κλείσεις τον τελικό για να ακούσεις απ' τ' ακουστικά. Πιο pure προσέγγιση, λιγότερες επαφές στο δρόμο του σήματος, αλλά και "βασανάκι" (κρυώνει ο τελικός).

Κατά τα άλλα με εντυπωσιάζει όλο και περισσότερο η διαφάνεια του ήχου του. Σε ορισμένες πολύ γνωστές σ' εμένα ηχογραφήσεις, νοιώθω σαν να έχω από ένα αυτί στημένο δίπλα στο κάθε όργανο. Κι αυτό χωρίς τα όργανα να έχουν μετακινηθεί προς τα εμπρός στη σκηνή και επίσης ανεξάρτητα από τη σχετική τους στάθμη και θέση στο χώρο. Και οι πιο αδύναμοι ήχοι είναι πλήρως παρόντες, στη θέση τους και τους παρακολουθείς με απίστευτη ευκολία. Είναι γρήγορος χωρίς να γίνεται υστερικός. Τα μικροδυναμικά του είναι για πολλά λεφτά. Ακούς το φρενάρισμα του δοξαριού στη χορδή τόσο καθαρά όσο και το ξεκίνημά του και ανάμεσά τους ήχο παλλόμενο, διαυγή αλλά και υγρό, πλούσιο σε αρμονικές και πληροφορία αλλά χωρίς τσιρίδες κλπ. Ο κόκκος είναι πλέον ελάχιστος και μειώνεται συνεχώς με το στρώσιμο. Οι φωνές είναι πεντακάθαρες αλλά και υγρές. Η άρθρωση του τραγουδιστή, τα λόγια, διακρίνονται με εντυπωσιακή για μένα ευκολία. Τα ηχοχρώματα είναι απλά απολαυστικά.

Απ' την άλλη τα σώματα δεν είναι τόσο μεγάλα όσο θα περίμενε κανείς από λάμπα. Τα μεσαία και τα πρίμα έχουν αυτή τη μικρή τάση υπερέκθεσης σε σχέση με τα μεσοχαμηλά και χαμηλά. Το μπάσο χωρίς να είναι κακό, δεν έχει την πληροφόρηση των υπόλοιπων τμημάτων του φάσματος. Αλλά όλα αυτά, λιγότερο ή περισσότερο μπορεί να οφείλονται και σε οποιοδήποτε άλλο κομμάτι της αλυσίδας από την οποία ακούω και απλά ο PA 10 να μου τα φανερώνει.

Συνολικά ένα must listen κομμάτι για τα χαμηλά budgets και όχι μόνο. Και ασφαλώς όχι μόνο ως ταίρι του TA 10.1

Πολύ όμορφη παρουσίαση των εμπειριών σου και προσωπικά μου έλυσες πολλές απορίες. Μια ερωτησούλα μόνο. Σε πιο βαθμό πιστεύεις βελτιώνει τον ήχο του Trends TA 10.1 και αν σε κάποια σημεία τον "μαλακώνει - γλυκαίνει" κιόλας;